Shit nu heb ik die van mij dus thuis liggenquote:
Hmm wat shit zeg, doe je vandaag wel rustig aan?quote:
ja hoor, heb alleen maar mn therapie op het programma staan, daarna slaap ik toch altijd wel evenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm wat shit zeg, doe je vandaag wel rustig aan?
en dan heb ik me nu vannacht nog ingehouden.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:20 schreef Bellerophon het volgende:
004. 134 draculettetje
015. 086 Bellerophon
![]()
![]()
Spammers!
Hahaha dat is echt te erg voor woordenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan heb ik me nu vannacht nog ingehouden.....
ha ha kreeg ook geen reactie meer...
Oei dat wordt weer even zwaar dus, maar probeer vanmiddag anders wat te slapen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor, heb alleen maar mn therapie op het programma staan, daarna slaap ik toch altijd wel even
komt helemaal goedquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oei dat wordt weer even zwaar dus, maar probeer vanmiddag anders wat te slapen?
Gelukkig maarquote:
Het niet slapen? Ik zou er echt niet tegen kunnenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op 1 of andere manier ben ik het de laatste tijd wel gewend
Ik ben maar weer aan het Photoshoppen geslagen, ben een tekening die ik voor mijn vriendin had gemaakt aan het inkleuren met Photoshop (voor het eerst)quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Goedemorgen allen! Het wordt niet druk vandaag denk ik
Je pinpas opgeslokt, gast hoe krijg je dat voor elkaar...quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:37 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen! Ik sta in tilburg op een vertraagde trein te wachten.... Mijn pinpas is opgeslokt door een automaat.... Er staat iemand naast me die stinkt... O wee als er zo geen koffie is op het werkik heb nou al geen zin meer!
ik dacht eerst dat het door de afbouw van mn medicatie kwam, toen omdat ik nog te lang achter de laptop zat maar nu weet ik het niet meer en ik kan er ook wel "moe" van worden hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het niet slapen? Ik zou er echt niet tegen kunnen
Hmm wat vervelend zeg, ik mag toch wel hopen voor je dat er een moment komt dat het zal veranderenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het door de afbouw van mn medicatie kwam, toen omdat ik nog te lang achter de laptop zat maar nu weet ik het niet meer en ik kan er ook wel "moe" van worden hoor
zwaai ff naar crazy!quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:37 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen! Ik sta in tilburg op een vertraagde trein te wachten.... Mijn pinpas is opgeslokt door een automaat.... Er staat iemand naast me die stinkt... O wee als er zo geen koffie is op het werkik heb nou al geen zin meer!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:42 schreef Sgele het volgende:
geen idee.... Automaat kon het gigantische bedrag van 100 euro niet aan denk.... Ineens een scherm met automaat is buiten gebruik toen ik op ok drukte...
ja ik ook!quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm wat vervelend zeg, ik mag toch wel hopen voor je dat er een moment komt dat het zal veranderen
heeft je vriendin dat zelf getekend? goed man! ik zou willen dat ik ook zo kon tekenenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
Wat zeggen jullie?
[ afbeelding ]
dank je welquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zwaai ff naar crazy!
hoe krijg je dat trouwens voor elkaar met je pinpas, niet bepaald een lekkere start van je dag
succes......
schuift een bekertje koffie richting sgele
Nee ikquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heeft je vriendin dat zelf getekend? goed man! ik zou willen dat ik ook zo kon tekenen
en jij lekker aan het inkleuren goed bezig
Ja dat denk ik dus ook, zo krijg je tenminste toch nog wat slaap mee.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik ook!
ow ja heb ook nog gedacht dat het kwam omdat ik smiddags teveel sliep, maar als ik dat oversla heb ik het ook, dus kan ik af en toe beter maar wat smiddags pakken denk ik
Pfff echt balen man, maar die honderd euro, ik mag hopen dat die er niet vanaf is geschreven he?quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
dank je welBeller, ik normaal dus ook niet .... Meteen de laatste keer dus
Dat waren even wat oude foto's van vorig jaar... even snel wat gepakt wat ik al online had staan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:11 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Draculettetje, geen nachtrust gehad ofzo?
Droxz, mooie foto's man!
Nice!quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
Wat zeggen jullie?
[ afbeelding ]
Cool! Ik vind het erg knap dat mensen zo kunnen tekenen...quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
Wat zeggen jullie?
[ afbeelding ]
eerder sliep ik altijd standaard 2 a 3 uur nog s'middags, heb ik een tijdje afgebouwd, toen ik weer meer ging werken had ik het gewoon weer nodig en nu vul ik het indien nodig in.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook, zo krijg je tenminste toch nog wat slaap mee.
Vervelende is alleen wel dat hierdoor je dag/nacht patroon een beetje begint te schuiven
Is klote dat zeker!quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:42 schreef Sgele het volgende:
geen idee.... Automaat kon het gigantische bedrag van 100 euro niet aan denk.... Ineens een scherm met automaat is buiten gebruik toen ik op ok drukte...
hahahaha, ben je wel gelijk wakkerquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:56 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo maar eens opstaan
shit bedenk me net dat ik mn badpak maandag vergeten ben uit te spoelen, zit nog in mn rugzak moek strax een koud nat badpak aan.....
Nou dan zien ze er erg mooi uit hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat waren even wat oude foto's van vorig jaar... even snel wat gepakt wat ik al online had staan.
Inmiddels wat andere lenzen en filters, maar dat zeg ik, ik ben een beginner in de fotografie![]()
p.s goede morgen allemaal!
Ja ik heb hem er wel mee ingekleurd, maar ik heb hem ook met de hand getekend.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eerder sliep ik altijd standaard 2 a 3 uur nog s'middags, heb ik een tijdje afgebouwd, toen ik weer meer ging werken had ik het gewoon weer nodig en nu vul ik het indien nodig in.
Merk dat als ik het niet doe ik aan het einde van de middag gewoon op de bank lig te slapen
heb je die tekening nu al wel of niet met photodinges ingekleurd?
Hahaha is ook leukquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Cool! Ik vind het erg knap dat mensen zo kunnen tekenen...
Zelf teken ik nog poppetje met van die harken armen/benen
Haha zo kan je het ook bekijkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ben je wel gelijk wakker
Dank u! Heb jij toevallig ook ergens nog wat foto's online staan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dan zien ze er erg mooi uit hoor
da ben ik de hele nacht al.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ben je wel gelijk wakker
ik vind het echt goed gelukt!quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik heb hem er wel mee ingekleurd, maar ik heb hem ook met de hand getekend.
Hmm echt vervelend zeg
Droxz! Thanks voor de tip, heb net ff telefonisch m'n rekening geraadpleegt (schrijf je dat zo?quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is klote dat zeker!
Maar mocht het afgeschreven worden neem even contact op met je bank.
Die kunnen via de pinbonnen ed . (zal er niet technisch op ingaan) teringzien
of alles klopt ja/nee en krijg je binnen 2 weken je geld terug.
(shit, te lang voor die kut bank gewerkt)
Nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u! Heb jij toevallig ook ergens nog wat foto's online staan?
p.s ik vind het maar weer een dure hobby hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |