Wat heeft hij haar raar beet? 't Lijkt wel een handpop van Tom Cruise zo.quote:
Die had ik gister ook al gepost in dit topic, maar verder blijft het een goed verhaal!quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
5 februari 2008 - Paris Hilton barst in huilen uit nadat ze door 50 Cent van het podium werd 'gepraat'. Paris dacht dat het wel leuk was om op het podium te klimmen en daar een beetje heen en weer te gaan draaien terwijl 50 cent aan het optreden was. Niet dus! 50 legde zijn optreden stil en schreeuwde onder andere: 'get the fuck of the stage'. Paris droop af, barstte in huilen uit en stamelde nog dat het toch haar eigen Superbowl-feestje was...
bron: tiscali.nl
Jemig als ik door zwangerschap zulke huge chi chis zou krijgen zou ik nu zwanger wordenquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:28 schreef Smash-it het volgende:
'Classy' mama Christina Aguilera ziet bleekjes;
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij sterk. Maar goed.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:00 schreef Shirley het volgende:
Denk eerder dat het siliconen zijn.
Uitgroei en zweetvlek bij d'r oksel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:14 schreef rena het volgende:
Maar voor de rest zie ik niks onflatteus aan die foto, vind het zelfs best een leuke foto.
ik las ergens dat het een tweeling is dus ja... dan niet zo gek nee hehe. Zwangere vrouwen hebben altijd zo een euuh.. glow uitstraling... very prettyquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:53 schreef Smash-it het volgende:
Ik weet dat ze zwanger is enzo, maar toch, JLO is huge!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top-artiest!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |