abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56589615
Bottega Veneta Autumn/Winter 2008-9 Men's

Dior Homme Autumn/Winter 2008-9 Men's

Dolce & Gabbana Autumn/Winter 2008-9 Men's

DSquared2 Autumn/Winter 2008-9 Men's

John Galliano Autumn/Winter 2008-9 Men's

Louis Vuitton Autumn/Winter 2008-9 Men's

Prada Autumn/Winter 2008-9 Men's

Roberto Cavalli Autumn/Winter 2008-9 Men's

Versace Autumn/Winter 2008-9 Men\'s

John Galliano heeft zijn modellen weer aardig toegetakeld zeg .

Ik vind het verder allemaal niet bijzonder .
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:37:27 #2
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56589776
Wat een verschrikkelijke dingen staan daar tussen zeg
Signature.
pi_56589927
Ja, Prada spant ook wel de kroon wat dat betreft.
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:46:33 #4
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56589983
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:44 schreef schatje het volgende:
Ja, Prada spant ook wel de kroon wat dat betreft.
Ik vind het glimmende niks, de wijde broeken niet, de tassen niet, noem het maar op
Hier zie ik mezelf nog wel in lopen:

maar dan zonder tas, en deze:

Maar dat zijn dan ook vrij conservatieve dingen

Modecollecties die op zulks een shows worden geshowd zijn toch vaak wat extreem?
Vind er vaak geen reet aan nml, terwijl ik het eignelijk nooit echt in winkels zie...

Die Prada shit is écht afzichtelijk idd...
Ik zou nog niet betaald willen worden om daarin over straat te gaan
Signature.
pi_56590095
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:46 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Modecollecties die op zulks een shows worden geshowd zijn toch vaak wat extreem?
Klopt, en dan met name dus John Galliano, die weet zich ieder jaar wel te overtreffen.
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:53:23 #6
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56590165
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:50 schreef schatje het volgende:

[..]

Klopt, en dan met name dus John Galliano, die weet zich ieder jaar wel te overtreffen.
Haha, ik zie het.
Ziet er vrij bizar uit.
Nou ben ik niet echt bekend in de modewereld en volg het niet echt serieus, maar wat is nou precies de bedoeling van dit soort shows?
Bepaalde aankomende trend in kleding weergeven waarvan bepaalde elementen weer terugkomen in hun gangbare modellen die mensen wél kopen ofzo?
Signature.
pi_56590452
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:53 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Bepaalde aankomende trend in kleding weergeven waarvan bepaalde elementen weer terugkomen in hun gangbare modellen die mensen wél kopen ofzo?
Trends zetten. Je ziet dus bijvoorbeeld dat de broeken weer wijder worden.

Wat je ziet wordt gewoon verkocht hoor. Al zul je die hele apart dingen niet snel aantreffen bij een zaak als Didato. Die kopen alleen wat draagbaar is op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 07-02-2008 21:23:29 ]
pi_56592773
Vuitton vind ik er wel oke uitzien!
Toon moed!
pi_56595375
Wijde broeken
Skinny Jeans

Niets voor mij dit alles. Een mooi kostuum Die staan er wel tussen, zoals eer-ik aangeeft. Maar verder vind ik het niks
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  vrijdag 8 februari 2008 @ 01:19:48 #10
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56595532

Ik snap er niks van.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56595566
Wat een achterlijk gedoe die modeshows. Waarom worden designers die van die carnavalspakken maken als John Galliano niet gewoon weggehoond bij dat soort shows? Dat kan je toch niet serieus menen? Ik zou als ik in die zaal zit echt gewoon in lachen uitbarsten, wat een gestoord gedoe. En dat moet dan verstand van mode hebben. Wat een prutsers.

Louis Vuitton = trouwens, dat zijn gewoon stijlvolle outfits zonder dat het vernieuwend is puur om het vernieuwend zijn, die snappen nog dat kleding is bedoeld om gedragen te worden.
pi_56605613
Er zitten een paar erg toffe creaties tussen, veel crap ook. Vooral Prada is erg naar om naar te kijken. DSquared² heeft voor mijn gevoel al 2 jaar dezelfde collectie.

Bananenman, deze collecties worden niet geshowed om vervolgens in massaproductie in de winkel te komen, en worden dus ook niet (allemaal) gedragen. Dit soort mode moet je meer zien als kunst dan als kleding. Het feit dat jij in lachen zou uitbarsten zegt al genoeg dat je er niet met het juiste oog naar kijkt.
pi_56606089
quote:
Bananenman, deze collecties worden niet geshowed om vervolgens in massaproductie in de winkel te komen, en worden dus ook niet (allemaal) gedragen. Dit soort mode moet je meer zien als kunst dan als kleding. Het feit dat jij in lachen zou uitbarsten zegt al genoeg dat je er niet met het juiste oog naar kijkt.
Dat.

Verder vind ik de collectie van Louis Vuitton & Robert Cavalli mooi.
voyeurism is participation
pi_56606672
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:58 schreef GuyFawkes het volgende:
Het feit dat jij in lachen zou uitbarsten zegt al genoeg dat je er niet met het juiste oog naar kijkt.
Helemaal niet. Niet alles dat onalledaags is is kunst.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_56606731
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:05 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Helemaal niet. Niet alles dat onalledaags is is kunst.
Alles dat onalledaags is kan als kunst beschouwd worden. Kunst is subjectief, als jij er niet van houd betekent niet dat het geen kunst ís.
pi_56606788
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:09 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Alles dat onalledaags is kan als kunst beschouwd worden. Kunst is subjectief, als jij er niet van houd betekent niet dat het geen kunst ís.
Er is inderdaad geen definitie van kunst. Maar nog los van hoe het er uitziet (of, in mijn ogen niet uitziet) kan ik dit geen kunst vinden omdat het uiteindelijk wordt gemaakt als promotiemateriaal voor de tassen, riemen, luchtjes etc. etc. die die merken verkopen. Dit zijn gewoon de reclamefolders van de accessoires die ongetwijfeld weer als warme broodjes over de toonbank zullen vliegen.
pi_56606874
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:13 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Er is inderdaad geen definitie van kunst. Maar nog los van hoe het er uitziet (of, in mijn ogen niet uitziet) kan ik dit geen kunst vinden omdat het uiteindelijk wordt gemaakt als promotiemateriaal voor de tassen, riemen, luchtjes etc. etc. die die merken verkopen. Dit zijn gewoon de reclamefolders van de accessoires die ongetwijfeld weer als warme broodjes over de toonbank zullen vliegen.
Dus promotiemateriaal is per definitie geen kunst? En kunst is dan per definitie geen promotiemateriaal?
pi_56606996
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Dus promotiemateriaal is per definitie geen kunst? En kunst is dan per definitie geen promotiemateriaal?
Kunst om de kunst vind ik wel ja... Of ik de affiches van Toulouse-Lautrec (want dat is natuurlijk je volgende vraag) dan kunst vind? Weet ik niet... Op een bepaalde manier niet idd.
pi_56607957
Iets is kunst als de kunstenaar vindt dat het kunst is. <o> En als er mensen zijn die het ook kunst vinden. Mode is dus wel degelijk een vorm van kunst.
voyeurism is participation
pi_56608341
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:25 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Kunst om de kunst vind ik wel ja... Of ik de affiches van Toulouse-Lautrec (want dat is natuurlijk je volgende vraag) dan kunst vind? Weet ik niet... Op een bepaalde manier niet idd.
Grappig dat je zegt kunst om de kunst.. kunst mag dus geen functie hebben? En wat is je mening over exposities dan; is dat ook geen kunst? Het is tenslotte promotiemateriaal.
pi_56608722
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:43 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Grappig dat je zegt kunst om de kunst.. kunst mag dus geen functie hebben? En wat is je mening over exposities dan; is dat ook geen kunst? Het is tenslotte promotiemateriaal.
Kunst kan wel een functie hebben, natuurlijk. Maar dat is niet het hoofdidee vind ik... En bij een expositie is hoogstens het doel zichzelf te promoten... Bij de grote designers is dat mijns inziens niet het geval die willen volgens mij hun b-garnituur pushen, maar misschien verschillen we van mening daarover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')