* Sgele zet reminder in agendaquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:48 schreef lynda het volgende:
zo ik gaat nog ff tv kijken, douchen, omkleden en dan richting me stage voor me eindpresentatie en beoordeling!
duim voor me om 1 uur
Maak de trap dan iig een zachtere plek om te landenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het zal vast niet de laatste keer in mijn leven zijn dat ik van de trap val. --> onhandig.
pmsbefsmile.gifquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maak de trap dan iig een zachtere plek om te landen [ afbeelding ]
My god...quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
pmsbefsmile.gif [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik sloeg 'm op, en moest keihard lachenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] daar was ie oorspronkelijk voor gemaakt ja
Hahaha, kan wel weer merken dat het bijna weekend isquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] daar was ie oorspronkelijk voor gemaakt ja
Wat ben ik toe blij dat ik dat niet hoef zeg!quote:
Dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zeker ideaal ja, ik kan op een tweetal manieren aangeven hoe de camera moet stabiliseren
Succes, en misschien tot vanmiddag!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:48 schreef lynda het volgende:
zo ik gaat nog ff tv kijken, douchen, omkleden en dan richting me stage voor me eindpresentatie en beoordeling!
duim voor me om 1 uur
Heb wel een ouderwetse spiegelreflex camera met vier extra lenzenquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nietDie lenzen zijn duur
Het zou wat zijn zegquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Succes, en misschien tot vanmiddag!
Ik heb maar 2 lenzen, waarvan 1 een kutlens KIT lensquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb wel een ouderwetse spiegelreflex camera met vier extra lenzen
Tjah op mijn digitale camera kunnen geen andere lenzenquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 lenzen, waarvan 1 een kutlens KIT lens
Wie niet?quote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik hoef gelukkig maar tot 1.
Tot drie uurquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik moet tot 2 uur vandaag
Mazzelaarquote:
Niet zo zeuren en doorwerkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:13 schreef sietse87 het volgende:
ik moet tot 18.00u en heb pas zaterdag om 17.00 weekend... help..wat moet ik...
ik heb nog genoeg tussen urenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik hoef gelukkig maar tot 1.
Wat hij zegtquote:
Chill, dat is ook nog wel goed te doenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mazzelaar
Maarja, ik was gisteren vrij, het voelt nu als maandag, en morgen om 14:00 heb ik wel weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |