ja net zoals jullie toen van Nec gingen winnenquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus niet. Wij gaan 2 punten inlopen.
Wedje?
Ssssst!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja net zoals jullie toen van Nec gingen winnen
dat is de schade van Carnaval!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het wel schrijnend om te zien dat PSV het in conditioneel opzicht flink aflegt tegen Heerenveen. Wat vinden jullie hier van?
Brazilianen vieren ook Carnavalquote:Op zondag 10 februari 2008 01:39 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zoveel spelers uit Brabant dan?![]()
Die spelers waren echt aan het zuipen van de week.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even serieus, dat is toch vreemd, dat PSV dat overkomt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:33 schreef pascalheister het volgende:
Zuiverloon was ook irritant bezig, heeft ie wel vaker last van
"Uilenberg: Onze arbiters zijn van Europese top".quote:Op zondag 10 februari 2008 10:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Kan met de uitslag leven. Verder ook geen kritiek op Heerenveen ofzo, maar die KUT Luinge....
Man, wat is dát een waardeloze scheidsrechter zeg. Die heeft zijn stempel wéér op een topper gedrukt. Zo'n man moet toch meteen uit z'n functie ontheven worden. Zó veel wedstrijden waarin hij een one-man show weg staat te geven. Bah.
Wat deed Luinge dan verkeerd? Volgens mij hadden PSV-supporters niks over hem te klagen. Wij ook niet hoor maar als er dan toch geklaagd moet worden dan horen wij dat te doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Kan met de uitslag leven. Verder ook geen kritiek op Heerenveen ofzo, maar die KUT Luinge....
Man, wat is dát een waardeloze scheidsrechter zeg. Die heeft zijn stempel wéér op een topper gedrukt. Zo'n man moet toch meteen uit z'n functie ontheven worden. Zó veel wedstrijden waarin hij een one-man show weg staat te geven. Bah.
Hij kan heel irritant doen en dat duwtje was daar gisteren een voorbeeld van. Had ie gewoon weer even niet in de gaten wat er aan de hand was. Maar verder ook geen drama.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Zuiverloon. Ik snap niet dat die vent bij Heerenveen in de basis staat. Wat een waardeloze voetballer. En dan ook nog eens zo irritant gaan doen.
Hij floot gewoon waardeloos, nou geloof ik niet dat het verder belangrijk was voor het wedstrijdverloop maar het is gewoon bijzonder irritant.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat deed Luinge dan verkeerd? Volgens mij hadden PSV-supporters niks over hem te klagen. Wij ook niet hoor maar als er dan toch geklaagd moet worden dan horen wij dat te doen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we een keeper hadden gehad die net wat minder goed was dan Gomes verlies je gewoon met 1-3 of erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |