Dan veertien punt gif.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer zaten er ook jongeren bij, die zich niet verstaanbaar konden maken en mij niet wilden verstaan toen ik het in het Engels probeerde.
Conclusie: DaMart en Fransen gaan absoluut niet samen, dus Frankrijk mijd ik als een bus vol Polen.
quote:
Mag ik er nog een nachtje over slapen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, dna zul je moeten wennen aan mij
Ik generaliseer op basis van mijn ervaringen... alle Fransen die ik heb ontmoet waren kut, dus zullen de anderen dat ook wel zijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan veertien punt gif.
Je hoeft je ook niet verplicht te voelen om daarheen te gaan, alleen die generalisatie vind ik altijd zo storend
Want?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Is het al 3 maart?
Fransen zijn dwars en koppig. Frankrijk daarentegen is een mooi land.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik generaliseer op basis van mijn ervaringen... alle Fransen die ik heb ontmoet waren kut, dus zullen de anderen dat ook wel zijn.
Dan schijnt er een nieuwe cd van Racoon uit te komen.quote:
vooruit dan maarquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Mag ik er nog een nachtje over slapen?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Mag ik er nog een nachtje over slapen?
quote:
Zal ik die voor mijn verjaardag vragen op 4 maart?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan schijnt er een nieuwe cd van Racoon uit te komen.
Hoop dat ze nu wel weer wat leuks hebben gemaakt.
Jij en muziek?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik die voor mijn verjaardag vragen op 4 maart?
Ik ga op 26 maart naar het concert van Racoonquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan schijnt er een nieuwe cd van Racoon uit te komen.
Hoop dat ze nu wel weer wat leuks hebben gemaakt.
Goeie zaak.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga op 26 maart naar het concert van Racoon.
Alleen irlquote:
Ik ga ze dan voor de eerste keer live zien... in Tivoliquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak.
Racoon ftw.
Ik heb ze 1 keer live gezien, in Tivoli.
Was blij dat ze veel muziek van Till Monkeys Fly speelden ipv Another Day.
Haha, okquote:
Dat gaat echt helemaal nergens meer over....quote:
Leuk tentje welquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ze dan voor de eerste keer live zien... in Tivoli.
Ik ben geen leverancier!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ok
Trouwens, ik denk er nu eventjes aan
zou je misschien eerdaags nog eens e.e.a aan supply's kunnen forwaden deze kant op?
Nee, klopt, jij doet inkoopquote:
Je moet niet zo slissen joh!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is goed
Ze gingen nogal hard lately![]()
quote:
quote:
Just kiddin..quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet niet zo slissen joh!![]()
[..]
![]()
[..]
Dat gaat ietwat ver. Ik zal kijken, maar beloof niets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |