Nee iddquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoefde er iig niet veel voor te doen [afbeelding]
Hee daar jij in een ver landquote:
Goed gedaan!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:34 schreef marcb1974 het volgende:
[afbeelding] gedeeld 1e met 49 posts [afbeelding]
Eindelijk een keer op #1quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:34 schreef marcb1974 het volgende:
[afbeelding] gedeeld 1e met 49 posts [afbeelding]
wederzijds!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hee daar jij in een ver land [afbeelding]
Hoe bevalt het daar?quote:
Het is zo net voor de regen eventjes benauwd, maar zodadelijk als de regen eenmaal doorzet is het weer helemaal goed. Zo mag ik het graag hebben merk ik wel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe bevalt het daar? [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:04 schreef OA het volgende:
Mede door het enorme aantal views op dit bericht...
'Prostaatvocht Joran doodde Natalee'
[..]
... was Fok gisteren vrij traag!
Vandaar dat iemand met 49 posts op plaats 11 staat en iemand met 14 of 15 posts überhaupt voorkomt in de lijst...![]()
[..]
mist ja.. een maand of twee geleden ook meegemaakt in het westen van het eiland. Moest eventjes wennenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef Aarti het volgende:
hier gewoon lekker mistig vaag hollands weer [afbeelding]
levensgevaarlijk ja.. gladiolenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef OA het volgende:
Vanochtend stortregende het hier ook! [afbeelding]
Nadeel is dan wel dat alle idioten op de snelweg meteen op de rem trappen en bumper aan bumper 60 gaan rijden... Want, oeh, een paar druppels, weeralarm, noodsituatie, gevaarlijk!!!!! [afbeelding]
[afbeelding]
Box...quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Fuck it was een onweer...piste zowat in mijn box man
Van het ene kloteweer, in het andere...quote:Vanmiddag wordt het droog vanuit het westen. Er is dan wel een verhoogde kans op onweer, hagel en zware windstoten...
Maar wel droog vanuit het westenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
Box... [afbeelding]
Mooi weerbericht net hier:
[..]
Van het ene kloteweer, in het andere... [afbeelding]
Polenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar wel droog vanuit het westen
Vanuit het oosten zouden er Polen meekomen jeweets.
ik hou me er verre van... hehe..quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:05 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er met die Polen [afbeelding] [afbeelding]
en wat doet die Pool?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:08 schreef Aarti het volgende:
er zit hier een pool
Ze komen vast wel naar jou toe als je dat wilquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hou me er verre van... hehe..
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Mobiele telefoontarieven zijn verlaagd vorige week. Naar 6 Rupiah per minuut. Betaal nu dus nog 0.04 EUROCENT per MINUUT voor een belletje naar een willekeurig telefoonnummer in Indonesie.
hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze komen vast wel naar jou toe als je dat wil [afbeelding]
Maar het addertje is dat de eerste twee minuten duurder zijn: 0.1 eurocent per seconde en minuut 6-8 ook weer duur zijn. Waardeloos en ondoorzichtig systeem wat mensen dus niet zien aan de relames, ze zien alleen die dame die 0.1quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Mobiele telefoontarieven zijn verlaagd vorige week. Naar 6 Rupiah per minuut. Betaal nu dus nog 0.04 EUROCENT per MINUUT voor een belletje naar een willekeurig telefoonnummer in Indonesie.
Nou, da's dan mooiquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
Even druk, 2 gebruikers met pcproblemen.
Maar weer opgelost [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding] balen zeg, je gaat nog failliet zo [afbeelding]
Yepquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, da's dan mooi [afbeelding]
laat ik dat ook maar eens doen. Het is weer droog namelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yep [afbeelding]. Kunnen zij ook weer aan de slag [afbeelding]
foto's?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo dat was weer even lekker sporten [afbeelding]
En damn wat een chick die me begeleid [afbeelding]
En dat was het weer voor van de week?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yep. Kunnen zij ook weer aan de slag
Ik heb al op de site gekeken maar volgend mij staat ze er niet bijquote:
dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb al op de site gekeken maar volgend mij staat ze er niet bij [afbeelding]
Luiequote:Op woensdag 6 februari 2008 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, soort van pauze [afbeelding]
En over een ruim uur naar huis [afbeelding]
Pardonquote:
Ja, best wel. Neem dan gewoon lekkere chocolade melk,quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb zin in chocolade Koffie, gek he.
\Ik heb vannacht ook gedroomd, maar het was echt een vrselijke rotdroom. Dat kwam omdat ie zo echt leek, dat toen ik wakker werd ik niet meer zeker wist of het nou wel of niet gebeurd was. Ik droomde dat ik vuurwerk aan het afsteken was met mijn familie, en bij mij ging er iets mis, en de pijl ontplofte tussen ons in. Ik hier nog beschermend mijn hand voor mijn zus d'r ogen (quote:Op woensdag 6 februari 2008 06:45 schreef DaMart het volgende:
Martin Luther King zei ooit eens dat hij een droom had. Deze Martin had ook een droom. Vannacht. Alleen toen besloot mijn wekker om daar abrupt een einde aan te maken, waarna de droom als een luhctbeld uiteenspatte en ik geen idee meer heb wat mijn droom ook alweer was.
Feit is wel dat ik nu weer wakker ben, dus goedemorgen.
538.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:27 schreef OA het volgende:
Umbrella ♪♫♫♪♪♪♫....
Mag ik nog een eigen smaak hebben?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Neem dan gewoon lekkere chocolade melk,
maar koffie![]()
Klopt.quote:
Broekie!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Over 2 dagen ben ik een jaar volwassen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pardon [afbeelding]
Dit is mijn roostervrije dag ja, en dan werk ik toch weer 6 uur.
Mag je eindelijk je luiers zelf afdoen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Over 2 dagen ben ik een jaar volwassen [afbeelding].
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mag je eindelijk je luiers zelf afdoen! [afbeelding]
goed besluit!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:54 schreef buzzer het volgende:
nog een roostertje er i n zetten en dan ga ik lekker naar huis toe...
Het is wel weer mooi geweest [afbeelding]
Die heb jij toch ook alquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag ik nog een eigen smaak hebben?![]()
Warme choco laat ik me vanmiddag wel maken.![]()
Ik vind het wel goed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
WTF? 12 en 13 jaar?
http://www.nu.nl/news/142(...)gen_langer_vast.html
Die kinderen moeten niet vastgezet worden, die moeten een geuwelijk pak rammel krijgen van een volwassene... en niet te zuinig ook.
Leuk dingquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe tel [afbeelding]
[afbeelding]
Wat moet je er dan mee? Die kids zijn nu al zo goed als kansloos. Laat ze maar zitten hoor. En daarna een of ander heel streng internaat oid.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
WTF? 12 en 13 jaar?
http://www.nu.nl/news/142(...)gen_langer_vast.html
Die kinderen moeten niet vastgezet worden, die moeten een geuwelijk pak rammel krijgen van een volwassene... en niet te zuinig ook.
dan is dat pak slaag goedkoperquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed.
Jeugddetentie tot hun 18e en daarna de gewone gevangenis in, met TBS voor het leven! [afbeelding]
heel strengquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je er dan mee? Die kids zijn nu al zo goed als kansloos. Laat ze maar zitten hoor. En daarna een of ander heel streng internaat oid.
die's wel aardigquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe tel [afbeelding]
[afbeelding]
Misschien de ouders ook maar opsluiten. Die moeten eens zorgen dat hun kutkinderen zich gedragenquote:
quote:
En goed te betalen, want ik was ¤0,00,- kwijt.quote:
Maar kan je er ook thee mee zettenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
En goed te betalen, want ik was ¤0,00,- kwijt.
Wel pizza's mee laten bezorgen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar kan je er ook thee mee zetten
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:24 schreef DaMart het volgende:
Thuis, nu maar even boodschappen doen en hopen dat ik niet slaapwandelend door de supermarkt ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |