abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 februari 2008 @ 22:42:15 #1
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56536673
Onveracht op een vrije dag naar de dierentuin. Dan kan een camera natuurlijk niet thuisblijven. Het weer deed niet zo goed zijn best om er heel prettig bij te vliegen, dichte bewolking (en dan niet eens mooie wolkenpartijen, maar een grote laag wit). De regen viel af en toe ook nog binnen, maar al met al geslaagd.

250 foto's geschoten, allemaal mijn mijn trouwe compact. Toen ik thuis kwam was ik geschokt door de hoeveelheid waardeloze foto's . maar goed, daar moet je dan maar mee leren leven. Gelukkig vallen dan de beter gelukte foto's extra op, en die zien jullie hier:

1)

2)

3)

4)

5)

6)
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56536720
Toffe foto's!.
Zou je ook kunnen vertellen wat voor dier wij zien bij de nummers?
  maandag 4 februari 2008 @ 22:47:18 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56536778
Ik zla het even proberen . 1 is een otter . 2 zijn stokstaartjes . 3 is een soort gier . 4 is zo'n heel schattig vosje wat vast een andere naam heeft . 5 is een lynx dacht ik . 6 is een chimpansee , gok ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 04-02-2008 22:54:45 ]
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 4 februari 2008 @ 23:21:58 #4
147091 janeway
live long and prosper
pi_56537574
Ik vind de aap zielig... En ik heb het idee dat jou witballans wat geler is dan die van mij.. Ik vind ze dus allemaal wat geel. De linx en het vosje zijn wel gaaf..Ik mis ook wat helderheid maar dat kan natuurlijk ook aan mijn monitor liggen..
  maandag 4 februari 2008 @ 23:26:49 #5
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56537687
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:21 schreef janeway het volgende:
Ik vind de aap zielig... En ik heb het idee dat jou witballans wat geler is dan die van mij.. Ik vind ze dus allemaal wat geel. De linx en het vosje zijn wel gaaf..Ik mis ook wat helderheid maar dat kan natuurlijk ook aan mijn monitor liggen..
Ja, wat betreft de witbalans, ik wilde ondanks de weersomstandigheden toch de illusie een beetje kweken dat het best ok was. Want ik merkte dat mijn foto's wat blauwig en koel waren, en daar ben ik niet zo'n fan van. maar misschien heb ik het wel iets te ver doorgestrokken.
En qua helderheid kan het ook aan mijn monitor liggen, die misschien te licht staat. Al ben ik wel gegaan voor vrij contrastrijke foto's, omdat ik dat bij dieren mooier vindt, en omdat ik ze niet zo flets wil hebben zoals ze uit mijn camera komen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56540222
Lekkere serie man Nice work. En bij #6.. probeer daar de ogen eens een beetje op te lichten? Volgens mij krijg je dan echt een hele aandoenlijke foto. Ik denk dat dat de beste van je serie is
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 5 februari 2008 @ 20:07:48 #7
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56548400

veel meer oplichten zit er niet in, dan valt het mij te veel op . En wat ook opvalt is dat het oogwit (bij deze aap?) eerder oogzwart is .
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 20:49:44 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56548987
1) Die otter is leuk! Die beesten zijn zo lekker speels en hij kijkt ook zo nieuwsgierig.
2) Ik blijf maar kijken naar de achterste stokstaart, daar word ik steeds naartoe getrokken en vind het daarom jammer dat díe niet scherp is.
3) Wow! Die veren, mooi!
4) Poes ik zou zo niet zeggen dat het een wilde kat is.
5) Mijn favoriet, echt heel erg mooi, die pluimen aan zijn oren, zijn blik... Mooi.
6b) Ik vind 'm zo zielig, heel treffend geschoten.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 5 februari 2008 @ 20:54:14 #9
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_56549048
Vind die aapfoto ook heel erg goed. Opzich ook wel een leuke voor de fotowedstrijd van deze maand.

Maar doe 'm eens een tikkie kantelen naar rechts (1 graad ofzo). Het stoort me dat dat hek scheef in beeld is.

[mierenn**ken]En jammer dat z'n hand er niet helemaal op staat[/mierenn**ken]
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  dinsdag 5 februari 2008 @ 20:57:20 #10
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56549105
Ja, die hand, I know. maar ik kon echt niet anders, want het is door een glasplaat naar een redelijk donker binnenverblijf gefotografeerd, dus ik stond met mijn lensje tegen de glasplaat om zo de spiegelingen niet op de foto te krijgen . En het paste gewoon niet .
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 21:08:13 #11
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_56549255
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, die hand, I know. maar ik kon echt niet anders, want het is door een glasplaat naar een redelijk donker binnenverblijf gefotografeerd, dus ik stond met mijn lensje tegen de glasplaat om zo de spiegelingen niet op de foto te krijgen . En het paste gewoon niet .
Nou vooruit dan

Nee zonder flauwekul.. het is verder echt een prachtplaat hoor. Zeer indrukwekkend dat gezicht (en ook de textuur etc ervan)
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_56556381
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat ook opvalt is dat het oogwit (bij deze aap?) eerder oogzwart is .
Als ik mij niet vergis is oogwit iets typisch menselijks.

Zijn leuke foto's, ik vind ze alleen overall een tikkie donker, waardoor je hier en daar detail verliest. Bij het vosje pakt dat wel leuk, uit, maar de gier bijvoorbeeld vind ik dat een stuk minder.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_56564176
foto 4
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 6 februari 2008 @ 17:07:22 #14
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56564656
Ok ik heb het nu ook op een ander scherm bekeken, en daar waren ze wat donker. Zoals anderen ook zeggen.
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!fotograaf woensdag 6 februari 2008 @ 20:01:53 #15
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_56567839
Bofbips, zomaar ff lekker naar de dierentuin!

Mijn Chimp van een paar jaar terug lijkt aardig te zijn gegroeid!
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:10:11 #16
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_56570924
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:01 schreef CompuMess het volgende:
Bofbips, zomaar ff lekker naar de dierentuin!

Mijn Chimp van een paar jaar terug lijkt aardig te zijn gegroeid!
[ afbeelding ]
Dat was dan zeker ook voordat hij op zijn nagels had geslagen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')