Lourdes is gewoon een miniatuur van Madonna, alleen wat donkerder.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind Lourdes echt een mooi meisje, en de wenkbrauwen kunnen later idd ook nog geepileerd worden.
En Christina
Die vind ik ook mooi. Ziet er heel natuurlijk uit. Liz Hurley ziet er normaal ook goed uit met opgespoten lippen, alleen niet op die fotoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:08 schreef octopussy het volgende:
Ik vind de lippen van Keira en Victoria wel mooi op die na-foto'sMisschien omdat die ook niet zo overdone zijn.
Eeuwig zondequote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:14 schreef Smash-it het volgende:
Nog eentje, onderschrift was ook meesterlijk 'You cant tell, but she is smiling!'
[afbeelding]
Klopt, ze lijkt erg op de jonge Madonna, maar die vond ik dus ook mooi (nu is ze zo gespierdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lourdes is gewoon een miniatuur van Madonna, alleen wat donkerder.
Ik vind Joss hier echt prachtig, heerlijke brede smile. Die spleetoogjes passen d'r wel bijquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:14 schreef Smash-it het volgende:
En Joss Stone heeft echt spleetogen zeg, jeetje
[ afbeelding ]
Vind je? Ik heb Joss Stone altijd al een ranzige mannelijke lesbo gevondenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind Joss hier echt prachtig, heerlijke brede smile. Die spleetoogjes passen d'r wel bij.
Ik bash met je mee.. Wat een koe!quote:En ik wil echt geen zwangere vrouwen bashen, maar ik schrok gewoon van deze foto. Net als J.Lo huge!
Muhaha, ze past niet meer in size zeroquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:50 schreef Smash-it het volgende:
Paris wilde ditmaal niet dansen op het podium met 50, maar graag een liedje zingen. Plaatsvervangende schaamte (en ze moet haar jurk ophijsen).
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Madonna d'r dochter is pas 11 en ik vind het eigenlijk wel goed dat mama Madonna nog niet de epileerset heeft gepakt om dochterlief van de unibrow te ontdoen. Laat haar lekker kind zijn.
Ik ga m'n nichtje van 3 ook niet met de stijltang aanvallen omdat die krullen zo "uit" zijn.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:51 schreef Franneh het volgende:
ik vind die foto van jodie sweeten (oid) wel leuk anders.. mooie buik ook.
Zo te zien is ze de crystal meth verslaving geheel te boven gekomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:51 schreef Franneh het volgende:
ik vind die foto van jodie sweeten (oid) wel leuk anders.. mooie buik ook.
Ook ranzige mannelijke lesbo's kunnen wel eens een goeie dag hebben!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb Joss Stone altijd al een ranzige mannelijke lesbo gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |