Klinkt wel heel fout uit de mond van een fapmodquote:
Dat ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt wel heel fout uit de mond van een fapmod
Biertje dan?quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt wel heel fout uit de mond van een fapmod
Waar is je usericon?quote:
Best. Ook dat hebben we in huisquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm...
Heb meer trek in wijn eigenlijk
Hier doet ie t gewoon hoorquote:
Als ik nu een bakkie koffie pak, kan ik niet aan de gedachte van mannenpap erin ontsnappenquote:
Slaap zequote:
quote:
Muckedquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:14 schreef eer-ik het volgende:
Het grote Poker topic #288: Joran mucked een meid in zee
check tt
hehehe daarom was Muck weg...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:14 schreef eer-ik het volgende:
check tt
Dattie met z'n poten van Muck afblijftquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:14 schreef eer-ik het volgende:
check tt
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:14 schreef eer-ik het volgende:
check tt
sssstquote:
tist popje?quote:
Muck slaat hem de zee in ...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dattie met z'n poten van Muck afblijft
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Over twee en een half uur ben ik jaaaaarig! Lang zal ik leven! De eerste punt vlaai zit er al in
.
Niks! Ik dacht: welke smilie zal ik nu eens gebruiken?quote:
je hebt me doorquote:
ik over 2 1/2 uur en 330 dagenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Over twee en een half uur ben ik jaaaaarig! Lang zal ik leven! De eerste punt vlaai zit er al in
.
Ik over 26 dagen...quote:
Feli!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Fuifnummertquote:
Mijn ervaring leert me anders dat polen heul nie kunnen tellenquote:
Polen -> eer-ikquote:
Alvast gefeliciteerd..quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Houden jullie allemaal wel rekening met het schrikkeljaar
Wat wazel je nu allemaal weer over een poolse chick voor eer-ikquote:
Eng he?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:51 schreef DaMart het volgende:
Sinds wanneer stoppen KSC's bij 300 posts?
Ik welquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Houden jullie allemaal wel rekening met het schrikkeljaar
Uiteraard.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
opbokken
Ik mot niks met dat volk te maken hebben
Nee, klopt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert me anders dat polen heul nie kunnen tellen
Negatief -> Polenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Maar toch is het voor hun
Neen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:51 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd..![]()
![]()
![]()
![]()
maare ga je nog tracteren ??? (nee niet op notes)
Gij provocateurquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:54 schreef OA het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Het was alleen om te provoceren...
je vergeet er een aan een accu zitten er twee; een negatieve en een positieve...quote:
die polen in mijn auto doen hun werk welquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:00 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
je vergeet er een aan een accu zitten er twee; een negatieve en een positieve...![]()
![]()
maar over het algemeen zitten ze vol wodka..![]()
of op een aspergeveldquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:00 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
je vergeet er een aan een accu zitten er twee; een negatieve en een positieve...![]()
![]()
maar over het algemeen zitten ze vol wodka..![]()
Of in een badkamer, of in een busje, ....quote:
quote:
Die zijn dan ook voor polenquote:
Ik wil ook naar parijs.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:07 schreef OA het volgende:
Plannen zijn trouwens gewijzigd.
Ik ga niet naar Londen, maar naar ParijsVan 28-02 t/m 02-03
stelletje na-apers zijn jullie!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:07 schreef OA het volgende:
Plannen zijn trouwens gewijzigd.
Ik ga niet naar Londen, maar naar ParijsVan 28-02 t/m 02-03
Deze zomer, zo voor Lowlands?quote:
Hmmm.. maar eens foldertjes gaan opzoeken danquote:
doen danquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil van de zomer ook naar Parijs. Met mijn zussie.
Goed voorbeeld, doet goed volgen!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
stelletje na-apers zijn jullie!
ik moest weer het goeie voorbeeld geven he....
daarna timfrits en nu jij weer!
internet is je vriendquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm.. maar eens foldertjes gaan opzoeken dan
Ja, dat is wel het plan!quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:15 schreef Tmaatje het volgende:
ik niet meer; twee keer Parijs, twee keer zwanger...![]()
![]()
Oeh. Misschien moeten Muck en ik dan TOCH voor Londen gaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:15 schreef Tmaatje het volgende:
ik niet meer; twee keer Parijs, twee keer zwanger...![]()
![]()
Nee joh. Gewoon ff op internet zoeken naar of een leuke aanbieding of een grote hotelketen als Ibis of Holiday Inn. Blijven die kosten tenminste enigszins binnen de perken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm.. maar eens foldertjes gaan opzoeken dan
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
eM! dat gaan wij niet doen hoor!
GMTAquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh. Misschien moeten Muck en ik dan TOCH voor Londen gaan
wij zaten in een heel klein simpel hotelletje vlak buiten parijsquote:
Slim.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:17 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon ff op internet zoeken naar of een leuke aanbieding of een grote hotelketen als Ibis of Holiday Inn. Blijven die kosten tenminste enigszins binnen de perken.
Sterkte eer, ik hoorde het net alquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:18 schreef eer-ik het volgende:
HOUNIET, WAAR ZIT JE
IK HEB SLECHT NIEUWS
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
eM! dat gaan wij niet doen hoor!
Quickquote liep vervelend te doen, zie editquote:
ik bracht het nog voorzichtigquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:18 schreef eer-ik het volgende:
HOUNIET, WAAR ZIT JE
IK HEB SLECHT NIEUWS
*pil vast in de tas gooitquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:19 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
heel verstandig, je bent gewaarschuwd...
maar prachtige stad, heeeeeeeerlijk shoppen... lekker eten
![]()
![]()
veel plezier dus.
Wat een bitch is het toch ook hequote:
Que?quote:
je moet niks....quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Moet ik nou ook naar Parijs?
Welnee, Noordsche Schut is ook prima!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Moet ik nou ook naar Parijs?
Rachel is er met een ander vandoorquote:
Ja, eh, ho effe....quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
je moet niks....
wou je tussen MPG en mij liggen dan?
Je lijkt echt verbazingwekkend op Harmquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef DaMart het volgende:
Ik ben een vreemde eend in de bijt: ik wil niet naar Parijs.
Daar zijn namelijk Fransen... en dan kun je nog beter Polenhebben
.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Rachel is er met een ander vandoor![]()
De vuile slet
Wie is Harm?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je lijkt echt verbazingwekkend op Harm
Dwaaschquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef DaMart het volgende:
.
Nigger what?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef DaMart het volgende:
.
Een vriend van mij.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vriend van mij.
Zijn lijfspreuk is: "Frankrijk is een mooi land, alleen jammer dat er zoveel Fransen wonen."
Hij is dan ook met geen mogelijkheid naar frankrijk te krijgen
quote:
ja, maar dat zegt meer over de Fquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nigger what?
Beter polen dan fransen?
Ben je wel lekker?
Frankrijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vriend van mij.
Zijn lijfspreuk is: "Frankrijk is een mooi land, alleen jammer dat er zoveel Fransen wonen."
Ze zijn wel stronteigenwijs jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, maar dat zegt meer over de Fansen dan over de Polen hoor...
Heb al een paar keer in Nederland aanvaringen gehad met Fransen... en dat lag echt niet aan mij.
Frans is een kuttaal... en zij weigeren Engels te spreken, dus communiceren met Fransen is onmogelijk... en dan probeer je ze in je middelbareschoolfrans de weg te wijzen, beginnen ze ineens te schelden...quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Frankrijk
En fransen vallen best mee, zolang je de taal spreekt.
En die spreek ik, dus ze vallen wel mee.
weeknie....quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, eh, ho effe....
Hij snurkt toch niet he?
doe eens een foto martquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je lijkt echt verbazingwekkend op Harm
Ik heb een fotoboek...quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
weeknie....
papier? snurk je?
[..]
doe eens een foto mart
Harmquote:
en hij speelde klarinetquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vriend van mij.
dan is er altijd nog gebarentaal.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frans is een kuttaal... en zij weigeren Engels te spreken, dus communiceren met Fransen is onmogelijk... en dan probeer je ze in je middelbareschoolfrans de weg te wijzen, beginnen ze ineens te schelden....
80% van de Europesen (vooral de 30+ ers) weigeren engels te spreken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frans is een kuttaal... en zij weigeren Engels te spreken, dus communiceren met Fransen is onmogelijk... en dan probeer je ze in je middelbareschoolfrans de weg te wijzen, beginnen ze ineens te schelden....
Zelfs dat kennen ze niet... dan wijs je naar links, gaan ze rechtsaf...quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Harm
harm is tof
[..]
en hij speelde klarinet
[..]
dan is er altijd nog gebarentaal.....
hmm, nee, je lijkt niet op harm.....quote:
Dat moeten ze zelf weten toch?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs dat kennen ze niet... dan wijs je naar links, gaan ze rechtsaf...
Dus... als ze links moeten, wijs je naar rechtsquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik bedoelde maar 1 vinger hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Qua uiterlijk dan tochquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
hmm, nee, je lijkt niet op harm.....
Het internationale gebaar van waardering zekerquote:
Zal je net zien dat ze naar rechts gaan danquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus... als ze links moeten, wijs je naar rechts
Opgelost.
Ik ben nog nooit in Frankrijk geweest en ben ook niet van plan er ooit heen te gaan. Heb in Nederland al genoeg taalproblemen met ze gehad, omdat zij verwachtten dat ik ze wel even in vloeiend Frans te woord zou staan... nee dus.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
80% van de Europesen (vooral de 30+ ers) weigeren engels te spreken.
Dat heeft niks met fransen te maken.
Ik word in nederland ook geregeld in het duits aangesproken en die mensen vinden het ook niet tof dat ik dat niet spreek.
Tyf dan maar op, als je naar een land gaat, kan je best proberen jezelf verstaanbaar te maken als je wat van die mensen wilt.
en aangezien je er eten moet kopen, moet je wat van die mensen...
Ze zijn doorgaans echt wel behulpzamer als je in elk geval probéért je verstaanbaar te maken...
Tuurlijk zou het chiller zijn als je gewoon engels kan praten overal, maar dat is simpelweg niet zo...
Maar je hebt geen problemen met bijvoorbeeld italianen, die ook geen engels spreken?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Frankrijk geweest en ben ook niet van plan er ooit heen te gaan. Heb in Nederland al genoeg taalproblemen met ze gehad, omdat zij verwachtten dat ik ze wel even in vloeiend Frans te woord zou staan... nee dus.
Ik heb nog nooit wat gemerktquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, eh, ho effe....
Hij snurkt toch niet he?
Dat moeten ze ook helemaal zelf weten, maar ik bedoelde het meer om te illustreren hoe taaldom ze zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat moeten ze zelf weten toch?
Ik zie niet in wat jij daar voor last van hebt, als zij verkeerd gaan
Ze kunnen er zelfs twee krijgen als ze willen!quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze naar rechts gaan dan
Ooow, dan is het denk ik wel goed.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gemerkt
oh, dna zul je moeten wennen aan mijquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gemerkt
Heb je dat probleem ook met de jongeren?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook helemaal zelf weten, maar ik bedoelde het meer om te illustreren hoe taaldom ze zijn.
[..]
Ze kunnen er zelfs twee krijgen als ze willen!
Ja, de laatste keer zaten er ook jongeren bij, die zich niet verstaanbaar konden maken en mij niet wilden verstaan toen ik het in het Engels probeerde.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je dat probleem ook met de jongeren?
Engels is nu namelijk een verplicht vak in Frankrijk, en ikzelf heb aldaar de laatste zeg 10 jaar niet meer meegemaakt dat ik niet in het Engels kan spreken met een Fransoos.
Ook al is het matig engels, ze spreken het wel.
De oudere generatie kan geen woord engels inderdaad, maar mijn oma bijvoorbeeld kan dat ook niet
Dan veertien punt gif.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer zaten er ook jongeren bij, die zich niet verstaanbaar konden maken en mij niet wilden verstaan toen ik het in het Engels probeerde.
Conclusie: DaMart en Fransen gaan absoluut niet samen, dus Frankrijk mijd ik als een bus vol Polen.
quote:
Mag ik er nog een nachtje over slapen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, dna zul je moeten wennen aan mij
Ik generaliseer op basis van mijn ervaringen... alle Fransen die ik heb ontmoet waren kut, dus zullen de anderen dat ook wel zijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan veertien punt gif.
Je hoeft je ook niet verplicht te voelen om daarheen te gaan, alleen die generalisatie vind ik altijd zo storend
Want?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Is het al 3 maart?
Fransen zijn dwars en koppig. Frankrijk daarentegen is een mooi land.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik generaliseer op basis van mijn ervaringen... alle Fransen die ik heb ontmoet waren kut, dus zullen de anderen dat ook wel zijn.
Dan schijnt er een nieuwe cd van Racoon uit te komen.quote:
vooruit dan maarquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Mag ik er nog een nachtje over slapen?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Mag ik er nog een nachtje over slapen?
quote:
Zal ik die voor mijn verjaardag vragen op 4 maart?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan schijnt er een nieuwe cd van Racoon uit te komen.
Hoop dat ze nu wel weer wat leuks hebben gemaakt.
Jij en muziek?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik die voor mijn verjaardag vragen op 4 maart?
Ik ga op 26 maart naar het concert van Racoonquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga op 26 maart naar het concert van Racoon.
Alleen irlquote:
Ik ga ze dan voor de eerste keer live zien... in Tivoliquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak.
Racoon ftw.
Ik heb ze 1 keer live gezien, in Tivoli.
Was blij dat ze veel muziek van Till Monkeys Fly speelden ipv Another Day.
Haha, okquote:
Dat gaat echt helemaal nergens meer over....quote:
Leuk tentje welquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ze dan voor de eerste keer live zien... in Tivoli.
Ik ben geen leverancier!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ok
Trouwens, ik denk er nu eventjes aan
zou je misschien eerdaags nog eens e.e.a aan supply's kunnen forwaden deze kant op?
Nee, klopt, jij doet inkoopquote:
Je moet niet zo slissen joh!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is goed
Ze gingen nogal hard lately![]()
quote:
quote:
Just kiddin..quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet niet zo slissen joh!![]()
[..]
![]()
[..]
Dat gaat ietwat ver. Ik zal kijken, maar beloof niets!
quote:
Slaap lekkerquote:
Whehe, krijg je ook niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Just kiddin..
Een doos hoef ik nou ook weer niet
quote:
Eer-ik die ***** is jou niet waard, geen hand vol maar een land vol leuke meiden...quote:
Ja, dat ze er zomaar vandoorgaat met Hayden Christensenquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Eer-ik die ***** is jou niet waard, geen hand vol maar een land vol leuke meiden...![]()
Sterkte
Timfritsquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat ze er zomaar vandoorgaat met Hayden Christensen![]()
Die Rachel Bilson moet wel een ongelofelijek slet zijn
DAquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fipo!
Tis vrij soft maar leukquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lenny?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fipo!
Goedemorgen D_Aquote:
Oeh.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:18 schreef Muck het volgende:
zeg liefjens, ik duik zo mijn bedje maar eens in....![]()
Truste Muck...quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:18 schreef Muck het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ja laat dusquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:18 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
van hetzelfde ; jij bent er : vroeg/laat/op tijd/ bij...![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ja laat dus
Parijsquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
stelletje na-apers zijn jullie!
ik moest weer het goeie voorbeeld geven he....
daarna timfrits en nu jij weer!
Ja ik was helemaal vergeten hoe leuk het hier wasquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:20 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het bekijkt..
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:18 schreef Muck het volgende:
Nog een half uurquote:
hoe kun je dat nu vergeten ???quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal vergeten hoe leuk het hier was
Ik was zo druk met vanallesquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:18 schreef Muck het volgende:
Ik kom tussen jullie in liggen.quote:
quote:
what did they do to you dan ikeabeeeeeeebquote:
Ze doen stomquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
what did they do to you dan ikeabeeeeeeeb
quote:
okquote:
Ik ga zo ff een glaasje whiskey pakkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef BrandX het volgende:heb een heerlijke avond gehad! Een afscheidsfeestje van een collega, wat vanaf 5 uur duurde (ik moest eigenlijk naar cursus maar heb dat maar niet gedaan
gelukkig! ) tot nu net toen ik thuis kwam
en meer omdat de rest morgen op kantoor moet zijn, waar ik morgen thuis werk en dus tot 9 uur in mijn mandje kan liggen
![]()
twas super gezellig en ik ga mijn (nu ex) collega missen!
Wie? De mannen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ze worden met de minuut stommer
Dat is heel kut voor je!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
omdat ze je keer op keer pijn doen, en over 1 speciefiek maar tis niet de eerste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben al wakkerWaarom helemaal daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb je al een andere auto...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Gefeliciteeeerdddddquote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Halloooooo!
[ afbeelding ]
Helpt uzelf!
Handig!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb dat brik zonder verwarming, OA
Goede reis.quote:
Komt wel goed, ik hou contactquote:
Ohw! Ben jij zo'n FOK!ker.quote:
beetje jammer dat opera mini geen pi ondersteundquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
beetje jammer dat opera mini geen pi ondersteund [afbeelding]
Dan moet je ook iets beters nemen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
beetje jammer dat opera mini geen pi ondersteund
Net een bakkie op, was net ook weer iemand die vroeg of ik een bakkie lusttequote:
Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben immer scherp.
Welke heb je nou uiteindelijk genomen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee. Dat klopt inderdaad helaas geen pi in FOK mobiel! Ach ik kan tenminste meelezen
N73 fijne telefoon!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Welke heb je nou uiteindelijk genomen?
Dat krijg je als je elke dag tussen de scholieren werkt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben immer scherp.
En dat is natuurlijk wel belangrijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee. Dat klopt inderdaad helaas geen pi in FOK mobiel! Ach ik kan tenminste meelezen
Hé, zo voel ik me nu ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Bleg wakker zijn, blegh moeten werken
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
omdat ze je keer op keer pijn doen, en over 1 speciefiek maar tis niet de eerste
Van harte gefeliciflapstaartquote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Halloooooo!
[ afbeelding ]
Helpt uzelf!
Herkenbaar gevoelquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Bleg wakker zijn, blegh moeten werken
Het ziet er mooi uit hè buiten?! Echt vrolijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:33 schreef DaMart het volgende:
Het wordt een mooie dag vandaag. De zon wordt slechts afgeschermd door een paar slierten bewolking, en pest mij al door vanaf zijn positie laag aan de horizon in mijn ogen te schijnen. Met half dichtgeknepen ogen wens ik iedereen hierdan ook een goede morgen.
Ja. Ik krijg eigenlijk zin om mijn camera te pakken, wandelschoenen aan te trekken en het duin in de gaan... maar ja, werk hequote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit hè buiten?! Echt vrolijk..
Oh, dat moet wel mooi zijn ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:41 schreef DaMart het volgende:
Ja. Ik krijg eigenlijk zin om mijn camera te pakken, wandelschoenen aan te trekken en het duin in de gaan... maar ja, werk he.
Ik weet nog wel een leuk strand danquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dat moet wel mooi zijn ja.. Als het dit weekend zo mooi blijft, dan stop ik JD denk ik maar in de auto en rijden we naar het strand.
Vlissingen is voor ons het dichtste bij. En JD mag gewoon rijden of op de passagiersstoel plaats nemen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:48 schreef DaMart het volgende:
Ik weet nog wel een leuk strand dan.
En je propt JD toch niet in de kofferbak he?
Het hele programma "Op zoek naar Evita" gemist vorig jaar?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Evita? Bestaat dat nog?
omg hoeveel van die talenten jachten komen er nog bij heequote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het hele programma "Op zoek naar Evita" gemist vorig jaar?
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:35 schreef buzzer het volgende:
Ja, zoals de meeste tvprogramma'squote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die kerel altijd met z'n ellenlange verhalen...quote:
quote:Werk je of ben je gepesioneerd?
jah, en ik heb even een korte en krachtige reactie gegevenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je bent vriendjes aan het maken [afbeelding]
Zit die gast aan de drugs of zo? Ik krijg er een beetje DromenVanger maar dan nog vager.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je bent vriendjes aan het maken
Ik moest meteen aan Cablegunmaster denken...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit die gast aan de drugs of zo? Ik krijg er een beetje DromenVanger maar dan nog vager.
jah, erg vreemd allemaal, net offie niemand heeft om tegen te praten. Nou ja, die zijn er ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Die kerel altijd met z'n ellenlange verhalen... [afbeelding]
Er is geen touw aan vast te knopen man...
O ja....
[..]
[afbeelding]
jostiquote:
dromenvanger ja..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit die gast aan de drugs of zo? Ik krijg er een beetje DromenVanger maar dan nog vager.
Vraag Josti ook meteenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
blerh, tuinafval opstoken is zo smerig als ik er last van heb
Maar morgen ga IK de boel eens schoonmaken
dit was nou het subtiele verschil tussen een talentenjacht en een auditie...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
omg hoeveel van die talenten jachten komen er nog bij hee
beide aandachtshoeren die zonodig op tv moeten komenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit was nou het subtiele verschil tussen een talentenjacht en een auditie...
ga dat niveau aub niet met elkaar vergelijken
moet je de gemiddelde Indonesische zender eens kijken. GTST in het kwadraat. Gelukkig zit er af en toe wel een goed programma tussen. Van de Beeb of Discovery ingekocht zo te zien.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
beide aandachtshoeren die zonodig op tv moeten komen [afbeelding]
sowieso, het leeuwendeel van de nederlandsche televisie [afbeelding] _!
Volgens mij blowt hij.quote:
Juistem!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:26 schreef OA het volgende:
Dat krijg je als je elke dag tussen de scholieren werkt.
joh wat zou het doel van een auditie zijn... pfffffffffquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
beide aandachtshoeren die zonodig op tv moeten komen![]()
sowieso, het leeuwendeel van de nederlandsche televisie_!
Grote kans dat hij daar dan de doodstraf voor kan krijgenquote:
mak aan, je loopt nog leeg zoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
joh wat zou het doel van een auditie zijn... pfffffffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |