Ja, wat betreft de witbalans, ik wilde ondanks de weersomstandigheden toch de illusie een beetje kweken dat het best ok was. Want ik merkte dat mijn foto's wat blauwig en koel waren, en daar ben ik niet zo'n fan van. maar misschien heb ik het wel iets te ver doorgestrokken.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:21 schreef janeway het volgende:
Ik vind de aap zielig... En ik heb het idee dat jou witballans wat geler is dan die van mij.. Ik vind ze dus allemaal wat geel. De linx en het vosje zijn wel gaaf..Ik mis ook wat helderheid maar dat kan natuurlijk ook aan mijn monitor liggen..
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, die hand, I know. maar ik kon echt niet anders, want het is door een glasplaat naar een redelijk donker binnenverblijf gefotografeerd, dus ik stond met mijn lensje tegen de glasplaat om zo de spiegelingen niet op de foto te krijgen. En het paste gewoon niet
.
Als ik mij niet vergis is oogwit iets typisch menselijks.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat ook opvalt is dat het oogwit (bij deze aap?) eerder oogzwart is.
Dat was dan zeker ook voordat hij op zijn nagels had geslagen....quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:01 schreef CompuMess het volgende:
Bofbips, zomaar ff lekker naar de dierentuin!
Mijn Chimp van een paar jaar terug lijkt aardig te zijn gegroeid!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |