Nee iddquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoefde er iig niet veel voor te doen [afbeelding]
Hee daar jij in een ver landquote:
Goed gedaan!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:34 schreef marcb1974 het volgende:
[afbeelding] gedeeld 1e met 49 posts [afbeelding]
Eindelijk een keer op #1quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:34 schreef marcb1974 het volgende:
[afbeelding] gedeeld 1e met 49 posts [afbeelding]
wederzijds!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hee daar jij in een ver land [afbeelding]
Hoe bevalt het daar?quote:
Het is zo net voor de regen eventjes benauwd, maar zodadelijk als de regen eenmaal doorzet is het weer helemaal goed. Zo mag ik het graag hebben merk ik wel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe bevalt het daar? [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:04 schreef OA het volgende:
Mede door het enorme aantal views op dit bericht...
'Prostaatvocht Joran doodde Natalee'
[..]
... was Fok gisteren vrij traag!
Vandaar dat iemand met 49 posts op plaats 11 staat en iemand met 14 of 15 posts überhaupt voorkomt in de lijst...![]()
[..]
mist ja.. een maand of twee geleden ook meegemaakt in het westen van het eiland. Moest eventjes wennenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef Aarti het volgende:
hier gewoon lekker mistig vaag hollands weer [afbeelding]
levensgevaarlijk ja.. gladiolenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef OA het volgende:
Vanochtend stortregende het hier ook! [afbeelding]
Nadeel is dan wel dat alle idioten op de snelweg meteen op de rem trappen en bumper aan bumper 60 gaan rijden... Want, oeh, een paar druppels, weeralarm, noodsituatie, gevaarlijk!!!!! [afbeelding]
[afbeelding]
Box...quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Fuck it was een onweer...piste zowat in mijn box man
Van het ene kloteweer, in het andere...quote:Vanmiddag wordt het droog vanuit het westen. Er is dan wel een verhoogde kans op onweer, hagel en zware windstoten...
Maar wel droog vanuit het westenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
Box... [afbeelding]
Mooi weerbericht net hier:
[..]
Van het ene kloteweer, in het andere... [afbeelding]
Polenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar wel droog vanuit het westen
Vanuit het oosten zouden er Polen meekomen jeweets.
ik hou me er verre van... hehe..quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:05 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er met die Polen [afbeelding] [afbeelding]
en wat doet die Pool?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:08 schreef Aarti het volgende:
er zit hier een pool
Ze komen vast wel naar jou toe als je dat wilquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hou me er verre van... hehe..
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Mobiele telefoontarieven zijn verlaagd vorige week. Naar 6 Rupiah per minuut. Betaal nu dus nog 0.04 EUROCENT per MINUUT voor een belletje naar een willekeurig telefoonnummer in Indonesie.
hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze komen vast wel naar jou toe als je dat wil [afbeelding]
Maar het addertje is dat de eerste twee minuten duurder zijn: 0.1 eurocent per seconde en minuut 6-8 ook weer duur zijn. Waardeloos en ondoorzichtig systeem wat mensen dus niet zien aan de relames, ze zien alleen die dame die 0.1quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Mobiele telefoontarieven zijn verlaagd vorige week. Naar 6 Rupiah per minuut. Betaal nu dus nog 0.04 EUROCENT per MINUUT voor een belletje naar een willekeurig telefoonnummer in Indonesie.
Nou, da's dan mooiquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
Even druk, 2 gebruikers met pcproblemen.
Maar weer opgelost [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding] balen zeg, je gaat nog failliet zo [afbeelding]
Yepquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, da's dan mooi [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |