Jezus de camera stond duidelijk niet afgesteld op "grafische print modus!"quote:Op zondag 3 februari 2008 20:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Angelina blijft een mager armpje/handje houden.
Even klikken helpt tegen de vervorming.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jezus de camera stond duidelijk niet afgesteld op "grafische print modus!"
idd, hij heeft een ouwe lullenpak aanquote:Op maandag 4 februari 2008 08:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Brad ook wel eens leuker gekiekt gezien.
ik vind haar wel mooiquote:Op zondag 3 februari 2008 20:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Brad wordt oudquote:Op zondag 3 februari 2008 20:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Janet gewoon met sporten volgens mij? Dacht wel eens foto's gezien te hebben dat zij en haar personal trainer flink te zweten waren om die kilo's er op een normale manier weer af te krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:38 schreef Poeke het volgende:
Hoe krijgen die vrouwen het toch voor elkaar om van maar 48 terug te gaan naar 36 zonder hangend velIk bedoel; een tummytuck oke.. maar huid rond benen en armen wordt toch ook slap?
Tja, ik vind hem maar engquote:Op maandag 4 februari 2008 13:17 schreef Ephemera het volgende:
Tom en ik krijgen altijd zoooo'n grijns op ons gezicht dankzij dit topic.![]()
[ afbeelding ]
Het schijnt dat Selma Blair tegenwoordig teveel op Tom Cruise lijkt.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:01 schreef Nuna het volgende:
[..]
Tja, ik vind hem maar eng
[ afbeelding ]
Hangend vel krijg je er met sporten niet af, dat is meegerekt en dat rekt niet meer terug.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Janet gewoon met sporten volgens mij? Dacht wel eens foto's gezien te hebben dat zij en haar personal trainer flink te zweten waren om die kilo's er op een normale manier weer af te krijgen.
Vergeet ook weer niet dat zij genoeg geld hebben en dus flink kunnen sporten, dan ook weer op tijd hun rust kunnen pakken en zich zo volledig kunnen concentreren op dat afvallen. Velen van ons kunnen dat ritme simpelweg niet inbouwen door allerlei verplichtingen.
Foto 1: Joran op de achtergrond!quote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef Shirley het volgende:
Daar is Tara weer!
[ afbeelding ]
En natuurlijk Amy mag niet ontbreken. Die benen!
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook toen ik de foto zag...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:39 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Foto 1: Joran op de achtergrond!
Och de arme meid tochquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef Smash-it het volgende:
Paris wilde op het podium met 50 cent dansen en toen werd ze uitgejouwd.. boohoooo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef Smash-it het volgende:
Paris wilde op het podium met 50 cent dansen en toen werd ze uitgejouwd.. boohoooo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 Eurocentquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft iig een onderbroek aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Mooi roze is niet lelijk.
[ afbeelding ]
Leelee Sobieski
quote:
Wat heeft hij haar raar beet? 't Lijkt wel een handpop van Tom Cruise zo.quote:
Die had ik gister ook al gepost in dit topic, maar verder blijft het een goed verhaal!quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:33 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
5 februari 2008 - Paris Hilton barst in huilen uit nadat ze door 50 Cent van het podium werd 'gepraat'. Paris dacht dat het wel leuk was om op het podium te klimmen en daar een beetje heen en weer te gaan draaien terwijl 50 cent aan het optreden was. Niet dus! 50 legde zijn optreden stil en schreeuwde onder andere: 'get the fuck of the stage'. Paris droop af, barstte in huilen uit en stamelde nog dat het toch haar eigen Superbowl-feestje was...
bron: tiscali.nl
Jemig als ik door zwangerschap zulke huge chi chis zou krijgen zou ik nu zwanger wordenquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:28 schreef Smash-it het volgende:
'Classy' mama Christina Aguilera ziet bleekjes;
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij sterk. Maar goed.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:00 schreef Shirley het volgende:
Denk eerder dat het siliconen zijn.
Uitgroei en zweetvlek bij d'r oksel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:14 schreef rena het volgende:
Maar voor de rest zie ik niks onflatteus aan die foto, vind het zelfs best een leuke foto.
ik las ergens dat het een tweeling is dus ja... dan niet zo gek nee hehe. Zwangere vrouwen hebben altijd zo een euuh.. glow uitstraling... very prettyquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:53 schreef Smash-it het volgende:
Ik weet dat ze zwanger is enzo, maar toch, JLO is huge!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top-artiest!quote:
Lourdes is gewoon een miniatuur van Madonna, alleen wat donkerder.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind Lourdes echt een mooi meisje, en de wenkbrauwen kunnen later idd ook nog geepileerd worden.
En Christina
Die vind ik ook mooi. Ziet er heel natuurlijk uit. Liz Hurley ziet er normaal ook goed uit met opgespoten lippen, alleen niet op die fotoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:08 schreef octopussy het volgende:
Ik vind de lippen van Keira en Victoria wel mooi op die na-foto'sMisschien omdat die ook niet zo overdone zijn.
Eeuwig zondequote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:14 schreef Smash-it het volgende:
Nog eentje, onderschrift was ook meesterlijk 'You cant tell, but she is smiling!'
[afbeelding]
Klopt, ze lijkt erg op de jonge Madonna, maar die vond ik dus ook mooi (nu is ze zo gespierdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lourdes is gewoon een miniatuur van Madonna, alleen wat donkerder.
Ik vind Joss hier echt prachtig, heerlijke brede smile. Die spleetoogjes passen d'r wel bijquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:14 schreef Smash-it het volgende:
En Joss Stone heeft echt spleetogen zeg, jeetje
[ afbeelding ]
Vind je? Ik heb Joss Stone altijd al een ranzige mannelijke lesbo gevondenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind Joss hier echt prachtig, heerlijke brede smile. Die spleetoogjes passen d'r wel bij.
Ik bash met je mee.. Wat een koe!quote:En ik wil echt geen zwangere vrouwen bashen, maar ik schrok gewoon van deze foto. Net als J.Lo huge!
Muhaha, ze past niet meer in size zeroquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:50 schreef Smash-it het volgende:
Paris wilde ditmaal niet dansen op het podium met 50, maar graag een liedje zingen. Plaatsvervangende schaamte (en ze moet haar jurk ophijsen).
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Madonna d'r dochter is pas 11 en ik vind het eigenlijk wel goed dat mama Madonna nog niet de epileerset heeft gepakt om dochterlief van de unibrow te ontdoen. Laat haar lekker kind zijn.
Ik ga m'n nichtje van 3 ook niet met de stijltang aanvallen omdat die krullen zo "uit" zijn.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:51 schreef Franneh het volgende:
ik vind die foto van jodie sweeten (oid) wel leuk anders.. mooie buik ook.
Zo te zien is ze de crystal meth verslaving geheel te boven gekomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:51 schreef Franneh het volgende:
ik vind die foto van jodie sweeten (oid) wel leuk anders.. mooie buik ook.
Ook ranzige mannelijke lesbo's kunnen wel eens een goeie dag hebben!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb Joss Stone altijd al een ranzige mannelijke lesbo gevonden.
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef Shirley het volgende:
En natuurlijk Amy mag niet ontbreken. Die benen!
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:Op zondag 10 februari 2008 01:11 schreef Radegast het volgende:
Jenna Jameson hits the beach...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:17 schreef Ephemera het volgende:
Tom en ik krijgen altijd zoooo'n grijns op ons gezicht dankzij dit topic.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ze zouden dat mens dood moeten schieten, puur en alleen omdat ze zó wanstaltig lelijk is!
Holy moly!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:27 schreef Ephemera het volgende:
Zet u schrap voor: "Aretha Franklin and The Mountains"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:27 schreef Ephemera het volgende:
Zet u schrap voor: "Aretha Franklin and The Mountains"
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie een huidziekte heeft......quote:Op zondag 10 februari 2008 20:57 schreef supkaa het volgende:
De publicist van Paris Hilton heeft volgens mij geen spiegels thuis![]()
[ afbeelding ]
Wie is dat? Barack Obama?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:09 schreef Aventura het volgende:
Deze past ook wel in het bovenstaande rijtje decolletees from hell:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:59 schreef CarOnline het volgende:
dat die spaghettibandjes dat houden
Of is dat staaldraad?
quote:
Is het niet gewoon verf ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een huidziekte heeft......
Dan heeft ie het niet goed geverfdquote:Op zondag 10 februari 2008 21:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is het niet gewoon verf ofzo?
http://www.youtube.com/watch?v=TxXLp-2J3wI (Federline over zijn nieuwe single)quote:Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Kevin Federline goed gekleed als altijd.
Dan hoort dit nog altijd in lelijkste outfitjes. En zo lelijk is dit niet. Gewoon casual. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamie Lynn Spears blijkt ook al net zo'n goed gevoel voor smaak te hebben als haar zus.
Dat is Tito Ortiz, MMA-fighter.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:24 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jenna Jameson en haar huisgorillaman
Wat heeft ie op z'n tanden zitten, een beugel?quote:
En hij heeft liposuctie bij z'n buik gehad?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is Tito Ortiz, MMA-fighter.
[ afbeelding ]
Het lijkt erop alsof Cher een ruft laat.quote:
volgens mij insinueert ze dat ze Cruise een handjob wil geevnquote:Op zondag 10 februari 2008 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof Cher een ruft laat.
Heeft Tom zo'n klein hoofd of Cher zo'n groot hoofdquote:
Ze staan schuin tov elkaar wijsneus.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft Tom zo'n klein hoofd of Cher zo'n groot hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |