Welke tieft er op? Niet Marjolein toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Opzich wel goed, iig 2 chicks, kwam ik vandaag achter, wordt vrijdag en de week erna ingewerkt door een van de 2 en dan tieft 1 van de 2 op meteen
Maar nu is het vooral chaotisch, maar sla me er wel doorheen.
Ben iig blij dat ik weer aan eht werk ben
Pattas gekocht?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering hé, nog steeds dit deel
jawelquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Welke tieft er op? Niet Marjolein toch?
ja gaat rustigjesquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering hé, nog steeds dit deel
Nee nog niet. Het duurde me allemaal te lang. Ik moest in Utrecht te lang op de trein naar Schiphol wachten dus maar naar Alphen gegaan, daar in de 370 dacht ik nog ff door naar Schiphol te gaan. Maar toch maar besloten lekker naar huis te gaan, lange dag. Want ik zou op Schiphol ook een half uur op de volgende bus moeten wachten.quote:
Maar toen was de enige fulltime baan van eer-ik nog de KSC volspammenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja gaat rustigjes
vorig week rond deze tijd ging het wel ff anders
Whehequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar toen was de enige fulltime baan van eer-ik nog de KSC volspammen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef eer-ik het volgende:
Gelukkig kan je in Utrecht geen schoenen kopen
Winkels dicht Einsteinquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef eer-ik het volgende:
Gelukkig kan je in Utrecht geen schoenen kopen
Als ik toen een euro per post zou krijgen, zou ik tyfus veel geld verdiend hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar toen was de enige fulltime baan van eer-ik nog de KSC volspammen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik toen een euro per post zou krijgen, zou ik tyfus veel geld verdiend hebben
Sexquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:02 schreef DaMart het volgende:
Wat een rust hier... is iedereen aan het bijkomen van MPG's carnaval of zo?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef JortK het volgende:
Eer-ik ik heb vandaag nog kebab gegeten op Utrecht CS bij de Donner Company
Vriend van me is een keer goed ziek geworden van die meuk.Was het een beetje te nakken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:33 schreef JortK het volgende:
Eer-ik ik heb vandaag nog kebab gegeten op Utrecht CS bij de Donner Company
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |