heerlijk dit soort postsquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus niet. Wij gaan 2 punten inlopen.
Wedje?
Wakker worden eend. Het is Patjequote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd waar jullie nog lastig krijegn
Groningen uit en thuis zit nogal een groot contrast tussen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:34 schreef rubbereend het volgende:
er komen nog wel wat lastige wedstrijden, straks een rijtje Ajax (thuis), Roda (uit) en Groningen (thuis). Dat is nog een lastig rijtje......
Voorspelbaar +15quote:Op zondag 10 februari 2008 15:48 schreef Radegast het volgende:
Manco.
Hopelijk doet 'ie zijn naam eer aan.
volgende week willem 2quote:Op zondag 10 februari 2008 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zo 9-3 14.30 PSV - Ajax ERE
zo 16-3 14.30 Roda JC - PSV ERE
za 22-3 19.30 PSV - FC Groningen ERE
zo 13-4 14.30 PSV - FC Twente ERE
zo 20-4 14.30 Vitesse - PSV ERE
Denk ik
Er zal er wel 1 op www.psv.tv komenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:18 schreef Onderbroek het volgende:
staat er ergens een samenvatting online van de wedstrijd?
Die van RTL doet het niet
werkt hier allemaal pimaquote:Op zondag 10 februari 2008 16:18 schreef Onderbroek het volgende:
staat er ergens een samenvatting online van de wedstrijd?
Die van RTL doet het niet
Jep ik wed dat ze door 80% van de voetbalanalisten bij zowel RTL als NOS werden getipt als de nieuwe kampioen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef BottleKid het volgende:
En ik aan het begin van het seizoen gaan verkondigen dat AZ de grootste concurrent zou worden voor de titel...![]()
![]()
Mooie stand zo. Ik gun het Heerenveen namelijk van harte...
Ook bizar dat zowel Brandts als Verbeek moeten vertrekken na dit seizoen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat je zo weinig hoort over de prestaties van NAC, die hebben gewoon evenveel punten als Ajax, Feyenoord en Heerenveen.
Je wilt niet weten hoe slecht ze het doen!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ook bizar dat zowel Brandts als Verbeek moeten vertrekken na dit seizoen.
Ja, gedeeld 2de, maar dat is niet voldoende hequote:Op zondag 10 februari 2008 17:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe slecht ze het doen!
Inderdaad, al is dit waarschijnlijk de reden bij NAC.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Omdat wij het al jaren moeilijk tegen jullie hebben. We hebben er ons inmiddels al bij neergelegd.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:02 schreef DarkShine het volgende:
Jullie legden je neer bij de nederlaag tegen ons. Jullie zochten geen uitvluchten. Waarom vraag ik me vandaag toch weer af waarom die topclub uit Amsterdam dat niet kan?
De tijd dat wij bibberend Eindhoven binnenrijden keert ook wel weer terug.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omdat wij het al jaren moeilijk tegen jullie hebben. We hebben er ons inmiddels al bij neergelegd.
Dat vond ik écht irritant toen ik die afgelopen zomer opensloeg. Stelletje amateurs.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:43 schreef dndiek het volgende:
In de seizoensgids van de VI had niemand PSV als kampioen bij de voorspellingen
Blijft vreemd inderdaad. Alhoewel Brandts in de ploeg gewoon niet echt goed lijkt te liggen. Dan kan ik het me nog wel voorstellen. Maar Verbeek...natuurlijk is die beslissing gemaakt toen het Heerenveen nog niet zó voor de wind ging, maar echt slecht ging het toch niet?? Mij lijkt het dat je deze trainer toch moet proberen te behouden hoor (alhoewel dat nu te laat is natuurlijk).quote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de wedstrijd tegen Ajax ging, maar wij werden kansloos weggetikt door jullie, we kwamen zelfs nog goed wegquote:Op zondag 10 februari 2008 18:02 schreef DarkShine het volgende:
Jullie legden je neer bij de nederlaag tegen ons. Jullie zochten geen uitvluchten. Waarom vraag ik me vandaag toch weer af waarom die topclub uit Amsterdam dat niet kan?
Brandts volgend jaar assistent van Stevensquote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee. Weet alleen niet of Brandts dat zo leuk zou vinden...quote:Op zondag 10 februari 2008 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brandts volgend jaar assistent van Stevens
Niet iedereen kan dat. Er lopen hier ook nog genoeg Ajacieden rond die niet arrogant zijn, niet compleet uit hun bol gaan bij een achterstand van PSV/Feyenoord en die gewoon een eerlijke mening geven als er gelijkgespeeld of verloren wordtquote:Op zondag 10 februari 2008 18:02 schreef DarkShine het volgende:
Waarom vraag ik me vandaag toch weer af waarom die topclub uit Amsterdam dat niet kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |