Jezus de camera stond duidelijk niet afgesteld op "grafische print modus!"quote:Op zondag 3 februari 2008 20:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Angelina blijft een mager armpje/handje houden.
Even klikken helpt tegen de vervorming.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jezus de camera stond duidelijk niet afgesteld op "grafische print modus!"
idd, hij heeft een ouwe lullenpak aanquote:Op maandag 4 februari 2008 08:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Brad ook wel eens leuker gekiekt gezien.
ik vind haar wel mooiquote:Op zondag 3 februari 2008 20:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Brad wordt oudquote:Op zondag 3 februari 2008 20:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Janet gewoon met sporten volgens mij? Dacht wel eens foto's gezien te hebben dat zij en haar personal trainer flink te zweten waren om die kilo's er op een normale manier weer af te krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:38 schreef Poeke het volgende:
Hoe krijgen die vrouwen het toch voor elkaar om van maar 48 terug te gaan naar 36 zonder hangend velIk bedoel; een tummytuck oke.. maar huid rond benen en armen wordt toch ook slap?
Tja, ik vind hem maar engquote:Op maandag 4 februari 2008 13:17 schreef Ephemera het volgende:
Tom en ik krijgen altijd zoooo'n grijns op ons gezicht dankzij dit topic.![]()
[ afbeelding ]
Het schijnt dat Selma Blair tegenwoordig teveel op Tom Cruise lijkt.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:01 schreef Nuna het volgende:
[..]
Tja, ik vind hem maar eng
[ afbeelding ]
Hangend vel krijg je er met sporten niet af, dat is meegerekt en dat rekt niet meer terug.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Janet gewoon met sporten volgens mij? Dacht wel eens foto's gezien te hebben dat zij en haar personal trainer flink te zweten waren om die kilo's er op een normale manier weer af te krijgen.
Vergeet ook weer niet dat zij genoeg geld hebben en dus flink kunnen sporten, dan ook weer op tijd hun rust kunnen pakken en zich zo volledig kunnen concentreren op dat afvallen. Velen van ons kunnen dat ritme simpelweg niet inbouwen door allerlei verplichtingen.
Foto 1: Joran op de achtergrond!quote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef Shirley het volgende:
Daar is Tara weer!
[ afbeelding ]
En natuurlijk Amy mag niet ontbreken. Die benen!
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook toen ik de foto zag...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:39 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Foto 1: Joran op de achtergrond!
Och de arme meid tochquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef Smash-it het volgende:
Paris wilde op het podium met 50 cent dansen en toen werd ze uitgejouwd.. boohoooo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef Smash-it het volgende:
Paris wilde op het podium met 50 cent dansen en toen werd ze uitgejouwd.. boohoooo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 Eurocentquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft iig een onderbroek aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Mooi roze is niet lelijk.
[ afbeelding ]
Leelee Sobieski
quote:
Wat heeft hij haar raar beet? 't Lijkt wel een handpop van Tom Cruise zo.quote:
Die had ik gister ook al gepost in dit topic, maar verder blijft het een goed verhaal!quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
5 februari 2008 - Paris Hilton barst in huilen uit nadat ze door 50 Cent van het podium werd 'gepraat'. Paris dacht dat het wel leuk was om op het podium te klimmen en daar een beetje heen en weer te gaan draaien terwijl 50 cent aan het optreden was. Niet dus! 50 legde zijn optreden stil en schreeuwde onder andere: 'get the fuck of the stage'. Paris droop af, barstte in huilen uit en stamelde nog dat het toch haar eigen Superbowl-feestje was...
bron: tiscali.nl
Jemig als ik door zwangerschap zulke huge chi chis zou krijgen zou ik nu zwanger wordenquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:28 schreef Smash-it het volgende:
'Classy' mama Christina Aguilera ziet bleekjes;
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij sterk. Maar goed.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:00 schreef Shirley het volgende:
Denk eerder dat het siliconen zijn.
Uitgroei en zweetvlek bij d'r oksel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:14 schreef rena het volgende:
Maar voor de rest zie ik niks onflatteus aan die foto, vind het zelfs best een leuke foto.
ik las ergens dat het een tweeling is dus ja... dan niet zo gek nee hehe. Zwangere vrouwen hebben altijd zo een euuh.. glow uitstraling... very prettyquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:53 schreef Smash-it het volgende:
Ik weet dat ze zwanger is enzo, maar toch, JLO is huge!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top-artiest!quote:
Lourdes is gewoon een miniatuur van Madonna, alleen wat donkerder.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind Lourdes echt een mooi meisje, en de wenkbrauwen kunnen later idd ook nog geepileerd worden.
En Christina
Die vind ik ook mooi. Ziet er heel natuurlijk uit. Liz Hurley ziet er normaal ook goed uit met opgespoten lippen, alleen niet op die fotoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:08 schreef octopussy het volgende:
Ik vind de lippen van Keira en Victoria wel mooi op die na-foto'sMisschien omdat die ook niet zo overdone zijn.
Eeuwig zondequote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:14 schreef Smash-it het volgende:
Nog eentje, onderschrift was ook meesterlijk 'You cant tell, but she is smiling!'
[afbeelding]
Klopt, ze lijkt erg op de jonge Madonna, maar die vond ik dus ook mooi (nu is ze zo gespierdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lourdes is gewoon een miniatuur van Madonna, alleen wat donkerder.
Ik vind Joss hier echt prachtig, heerlijke brede smile. Die spleetoogjes passen d'r wel bijquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:14 schreef Smash-it het volgende:
En Joss Stone heeft echt spleetogen zeg, jeetje
[ afbeelding ]
Vind je? Ik heb Joss Stone altijd al een ranzige mannelijke lesbo gevondenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind Joss hier echt prachtig, heerlijke brede smile. Die spleetoogjes passen d'r wel bij.
Ik bash met je mee.. Wat een koe!quote:En ik wil echt geen zwangere vrouwen bashen, maar ik schrok gewoon van deze foto. Net als J.Lo huge!
Muhaha, ze past niet meer in size zeroquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:50 schreef Smash-it het volgende:
Paris wilde ditmaal niet dansen op het podium met 50, maar graag een liedje zingen. Plaatsvervangende schaamte (en ze moet haar jurk ophijsen).
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Madonna d'r dochter is pas 11 en ik vind het eigenlijk wel goed dat mama Madonna nog niet de epileerset heeft gepakt om dochterlief van de unibrow te ontdoen. Laat haar lekker kind zijn.
Ik ga m'n nichtje van 3 ook niet met de stijltang aanvallen omdat die krullen zo "uit" zijn.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:51 schreef Franneh het volgende:
ik vind die foto van jodie sweeten (oid) wel leuk anders.. mooie buik ook.
Zo te zien is ze de crystal meth verslaving geheel te boven gekomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:51 schreef Franneh het volgende:
ik vind die foto van jodie sweeten (oid) wel leuk anders.. mooie buik ook.
Ook ranzige mannelijke lesbo's kunnen wel eens een goeie dag hebben!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb Joss Stone altijd al een ranzige mannelijke lesbo gevonden.
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef Shirley het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:Op zondag 10 februari 2008 01:11 schreef Radegast het volgende:
Jenna Jameson hits the beach...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:17 schreef Ephemera het volgende:
Tom en ik krijgen altijd zoooo'n grijns op ons gezicht dankzij dit topic.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ze zouden dat mens dood moeten schieten, puur en alleen omdat ze zó wanstaltig lelijk is!
Holy moly!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:27 schreef Ephemera het volgende:
Zet u schrap voor: "Aretha Franklin and The Mountains"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:27 schreef Ephemera het volgende:
Zet u schrap voor: "Aretha Franklin and The Mountains"
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie een huidziekte heeft......quote:Op zondag 10 februari 2008 20:57 schreef supkaa het volgende:
De publicist van Paris Hilton heeft volgens mij geen spiegels thuis![]()
[ afbeelding ]
Wie is dat? Barack Obama?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:09 schreef Aventura het volgende:
Deze past ook wel in het bovenstaande rijtje decolletees from hell:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:59 schreef CarOnline het volgende:
dat die spaghettibandjes dat houden
Of is dat staaldraad?
quote:
Is het niet gewoon verf ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een huidziekte heeft......
Dan heeft ie het niet goed geverfdquote:Op zondag 10 februari 2008 21:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is het niet gewoon verf ofzo?
http://www.youtube.com/watch?v=TxXLp-2J3wI (Federline over zijn nieuwe single)quote:Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Kevin Federline goed gekleed als altijd.
Dan hoort dit nog altijd in lelijkste outfitjes. En zo lelijk is dit niet. Gewoon casual. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamie Lynn Spears blijkt ook al net zo'n goed gevoel voor smaak te hebben als haar zus.
Dat is Tito Ortiz, MMA-fighter.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:24 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jenna Jameson en haar huisgorillaman
Wat heeft ie op z'n tanden zitten, een beugel?quote:
En hij heeft liposuctie bij z'n buik gehad?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is Tito Ortiz, MMA-fighter.
[ afbeelding ]
Het lijkt erop alsof Cher een ruft laat.quote:
volgens mij insinueert ze dat ze Cruise een handjob wil geevnquote:Op zondag 10 februari 2008 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof Cher een ruft laat.
Heeft Tom zo'n klein hoofd of Cher zo'n groot hoofdquote:
Ze staan schuin tov elkaar wijsneus.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft Tom zo'n klein hoofd of Cher zo'n groot hoofd
Ik weet niet wie ik enger vindquote:
Die man is echt de missing linkquote:Op zondag 10 februari 2008 21:24 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jenna Jameson en haar huisgorillaman
quote:
Het is echt Hayden, kijk maar naar andere uit dezelfde serie;quote:Op maandag 11 februari 2008 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
Is die laatste niet een van de Olsen twins? Ik kan er Hayden niet in zien.
Hij mocht bij de lipodokter een keuze maken uit een aantal buiken en volgens mij heeft ie 'Tara Reid' aangevinktquote:Op zondag 10 februari 2008 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
En hij heeft liposuctie bij z'n buik gehad?
Ik deed ut zowat in mijn broekquote:Op maandag 11 februari 2008 21:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij mocht bij de lipodokter een keuze maken uit een aantal buiken en volgens mij heeft ie 'Tara Reid' aangevinkt.
6 maanden geleden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:33 schreef KRS het volgende:
Weten we nou al wanner J.Lo is uitgerekend
Is J.Lo hier 1 meter 90 of is Marc Antony gewoon 1 meter 60?quote:
Ze zijn allebei wel klein geloof ik alleen zal J.Lo vast wel hoge hakken aanhebben.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Is J.Lo hier 1 meter 90 of is Marc Antony gewoon 1 meter 60?
Zo te zien aan haar rondingen en uitgroei ,vlak voordat ze haar kop kaal heeft getondeused.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:03 schreef Smash-it het volgende:
Toch wel een van de genialere Britney foto's..Vast al oud, maar de eerste keer dat ik hem ergens zag:
[ afbeelding ]
Je kan ook ff een foto posten...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef warpozio het volgende:
tvp
Die mag ook wel in het lelijkste outiftjes topic wat mij betreftquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Je kan ook ff een foto posten...
Zoals deze
[ afbeelding ]
Justin Timberlake
quote:UPDATE: The Daily News is reporting that the reason Rih Rih was heated with Jay is because he walked into the party speaking to everyone EXCEPT her and Chris (who she apparently ran straight to as soon as she walked into the party). She was pissy about Jay’s cold shoulder and decided to go over and read him the riot act.
Of gewoon wat extra botox.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk ongeveer op deze leeftijd
[ afbeelding ]
Victoria kan wel wat beautyslaapjes gebruiken...
Kvind Rihanna's nieuwe kapsel echt niet mooi, zonde van d'r haarquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Rihanna kijkt raar/ boos
[ afbeelding ]
[..]
Rihanna kan het wel hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:45 schreef supkaa het volgende:
[..]
Kvind Rihanna's nieuwe kapsel echt niet mooi, zonde van d'r haar
Justine denkt dat ie alles kan hebben en dat het allemaal maar altijd sexy staat... nOTquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Je kan ook ff een foto posten...
Zoals deze
[ afbeelding ]
Justin Timberlake
Rihanna lijkt wel een man met dat korte haarquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Rihanna kijkt raar/ boos
[ afbeelding ]
[..]
Wat een verschil met vorig jaar zeg! ze is in een jaar flink veranderd, maar ze valt er wel heel erg mee op.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Rihanna lijkt wel een man met dat korte haar.
Hij heeft juist mooie kleren aan!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Justine denkt dat ie alles kan hebben en dat het allemaal maar altijd sexy staat... nOT.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat een verschil met vorig jaar zeg! ze is in een jaar flink veranderd, maar ze valt er wel heel erg mee op.
2007 Grammys
[ afbeelding ]
2008 Grammys
[ afbeelding ]
Gatver, wat heb jij een wansmaakquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft juist mooie kleren aan!
Nou,.. ik vind dat justin er ook hippig uit ziet hoor...quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatver, wat heb jij een wansmaak. Holbewoner.
Ik moest door zijn wanstaltige outfit opeens aan The Police Acadamy denken. In sommige scenes in de films komen die agentjes in een achterstraatje per ongeluk terecht in een verwijfde gay bar. Ik vind Justin op een of andere manier heel erg in die scenes passenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft juist mooie kleren aan!
quote:Bai Ling's mug shot!
The "actress" was arrested Wednesday for shoplifting two magazines and some batteries, totaling $16.
Poor thing. She looks so sad in the eyes!
Maybe it was just all a big miscommunication???
Nooit opgevallen, maar ze heeft een best wel rare neus..quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:23 schreef supkaa het volgende:
Ik vind Sarah Michelle Gellar hier niet gezond uitzien
[ afbeelding ]
Dieneus viel me altijd al op, heb der nooit mooi gevondenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nooit opgevallen, maar ze heeft een best wel rare neus..
Oorzaak drank zo te zien, half in coma gezopen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:53 schreef HPoi het volgende:
[..]
Volgens mij is der oog dichtgeslagen!
Ik vind dat ze een prima kont heeft en zeker niet dikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef Treezz het volgende:
beyonce heeft een dikke kont
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar er is wel een verschil tussen maat 34 en 44.....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een prima kont heeft en zeker niet dik![]()
Sowieso worden sterren snel dik genoemd als ze geen maatje 34 hebben lijkt het wel
Hahaaa dat brilletje!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
deze is gewoon grappig....vind ik...
geil.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:37 schreef supkaa het volgende:
Eva Longoria deepthroat een ijsje![]()
[ afbeelding ]
Ze draagt een slipje. Wat een celeb uit 1999 weerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:48 schreef buitenbeentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lily Allen.
Goeie kont.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef Treezz het volgende:
beyonce heeft een dikke kont .....![]()
[ afbeelding ]
....ff een smiley erbij zetten...
Dat die benen dat haar überhaupt nog kunnen houden zeg.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef Shirley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Scarlett echt één van de lelijkste vrouwen uit de showbizz. Snap echt niet wat iedereen nou in d'r ziet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Natalie Portman en ScarJo:
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook niet echt knap. Ik vind Natalie echt een duizend maal mooier dan haar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Scarlett echt één van de lelijkste vrouwen uit de showbizz. Snap echt niet wat iedereen nou in d'r ziet.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Scarlett echt één van de lelijkste vrouwen uit de showbizz. Snap echt niet wat iedereen nou in d'r ziet.
Strak figuur toch wel. En goeie tieten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:47 schreef Smash-it het volgende:
Een bezopen Lily Allen
[ afbeelding ]
Crackpijp ontploft?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:47 schreef Smash-it het volgende:
Wat heeft Pete met z'n hand gedaan?
[ afbeelding ]
Hoe Marilynesquequote:Op maandag 18 februari 2008 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
LiLo heeft weer eens aandacht tekort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef supkaa het volgende:
Paris bezoekt haar eigen film, 'the hottie and the nottie'![]()
[ afbeelding ]
Lekker lichaam ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:12 schreef Untouchables het volgende:
Die fotos van Lindsay zijn te lelijk..maar ze heeft wel mooie borsten en das ook wat waard!
Ik heb geen idee, hier is de hele reeks foto's misschien weet iemand anders het.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef Juweel het volgende:
de witte en de oranje van Girls Aloud
[ afbeelding ]
wtf?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wittequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is het haar van Pete Dorothy eigenlijk altijd nat?quote:
Eng alle twee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:46 schreef Juweel het volgende:
Nog eentje om het af te leren
[ afbeelding ]
Ik denk dat het vet is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom is het haar van Pete Dorothy eigenlijk altijd nat?
Ik denk zweet. Iemand die zo ongezond leeft zweet normaal gesproken de hele dag als een otter.quote:
[ afbeelding ]
De foto is onflatteus en hij verouderd wel erg snel, maar toch blijf ik het een mooie vent vindenquote:
are you kidding me? it bin hangerds! verschil tussen armen omlaag en omhoog is huge.. en hoe oud is ze? iedere 10 jaar zakt dat 10 cm hoor!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:12 schreef Untouchables het volgende:
Die fotos van Lindsay zijn te lelijk..maar ze heeft wel mooie borsten en das ook wat waard!
Hoe hangen die van jou er bij dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef single_queen het volgende:
[..]
are you kidding me? it bin hangerds! verschil tussen armen omlaag en omhoog is huge.. en hoe oud is ze? iedere 10 jaar zakt dat 10 cm hoor!
Gister had ie z´n haar gewassen bij het concert, herkende hem bijna niet met z´n pluizenbosquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom is het haar van Pete Dorothy eigenlijk altijd nat?
Zo wit is ze toch niet? Ze heeft zelfs een beetje bruine armen en borst. Ik ben echt veel witter dan dat hoor, maar blijkbaar wordt dat niet mooi gevonden hierquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:46 schreef Juweel het volgende:
Nog eentje om het af te leren
[ afbeelding ]
Same here. Natural redhead met zeer lichte huidquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo wit is ze toch niet? Ze heeft zelfs een beetje bruine armen en borst. Ik ben echt veel witter dan dat hoor, maar blijkbaar wordt dat niet mooi gevonden hier
Die jetsers, volgens mij moet perez haar gewoon tegenhouden zodat ze niet omvaltquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:06 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Dolly Parton en Perez.Kan ook heel goed in lelijkste outfitjes.
![]()
Ziet er nog steeds goed uit hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:33 schreef Shirley het volgende:
Sharon Stone heeft een cameltoe!
[ afbeelding ]
Van mij mogen de oompa loompas van deze wereld ook klagen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:09 schreef Juweel het volgende:
Nou en? Ik ben zelf ook winterbleek op het moment en niet heel snel mooi bruin (oranje) te krijgen. Toch zijn het onflatteuze foto's, vooral gezien de tegenstelling tussen de 2 dames.
Ik hoop niet dat de oranje mensen straks ook nog gaan klagen!
Niks mis mee. Zeker niet als je in gedachten houdt wat Malahide zegt.quote:
Ik begreep dat het een ode was en dat was ook een van de redenen waarom ik hem niet mooi vondquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef Malahide het volgende:
[..]
Da's een ode aan de film PSYCHO, en een mooie ook
[ afbeelding ]
Heb jij toevallig hele kleine borsten?Die hangen idd niet zo snel nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef single_queen het volgende:
[..]
are you kidding me? it bin hangerds! verschil tussen armen omlaag en omhoog is huge.. en hoe oud is ze? iedere 10 jaar zakt dat 10 cm hoor!
Als dit een ode is aan Psycho dan had ze tenminste wel bang kunnen kijken.quote:
Ik vind deze veel beterquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef Malahide het volgende:
[..]
Da's een ode aan de film PSYCHO, en een mooie ook
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Knut heeft er ook wel eens mooier op gestaan:
[ afbeelding ]
Dat gezichtquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eva dacht waarschijnlijk 'ach, er is toch staking, dus ik hoef ook niet m'n strakke Gabrielle-figuurtje bij te houden': [ afbeelding ]
Deze van Jessica vind ik trouwens nog erger. Laat maar weer eens zien wat voor slechte actrice ze is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |