Was al bezig, maar dan kon iedereen lekker doorposten zeg maarquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:23 schreef draculettetje het volgende:
ik heb het weer gedaan jij was eerder.....
pas jij de boel aan of moet ik het doen?
helemaal okequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was al bezig, maar dan kon iedereen lekker doorposten zeg maar
Wauwquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat filmpje hahahaha
ik heb gelukkig ook morgenmiddag weekend!
Oja, en ik zie Lynda weer morgen (serieus)
Haha nog vervelende moraalridders gehad op Fok?quote:
lekkerquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:21 schreef BrandX het volgende:
[..]Thanks!
ik moest een workshop geven, en het ging beter dan verwacht en de boodschap landde helemaal, dus dat was top!
nee, wel wat andere piegums die zichzelf errug grappig vonden, maar die zijn allen afgeserveerdquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha nog vervelende moraalridders gehad op Fok?
Nou heb ik gvd nog veel minder zin!quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Laat ik ook maar weer eens een berichtje plaatsen dan
Wat voor workshop moest je geven dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:30 schreef BrandX het volgende:ik was deze in ene kwijt in de GC lijst! Ik zal de ander sluiten
en ik muckte deze in het vorige deel![]()
[..]
Viel bij mij nog wel mee vandaag... Ik was namelijk vrijquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik gvd nog veel minder zin!
Six Sigma, een organisatieverbeterprogramma.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat voor workshop moest je geven dan als ik vragen mag?
Vrij? aha... dus je hebt weer aan de plantjes gezeten vandaag?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Viel bij mij nog wel mee vandaag... Ik was namelijk vrij
Alleen morgen om 05:00 opstaan, da's niet relaxed
da's wel heeeel vroegquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Viel bij mij nog wel mee vandaag... Ik was namelijk vrij
Alleen morgen om 05:00 opstaan, da's niet relaxed
Niet verkeerd, ik ben vrijdag ook lekker vrij!quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:34 schreef geelkuikentje het volgende:
Morgen wordt rustige dag op m'n werk, vrijdag vrij![]()
![]()
ik wil ook vrij.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet verkeerd, ik ben vrijdag ook lekker vrij!
Nouja, ik ga wel wat doen, maar ben vrij van het werk
Dat klinkt als een goed plan! Ik schiet zelf ook aardig wat foto's weg... alleen is overloon zo ver van hier. Ik ben daar vroeger wel eens geweest en vond het erg indrukwekkend moet ik zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Vrijdag ga ik misschien ff bij het Verzetsmuseum in Overloon kijken. Beetje fotograferen en zo (WO 2 is een hobby/interesse van me). Heb er zin in.
* Dr.Droxz geeft draculettetje vrij, en geeft een overheerlijk bakje theequote:
Is ook niet bij mij om de hoek hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed plan! Ik schiet zelf ook aardig wat foto's weg... alleen is overloon zo ver van hier. Ik ben daar vroeger wel eens geweest en vond het erg indrukwekkend moet ik zeggen
Geen ideequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:06 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en gevaarlijksoortige mannen?
Zoals het hoort zou ik willen zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, wel wat andere piegums die zichzelf errug grappig vonden, maar die zijn allen afgeserveerd![]()
Hou mij er ook wel bezig, heb een Lumix DMC-FZ8, daarnet nog een paar foto's (Zwart-Wit) van mijn oog genomen. Voornamelijk omdat het regenboogvlies er wel leuk uitziet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed plan! Ik schiet zelf ook aardig wat foto's weg... alleen is overloon zo ver van hier. Ik ben daar vroeger wel eens geweest en vond het erg indrukwekkend moet ik zeggen
En dan hop weer wegquote:
ik zal morgen even naar je foto's kijken, sta eigenlijk net op het punt om af te sluitenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:57 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Is ook niet bij mij om de hoek hoorKom uit Zwijndrecht maar ga er toch speciaal naar toe. Vroeger had je hier het Marshall Museum zitten. Had paar jaar geleden toen het er nog stond foto's gemaakt daar. Ze zijn wel van slechte kwaliteit maar ze zijn ook aangepast voor het www.
Linkje
Het meeste staat nu in Overloon in het museum daar. Wel alles bij elkaar alleen zo ver weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Dank uquote:Op donderdag 7 februari 2008 06:36 schreef draculettetje het volgende:
met een bakkie koffie
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik jullie nooit zal gaan begrijpenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geen idee [afbeelding]
Misschien iets biologisch.
Maar geef mij maar een lieve man. Een waarmee je kan knuffelen [afbeelding]
O wait, I have one!
kia oraquote:
nopequote:Op donderdag 7 februari 2008 07:11 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Draculettetje, geen nachtrust gehad ofzo?
Droxz, mooie foto's man!
Shit nu heb ik die van mij dus thuis liggenquote:
Hmm wat shit zeg, doe je vandaag wel rustig aan?quote:
ja hoor, heb alleen maar mn therapie op het programma staan, daarna slaap ik toch altijd wel evenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm wat shit zeg, doe je vandaag wel rustig aan?
en dan heb ik me nu vannacht nog ingehouden.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:20 schreef Bellerophon het volgende:
004. 134 draculettetje
015. 086 Bellerophon
![]()
![]()
Spammers!
Hahaha dat is echt te erg voor woordenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan heb ik me nu vannacht nog ingehouden.....
ha ha kreeg ook geen reactie meer...
Oei dat wordt weer even zwaar dus, maar probeer vanmiddag anders wat te slapen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor, heb alleen maar mn therapie op het programma staan, daarna slaap ik toch altijd wel even
komt helemaal goedquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oei dat wordt weer even zwaar dus, maar probeer vanmiddag anders wat te slapen?
Gelukkig maarquote:
Het niet slapen? Ik zou er echt niet tegen kunnenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op 1 of andere manier ben ik het de laatste tijd wel gewend
Ik ben maar weer aan het Photoshoppen geslagen, ben een tekening die ik voor mijn vriendin had gemaakt aan het inkleuren met Photoshop (voor het eerst)quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Goedemorgen allen! Het wordt niet druk vandaag denk ik
Je pinpas opgeslokt, gast hoe krijg je dat voor elkaar...quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:37 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen! Ik sta in tilburg op een vertraagde trein te wachten.... Mijn pinpas is opgeslokt door een automaat.... Er staat iemand naast me die stinkt... O wee als er zo geen koffie is op het werkik heb nou al geen zin meer!
ik dacht eerst dat het door de afbouw van mn medicatie kwam, toen omdat ik nog te lang achter de laptop zat maar nu weet ik het niet meer en ik kan er ook wel "moe" van worden hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het niet slapen? Ik zou er echt niet tegen kunnen
Hmm wat vervelend zeg, ik mag toch wel hopen voor je dat er een moment komt dat het zal veranderenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het door de afbouw van mn medicatie kwam, toen omdat ik nog te lang achter de laptop zat maar nu weet ik het niet meer en ik kan er ook wel "moe" van worden hoor
zwaai ff naar crazy!quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:37 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen! Ik sta in tilburg op een vertraagde trein te wachten.... Mijn pinpas is opgeslokt door een automaat.... Er staat iemand naast me die stinkt... O wee als er zo geen koffie is op het werkik heb nou al geen zin meer!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:42 schreef Sgele het volgende:
geen idee.... Automaat kon het gigantische bedrag van 100 euro niet aan denk.... Ineens een scherm met automaat is buiten gebruik toen ik op ok drukte...
ja ik ook!quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm wat vervelend zeg, ik mag toch wel hopen voor je dat er een moment komt dat het zal veranderen
heeft je vriendin dat zelf getekend? goed man! ik zou willen dat ik ook zo kon tekenenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
Wat zeggen jullie?
[ afbeelding ]
dank je welquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zwaai ff naar crazy!
hoe krijg je dat trouwens voor elkaar met je pinpas, niet bepaald een lekkere start van je dag
succes......
schuift een bekertje koffie richting sgele
Nee ikquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heeft je vriendin dat zelf getekend? goed man! ik zou willen dat ik ook zo kon tekenen
en jij lekker aan het inkleuren goed bezig
Ja dat denk ik dus ook, zo krijg je tenminste toch nog wat slaap mee.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik ook!
ow ja heb ook nog gedacht dat het kwam omdat ik smiddags teveel sliep, maar als ik dat oversla heb ik het ook, dus kan ik af en toe beter maar wat smiddags pakken denk ik
Pfff echt balen man, maar die honderd euro, ik mag hopen dat die er niet vanaf is geschreven he?quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
dank je welBeller, ik normaal dus ook niet .... Meteen de laatste keer dus
Dat waren even wat oude foto's van vorig jaar... even snel wat gepakt wat ik al online had staan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:11 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Draculettetje, geen nachtrust gehad ofzo?
Droxz, mooie foto's man!
Nice!quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
Wat zeggen jullie?
[ afbeelding ]
Cool! Ik vind het erg knap dat mensen zo kunnen tekenen...quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
Wat zeggen jullie?
[ afbeelding ]
eerder sliep ik altijd standaard 2 a 3 uur nog s'middags, heb ik een tijdje afgebouwd, toen ik weer meer ging werken had ik het gewoon weer nodig en nu vul ik het indien nodig in.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook, zo krijg je tenminste toch nog wat slaap mee.
Vervelende is alleen wel dat hierdoor je dag/nacht patroon een beetje begint te schuiven
Is klote dat zeker!quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:42 schreef Sgele het volgende:
geen idee.... Automaat kon het gigantische bedrag van 100 euro niet aan denk.... Ineens een scherm met automaat is buiten gebruik toen ik op ok drukte...
hahahaha, ben je wel gelijk wakkerquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:56 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo maar eens opstaan
shit bedenk me net dat ik mn badpak maandag vergeten ben uit te spoelen, zit nog in mn rugzak moek strax een koud nat badpak aan.....
Nou dan zien ze er erg mooi uit hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat waren even wat oude foto's van vorig jaar... even snel wat gepakt wat ik al online had staan.
Inmiddels wat andere lenzen en filters, maar dat zeg ik, ik ben een beginner in de fotografie![]()
p.s goede morgen allemaal!
Ja ik heb hem er wel mee ingekleurd, maar ik heb hem ook met de hand getekend.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eerder sliep ik altijd standaard 2 a 3 uur nog s'middags, heb ik een tijdje afgebouwd, toen ik weer meer ging werken had ik het gewoon weer nodig en nu vul ik het indien nodig in.
Merk dat als ik het niet doe ik aan het einde van de middag gewoon op de bank lig te slapen
heb je die tekening nu al wel of niet met photodinges ingekleurd?
Hahaha is ook leukquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Cool! Ik vind het erg knap dat mensen zo kunnen tekenen...
Zelf teken ik nog poppetje met van die harken armen/benen
Haha zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ben je wel gelijk wakker
Dank u! Heb jij toevallig ook ergens nog wat foto's online staan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dan zien ze er erg mooi uit hoor
da ben ik de hele nacht al.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ben je wel gelijk wakker
ik vind het echt goed gelukt!quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik heb hem er wel mee ingekleurd, maar ik heb hem ook met de hand getekend.
Hmm echt vervelend zeg
Droxz! Thanks voor de tip, heb net ff telefonisch m'n rekening geraadpleegt (schrijf je dat zo?quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is klote dat zeker!
Maar mocht het afgeschreven worden neem even contact op met je bank.
Die kunnen via de pinbonnen ed . (zal er niet technisch op ingaan) teringzien
of alles klopt ja/nee en krijg je binnen 2 weken je geld terug.
(shit, te lang voor die kut bank gewerkt)
Nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u! Heb jij toevallig ook ergens nog wat foto's online staan?
p.s ik vind het maar weer een dure hobby hahaha
quote:
Dank jequote:Op donderdag 7 februari 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het echt goed gelukt!
ooit aan zitten denken om een teken cursus te doen maar ach met overtrekken kom je ook een heel end
ik hou het nu maar bij mn kaartjes maken
Ik kan nu vrouwonvriendelijk zijn en zeggen: Mietjequote:
Gravity's a bitchquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Van de trap gevallen. M'n hele zij is blauw.
doos!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
auw! da's nie fijn....quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
denk dat jij voor mij slaapt....quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef lynda het volgende:
Sinds dat ik klaar ben met stage is wakker worden door een wekker nog erger geworden dan daarvoor.. Lijkt wel alsof ik twintig weken te vroeg me bed uit aan slaap moet inhalen.. Slaap rustig klokje rond
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Daar kan je ook een andere flauwe opmerkingen over makenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Duikelaar
Waarom denk iedereen na een aflevering Heroes dat ze toch kunnen vliegen
Aaaaightquote:
Denk het ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk dat jij voor mij slaapt....
Dat had ik al begrepen, bedoelde het meer als geintjequote:Op donderdag 7 februari 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da ben ik de hele nacht al.....
Ik had eerst een simpel dingetje, een sony cybershot... maar ik miste gewoon optie's,quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet![]()
Ja dat is het zeker, ik ben wel wat "goedkoper" begonnen. Heb een Lumix DMZ-FC8, dus geen digitale spiegelreflex
Tja, dat moet je ook niet doen hequote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
mogguh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Denk het ook
maar na 12 uur slaap nog steeds moe zijn is ook niet alles![]()
Explainquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar kan je ook een andere flauwe opmerkingen over maken
Whehe, hetzelfde hier, ben ook begonnen met een Cybershot DSC-P52.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had eerst een simpel dingetje, een sony cybershot... maar ik miste gewoon optie's,
en als die optie's er al waren moest ik eerst door 100 menu's heen.
Toen zitten twijfelen of ik nou wel of niet een digitale spiegelreflex ging kopen,
maar heb het toch maar gedaanDie Canon 350D is ook meer een instapmodel.
hihi weet ik wel,quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen, bedoelde het meer als geintje
Ik slaap sinds ik gestopt ben in de horeca gemiddeld 3 uur per nachtquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als ik meer dan 7 uur slaap voordat ik moet werken ben ik gewoon moe
Ik ben nog in de weer met een FinePix 5600quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, hetzelfde hier, ben ook begonnen met een Cybershot DSC-P52.
2 weken terug maar een nieuwe besteld, een Panasunic Lumix FX12... Okee, geen 350D, maar ik gebruik hem toch alleen maar voor foto's in de kroeg, op feesten e.d. Lekker compact, geen gezeik
mogguhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als ik meer dan 7 uur slaap voordat ik moet werken ben ik gewoon moe
nee da's waarquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Denk het ook
maar na 12 uur slaap nog steeds moe zijn is ook niet alles![]()
Oeh, vrouwen in pak..quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:23 schreef lynda het volgende:
[..]
mogguhhhhhhhhhhhhhhhh
mijn ritme is ook gewoon fuck door werk in het weekend..
nu nog ff pp in elkaar zetten en mezelf weer in me pak hijsen
Dat ken ik ja, maarja, lang slapen is dan ook eigenlijk wel weer lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee da's waar
ik heb ook wel eens gehad dat ik gewoon moe was van het lange slapen.....
Zozo, Breda is goed bezig?quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
# 1. PSV 23 52
# 2. Ajax 23 44
# 3. Heerenveen 23 43
# 4. Feyenoord 23 41
# 5. Groningen 23 41
# 6. NAC 23 41![]()
Ik had/heb de Cybershot DSC-P92!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, hetzelfde hier, ben ook begonnen met een Cybershot DSC-P52.
2 weken terug maar een nieuwe besteld, een Panasunic Lumix FX12... Okee, geen 350D, maar ik gebruik hem toch alleen maar voor foto's in de kroeg, op feesten e.d. Lekker compact, geen gezeik
Daar woon ik 2 minuten lopen vandaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zozo, Breda is goed bezig?
Naja, niet helemaal, die MacDonalds in de buurt van t stadion is minder relaxed
Ja en daarom heb ik die juist nog niet gekocht, eerst even wennen, een beetje oefenen en misschien over een paar jaar een digitale spiegelreflex aanschaffenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had eerst een simpel dingetje, een sony cybershot... maar ik miste gewoon optie's,
en als die optie's er al waren moest ik eerst door 100 menu's heen.
Toen zitten twijfelen of ik nou wel of niet een digitale spiegelreflex ging kopen,
maar heb het toch maar gedaanDie Canon 350D is ook meer een instapmodel.
Claire herstelt he?quote:
Uhm... die stabilizer is om ervoor te zorgen dat je foto's minder snel 'bewogen' zijn..quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had/heb de Cybershot DSC-P92!
Wel relaxt van die kleine dingen (Panasonic Lumix FX12)dat ze tegenwoordig allemaal een "Stabilizer" hebben in de lens. Als ik voor die 350D zo een lens wil kopen ben ik weer minimaal 300 euro kwijt
Hey who cares? Ik zit ook in pakquote:
Die ken ik dan weer net niet...quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar woon ik 2 minuten lopen vandaanDie in het centrum is ook niks hoor
* Dr.Droxz geeft een overheerlijk bakje thee.... en aan iedereen hier natuurlijk!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhm... die stabilizer is om ervoor te zorgen dat je foto's minder snel 'bewogen' zijn..
1-3tje?quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft een overheerlijk bakje thee.... en aan iedereen hier natuurlijk!
*pakt zelf koffie (Droxz special)*
Succes iig!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Claire herstelt he?
Al die gothics denken dat zij dat ook kunnen, bedoel die lui blijven maar snijden in zichzelf
Koud? Waar zit jij dan?quote:
Ik heb niet eens een pakquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hey who cares? Ik zit ook in pak
I CARE! isse koud!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hey who cares? Ik zit ook in pak
* Sm0keZ ook niet!quote:
Nou in Breda en Boxtel is het anders ook koud...en die 160 Km kan echt geen heel groot verschil in klimaat zijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Koud? Waar zit jij dan?
Ik stond vanmorgen om 7 uur al buiten te roken in slechts een tshirt, zo koud is het niet hoor
Daar waar ik net de deur open moest doen voor de tntpostbezorger en me tenen BRRRRRRRR zeidenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Koud? Waar zit jij dan?
Ik stond vanmorgen om 7 uur al buiten te roken in slechts een tshirt, zo koud is het niet hoor
Maar met de trap is alles goed???quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Van de trap gevallen. M'n hele zij is blauw. [afbeelding]
Ik mocht het ijs van de ramen krabben van mijn autoquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Koud? Waar zit jij dan?
* Sgele gooit een deken, handschoenen, muts en sjaal...quote:
Whehequote:
Jou tenen praten? Wassen zou geen gekke optie zijn zo nu en danquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Daar waar ik net de deur open moest doen voor de tntpostbezorger en me tenen BRRRRRRRR zeiden
en daar waar iedereen aan het krabben is
Op het moment dat jij een foto wil maken terwijl je snel beweegt met je camera,quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhm... die stabilizer is om ervoor te zorgen dat je foto's minder snel 'bewogen' zijn..
Zoals ik met mijn brakke pols, als ik ver inzoom met mijn telelens is het lastig deze echt goed stil te houden.quote:Twee sensoren in de lens detecteren verticale en horizontale bewegingen en zorgen voor een beweging in de lensgroepen die het wiebelen van de lens moeten tegengaan.
Heb er 4quote:
Care policequote:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
ik ga mezelf nu echt uit bed sleuren
ff ontbijtje maken enzo
Nog wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar met de trap is alles goed??? [ afbeelding ]
Verder ben je nog wel helemaal heel he?
Dat is zeker ideaal ja, ik kan op een tweetal manieren aangeven hoe de camera moet stabiliserenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op het moment dat jij een foto wil maken terwijl je snel beweegt met je camera,
zal je camera dat stabiliseren zeg maar...
[..]
Zoals ik met mijn brakke pols, als ik ver inzoom met mijn telelens is het lastig deze echt goed stil te houden.
Als ik dan een gestabiliseerde lens gebruik, vangt je camera/lens deze schommelingen op
Bij mijn baan is dat gelukkig niet nodig. Kan me wel representatief en zakelijk voor de dag smijten.. maar een pak is geen noodzaakquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb er 4![]()
![]()
Maar ja, dat moet dan ook
Het zal vast niet de laatste keer in mijn leven zijn dat ik van de trap val. --> onhandig.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent van plan hetzelfde kunstje nog een keer te flikken?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jou tenen praten? Wassen zou geen gekke optie zijn zo nu en dan
Nee dat dacht ik ook altijdquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou in Breda en Boxtel is het anders ook koud...en die 160 Km kan echt geen heel groot verschil in klimaat zijn
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jou tenen praten? Wassen zou geen gekke optie zijn zo nu en dan
Hier ook niet altijd, maar als ik naar een klant moet wel, en het is eigenlijk "normaal" dat men zich hier zakelijk kleedquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bij mijn baan is dat gelukkig niet nodig. Kan me wel representatief en zakelijk voor de dag smijten.. maar een pak is geen noodzaak
Slim is anders...quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het zal vast niet de laatste keer in mijn leven zijn dat ik van de trap val. --> onhandig.
Hou het er maar op dat ik 6 dagen iets anders aan kan trekken en dan elke dag helemaal in net benquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb er 4![]()
![]()
Maar ja, dat moet dan ook
Sales mensen en management e.d lopen hier ook netjes in pak, en dat hoort ergens ook wel zo natuurlijk, je kan moeilijk bij een potentiele klant aankomen in je spijkerbroek en K-Swiss sneakersquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier ook niet altijd, maar als ik naar een klant moet wel, en het is eigenlijk "normaal" dat men zich hier zakelijk kleed
Dan vraagt die klant natuurlijk metéén of je die schoenen op Aruba hebt gevondenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sales mensen en management e.d lopen hier ook netjes in pak, en dat hoort ergens ook wel zo natuurlijk, je kan moeilijk bij een potentiele klant aankomen in je spijkerbroek en K-Swiss sneakers
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan vraagt die klant natuurlijk metéén of je die schoenen op Aruba hebt gevonden
"Ik zeg je Patrick, die schoenen heb ik gekocht, coño, wat denk je nou Patrick"
Ik ook niet, en mocht je mij in pak tegenkomen.. maak er een foto van,quote:
Same goes for mequote:Op donderdag 7 februari 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet, en mocht je mij in pak tegenkomen.. maak er een foto van,
zal niet nog een keer gebeuren
Here as wellquote:
Oja, trouwens, JdB heeft z'n rijbewijs gehaald he... Als we nog eens gaan zuipen bij Sam thuis kan hij eindelijk eens rijdenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet, en mocht je mij in pak tegenkomen.. maak er een foto van,
zal niet nog een keer gebeuren
Nadat je de zwaartekracht trachtte te tarten heb je een bedorven broodje gegeten?quote:
Da's niet handig... jij hebt al net zo'n kutdag als deze niet recht kijkende persoonquote:
Ja daarom dat is ook zo, ben blij dat ik niet elke dag in pak ga, en een stropdas is sowieso een big no-can't-do voor mijquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sales mensen en management e.d lopen hier ook netjes in pak, en dat hoort ergens ook wel zo natuurlijk, je kan moeilijk bij een potentiele klant aankomen in je spijkerbroek en K-Swiss sneakers
* Sgele zet reminder in agendaquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:48 schreef lynda het volgende:
zo ik gaat nog ff tv kijken, douchen, omkleden en dan richting me stage voor me eindpresentatie en beoordeling!
duim voor me om 1 uur
Maak de trap dan iig een zachtere plek om te landenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het zal vast niet de laatste keer in mijn leven zijn dat ik van de trap val. --> onhandig.
pmsbefsmile.gifquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maak de trap dan iig een zachtere plek om te landen [ afbeelding ]
My god...quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
pmsbefsmile.gif [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik sloeg 'm op, en moest keihard lachenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] daar was ie oorspronkelijk voor gemaakt ja
Hahaha, kan wel weer merken dat het bijna weekend isquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] daar was ie oorspronkelijk voor gemaakt ja
Wat ben ik toe blij dat ik dat niet hoef zeg!quote:
Dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zeker ideaal ja, ik kan op een tweetal manieren aangeven hoe de camera moet stabiliseren
Succes, en misschien tot vanmiddag!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:48 schreef lynda het volgende:
zo ik gaat nog ff tv kijken, douchen, omkleden en dan richting me stage voor me eindpresentatie en beoordeling!
duim voor me om 1 uur
Heb wel een ouderwetse spiegelreflex camera met vier extra lenzenquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nietDie lenzen zijn duur
Het zou wat zijn zegquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Succes, en misschien tot vanmiddag!
Ik heb maar 2 lenzen, waarvan 1 een kutlens KIT lensquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb wel een ouderwetse spiegelreflex camera met vier extra lenzen
Tjah op mijn digitale camera kunnen geen andere lenzenquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 lenzen, waarvan 1 een kutlens KIT lens
Wie niet?quote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik hoef gelukkig maar tot 1.
Tot drie uurquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik moet tot 2 uur vandaag
Mazzelaarquote:
Niet zo zeuren en doorwerkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:13 schreef sietse87 het volgende:
ik moet tot 18.00u en heb pas zaterdag om 17.00 weekend... help..wat moet ik...
ik heb nog genoeg tussen urenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik hoef gelukkig maar tot 1.
Wat hij zegtquote:
Chill, dat is ook nog wel goed te doenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mazzelaar
Maarja, ik was gisteren vrij, het voelt nu als maandag, en morgen om 14:00 heb ik wel weekend
Studierichting fotografiequote:
Dank uquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Studierichting fotografie![]()
Leuke foto's trouwens in je fotoboek!
Werken, als ik het zo bekijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:13 schreef sietse87 het volgende:
ik moet tot 18.00u en heb pas zaterdag om 17.00 weekend... help..wat moet ik...
Om 6 uur beginnen is iets minder goed te doenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Chill, dat is ook nog wel goed te doen
Veel plezier!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:24 schreef lynda het volgende:
Grootste nadeel van pantalon ed.. het trekt gigantisch snel haren aan net als me jasdingest
Ik is er klaar voor en gaat met frisse tegenzin op naar diemen!
jij begint gewoon te vroeg zoals altijdquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om 6 uur beginnen is iets minder goed te doen
Plezier met een eindpresentatie en eindbeoordeling?quote:
Veel plezier succes, en wacht je smsje af!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Plezier met een eindpresentatie en eindbeoordeling?u is gek!!!!!!
![]()
Droxz ik sms je straks nog ff!
for me!
Hmm dat is behoorlijk klotequote:Op donderdag 7 februari 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik had gewoon wat te doen!
Moest ergens stroom kabel + netwerkkabel leggen voor een pc...
Ik kom daar aan... mmm... dat gaat krap worden...
Stroom netjes achter de kast gelegd enzo, ging prima!
Daarna de netwerkkabel... kut kom 2 meter te kort, heeft die KUT me een te korte kabel gegeven...
Maarja, wel even getest en bleek niet gepatched te zijn, ik naar de patchkast...
is dat ding vol! dus ben wel aardig voor jan lul bezig geweest net
Dat dan weer wel...quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om 6 uur beginnen is iets minder goed te doen
Huiliequote:
Gloeiende....quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik had gewoon wat te doen!
Moest ergens stroom kabel + netwerkkabel leggen voor een pc...
Ik kom daar aan... mmm... dat gaat krap worden...
Stroom netjes achter de kast gelegd enzo, ging prima!
Daarna de netwerkkabel... kut kom 2 meter te kort, heeft die KUT me een te korte kabel gegeven...
Maarja, wel even getest en bleek niet gepatched te zijn, ik naar de patchkast...
is dat ding vol! dus ben wel aardig voor jan lul bezig geweest net
Mensen kunnen niks meer hebben tegenwoordigquote:
Nee zeg dat wel, of wij zijn gewoon een beetje directquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen kunnen niks meer hebben tegenwoordig
We worden een echt kliekje hierzo..quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee zeg dat wel, of wij zijn gewoon een beetje direct
Ach... alles went hequote:Op donderdag 7 februari 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
We worden een echt kliekje hierzo..
Kan je die niet verplaatsen? Even op een ander moment, want als je gaar en misselijk bent lijkt mij ook dat je niet helemaal rationeel kan denkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:37 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb eigenlijk vanmiddag 2 bezichtigingen van studiootjes.
Maar:
a) ik ben misselijk en gaar.
b) bijna 600 euro p/m voor een studio, doe normaal.
Weet niet of t nog wel zin heeft.
Mja, je kunt allicht gaan kijken natuurlijk...quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:39 schreef BloodyLotte het volgende:
True. Nou ja ik kijk wel. Moet toch ergens beginnen.
Dank u, dank u!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gloeiende....
* Sgele schuift een Droxz special richting...eerhm...Droxz
Dat dus, laat het gewoon even bezinkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, je kunt allicht gaan kijken natuurlijk...
Maak alleen geen overhaaste beslissingen als je nog niet helemaal 'helder' bent
Zucht, ik ben er straks trouwens niet, van 11.30 - 14.00 gezellig belslet spelenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
(hoe verzin je het... patchkasten die vol zitten.... denkt iets over nadenken over toekomst mbt patchkasten)
Heb je ergens nog meer foto's online staan?quote:
Lastigquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
(hoe verzin je het... patchkasten die vol zitten.... denkt iets over nadenken over toekomst mbt patchkasten)
Ben ik blij dat ik niet zo veel hoef te bellen, of gebeld wordtdtdtdddtdt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zucht, ik ben er straks trouwens niet, van 11.30 - 14.00 gezellig belslet spelen
Dat snappen ze hier nog niet helemaal...quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lastig
Nooit last van hier, we hebben meestal nog wel wat 48 poorts modules op vooraad
WTFquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat snappen ze hier nog niet helemaal...![]()
Nieuwe gedeelte met kantoren enzo, nieuwe patchkast, 3 maanden al vol .... ?!
600 euro per maand??quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:37 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb eigenlijk vanmiddag 2 bezichtigingen van studiootjes.
Maar:
a) ik ben misselijk en gaar.
b) bijna 600 euro p/m voor een studio, doe normaal.
Weet niet of t nog wel zin heeft.
Ja thnx, betekend dus wel dat ik ook niet kan lunchen... en bedanktquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet zo veel hoef te bellen, of gebeld wordtdtdtdddtdt.
Succes iig!
http://www.flickr.com/photos/choclotquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je ergens nog meer foto's online staan?
Bobby!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/choclot
Een echte kroelkat zo te zienquote:
Hmm jaloers is, ik wil ook weer een katquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Het enige dat ze doet is kroelen en eten en slapen. Verder draagt ze niks bij aan deze maatschappij.
Volgens mij moet je daar toch wel is ooit zijn geweest he? Al is het alleen voor de ervaring, en het gevoel van die stad.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Dank je. NYC was heerlijkFantastische tijd gehad daar. Ik ga het liefst vandaag nog terug, alleen voor de bagels en de muffins enzo.
Duh...quote:
NYC is briljantquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar toch wel is ooit zijn geweest he? Al is het alleen voor de ervaring, en het gevoel van die stad.
Ik wilde er al jaaaaren heen. En ik ben er mijn vriendje gaan verrassen, dus het was sowieso al legendarisch. En het is zoooo groot en indrukwekkend en vaag. En oudjaar op Times Square is ook super om eens mee te maken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar toch wel is ooit zijn geweest he? Al is het alleen voor de ervaring, en het gevoel van die stad.
Je nam hem daarmee naartoe?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik wilde er al jaaaaren heen. En ik ben er mijn vriendje gaan verrassen, dus het was sowieso al legendarisch. En het is zoooo groot en indrukwekkend en vaag. En oudjaar op Times Square is ook super om eens mee te maken.
Dat is dan wel weer jammerquote:
Whehehe nou ben je klaar meequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou hier ook niks hoor. Ik zit hier al vanaf 8 uur en slechts 18 gesprekken gehad, waarvan de helft moest worden doorverbonden omdat ze noobs zijn die op de verkeerde helpdesk zaten.
Is alles goed gegaan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer terug uit het zwembad, heb mn haren niet goed afgedroogd brrrr
das cool als het vriestquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:18 schreef draculettetje het volgende:
Komt er ook een uit de hoek daarquote:
ga jij elke dag naar bakker bart?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
Hier valt alles ook stil... alsof mensen niet meer durven te bellenIk zie overal South Park, en ander niet werk gerelateerd spul op het scherm...en iedereen is ook echt stil
Tijd voor mij om Bakker Bart maar weer eens te gaan etteren
Oeh, goed idee, ik denk dat ik vanavond ook maar weer eens ga zwemmenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:18 schreef draculettetje het volgende:
Het leeft!!quote:
Dat is la heel watquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben in ieder geval niet verzopen!
bel zequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is la heel wat
Mensen ik ben tot een uurtje of twee afwezig![]()
Nee hij was daar al en ik stond ineens voor z'n neus. "Heuj, ik hier?"quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je nam hem daarmee naartoe?
Wel een leuke verrassing moet ik zeggen
Al lang uit dan of niet?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee hij was daar al en ik stond ineens voor z'n neus. "Heuj, ik hier?"
En ja 't is zeker jammer dat 't uit is, heb het er ook erg moeilijk mee.
Meestal wel ja, gaan we met een groepjequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga jij elke dag naar bakker bart?
da's nooit leukquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee hij was daar al en ik stond ineens voor z'n neus. "Heuj, ik hier?"
En ja 't is zeker jammer dat 't uit is, heb het er ook erg moeilijk mee.
da's ook nog niet echt lang ofzo.... kan me voorstellen dat het gewoon nog pijn doetquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:41 schreef BloodyLotte het volgende:
't Is nu anderhalve week uit ofzo.
js dat dan weer wel gelukkig maar hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:45 schreef BloodyLotte het volgende:
true. ach ja, 't leven gaat door he.
bijna lunchtijd, ik heb hobger gekregen van het zwemmen dan heb ik het toch haast wel goed gedaan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Precies.
Ok, ander onderwerp.
De zon schijnt, wat een feest.
tactischquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Precies.
Ok, ander onderwerp.
Bijna weekend, dat vind ik ook wel een feest!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Precies.
Ok, ander onderwerp.
eigenlijk niet echt wat op het programma geloof ikquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaa dit weekend wordt zo fijnnnAllemaal leuke dingen doen!
Wat zijn bij jullie de plannen?
Morgen vrij!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaa dit weekend wordt zo fijnnnAllemaal leuke dingen doen!
Wat zijn bij jullie de plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |