Jezus de camera stond duidelijk niet afgesteld op "grafische print modus!"quote:Op zondag 3 februari 2008 20:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Angelina blijft een mager armpje/handje houden.
Even klikken helpt tegen de vervorming.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jezus de camera stond duidelijk niet afgesteld op "grafische print modus!"
idd, hij heeft een ouwe lullenpak aanquote:Op maandag 4 februari 2008 08:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Brad ook wel eens leuker gekiekt gezien.
ik vind haar wel mooiquote:Op zondag 3 februari 2008 20:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Brad wordt oudquote:Op zondag 3 februari 2008 20:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Janet gewoon met sporten volgens mij? Dacht wel eens foto's gezien te hebben dat zij en haar personal trainer flink te zweten waren om die kilo's er op een normale manier weer af te krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:38 schreef Poeke het volgende:
Hoe krijgen die vrouwen het toch voor elkaar om van maar 48 terug te gaan naar 36 zonder hangend velIk bedoel; een tummytuck oke.. maar huid rond benen en armen wordt toch ook slap?
Tja, ik vind hem maar engquote:Op maandag 4 februari 2008 13:17 schreef Ephemera het volgende:
Tom en ik krijgen altijd zoooo'n grijns op ons gezicht dankzij dit topic.![]()
[ afbeelding ]
Het schijnt dat Selma Blair tegenwoordig teveel op Tom Cruise lijkt.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:01 schreef Nuna het volgende:
[..]
Tja, ik vind hem maar eng
[ afbeelding ]
Hangend vel krijg je er met sporten niet af, dat is meegerekt en dat rekt niet meer terug.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Janet gewoon met sporten volgens mij? Dacht wel eens foto's gezien te hebben dat zij en haar personal trainer flink te zweten waren om die kilo's er op een normale manier weer af te krijgen.
Vergeet ook weer niet dat zij genoeg geld hebben en dus flink kunnen sporten, dan ook weer op tijd hun rust kunnen pakken en zich zo volledig kunnen concentreren op dat afvallen. Velen van ons kunnen dat ritme simpelweg niet inbouwen door allerlei verplichtingen.
Foto 1: Joran op de achtergrond!quote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef Shirley het volgende:
Daar is Tara weer!
[ afbeelding ]
En natuurlijk Amy mag niet ontbreken. Die benen!
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook toen ik de foto zag...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:39 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Foto 1: Joran op de achtergrond!
Och de arme meid tochquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef Smash-it het volgende:
Paris wilde op het podium met 50 cent dansen en toen werd ze uitgejouwd.. boohoooo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef Smash-it het volgende:
Paris wilde op het podium met 50 cent dansen en toen werd ze uitgejouwd.. boohoooo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 Eurocentquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft iig een onderbroek aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Mooi roze is niet lelijk.
[ afbeelding ]
Leelee Sobieski
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |