En gelijk of dat je hebt!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:29 schreef BrandX het volgende:FOK! is al de hele dag zwaar kut. Ik kap er mee, terwijl ik nog niets eens eigenlijk ben begonnen
Ik ga wat anders doen![]()
Jah veel sneller dan dit word het nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:40 schreef BrandX het volgende:
ik kom kijken en het lijkt alsof FOK! weer een beetje in business is?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu is het tenminste het nog waard om te TVP'en. Als er nog 30 posts in het topic passen (of 31, als Muck er is) dan denk ik altijd "laat maar." Maar aangezien dat hier niet het geval is wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om hier dus een terugvindpost te plaatsen.
Tevens "goedenavond"-post.
Ze zijn wel wat donker hequote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Verder wil ik jullie ook uitnodigen voor mijn showcase.
[Showcase] Dierenpark Amersfoort
Niet op mijn beeldscherm. hier zijn ze precies goedquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn wel wat donker he
Leuke foto's wel, toch knap vanuit Amersfoort
Daar gaat het toch om, wat jij er van vindtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet op mijn beeldscherm. hier zijn ze precies goed.
En ja, die glasplaten of hekken werken niet altijd even goed mee.
Goedeavond Tmaatquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:29 schreef Tmaatje het volgende:
die stokstaartjes...![]()
![]()
![]()
tevens goedeavond..
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goedeavond Tmaat
Lekker rustig hier hè
Fok is te traagquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:40 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
waar is iedereen ?? achter Joran aan ?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
En Daury.
Tja Fok is.....................................................................................................................................................................................................................traag.quote:
Joranquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:12 schreef buzzer het volgende:
Zo, zowaar even tijd om hier even langs te hobbelen [afbeelding]
Die Joran houdt de boel wel aan de gang hier [afbeelding]
filateliequote:Op woensdag 6 februari 2008 06:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Indah, kerel hoe staat het leven? Wat voor verzameling was je nou aan het aanvullen?
file-sta zequote:Op woensdag 6 februari 2008 06:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik de wagen in [afbeelding]
BX ook wakker...quote:Op woensdag 6 februari 2008 06:32 schreef BrandX het volgende:
kia ora beste mensen!
ik ben zooooo benieuwd hoe lang je dit gaat volhoudenquote:Op woensdag 6 februari 2008 06:45 schreef DaMart het volgende:
Martin Luther King zei ooit eens dat hij een droom had. Deze Martin had ook een droom. Vannacht. Alleen toen besloot mijn wekker om daar abrupt een einde aan te maken, waarna de droom als een luhctbeld uiteenspatte en ik geen idee meer heb wat mijn droom ook alweer was.
Feit is wel dat ik nu weer wakker ben, dus goedemorgen.
Ik heb een erg grote fantasie, dus dat kan nog wel even duren hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 06:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben zooooo benieuwd hoe lang je dit gaat volhouden
Goedemorgen DM!
mooi, dan heb ik elke morgen iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 6 februari 2008 06:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een erg grote fantasie, dus dat kan nog wel even duren hoor.
Maar goedemorgen.
Werkzequote:Op woensdag 6 februari 2008 06:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
mooi, dan heb ik elke morgen iets om naar uit te kijken
anywhichwayhow en zulks: ik ga me maar eens opmaken om naar kantoor te gaan. Workshop geven vanmiddag en moet nog even het e.e.a. voorbereiden
... was Fok gisteren vrij traagquote:281948 views
quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 5 februari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
011. 049 Sjowhan
011. 049 marcb1974
014. 048 Jo0Lz
016. 047 Houniet
024. 041 buzzer
025. 040 Surveillance-Fiets
031. 036 vrolijke-frits
082. 025 Tha_Erik
089. 024 BrandX
127. 020 indahnesia.com
182. 016 eer-ik
200. 015 DaMart
200. 015 Papierversnipperaar
200. 015 OA
220. 014 Kuukske
220. 014 Tmaatje
te-ring... bijna 300.000 viewsquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:04 schreef OA het volgende:
Mede door het enorme aantal views op dit bericht...
'Prostaatvocht Joran doodde Natalee'
[..]
... was Fok gisteren vrij traag [afbeelding] !
Vandaar dat iemand met 49 posts op plaats 11 staat en iemand met 14 of 15 posts überhaupt voorkomt in de lijst... [afbeelding]
[..]
Tof.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:13 schreef indahnesia.com het volgende:
en met 20 posts in de lijst [afbeelding]
Nee iddquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoefde er iig niet veel voor te doen [afbeelding]
Hee daar jij in een ver landquote:
Goed gedaan!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:34 schreef marcb1974 het volgende:
[afbeelding] gedeeld 1e met 49 posts [afbeelding]
Eindelijk een keer op #1quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:34 schreef marcb1974 het volgende:
[afbeelding] gedeeld 1e met 49 posts [afbeelding]
wederzijds!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hee daar jij in een ver land [afbeelding]
Hoe bevalt het daar?quote:
Het is zo net voor de regen eventjes benauwd, maar zodadelijk als de regen eenmaal doorzet is het weer helemaal goed. Zo mag ik het graag hebben merk ik wel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe bevalt het daar? [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:04 schreef OA het volgende:
Mede door het enorme aantal views op dit bericht...
'Prostaatvocht Joran doodde Natalee'
[..]
... was Fok gisteren vrij traag!
Vandaar dat iemand met 49 posts op plaats 11 staat en iemand met 14 of 15 posts überhaupt voorkomt in de lijst...![]()
[..]
mist ja.. een maand of twee geleden ook meegemaakt in het westen van het eiland. Moest eventjes wennenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef Aarti het volgende:
hier gewoon lekker mistig vaag hollands weer [afbeelding]
levensgevaarlijk ja.. gladiolenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef OA het volgende:
Vanochtend stortregende het hier ook! [afbeelding]
Nadeel is dan wel dat alle idioten op de snelweg meteen op de rem trappen en bumper aan bumper 60 gaan rijden... Want, oeh, een paar druppels, weeralarm, noodsituatie, gevaarlijk!!!!! [afbeelding]
[afbeelding]
Box...quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Fuck it was een onweer...piste zowat in mijn box man
Van het ene kloteweer, in het andere...quote:Vanmiddag wordt het droog vanuit het westen. Er is dan wel een verhoogde kans op onweer, hagel en zware windstoten...
Maar wel droog vanuit het westenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
Box... [afbeelding]
Mooi weerbericht net hier:
[..]
Van het ene kloteweer, in het andere... [afbeelding]
Polenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar wel droog vanuit het westen
Vanuit het oosten zouden er Polen meekomen jeweets.
ik hou me er verre van... hehe..quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:05 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er met die Polen [afbeelding] [afbeelding]
en wat doet die Pool?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:08 schreef Aarti het volgende:
er zit hier een pool
Ze komen vast wel naar jou toe als je dat wilquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hou me er verre van... hehe..
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Mobiele telefoontarieven zijn verlaagd vorige week. Naar 6 Rupiah per minuut. Betaal nu dus nog 0.04 EUROCENT per MINUUT voor een belletje naar een willekeurig telefoonnummer in Indonesie.
hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze komen vast wel naar jou toe als je dat wil [afbeelding]
Maar het addertje is dat de eerste twee minuten duurder zijn: 0.1 eurocent per seconde en minuut 6-8 ook weer duur zijn. Waardeloos en ondoorzichtig systeem wat mensen dus niet zien aan de relames, ze zien alleen die dame die 0.1quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Mobiele telefoontarieven zijn verlaagd vorige week. Naar 6 Rupiah per minuut. Betaal nu dus nog 0.04 EUROCENT per MINUUT voor een belletje naar een willekeurig telefoonnummer in Indonesie.
Nou, da's dan mooiquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
Even druk, 2 gebruikers met pcproblemen.
Maar weer opgelost [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding] balen zeg, je gaat nog failliet zo [afbeelding]
Yepquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, da's dan mooi [afbeelding]
laat ik dat ook maar eens doen. Het is weer droog namelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yep [afbeelding]. Kunnen zij ook weer aan de slag [afbeelding]
foto's?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo dat was weer even lekker sporten [afbeelding]
En damn wat een chick die me begeleid [afbeelding]
En dat was het weer voor van de week?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yep. Kunnen zij ook weer aan de slag
Ik heb al op de site gekeken maar volgend mij staat ze er niet bijquote:
dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb al op de site gekeken maar volgend mij staat ze er niet bij [afbeelding]
Luiequote:Op woensdag 6 februari 2008 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, soort van pauze [afbeelding]
En over een ruim uur naar huis [afbeelding]
Pardonquote:
Ja, best wel. Neem dan gewoon lekkere chocolade melk,quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb zin in chocolade Koffie, gek he.
\Ik heb vannacht ook gedroomd, maar het was echt een vrselijke rotdroom. Dat kwam omdat ie zo echt leek, dat toen ik wakker werd ik niet meer zeker wist of het nou wel of niet gebeurd was. Ik droomde dat ik vuurwerk aan het afsteken was met mijn familie, en bij mij ging er iets mis, en de pijl ontplofte tussen ons in. Ik hier nog beschermend mijn hand voor mijn zus d'r ogen (quote:Op woensdag 6 februari 2008 06:45 schreef DaMart het volgende:
Martin Luther King zei ooit eens dat hij een droom had. Deze Martin had ook een droom. Vannacht. Alleen toen besloot mijn wekker om daar abrupt een einde aan te maken, waarna de droom als een luhctbeld uiteenspatte en ik geen idee meer heb wat mijn droom ook alweer was.
Feit is wel dat ik nu weer wakker ben, dus goedemorgen.
538.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:27 schreef OA het volgende:
Umbrella ♪♫♫♪♪♪♫....
Mag ik nog een eigen smaak hebben?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Neem dan gewoon lekkere chocolade melk,
maar koffie![]()
Klopt.quote:
Broekie!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Over 2 dagen ben ik een jaar volwassen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pardon [afbeelding]
Dit is mijn roostervrije dag ja, en dan werk ik toch weer 6 uur.
Mag je eindelijk je luiers zelf afdoen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Over 2 dagen ben ik een jaar volwassen [afbeelding].
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mag je eindelijk je luiers zelf afdoen! [afbeelding]
goed besluit!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:54 schreef buzzer het volgende:
nog een roostertje er i n zetten en dan ga ik lekker naar huis toe...
Het is wel weer mooi geweest [afbeelding]
Die heb jij toch ook alquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag ik nog een eigen smaak hebben?![]()
Warme choco laat ik me vanmiddag wel maken.![]()
Ik vind het wel goed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
WTF? 12 en 13 jaar?
http://www.nu.nl/news/142(...)gen_langer_vast.html
Die kinderen moeten niet vastgezet worden, die moeten een geuwelijk pak rammel krijgen van een volwassene... en niet te zuinig ook.
Leuk dingquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe tel [afbeelding]
[afbeelding]
Wat moet je er dan mee? Die kids zijn nu al zo goed als kansloos. Laat ze maar zitten hoor. En daarna een of ander heel streng internaat oid.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
WTF? 12 en 13 jaar?
http://www.nu.nl/news/142(...)gen_langer_vast.html
Die kinderen moeten niet vastgezet worden, die moeten een geuwelijk pak rammel krijgen van een volwassene... en niet te zuinig ook.
dan is dat pak slaag goedkoperquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed.
Jeugddetentie tot hun 18e en daarna de gewone gevangenis in, met TBS voor het leven! [afbeelding]
heel strengquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je er dan mee? Die kids zijn nu al zo goed als kansloos. Laat ze maar zitten hoor. En daarna een of ander heel streng internaat oid.
die's wel aardigquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe tel [afbeelding]
[afbeelding]
Misschien de ouders ook maar opsluiten. Die moeten eens zorgen dat hun kutkinderen zich gedragenquote:
quote:
En goed te betalen, want ik was ¤0,00,- kwijt.quote:
Maar kan je er ook thee mee zettenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
En goed te betalen, want ik was ¤0,00,- kwijt.
Wel pizza's mee laten bezorgen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar kan je er ook thee mee zetten
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:24 schreef DaMart het volgende:
Thuis, nu maar even boodschappen doen en hopen dat ik niet slaapwandelend door de supermarkt ga.
quote:
tofquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:37 schreef BrandX het volgende:ook weer in internetland aangeland. Moest vandaag een workshop geven, en ging erg goed
ben helemaal happy
Ja hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
en, hebben jullie carnaval in limboland overleefd? Is muck nog 100%
Eer-ikquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor
Muck vond t hartstikke tof zelfs![]()
T was echt beregezelligquote:
Jazekerquote:
Carnaval is voor nepbelgenquote:
Doe je goedquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:58 schreef eer-ik het volgende:
En hoe maak ik altijd in 2 dagen zo'n tyfuszooi van m'n kamer als ik werk
Ik zit hier niet eens dan, hoe kan ik er dna zoeen puinhoop van maken
Daarom hebben Muck en ik ook vastelaovend gevierdquote:
Saaie besprekingenquote:Nee, maar ik had een bespreking op werk, waar ik een beetje duf van werd.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:58 schreef eer-ik het volgende:
En hoe maak ik altijd in 2 dagen zo'n tyfuszooi van m'n kamer als ik werk
Ik zit hier niet eens dan, hoe kan ik er dna zoeen puinhoop van maken
Slecht punt Ph.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
.
Ik heb het nu wel redelijk op ordequote:Op woensdag 6 februari 2008 18:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo herkenbaar. Ik snap ook nooit hoe ik het voor elkaar krijg, maar op de een of andere manier is dat een googelkunstje wat ik goed beheers. Helaas wil de spreuk om het weer opgeruimd te krijgen maar niet lukken
Nog immer last van de darmenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:59 schreef Pheno het volgende:
Het gaat niet goed.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:09 schreef Pheno het volgende:
Darmen, slokdarm etc. Maar goed, ik ga wat anders doen, even puzzelen of zo. En vroeg naar bed.
Ik denk hetquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:02 schreef DaMart het volgende:
Wat een rust hier... is iedereen aan het bijkomen van MPG's carnaval of zo?
Maar jij bent ook de enige hier die die alcoholische verkleedpartij leuk vindtquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het
Al heb ik buiten Muck niemand van hier gezien met carnaval
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de enige hier die die alcoholische verkleedpartij leuk vindt.
Hoewel ik echt niets met dat feest der zotten heb, vind ik het leuk dat jullie je er wel mee vermaakt hebben hoorquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoewel ik echt niets met dat feest der zotten heb, vind ik het leuk dat jullie je er wel mee vermaakt hebben hoor.
Bevalt prima hoor. T feesten hoeft ook weer niet eeuwig te duren hoorquote:En nu weer terug naar het normale leven, natuurlijk... hoe bevalt dat?
Tofquote:
Nee duh, ik moest gewoon werkenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het
Al heb ik buiten Muck niemand van hier gezien met carnaval
Had dan vrij genomenquote:
Vrij essentieelquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:38 schreef Tmaatje het volgende:
goedeavond![]()
Zo project badkamer begint ergens op te lijken...nu het water nog.....
sodemieters, anders lijkt haar achtergrond foto even op mijn zusjequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:31 schreef JortK het volgende:
http://paulinee.hyves.nl/fotos/172846066/0/iWKg/![]()
Wanneer mag ik dr een keer volschietenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sodemieters, anders lijkt haar achtergrond foto even op mijn zusje
Je bek houwe, dat mag jequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Wanneer mag ik dr een keer volschieten
Is dat jouw zusjequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sodemieters, anders lijkt haar achtergrond foto even op mijn zusje
Lijkt me wel handig jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:38 schreef Tmaatje het volgende:
goedeavond![]()
Zo project badkamer begint ergens op te lijken...nu het water nog.....
Mja, dat is wel essentiel, anders weinig carnavalquote:
Foei tochquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Wanneer mag ik dr een keer volschieten
Dat ís niet mijn zusje, maar ze lijkt er wel heel veel op.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat jouw zusje?
[..]
Lijkt me wel handig ja
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat ís niet mijn zusje, maar ze lijkt er wel heel veel op.
Ik wilde bijna zeggen "ik heet helemaal geen Erik"quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde bijna zeggen "ik heb helemaal geen werk"!
Opzich wel goed, iig 2 chicks, kwam ik vandaag achter, wordt vrijdag en de week erna ingewerkt door een van de 2 en dan tieft 1 van de 2 op meteenquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Opzich wel goed, iig 2 chicks, kwam ik vandaag achter, wordt vrijdag en de week erna ingewerkt door een van de 2 en dan tieft 1 van de 2 op meteen
Maar nu is het vooral chaotisch, maar sla me er wel doorheen.
Ben iig blij dat ik weer aan eht werk ben
Zit dat in de naam ofzo?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde bijna zeggen "ik heb helemaal geen werk"!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Opzich wel goed, iig 2 chicks, kwam ik vandaag achter, wordt vrijdag en de week erna ingewerkt door een van de 2 en dan tieft 1 van de 2 op meteen
Welke tieft er op? Niet Marjolein toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pattas gekocht?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering hé, nog steeds dit deel
jawelquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Welke tieft er op? Niet Marjolein toch?
ja gaat rustigjesquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering hé, nog steeds dit deel
Nee nog niet. Het duurde me allemaal te lang. Ik moest in Utrecht te lang op de trein naar Schiphol wachten dus maar naar Alphen gegaan, daar in de 370 dacht ik nog ff door naar Schiphol te gaan. Maar toch maar besloten lekker naar huis te gaan, lange dag. Want ik zou op Schiphol ook een half uur op de volgende bus moeten wachten.quote:
Maar toen was de enige fulltime baan van eer-ik nog de KSC volspammenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja gaat rustigjes
vorig week rond deze tijd ging het wel ff anders
Whehequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar toen was de enige fulltime baan van eer-ik nog de KSC volspammen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef eer-ik het volgende:
Gelukkig kan je in Utrecht geen schoenen kopen
Winkels dicht Einsteinquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef eer-ik het volgende:
Gelukkig kan je in Utrecht geen schoenen kopen
Als ik toen een euro per post zou krijgen, zou ik tyfus veel geld verdiend hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar toen was de enige fulltime baan van eer-ik nog de KSC volspammen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik toen een euro per post zou krijgen, zou ik tyfus veel geld verdiend hebben
Sexquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:02 schreef DaMart het volgende:
Wat een rust hier... is iedereen aan het bijkomen van MPG's carnaval of zo?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef JortK het volgende:
Eer-ik ik heb vandaag nog kebab gegeten op Utrecht CS bij de Donner Company
Vriend van me is een keer goed ziek geworden van die meuk.Was het een beetje te nakken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef JortK het volgende:
Eer-ik ik heb vandaag nog kebab gegeten op Utrecht CS bij de Donner Company
Morgen ben ik er weer, kom naar Hoog Caterina danquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak op CS, ga niet zo vaak met de trein
Ging goed, maar morgen naar Bram Ladagequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vriend van me is een keer goed ziek geworden van die meuk.Was het een beetje te nakken?
quote:
Vraag maar aan Muckquote:
Morgen ben ik ook op Centraalquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Morgen ben ik er weer, kom naar Hoog Caterina dan
[..]
Ging goed, maar morgen naar Bram Ladage
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee ik zal gaan zeggen dat je hem nooit omhoog krijgt
Viagra helpt. Zegt men.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee ik zal gaan zeggen dat je hem nooit omhoog krijgt
Niet nodigquote:
Half 1 / 1 uurquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Morgen ben ik ook op Centraal
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:12 schreef eer-ik het volgende:
http://www.vondeyck.nl/re(...)2/6_Mijn_nummer.html
Dat nummer heeft m'n broertje net gemaakt
Gaat weer nergens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |