Was al bezig, maar dan kon iedereen lekker doorposten zeg maarquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:23 schreef draculettetje het volgende:
ik heb het weer gedaan jij was eerder.....
pas jij de boel aan of moet ik het doen?
helemaal okequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was al bezig, maar dan kon iedereen lekker doorposten zeg maar
Wauwquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat filmpje hahahaha
ik heb gelukkig ook morgenmiddag weekend!
Oja, en ik zie Lynda weer morgen (serieus)
Haha nog vervelende moraalridders gehad op Fok?quote:
lekkerquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:21 schreef BrandX het volgende:
[..]Thanks!
ik moest een workshop geven, en het ging beter dan verwacht en de boodschap landde helemaal, dus dat was top!
nee, wel wat andere piegums die zichzelf errug grappig vonden, maar die zijn allen afgeserveerdquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha nog vervelende moraalridders gehad op Fok?
Nou heb ik gvd nog veel minder zin!quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Laat ik ook maar weer eens een berichtje plaatsen dan
Wat voor workshop moest je geven dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:30 schreef BrandX het volgende:ik was deze in ene kwijt in de GC lijst! Ik zal de ander sluiten
en ik muckte deze in het vorige deel![]()
[..]
Viel bij mij nog wel mee vandaag... Ik was namelijk vrijquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik gvd nog veel minder zin!
Six Sigma, een organisatieverbeterprogramma.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat voor workshop moest je geven dan als ik vragen mag?
Vrij? aha... dus je hebt weer aan de plantjes gezeten vandaag?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Viel bij mij nog wel mee vandaag... Ik was namelijk vrij
Alleen morgen om 05:00 opstaan, da's niet relaxed
da's wel heeeel vroegquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Viel bij mij nog wel mee vandaag... Ik was namelijk vrij
Alleen morgen om 05:00 opstaan, da's niet relaxed
Niet verkeerd, ik ben vrijdag ook lekker vrij!quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:34 schreef geelkuikentje het volgende:
Morgen wordt rustige dag op m'n werk, vrijdag vrij![]()
![]()
ik wil ook vrij.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet verkeerd, ik ben vrijdag ook lekker vrij!
Nouja, ik ga wel wat doen, maar ben vrij van het werk
Dat klinkt als een goed plan! Ik schiet zelf ook aardig wat foto's weg... alleen is overloon zo ver van hier. Ik ben daar vroeger wel eens geweest en vond het erg indrukwekkend moet ik zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Vrijdag ga ik misschien ff bij het Verzetsmuseum in Overloon kijken. Beetje fotograferen en zo (WO 2 is een hobby/interesse van me). Heb er zin in.
* Dr.Droxz geeft draculettetje vrij, en geeft een overheerlijk bakje theequote:
Is ook niet bij mij om de hoek hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed plan! Ik schiet zelf ook aardig wat foto's weg... alleen is overloon zo ver van hier. Ik ben daar vroeger wel eens geweest en vond het erg indrukwekkend moet ik zeggen
Geen ideequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:06 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en gevaarlijksoortige mannen?
Zoals het hoort zou ik willen zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, wel wat andere piegums die zichzelf errug grappig vonden, maar die zijn allen afgeserveerd![]()
Hou mij er ook wel bezig, heb een Lumix DMC-FZ8, daarnet nog een paar foto's (Zwart-Wit) van mijn oog genomen. Voornamelijk omdat het regenboogvlies er wel leuk uitziet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed plan! Ik schiet zelf ook aardig wat foto's weg... alleen is overloon zo ver van hier. Ik ben daar vroeger wel eens geweest en vond het erg indrukwekkend moet ik zeggen
En dan hop weer wegquote:
ik zal morgen even naar je foto's kijken, sta eigenlijk net op het punt om af te sluitenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:57 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Is ook niet bij mij om de hoek hoorKom uit Zwijndrecht maar ga er toch speciaal naar toe. Vroeger had je hier het Marshall Museum zitten. Had paar jaar geleden toen het er nog stond foto's gemaakt daar. Ze zijn wel van slechte kwaliteit maar ze zijn ook aangepast voor het www.
Linkje
Het meeste staat nu in Overloon in het museum daar. Wel alles bij elkaar alleen zo ver weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Dank uquote:Op donderdag 7 februari 2008 06:36 schreef draculettetje het volgende:
met een bakkie koffie
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik jullie nooit zal gaan begrijpenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Geen idee [afbeelding]
Misschien iets biologisch.
Maar geef mij maar een lieve man. Een waarmee je kan knuffelen [afbeelding]
O wait, I have one!
kia oraquote:
nopequote:Op donderdag 7 februari 2008 07:11 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Draculettetje, geen nachtrust gehad ofzo?
Droxz, mooie foto's man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |