abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56636690
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dus niet. Wij gaan 2 punten inlopen.
Wedje?
ja net zoals jullie toen van Nec gingen winnen
pi_56636747
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:25 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ja net zoals jullie toen van Nec gingen winnen
Ssssst!!!!!!!!!!
pi_56636823
Ik vond het wel schrijnend om te zien dat PSV het in conditioneel opzicht flink aflegt tegen Heerenveen. Wat vinden jullie hier van?
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 februari 2008 @ 01:38:52 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56636870
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het wel schrijnend om te zien dat PSV het in conditioneel opzicht flink aflegt tegen Heerenveen. Wat vinden jullie hier van?
dat is de schade van Carnaval!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56636881
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zoveel spelers uit Brabant dan?
pi_56636887
quote:

[..]

Even serieus, dat is toch vreemd, dat PSV dat overkomt.
That's all folks!
pi_56636909
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:39 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Zoveel spelers uit Brabant dan?
Brazilianen vieren ook Carnaval
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56637038
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:42 schreef dndiek het volgende:

[..]

Brazilianen vieren ook Carnaval
+1 Scherp!!!
  zondag 10 februari 2008 @ 02:20:34 #134
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56637337
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Even serieus, dat is toch vreemd, dat PSV dat overkomt.
Die spelers waren echt aan het zuipen van de week.

Koevermans en Bakkal waren op stratumseind,
pi_56637497
hele mooie westrijd was het, 1 van de beste westrijden van het jaar, zo niet de beste qua goed voetbal en actie.

Wat een verschil in nivo zit er tussen heerenveen&psv tov de rest.
Mooie combinaties, niet zo veel balverlies, goede verdedigingen etc etc... hier kunnen fey, ajax en vooral az nog iets van leren

alle toppers ditjaar waren saaie wedstrijden, imo was dit de topper van het jaar!
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2008 @ 07:42:44 #136
135486 Manu82
How you doin'?
pi_56638782
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:33 schreef pascalheister het volgende:
Zuiverloon was ook irritant bezig, heeft ie wel vaker last van
had eigenlijk wel verwacht dat Mendez of Salcido hem nog even door midden zouden schoppen

Voor de rest terechte uitslag. Heerenveen had veel kansen, wij hebben Gomes, wij hadden veel kansen, maar er werd teveel gemist. Verder is het eigenlijk ingecalculeerd puntenverlies. Hoop dat de media het hele kampioensverhaal nu ook een beetje afzwakt.
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_56639189
Zuiverloon. Ik snap niet dat die vent bij Heerenveen in de basis staat. Wat een waardeloze voetballer. En dan ook nog eens zo irritant gaan doen. En zoveel heeft Gomes ook weer niet gered. De meeste ballen kwamen gewoon recht op hem af. Die had iedere andere keeper ook gehad
  zondag 10 februari 2008 @ 10:04:21 #138
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56639217
Ik kreeg gisteren een déjà vu naar begin december. Echter hielden jullie de schade ditmaal wel beperkt.

Alleen die Zuiverloon
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56639291
Kan met de uitslag leven. Verder ook geen kritiek op Heerenveen ofzo, maar die KUT Luinge....

Man, wat is dát een waardeloze scheidsrechter zeg. Die heeft zijn stempel wéér op een topper gedrukt. Zo'n man moet toch meteen uit z'n functie ontheven worden. Zó veel wedstrijden waarin hij een one-man show weg staat te geven. Bah.
  zondag 10 februari 2008 @ 10:17:48 #140
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56639303
quote:
Op zondag 10 februari 2008 10:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Kan met de uitslag leven. Verder ook geen kritiek op Heerenveen ofzo, maar die KUT Luinge....

Man, wat is dát een waardeloze scheidsrechter zeg. Die heeft zijn stempel wéér op een topper gedrukt. Zo'n man moet toch meteen uit z'n functie ontheven worden. Zó veel wedstrijden waarin hij een one-man show weg staat te geven. Bah.
"Uilenberg: Onze arbiters zijn van Europese top".

Ik weet niet wat die beste man gehad heeft, maar schijnbaar is het goed spul!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56639570
Wat me opviel aan de wedstrijd is dat Farfan ook met wat overgewicht te kampen heeft.
Zou dat de verklaring zijn voor zijn matige vorm?

Gomes keepte weer goed en het was geen penalty van Lazovic.
Die overigens weer meer op de grond lag dan dat hij stond.

Ik denk dat PSV achteraf heel erg blij mag zijn met 1 punt.
pi_56639597
quote:
Op zondag 10 februari 2008 10:15 schreef Morrigun99 het volgende:

Wat deed Luinge dan verkeerd? Volgens mij hadden PSV-supporters niks over hem te klagen. Wij ook niet hoor maar als er dan toch geklaagd moet worden dan horen wij dat te doen.
  zondag 10 februari 2008 @ 10:55:24 #143
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_56639598
hopen dat Ajax punten laat liggen bij onze limburgse vrienden, 6 puntjes is toch al stukkie minder als 8
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_56639630
quote:

[..]

Als dat zo is, is het nogal onprofessioneel toch?
pi_56639636
quote:
Op zondag 10 februari 2008 09:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Zuiverloon. Ik snap niet dat die vent bij Heerenveen in de basis staat. Wat een waardeloze voetballer. En dan ook nog eens zo irritant gaan doen.
Hij kan heel irritant doen en dat duwtje was daar gisteren een voorbeeld van. Had ie gewoon weer even niet in de gaten wat er aan de hand was. Maar verder ook geen drama.

Maar hoezo een waardeloze voetballer? Zuiverloon is gewoon een toekomstige Oranjespeler hoor.
pi_56639933
Zuiverloon moet zich nog meer leren beheersen. Het is echter geen naaier oid, maar aan het opstootje hij had 100% debet en was dom van hem, wetende dat hij al veel kaarten heeft verzameld dit seizoen.

Jammer dat het gat tussen Heerenveen en PSV niet kleiner is geworden, maar als Heerenveen supporter ben ik best wel blij met het vertoonde voetbal. Denk dat we van niemand nog iets te duchten hebben dit seizoen.
pi_56640122
Waarom werken de wedstrijden uitzendingen nooit op RTL gemist ?
http://www.rtl.nl/(/sport(...)itzending_Gemist.xml
pi_56640266
Ik heb me gisteren uitstekend vermaakt in het stadion. Lekker lopen vloeken op Luinge, goed voetbal gezien, m'n hart 252x moeten defibrilleren, m'n stem aan gort geholpen.

Heerenveen, Luinge en PSV bedankt.
pi_56640309
quote:
Op zondag 10 februari 2008 10:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat deed Luinge dan verkeerd? Volgens mij hadden PSV-supporters niks over hem te klagen. Wij ook niet hoor maar als er dan toch geklaagd moet worden dan horen wij dat te doen.
Hij floot gewoon waardeloos, nou geloof ik niet dat het verder belangrijk was voor het wedstrijdverloop maar het is gewoon bijzonder irritant.

Maar het bleek gisteren wel weer dat PSV er nog lang niet is. Als we een keeper hadden gehad die net wat minder goed was dan Gomes verlies je gewoon met 1-3 of erger.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 10 februari 2008 @ 12:27:51 #150
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_56640873
quote:
Op zondag 10 februari 2008 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Als we een keeper hadden gehad die net wat minder goed was dan Gomes verlies je gewoon met 1-3 of erger.

Ik vind zulk soort argumenten altijd zo flauw. Als een Feyenoord in 2002 geen v.Hooydonck hadden gehad, of een Ajax Cruijff in de 70'er jaren hadden ze ook minder prijzen gewonnen... Zoals al eerder genoemd in dit topic, is het natuurlijk een teamsport. Gomes zou ook heus wel meer ballen doorlaten als er een Hofland en Bahia voor hem zouden staan, of minder als Alex hier nog zou spelen..
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')