Ik geef alleen aan dat Gomes gisteren heel belangrijk was, zie niet in wat daar flauw aan is.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:27 schreef KELDER het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort argumenten altijd zo flauw. Als een Feyenoord in 2002 geen v.Hooydonck hadden gehad, of een Ajax Cruijff in de 70'er jaren hadden ze ook minder prijzen gewonnen... Zoals al eerder genoemd in dit topic, is het natuurlijk een teamsport. Gomes zou ook heus wel meer ballen doorlaten als er een Hofland en Bahia voor hem zouden staan, of minder als Alex hier nog zou spelen..
Weet niet of dat wel helemaal klopt. Gomes heeft gewoon ballen die andere keepers niet hebben, en zeker vrije trappen. Heeft niet zoveel met de verdediging te maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:27 schreef KELDER het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort argumenten altijd zo flauw. Als een Feyenoord in 2002 geen v.Hooydonck hadden gehad, of een Ajax Cruijff in de 70'er jaren hadden ze ook minder prijzen gewonnen... Zoals al eerder genoemd in dit topic, is het natuurlijk een teamsport. Gomes zou ook heus wel meer ballen doorlaten als er een Hofland en Bahia voor hem zouden staan, of minder als Alex hier nog zou spelen..
2 grote kansen op 2-0 ja. Maar we mochten verdomd blij zijn dat we de rust haalden met 1-0. Als het 1-2 had gestaan hadden we niks kunnen zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:59 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb helaas niks van de wedstrijd kunnen zien, maar ik begreep dat PSV in de eerste helft een paar keer een grote kans op de 2-0 had? Als die valt, dan was het wel wat anders geweest natuurlijk.
Zijn contract gaat komende zomer pas in en duurt dan 5 jaar. Dus hij loopt af half 2013quote:Op zondag 10 februari 2008 13:06 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
PSV heeft die Manco voor 5 jr vastgelegd lees ik net. Maar eerder van de week las ik dat ze zouden wachten tot ie 18 is, dat is in Augustus. Hoe zit dat?
Het is natuurlijk wel vreemd dat iemand onder de 18 geen contract mag tekenen, maar wel voor zijn 18e een contract mag tekenen dat vanaf zijn 18e ingaat.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Zijn contract gaat komende zomer pas in en duurt dan 5 jaar. Dus hij loopt af half 2013
Weddenschap verlorenquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus niet. Wij gaan 2 punten inlopen.
Wedje?
mag ook niet, zie leandro zaak..quote:Op zondag 10 februari 2008 14:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel vreemd dat iemand onder de 18 geen contract mag tekenen, maar wel voor zijn 18e een contract mag tekenen dat vanaf zijn 18e ingaat.
ik zal het wat nuanceren: veel mensen doen alsof het puur aan Gomes ligt, wat ten eerste niet zo is, en ten tweede, ieder team heeft wel zo zn sterren.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat Gomes gisteren heel belangrijk was, zie niet in wat daar flauw aan is.
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Loop je toch weer een puntje uit ondanks puntverlies
* ff afkloppen natuurlijk
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:32 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
De nummer 1 tot en met 7 is toch niet meer belangrijk
Kijk is hoe mooi.
Sterker nog, we spelen best slecht, kan je nagaan hoe de rest het doetquote:Op zondag 10 februari 2008 14:45 schreef neilpad het volgende:
Eigenlijk best bizar, zo sta je stuivertje te wisselen voor de top met Ajax en Feyenoord en zo sta je negen punten los zonder echt heel goed te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |