goed besluit!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:54 schreef buzzer het volgende:
nog een roostertje er i n zetten en dan ga ik lekker naar huis toe...
Het is wel weer mooi geweest [afbeelding]
Die heb jij toch ook alquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag ik nog een eigen smaak hebben?![]()
Warme choco laat ik me vanmiddag wel maken.![]()
Ik vind het wel goed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
WTF? 12 en 13 jaar?
http://www.nu.nl/news/142(...)gen_langer_vast.html
Die kinderen moeten niet vastgezet worden, die moeten een geuwelijk pak rammel krijgen van een volwassene... en niet te zuinig ook.
Leuk dingquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe tel [afbeelding]
[afbeelding]
Wat moet je er dan mee? Die kids zijn nu al zo goed als kansloos. Laat ze maar zitten hoor. En daarna een of ander heel streng internaat oid.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
WTF? 12 en 13 jaar?
http://www.nu.nl/news/142(...)gen_langer_vast.html
Die kinderen moeten niet vastgezet worden, die moeten een geuwelijk pak rammel krijgen van een volwassene... en niet te zuinig ook.
dan is dat pak slaag goedkoperquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed.
Jeugddetentie tot hun 18e en daarna de gewone gevangenis in, met TBS voor het leven! [afbeelding]
heel strengquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je er dan mee? Die kids zijn nu al zo goed als kansloos. Laat ze maar zitten hoor. En daarna een of ander heel streng internaat oid.
die's wel aardigquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe tel [afbeelding]
[afbeelding]
Misschien de ouders ook maar opsluiten. Die moeten eens zorgen dat hun kutkinderen zich gedragenquote:
quote:
En goed te betalen, want ik was ¤0,00,- kwijt.quote:
Maar kan je er ook thee mee zettenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
En goed te betalen, want ik was ¤0,00,- kwijt.
Wel pizza's mee laten bezorgen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar kan je er ook thee mee zetten
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:24 schreef DaMart het volgende:
Thuis, nu maar even boodschappen doen en hopen dat ik niet slaapwandelend door de supermarkt ga.
quote:
tofquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:37 schreef BrandX het volgende:ook weer in internetland aangeland. Moest vandaag een workshop geven, en ging erg goed
ben helemaal happy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |