Tjah op mijn digitale camera kunnen geen andere lenzenquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 lenzen, waarvan 1 een kutlens KIT lens
Wie niet?quote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik hoef gelukkig maar tot 1.
Tot drie uurquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik moet tot 2 uur vandaag
Mazzelaarquote:
Niet zo zeuren en doorwerkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:13 schreef sietse87 het volgende:
ik moet tot 18.00u en heb pas zaterdag om 17.00 weekend... help..wat moet ik...
ik heb nog genoeg tussen urenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik hoef gelukkig maar tot 1.
Wat hij zegtquote:
Chill, dat is ook nog wel goed te doenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mazzelaar
Maarja, ik was gisteren vrij, het voelt nu als maandag, en morgen om 14:00 heb ik wel weekend
Studierichting fotografiequote:
Dank uquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Studierichting fotografie![]()
Leuke foto's trouwens in je fotoboek!
Werken, als ik het zo bekijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:13 schreef sietse87 het volgende:
ik moet tot 18.00u en heb pas zaterdag om 17.00 weekend... help..wat moet ik...
Om 6 uur beginnen is iets minder goed te doenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Chill, dat is ook nog wel goed te doen
Veel plezier!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:24 schreef lynda het volgende:
Grootste nadeel van pantalon ed.. het trekt gigantisch snel haren aan net als me jasdingest
Ik is er klaar voor en gaat met frisse tegenzin op naar diemen!
jij begint gewoon te vroeg zoals altijdquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om 6 uur beginnen is iets minder goed te doen
Plezier met een eindpresentatie en eindbeoordeling?quote:
Veel plezier succes, en wacht je smsje af!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Plezier met een eindpresentatie en eindbeoordeling?u is gek!!!!!!
![]()
Droxz ik sms je straks nog ff!
for me!
Hmm dat is behoorlijk klotequote:Op donderdag 7 februari 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik had gewoon wat te doen!
Moest ergens stroom kabel + netwerkkabel leggen voor een pc...
Ik kom daar aan... mmm... dat gaat krap worden...
Stroom netjes achter de kast gelegd enzo, ging prima!
Daarna de netwerkkabel... kut kom 2 meter te kort, heeft die KUT me een te korte kabel gegeven...
Maarja, wel even getest en bleek niet gepatched te zijn, ik naar de patchkast...
is dat ding vol! dus ben wel aardig voor jan lul bezig geweest net
Dat dan weer wel...quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om 6 uur beginnen is iets minder goed te doen
Huiliequote:
Gloeiende....quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik had gewoon wat te doen!
Moest ergens stroom kabel + netwerkkabel leggen voor een pc...
Ik kom daar aan... mmm... dat gaat krap worden...
Stroom netjes achter de kast gelegd enzo, ging prima!
Daarna de netwerkkabel... kut kom 2 meter te kort, heeft die KUT me een te korte kabel gegeven...
Maarja, wel even getest en bleek niet gepatched te zijn, ik naar de patchkast...
is dat ding vol! dus ben wel aardig voor jan lul bezig geweest net
Mensen kunnen niks meer hebben tegenwoordigquote:
Nee zeg dat wel, of wij zijn gewoon een beetje directquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen kunnen niks meer hebben tegenwoordig
We worden een echt kliekje hierzo..quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee zeg dat wel, of wij zijn gewoon een beetje direct
Ach... alles went hequote:Op donderdag 7 februari 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
We worden een echt kliekje hierzo..
Kan je die niet verplaatsen? Even op een ander moment, want als je gaar en misselijk bent lijkt mij ook dat je niet helemaal rationeel kan denkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:37 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb eigenlijk vanmiddag 2 bezichtigingen van studiootjes.
Maar:
a) ik ben misselijk en gaar.
b) bijna 600 euro p/m voor een studio, doe normaal.
Weet niet of t nog wel zin heeft.
Mja, je kunt allicht gaan kijken natuurlijk...quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:39 schreef BloodyLotte het volgende:
True. Nou ja ik kijk wel. Moet toch ergens beginnen.
Dank u, dank u!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gloeiende....
* Sgele schuift een Droxz special richting...eerhm...Droxz
Dat dus, laat het gewoon even bezinkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, je kunt allicht gaan kijken natuurlijk...
Maak alleen geen overhaaste beslissingen als je nog niet helemaal 'helder' bent
Zucht, ik ben er straks trouwens niet, van 11.30 - 14.00 gezellig belslet spelenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
(hoe verzin je het... patchkasten die vol zitten.... denkt iets over nadenken over toekomst mbt patchkasten)
Heb je ergens nog meer foto's online staan?quote:
Lastigquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
(hoe verzin je het... patchkasten die vol zitten.... denkt iets over nadenken over toekomst mbt patchkasten)
Ben ik blij dat ik niet zo veel hoef te bellen, of gebeld wordtdtdtdddtdt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zucht, ik ben er straks trouwens niet, van 11.30 - 14.00 gezellig belslet spelen
Dat snappen ze hier nog niet helemaal...quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lastig
Nooit last van hier, we hebben meestal nog wel wat 48 poorts modules op vooraad
WTFquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat snappen ze hier nog niet helemaal...![]()
Nieuwe gedeelte met kantoren enzo, nieuwe patchkast, 3 maanden al vol .... ?!
600 euro per maand??quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:37 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb eigenlijk vanmiddag 2 bezichtigingen van studiootjes.
Maar:
a) ik ben misselijk en gaar.
b) bijna 600 euro p/m voor een studio, doe normaal.
Weet niet of t nog wel zin heeft.
Ja thnx, betekend dus wel dat ik ook niet kan lunchen... en bedanktquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet zo veel hoef te bellen, of gebeld wordtdtdtdddtdt.
Succes iig!
http://www.flickr.com/photos/choclotquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je ergens nog meer foto's online staan?
Bobby!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/choclot
Een echte kroelkat zo te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |