Dank jequote:Op donderdag 7 februari 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het echt goed gelukt!
ooit aan zitten denken om een teken cursus te doen maar ach met overtrekken kom je ook een heel end
ik hou het nu maar bij mn kaartjes maken
Ik kan nu vrouwonvriendelijk zijn en zeggen: Mietjequote:
Gravity's a bitchquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Van de trap gevallen. M'n hele zij is blauw.
doos!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
auw! da's nie fijn....quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
denk dat jij voor mij slaapt....quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef lynda het volgende:
Sinds dat ik klaar ben met stage is wakker worden door een wekker nog erger geworden dan daarvoor.. Lijkt wel alsof ik twintig weken te vroeg me bed uit aan slaap moet inhalen.. Slaap rustig klokje rond
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Daar kan je ook een andere flauwe opmerkingen over makenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Duikelaar
Waarom denk iedereen na een aflevering Heroes dat ze toch kunnen vliegen
Aaaaightquote:
Denk het ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk dat jij voor mij slaapt....
Dat had ik al begrepen, bedoelde het meer als geintjequote:Op donderdag 7 februari 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da ben ik de hele nacht al.....
Ik had eerst een simpel dingetje, een sony cybershot... maar ik miste gewoon optie's,quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet![]()
Ja dat is het zeker, ik ben wel wat "goedkoper" begonnen. Heb een Lumix DMZ-FC8, dus geen digitale spiegelreflex
Tja, dat moet je ook niet doen hequote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
mogguh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Denk het ook
maar na 12 uur slaap nog steeds moe zijn is ook niet alles![]()
Explainquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar kan je ook een andere flauwe opmerkingen over maken
Whehe, hetzelfde hier, ben ook begonnen met een Cybershot DSC-P52.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had eerst een simpel dingetje, een sony cybershot... maar ik miste gewoon optie's,
en als die optie's er al waren moest ik eerst door 100 menu's heen.
Toen zitten twijfelen of ik nou wel of niet een digitale spiegelreflex ging kopen,
maar heb het toch maar gedaanDie Canon 350D is ook meer een instapmodel.
hihi weet ik wel,quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen, bedoelde het meer als geintje
Ik slaap sinds ik gestopt ben in de horeca gemiddeld 3 uur per nachtquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als ik meer dan 7 uur slaap voordat ik moet werken ben ik gewoon moe
Ik ben nog in de weer met een FinePix 5600quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, hetzelfde hier, ben ook begonnen met een Cybershot DSC-P52.
2 weken terug maar een nieuwe besteld, een Panasunic Lumix FX12... Okee, geen 350D, maar ik gebruik hem toch alleen maar voor foto's in de kroeg, op feesten e.d. Lekker compact, geen gezeik
mogguhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als ik meer dan 7 uur slaap voordat ik moet werken ben ik gewoon moe
nee da's waarquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Denk het ook
maar na 12 uur slaap nog steeds moe zijn is ook niet alles![]()
Oeh, vrouwen in pak..quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:23 schreef lynda het volgende:
[..]
mogguhhhhhhhhhhhhhhhh
mijn ritme is ook gewoon fuck door werk in het weekend..
nu nog ff pp in elkaar zetten en mezelf weer in me pak hijsen
Dat ken ik ja, maarja, lang slapen is dan ook eigenlijk wel weer lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee da's waar
ik heb ook wel eens gehad dat ik gewoon moe was van het lange slapen.....
Zozo, Breda is goed bezig?quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
# 1. PSV 23 52
# 2. Ajax 23 44
# 3. Heerenveen 23 43
# 4. Feyenoord 23 41
# 5. Groningen 23 41
# 6. NAC 23 41![]()
Ik had/heb de Cybershot DSC-P92!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, hetzelfde hier, ben ook begonnen met een Cybershot DSC-P52.
2 weken terug maar een nieuwe besteld, een Panasunic Lumix FX12... Okee, geen 350D, maar ik gebruik hem toch alleen maar voor foto's in de kroeg, op feesten e.d. Lekker compact, geen gezeik
Daar woon ik 2 minuten lopen vandaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zozo, Breda is goed bezig?
Naja, niet helemaal, die MacDonalds in de buurt van t stadion is minder relaxed
Ja en daarom heb ik die juist nog niet gekocht, eerst even wennen, een beetje oefenen en misschien over een paar jaar een digitale spiegelreflex aanschaffenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had eerst een simpel dingetje, een sony cybershot... maar ik miste gewoon optie's,
en als die optie's er al waren moest ik eerst door 100 menu's heen.
Toen zitten twijfelen of ik nou wel of niet een digitale spiegelreflex ging kopen,
maar heb het toch maar gedaanDie Canon 350D is ook meer een instapmodel.
Claire herstelt he?quote:
Uhm... die stabilizer is om ervoor te zorgen dat je foto's minder snel 'bewogen' zijn..quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had/heb de Cybershot DSC-P92!
Wel relaxt van die kleine dingen (Panasonic Lumix FX12)dat ze tegenwoordig allemaal een "Stabilizer" hebben in de lens. Als ik voor die 350D zo een lens wil kopen ben ik weer minimaal 300 euro kwijt
Hey who cares? Ik zit ook in pakquote:
Die ken ik dan weer net niet...quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar woon ik 2 minuten lopen vandaanDie in het centrum is ook niks hoor
* Dr.Droxz geeft een overheerlijk bakje thee.... en aan iedereen hier natuurlijk!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhm... die stabilizer is om ervoor te zorgen dat je foto's minder snel 'bewogen' zijn..
1-3tje?quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft een overheerlijk bakje thee.... en aan iedereen hier natuurlijk!
*pakt zelf koffie (Droxz special)*
Succes iig!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Claire herstelt he?
Al die gothics denken dat zij dat ook kunnen, bedoel die lui blijven maar snijden in zichzelf
Koud? Waar zit jij dan?quote:
Ik heb niet eens een pakquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hey who cares? Ik zit ook in pak
I CARE! isse koud!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hey who cares? Ik zit ook in pak
* Sm0keZ ook niet!quote:
Nou in Breda en Boxtel is het anders ook koud...en die 160 Km kan echt geen heel groot verschil in klimaat zijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Koud? Waar zit jij dan?
Ik stond vanmorgen om 7 uur al buiten te roken in slechts een tshirt, zo koud is het niet hoor
Daar waar ik net de deur open moest doen voor de tntpostbezorger en me tenen BRRRRRRRR zeidenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Koud? Waar zit jij dan?
Ik stond vanmorgen om 7 uur al buiten te roken in slechts een tshirt, zo koud is het niet hoor
Maar met de trap is alles goed???quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Van de trap gevallen. M'n hele zij is blauw. [afbeelding]
Ik mocht het ijs van de ramen krabben van mijn autoquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Koud? Waar zit jij dan?
* Sgele gooit een deken, handschoenen, muts en sjaal...quote:
Whehequote:
Jou tenen praten? Wassen zou geen gekke optie zijn zo nu en danquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Daar waar ik net de deur open moest doen voor de tntpostbezorger en me tenen BRRRRRRRR zeiden
en daar waar iedereen aan het krabben is
Op het moment dat jij een foto wil maken terwijl je snel beweegt met je camera,quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uhm... die stabilizer is om ervoor te zorgen dat je foto's minder snel 'bewogen' zijn..
Zoals ik met mijn brakke pols, als ik ver inzoom met mijn telelens is het lastig deze echt goed stil te houden.quote:Twee sensoren in de lens detecteren verticale en horizontale bewegingen en zorgen voor een beweging in de lensgroepen die het wiebelen van de lens moeten tegengaan.
Heb er 4quote:
Care policequote:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
ik ga mezelf nu echt uit bed sleuren
ff ontbijtje maken enzo
Nog wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar met de trap is alles goed??? [ afbeelding ]
Verder ben je nog wel helemaal heel he?
Dat is zeker ideaal ja, ik kan op een tweetal manieren aangeven hoe de camera moet stabiliserenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op het moment dat jij een foto wil maken terwijl je snel beweegt met je camera,
zal je camera dat stabiliseren zeg maar...
[..]
Zoals ik met mijn brakke pols, als ik ver inzoom met mijn telelens is het lastig deze echt goed stil te houden.
Als ik dan een gestabiliseerde lens gebruik, vangt je camera/lens deze schommelingen op
Bij mijn baan is dat gelukkig niet nodig. Kan me wel representatief en zakelijk voor de dag smijten.. maar een pak is geen noodzaakquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb er 4![]()
![]()
Maar ja, dat moet dan ook
Het zal vast niet de laatste keer in mijn leven zijn dat ik van de trap val. --> onhandig.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent van plan hetzelfde kunstje nog een keer te flikken?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jou tenen praten? Wassen zou geen gekke optie zijn zo nu en dan
Nee dat dacht ik ook altijdquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou in Breda en Boxtel is het anders ook koud...en die 160 Km kan echt geen heel groot verschil in klimaat zijn
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jou tenen praten? Wassen zou geen gekke optie zijn zo nu en dan
Hier ook niet altijd, maar als ik naar een klant moet wel, en het is eigenlijk "normaal" dat men zich hier zakelijk kleedquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bij mijn baan is dat gelukkig niet nodig. Kan me wel representatief en zakelijk voor de dag smijten.. maar een pak is geen noodzaak
Slim is anders...quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het zal vast niet de laatste keer in mijn leven zijn dat ik van de trap val. --> onhandig.
Hou het er maar op dat ik 6 dagen iets anders aan kan trekken en dan elke dag helemaal in net benquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb er 4![]()
![]()
Maar ja, dat moet dan ook
Sales mensen en management e.d lopen hier ook netjes in pak, en dat hoort ergens ook wel zo natuurlijk, je kan moeilijk bij een potentiele klant aankomen in je spijkerbroek en K-Swiss sneakersquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier ook niet altijd, maar als ik naar een klant moet wel, en het is eigenlijk "normaal" dat men zich hier zakelijk kleed
Dan vraagt die klant natuurlijk metéén of je die schoenen op Aruba hebt gevondenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sales mensen en management e.d lopen hier ook netjes in pak, en dat hoort ergens ook wel zo natuurlijk, je kan moeilijk bij een potentiele klant aankomen in je spijkerbroek en K-Swiss sneakers
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan vraagt die klant natuurlijk metéén of je die schoenen op Aruba hebt gevonden
"Ik zeg je Patrick, die schoenen heb ik gekocht, coño, wat denk je nou Patrick"
Ik ook niet, en mocht je mij in pak tegenkomen.. maak er een foto van,quote:
Same goes for mequote:Op donderdag 7 februari 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet, en mocht je mij in pak tegenkomen.. maak er een foto van,
zal niet nog een keer gebeuren
Here as wellquote:
Oja, trouwens, JdB heeft z'n rijbewijs gehaald he... Als we nog eens gaan zuipen bij Sam thuis kan hij eindelijk eens rijdenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet, en mocht je mij in pak tegenkomen.. maak er een foto van,
zal niet nog een keer gebeuren
Nadat je de zwaartekracht trachtte te tarten heb je een bedorven broodje gegeten?quote:
Da's niet handig... jij hebt al net zo'n kutdag als deze niet recht kijkende persoonquote:
Ja daarom dat is ook zo, ben blij dat ik niet elke dag in pak ga, en een stropdas is sowieso een big no-can't-do voor mijquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sales mensen en management e.d lopen hier ook netjes in pak, en dat hoort ergens ook wel zo natuurlijk, je kan moeilijk bij een potentiele klant aankomen in je spijkerbroek en K-Swiss sneakers
* Sgele zet reminder in agendaquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:48 schreef lynda het volgende:
zo ik gaat nog ff tv kijken, douchen, omkleden en dan richting me stage voor me eindpresentatie en beoordeling!
duim voor me om 1 uur
Maak de trap dan iig een zachtere plek om te landenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het zal vast niet de laatste keer in mijn leven zijn dat ik van de trap val. --> onhandig.
pmsbefsmile.gifquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maak de trap dan iig een zachtere plek om te landen [ afbeelding ]
My god...quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
pmsbefsmile.gif [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik sloeg 'm op, en moest keihard lachenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] daar was ie oorspronkelijk voor gemaakt ja
Hahaha, kan wel weer merken dat het bijna weekend isquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] daar was ie oorspronkelijk voor gemaakt ja
Wat ben ik toe blij dat ik dat niet hoef zeg!quote:
Dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zeker ideaal ja, ik kan op een tweetal manieren aangeven hoe de camera moet stabiliseren
Succes, en misschien tot vanmiddag!quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:48 schreef lynda het volgende:
zo ik gaat nog ff tv kijken, douchen, omkleden en dan richting me stage voor me eindpresentatie en beoordeling!
duim voor me om 1 uur
Heb wel een ouderwetse spiegelreflex camera met vier extra lenzenquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nietDie lenzen zijn duur
Het zou wat zijn zegquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Succes, en misschien tot vanmiddag!
Ik heb maar 2 lenzen, waarvan 1 een kutlens KIT lensquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb wel een ouderwetse spiegelreflex camera met vier extra lenzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |