quote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef Shirley het volgende:
En natuurlijk Amy mag niet ontbreken. Die benen!
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:Op zondag 10 februari 2008 01:11 schreef Radegast het volgende:
Jenna Jameson hits the beach...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:17 schreef Ephemera het volgende:
Tom en ik krijgen altijd zoooo'n grijns op ons gezicht dankzij dit topic.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ze zouden dat mens dood moeten schieten, puur en alleen omdat ze zó wanstaltig lelijk is!
Holy moly!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:27 schreef Ephemera het volgende:
Zet u schrap voor: "Aretha Franklin and The Mountains"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:27 schreef Ephemera het volgende:
Zet u schrap voor: "Aretha Franklin and The Mountains"
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie een huidziekte heeft......quote:Op zondag 10 februari 2008 20:57 schreef supkaa het volgende:
De publicist van Paris Hilton heeft volgens mij geen spiegels thuis![]()
[ afbeelding ]
Wie is dat? Barack Obama?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:09 schreef Aventura het volgende:
Deze past ook wel in het bovenstaande rijtje decolletees from hell:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:59 schreef CarOnline het volgende:
dat die spaghettibandjes dat houden
Of is dat staaldraad?
quote:
Is het niet gewoon verf ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een huidziekte heeft......
Dan heeft ie het niet goed geverfdquote:Op zondag 10 februari 2008 21:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is het niet gewoon verf ofzo?
http://www.youtube.com/watch?v=TxXLp-2J3wI (Federline over zijn nieuwe single)quote:Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Kevin Federline goed gekleed als altijd.
Dan hoort dit nog altijd in lelijkste outfitjes. En zo lelijk is dit niet. Gewoon casual. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamie Lynn Spears blijkt ook al net zo'n goed gevoel voor smaak te hebben als haar zus.
Dat is Tito Ortiz, MMA-fighter.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:24 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jenna Jameson en haar huisgorillaman
Wat heeft ie op z'n tanden zitten, een beugel?quote:
En hij heeft liposuctie bij z'n buik gehad?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is Tito Ortiz, MMA-fighter.
[ afbeelding ]
Het lijkt erop alsof Cher een ruft laat.quote:
volgens mij insinueert ze dat ze Cruise een handjob wil geevnquote:Op zondag 10 februari 2008 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof Cher een ruft laat.
Heeft Tom zo'n klein hoofd of Cher zo'n groot hoofdquote:
Ze staan schuin tov elkaar wijsneus.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft Tom zo'n klein hoofd of Cher zo'n groot hoofd
Ik weet niet wie ik enger vindquote:
Die man is echt de missing linkquote:Op zondag 10 februari 2008 21:24 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jenna Jameson en haar huisgorillaman
quote:
Het is echt Hayden, kijk maar naar andere uit dezelfde serie;quote:Op maandag 11 februari 2008 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
Is die laatste niet een van de Olsen twins? Ik kan er Hayden niet in zien.
Hij mocht bij de lipodokter een keuze maken uit een aantal buiken en volgens mij heeft ie 'Tara Reid' aangevinktquote:Op zondag 10 februari 2008 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
En hij heeft liposuctie bij z'n buik gehad?
Ik deed ut zowat in mijn broekquote:Op maandag 11 februari 2008 21:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij mocht bij de lipodokter een keuze maken uit een aantal buiken en volgens mij heeft ie 'Tara Reid' aangevinkt.
6 maanden geleden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:33 schreef KRS het volgende:
Weten we nou al wanner J.Lo is uitgerekend
Is J.Lo hier 1 meter 90 of is Marc Antony gewoon 1 meter 60?quote:
Ze zijn allebei wel klein geloof ik alleen zal J.Lo vast wel hoge hakken aanhebben.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Is J.Lo hier 1 meter 90 of is Marc Antony gewoon 1 meter 60?
Zo te zien aan haar rondingen en uitgroei ,vlak voordat ze haar kop kaal heeft getondeused.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:03 schreef Smash-it het volgende:
Toch wel een van de genialere Britney foto's..Vast al oud, maar de eerste keer dat ik hem ergens zag:
[ afbeelding ]
Je kan ook ff een foto posten...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef warpozio het volgende:
tvp
Die mag ook wel in het lelijkste outiftjes topic wat mij betreftquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Je kan ook ff een foto posten...
Zoals deze
[ afbeelding ]
Justin Timberlake
quote:UPDATE: The Daily News is reporting that the reason Rih Rih was heated with Jay is because he walked into the party speaking to everyone EXCEPT her and Chris (who she apparently ran straight to as soon as she walked into the party). She was pissy about Jay’s cold shoulder and decided to go over and read him the riot act.
Of gewoon wat extra botox.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk ongeveer op deze leeftijd
[ afbeelding ]
Victoria kan wel wat beautyslaapjes gebruiken...
Kvind Rihanna's nieuwe kapsel echt niet mooi, zonde van d'r haarquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Rihanna kijkt raar/ boos
[ afbeelding ]
[..]
Rihanna kan het wel hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:45 schreef supkaa het volgende:
[..]
Kvind Rihanna's nieuwe kapsel echt niet mooi, zonde van d'r haar
Justine denkt dat ie alles kan hebben en dat het allemaal maar altijd sexy staat... nOTquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Je kan ook ff een foto posten...
Zoals deze
[ afbeelding ]
Justin Timberlake
Rihanna lijkt wel een man met dat korte haarquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Rihanna kijkt raar/ boos
[ afbeelding ]
[..]
Wat een verschil met vorig jaar zeg! ze is in een jaar flink veranderd, maar ze valt er wel heel erg mee op.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Rihanna lijkt wel een man met dat korte haar.
Hij heeft juist mooie kleren aan!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Justine denkt dat ie alles kan hebben en dat het allemaal maar altijd sexy staat... nOT.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat een verschil met vorig jaar zeg! ze is in een jaar flink veranderd, maar ze valt er wel heel erg mee op.
2007 Grammys
[ afbeelding ]
2008 Grammys
[ afbeelding ]
Gatver, wat heb jij een wansmaakquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft juist mooie kleren aan!
Nou,.. ik vind dat justin er ook hippig uit ziet hoor...quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatver, wat heb jij een wansmaak. Holbewoner.
Ik moest door zijn wanstaltige outfit opeens aan The Police Acadamy denken. In sommige scenes in de films komen die agentjes in een achterstraatje per ongeluk terecht in een verwijfde gay bar. Ik vind Justin op een of andere manier heel erg in die scenes passenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft juist mooie kleren aan!
quote:Bai Ling's mug shot!
The "actress" was arrested Wednesday for shoplifting two magazines and some batteries, totaling $16.
Poor thing. She looks so sad in the eyes!
Maybe it was just all a big miscommunication???
Nooit opgevallen, maar ze heeft een best wel rare neus..quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:23 schreef supkaa het volgende:
Ik vind Sarah Michelle Gellar hier niet gezond uitzien
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |