Ja ik zat in het stadion.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in het stadion zat en het daardoor niet goed kon zien, dat was alles behalve een pingel.
Ja was een duidelijk geval van 2e geelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef mcyodogg het volgende:
Vond het ook geen penalty.
Zuiverloon had er wel afgemoeten 20 minuten voor tijd.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef mcyodogg het volgende:
Vond het ook geen penalty.
Zuiverloon had er wel afgemoeten 20 minuten voor tijd.
Farfan (?) was er langs, hij legt hem neer, tweede geel.quote:
Was niet Zuiverloon die de overtreding maakte maar Drost. Zuiverloon liep er wel naast.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Farfan (?) was er langs, hij legt hem neer, tweede geel.
ow ik bedoelde later , toen schopte die iemand hardquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Farfan (?) was er langs, hij legt hem neer, tweede geel.
Heb het over een ander moment. Vlak voor de 16 gooide Zuiverloon het been ervoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was niet Zuiverloon die de overtreding maakte maar Drost. Zuiverloon liep er wel naast.
Waarom geen 2e geel voor Bakkal vlak voor rust?????
Ah ik snap het al. Gele kaarten voor PSV'ers zijn nonsens en de tegenstander hoort er bij elke overtreding één te krijgen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb het over een ander moment. Vlak voor de 16 gooide Zuiverloon het been ervoor.
Waarschijnlijk omdat die eerste gele kaart van Bakkal nonsens was, en hij zich dat realiseerde.
Precies.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ah ik snap het al. Gele kaarten voor PSV'ers zijn nonsens en de tegenstander hoort er bij elke overtreding één te krijgen.
Omdat ze elkaar stonden te duwen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Precies.
Waarom kreeg Dzsudzsak geel, terwijl hij gewoon netjes die bal buiten speelt en Zuiverloon als een debiel boos gaat doen tegen hem?
Had hij kunnen doen, maar als er 1 van de twee nou geen geel verdiende in die situatie was het Dzsudzsak, die weerde alleen Zuiverloon af, waarna Zuiverloon hem vervolgens weer een duw gaf.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Omdat ze elkaar stonden te duwen.
Luinge had dit ZONDER gele kaarten op kunnen lossen.
fijn dat mn sarcasme begrepen werdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt iets Amsterdams in je karakter zitten.
Luinge en iets oplossenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Omdat ze elkaar stonden te duwen.
Luinge had dit ZONDER gele kaarten op kunnen lossen.
quote:“Ik ben een snelle speler met de nodige techniek en speel het liefst op de rechterflank. Maar op links kan ik ook uit de voeten. Verder wil ik nu liever niet teveel praten, dat zien de supporters wel als ik straks hier heen kom”
Dzsudzsák op links, Manco op rechts, Koevermans in de punt, Aissati/Afellay erachterquote:
Dus niet. Wij gaan 2 punten inlopen.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Met een beetje geluk lopen we nog uit ook !
ja net zoals jullie toen van Nec gingen winnenquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus niet. Wij gaan 2 punten inlopen.
Wedje?
Ssssst!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja net zoals jullie toen van Nec gingen winnen
dat is de schade van Carnaval!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het wel schrijnend om te zien dat PSV het in conditioneel opzicht flink aflegt tegen Heerenveen. Wat vinden jullie hier van?
Brazilianen vieren ook Carnavalquote:Op zondag 10 februari 2008 01:39 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zoveel spelers uit Brabant dan?![]()
Die spelers waren echt aan het zuipen van de week.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even serieus, dat is toch vreemd, dat PSV dat overkomt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:33 schreef pascalheister het volgende:
Zuiverloon was ook irritant bezig, heeft ie wel vaker last van
"Uilenberg: Onze arbiters zijn van Europese top".quote:Op zondag 10 februari 2008 10:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Kan met de uitslag leven. Verder ook geen kritiek op Heerenveen ofzo, maar die KUT Luinge....
Man, wat is dát een waardeloze scheidsrechter zeg. Die heeft zijn stempel wéér op een topper gedrukt. Zo'n man moet toch meteen uit z'n functie ontheven worden. Zó veel wedstrijden waarin hij een one-man show weg staat te geven. Bah.
Wat deed Luinge dan verkeerd? Volgens mij hadden PSV-supporters niks over hem te klagen. Wij ook niet hoor maar als er dan toch geklaagd moet worden dan horen wij dat te doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Kan met de uitslag leven. Verder ook geen kritiek op Heerenveen ofzo, maar die KUT Luinge....
Man, wat is dát een waardeloze scheidsrechter zeg. Die heeft zijn stempel wéér op een topper gedrukt. Zo'n man moet toch meteen uit z'n functie ontheven worden. Zó veel wedstrijden waarin hij een one-man show weg staat te geven. Bah.
Hij kan heel irritant doen en dat duwtje was daar gisteren een voorbeeld van. Had ie gewoon weer even niet in de gaten wat er aan de hand was. Maar verder ook geen drama.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Zuiverloon. Ik snap niet dat die vent bij Heerenveen in de basis staat. Wat een waardeloze voetballer. En dan ook nog eens zo irritant gaan doen.
Hij floot gewoon waardeloos, nou geloof ik niet dat het verder belangrijk was voor het wedstrijdverloop maar het is gewoon bijzonder irritant.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat deed Luinge dan verkeerd? Volgens mij hadden PSV-supporters niks over hem te klagen. Wij ook niet hoor maar als er dan toch geklaagd moet worden dan horen wij dat te doen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we een keeper hadden gehad die net wat minder goed was dan Gomes verlies je gewoon met 1-3 of erger.
Ik geef alleen aan dat Gomes gisteren heel belangrijk was, zie niet in wat daar flauw aan is.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:27 schreef KELDER het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort argumenten altijd zo flauw. Als een Feyenoord in 2002 geen v.Hooydonck hadden gehad, of een Ajax Cruijff in de 70'er jaren hadden ze ook minder prijzen gewonnen... Zoals al eerder genoemd in dit topic, is het natuurlijk een teamsport. Gomes zou ook heus wel meer ballen doorlaten als er een Hofland en Bahia voor hem zouden staan, of minder als Alex hier nog zou spelen..
Weet niet of dat wel helemaal klopt. Gomes heeft gewoon ballen die andere keepers niet hebben, en zeker vrije trappen. Heeft niet zoveel met de verdediging te maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:27 schreef KELDER het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort argumenten altijd zo flauw. Als een Feyenoord in 2002 geen v.Hooydonck hadden gehad, of een Ajax Cruijff in de 70'er jaren hadden ze ook minder prijzen gewonnen... Zoals al eerder genoemd in dit topic, is het natuurlijk een teamsport. Gomes zou ook heus wel meer ballen doorlaten als er een Hofland en Bahia voor hem zouden staan, of minder als Alex hier nog zou spelen..
2 grote kansen op 2-0 ja. Maar we mochten verdomd blij zijn dat we de rust haalden met 1-0. Als het 1-2 had gestaan hadden we niks kunnen zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:59 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb helaas niks van de wedstrijd kunnen zien, maar ik begreep dat PSV in de eerste helft een paar keer een grote kans op de 2-0 had? Als die valt, dan was het wel wat anders geweest natuurlijk.
Zijn contract gaat komende zomer pas in en duurt dan 5 jaar. Dus hij loopt af half 2013quote:Op zondag 10 februari 2008 13:06 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
PSV heeft die Manco voor 5 jr vastgelegd lees ik net. Maar eerder van de week las ik dat ze zouden wachten tot ie 18 is, dat is in Augustus. Hoe zit dat?
Het is natuurlijk wel vreemd dat iemand onder de 18 geen contract mag tekenen, maar wel voor zijn 18e een contract mag tekenen dat vanaf zijn 18e ingaat.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Zijn contract gaat komende zomer pas in en duurt dan 5 jaar. Dus hij loopt af half 2013
Weddenschap verlorenquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wedje?
mag ook niet, zie leandro zaak..quote:Op zondag 10 februari 2008 14:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel vreemd dat iemand onder de 18 geen contract mag tekenen, maar wel voor zijn 18e een contract mag tekenen dat vanaf zijn 18e ingaat.
ik zal het wat nuanceren: veel mensen doen alsof het puur aan Gomes ligt, wat ten eerste niet zo is, en ten tweede, ieder team heeft wel zo zn sterren.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat Gomes gisteren heel belangrijk was, zie niet in wat daar flauw aan is.
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Loop je toch weer een puntje uit ondanks puntverlies
* ff afkloppen natuurlijk
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:32 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
De nummer 1 tot en met 7 is toch niet meer belangrijk
Kijk is hoe mooi.
Sterker nog, we spelen best slecht, kan je nagaan hoe de rest het doetquote:Op zondag 10 februari 2008 14:45 schreef neilpad het volgende:
Eigenlijk best bizar, zo sta je stuivertje te wisselen voor de top met Ajax en Feyenoord en zo sta je negen punten los zonder echt heel goed te spelen.
Dat is ook nog niet tig keer gezegd natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 14:48 schreef Imperatore het volgende:
Wat flauw dat ik menigeen wel hoor zeggen 'als Gomes die ballen er niet uit houdt', maar ik hoor welhaast niemand zeggen 'als PSV die kansen op 2-0 en misschien zelfs 3-0 maakt, is de wedstrijd gewoon gespeeld'. Want zo is het ook, schieten Afellay en Doedelzak binnen, dan..
Ik hou niet van dat als gepraat, maar ALS je het dus doet, wees dan consequent!
Ik heb het niet vaak kunnen ontdekken nee, en heb net dit topic doorgespit. Sowieso wordt het lang niet zo vaak gezegd als dat Gomes-verhaal. Met name door ajacieden.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet tig keer gezegd natuurlijk
Dan hadden we zeer tegen de verhouding in met 3-0 voor gestaan en dan was dat nog steeds aan Gomes te danken omdat die er voor rust minstens zoveel uit hieldquote:Op zondag 10 februari 2008 14:48 schreef Imperatore het volgende:
Wat flauw dat ik menigeen wel hoor zeggen 'als Gomes die ballen er niet uit houdt', maar ik hoor welhaast niemand zeggen 'als PSV die kansen op 2-0 en misschien zelfs 3-0 maakt, is de wedstrijd gewoon gespeeld'. Want zo is het ook, schieten Afellay en Doedelzak binnen, dan..
Bij deze: als alle kansen in de eerste helft erin gegaan waren had het 3-5 oid gestaanquote:Ik hou niet van dat als gepraat, maar ALS je het dus doet, wees dan consequent!
Als ik tieten had gehad..quote:Op zondag 10 februari 2008 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hadden we zeer tegen de verhouding in met 3-0 voor gestaan en dan was dat nog steeds aan Gomes te danken omdat die er voor rust minstens zoveel uit hield
[..]
Bij deze: als alle kansen in de eerste helft erin gegaan waren had het 3-5 oid gestaan
heerlijk dit soort postsquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wedje?
Wakker worden eend. Het is Patjequote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd waar jullie nog lastig krijegn
Groningen uit en thuis zit nogal een groot contrast tussen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:34 schreef rubbereend het volgende:
er komen nog wel wat lastige wedstrijden, straks een rijtje Ajax (thuis), Roda (uit) en Groningen (thuis). Dat is nog een lastig rijtje......
Voorspelbaar +15quote:Op zondag 10 februari 2008 15:48 schreef Radegast het volgende:
Manco.
Hopelijk doet 'ie zijn naam eer aan.
volgende week willem 2quote:Op zondag 10 februari 2008 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zo 9-3 14.30 PSV - Ajax ERE
zo 16-3 14.30 Roda JC - PSV ERE
za 22-3 19.30 PSV - FC Groningen ERE
zo 13-4 14.30 PSV - FC Twente ERE
zo 20-4 14.30 Vitesse - PSV ERE
Denk ik
Er zal er wel 1 op www.psv.tv komenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:18 schreef Onderbroek het volgende:
staat er ergens een samenvatting online van de wedstrijd?
Die van RTL doet het niet
werkt hier allemaal pimaquote:Op zondag 10 februari 2008 16:18 schreef Onderbroek het volgende:
staat er ergens een samenvatting online van de wedstrijd?
Die van RTL doet het niet
Jep ik wed dat ze door 80% van de voetbalanalisten bij zowel RTL als NOS werden getipt als de nieuwe kampioen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef BottleKid het volgende:
En ik aan het begin van het seizoen gaan verkondigen dat AZ de grootste concurrent zou worden voor de titel...![]()
![]()
Mooie stand zo. Ik gun het Heerenveen namelijk van harte...
Ook bizar dat zowel Brandts als Verbeek moeten vertrekken na dit seizoen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat je zo weinig hoort over de prestaties van NAC, die hebben gewoon evenveel punten als Ajax, Feyenoord en Heerenveen.
Je wilt niet weten hoe slecht ze het doen!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ook bizar dat zowel Brandts als Verbeek moeten vertrekken na dit seizoen.
Ja, gedeeld 2de, maar dat is niet voldoende hequote:Op zondag 10 februari 2008 17:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe slecht ze het doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |