Hmm jaloers is, ik wil ook weer een katquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Het enige dat ze doet is kroelen en eten en slapen. Verder draagt ze niks bij aan deze maatschappij.
Volgens mij moet je daar toch wel is ooit zijn geweest he? Al is het alleen voor de ervaring, en het gevoel van die stad.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Dank je. NYC was heerlijkFantastische tijd gehad daar. Ik ga het liefst vandaag nog terug, alleen voor de bagels en de muffins enzo.
Duh...quote:
NYC is briljantquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar toch wel is ooit zijn geweest he? Al is het alleen voor de ervaring, en het gevoel van die stad.
Ik wilde er al jaaaaren heen. En ik ben er mijn vriendje gaan verrassen, dus het was sowieso al legendarisch. En het is zoooo groot en indrukwekkend en vaag. En oudjaar op Times Square is ook super om eens mee te maken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar toch wel is ooit zijn geweest he? Al is het alleen voor de ervaring, en het gevoel van die stad.
Je nam hem daarmee naartoe?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:12 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik wilde er al jaaaaren heen. En ik ben er mijn vriendje gaan verrassen, dus het was sowieso al legendarisch. En het is zoooo groot en indrukwekkend en vaag. En oudjaar op Times Square is ook super om eens mee te maken.
Dat is dan wel weer jammerquote:
Whehehe nou ben je klaar meequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou hier ook niks hoor. Ik zit hier al vanaf 8 uur en slechts 18 gesprekken gehad, waarvan de helft moest worden doorverbonden omdat ze noobs zijn die op de verkeerde helpdesk zaten.
Is alles goed gegaan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer terug uit het zwembad, heb mn haren niet goed afgedroogd brrrr
das cool als het vriestquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:18 schreef draculettetje het volgende:
Komt er ook een uit de hoek daarquote:
ga jij elke dag naar bakker bart?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
Hier valt alles ook stil... alsof mensen niet meer durven te bellenIk zie overal South Park, en ander niet werk gerelateerd spul op het scherm...en iedereen is ook echt stil
Tijd voor mij om Bakker Bart maar weer eens te gaan etteren
Oeh, goed idee, ik denk dat ik vanavond ook maar weer eens ga zwemmenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:18 schreef draculettetje het volgende:
Het leeft!!quote:
Dat is la heel watquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben in ieder geval niet verzopen!
bel zequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is la heel wat
Mensen ik ben tot een uurtje of twee afwezig![]()
Nee hij was daar al en ik stond ineens voor z'n neus. "Heuj, ik hier?"quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je nam hem daarmee naartoe?
Wel een leuke verrassing moet ik zeggen
Al lang uit dan of niet?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee hij was daar al en ik stond ineens voor z'n neus. "Heuj, ik hier?"
En ja 't is zeker jammer dat 't uit is, heb het er ook erg moeilijk mee.
Meestal wel ja, gaan we met een groepjequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga jij elke dag naar bakker bart?
da's nooit leukquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee hij was daar al en ik stond ineens voor z'n neus. "Heuj, ik hier?"
En ja 't is zeker jammer dat 't uit is, heb het er ook erg moeilijk mee.
da's ook nog niet echt lang ofzo.... kan me voorstellen dat het gewoon nog pijn doetquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:41 schreef BloodyLotte het volgende:
't Is nu anderhalve week uit ofzo.
js dat dan weer wel gelukkig maar hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:45 schreef BloodyLotte het volgende:
true. ach ja, 't leven gaat door he.
bijna lunchtijd, ik heb hobger gekregen van het zwemmen dan heb ik het toch haast wel goed gedaan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Precies.
Ok, ander onderwerp.
De zon schijnt, wat een feest.
tactischquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Precies.
Ok, ander onderwerp.
Bijna weekend, dat vind ik ook wel een feest!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Precies.
Ok, ander onderwerp.
eigenlijk niet echt wat op het programma geloof ikquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaa dit weekend wordt zo fijnnnAllemaal leuke dingen doen!
Wat zijn bij jullie de plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |