Dieneus viel me altijd al op, heb der nooit mooi gevondenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nooit opgevallen, maar ze heeft een best wel rare neus..
Oorzaak drank zo te zien, half in coma gezopen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:53 schreef HPoi het volgende:
[..]
Volgens mij is der oog dichtgeslagen!
Ik vind dat ze een prima kont heeft en zeker niet dikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef Treezz het volgende:
beyonce heeft een dikke kont
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar er is wel een verschil tussen maat 34 en 44.....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een prima kont heeft en zeker niet dik![]()
Sowieso worden sterren snel dik genoemd als ze geen maatje 34 hebben lijkt het wel
Hahaaa dat brilletje!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
deze is gewoon grappig....vind ik...
geil.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:37 schreef supkaa het volgende:
Eva Longoria deepthroat een ijsje![]()
[ afbeelding ]
Ze draagt een slipje. Wat een celeb uit 1999 weerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:48 schreef buitenbeentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lily Allen.
Goeie kont.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef Treezz het volgende:
beyonce heeft een dikke kont .....![]()
[ afbeelding ]
....ff een smiley erbij zetten...
Dat die benen dat haar überhaupt nog kunnen houden zeg.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef Shirley het volgende:
En natuurlijk Amy mag niet ontbreken. Die benen!
[ afbeelding ]
Ik vind Scarlett echt één van de lelijkste vrouwen uit de showbizz. Snap echt niet wat iedereen nou in d'r ziet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Natalie Portman en ScarJo:
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook niet echt knap. Ik vind Natalie echt een duizend maal mooier dan haar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Scarlett echt één van de lelijkste vrouwen uit de showbizz. Snap echt niet wat iedereen nou in d'r ziet.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Scarlett echt één van de lelijkste vrouwen uit de showbizz. Snap echt niet wat iedereen nou in d'r ziet.
Strak figuur toch wel. En goeie tieten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:47 schreef Smash-it het volgende:
Een bezopen Lily Allen
[ afbeelding ]
Crackpijp ontploft?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:47 schreef Smash-it het volgende:
Wat heeft Pete met z'n hand gedaan?
[ afbeelding ]
Hoe Marilynesquequote:Op maandag 18 februari 2008 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
LiLo heeft weer eens aandacht tekort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef supkaa het volgende:
Paris bezoekt haar eigen film, 'the hottie and the nottie'![]()
[ afbeelding ]
Lekker lichaam ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:12 schreef Untouchables het volgende:
Die fotos van Lindsay zijn te lelijk..maar ze heeft wel mooie borsten en das ook wat waard!
Ik heb geen idee, hier is de hele reeks foto's misschien weet iemand anders het.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef Juweel het volgende:
de witte en de oranje van Girls Aloud
[ afbeelding ]
wtf?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wittequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef Juweel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is het haar van Pete Dorothy eigenlijk altijd nat?quote:
Eng alle twee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:46 schreef Juweel het volgende:
Nog eentje om het af te leren
[ afbeelding ]
Ik denk dat het vet is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom is het haar van Pete Dorothy eigenlijk altijd nat?
Ik denk zweet. Iemand die zo ongezond leeft zweet normaal gesproken de hele dag als een otter.quote:
[ afbeelding ]
De foto is onflatteus en hij verouderd wel erg snel, maar toch blijf ik het een mooie vent vindenquote:
are you kidding me? it bin hangerds! verschil tussen armen omlaag en omhoog is huge.. en hoe oud is ze? iedere 10 jaar zakt dat 10 cm hoor!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:12 schreef Untouchables het volgende:
Die fotos van Lindsay zijn te lelijk..maar ze heeft wel mooie borsten en das ook wat waard!
Hoe hangen die van jou er bij dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef single_queen het volgende:
[..]
are you kidding me? it bin hangerds! verschil tussen armen omlaag en omhoog is huge.. en hoe oud is ze? iedere 10 jaar zakt dat 10 cm hoor!
Gister had ie z´n haar gewassen bij het concert, herkende hem bijna niet met z´n pluizenbosquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom is het haar van Pete Dorothy eigenlijk altijd nat?
Zo wit is ze toch niet? Ze heeft zelfs een beetje bruine armen en borst. Ik ben echt veel witter dan dat hoor, maar blijkbaar wordt dat niet mooi gevonden hierquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:46 schreef Juweel het volgende:
Nog eentje om het af te leren
[ afbeelding ]
Same here. Natural redhead met zeer lichte huidquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo wit is ze toch niet? Ze heeft zelfs een beetje bruine armen en borst. Ik ben echt veel witter dan dat hoor, maar blijkbaar wordt dat niet mooi gevonden hier
Die jetsers, volgens mij moet perez haar gewoon tegenhouden zodat ze niet omvaltquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:06 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Dolly Parton en Perez.Kan ook heel goed in lelijkste outfitjes.
![]()
Ziet er nog steeds goed uit hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:33 schreef Shirley het volgende:
Sharon Stone heeft een cameltoe!
[ afbeelding ]
Van mij mogen de oompa loompas van deze wereld ook klagen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:09 schreef Juweel het volgende:
Nou en? Ik ben zelf ook winterbleek op het moment en niet heel snel mooi bruin (oranje) te krijgen. Toch zijn het onflatteuze foto's, vooral gezien de tegenstelling tussen de 2 dames.
Ik hoop niet dat de oranje mensen straks ook nog gaan klagen!
Niks mis mee. Zeker niet als je in gedachten houdt wat Malahide zegt.quote:
Ik begreep dat het een ode was en dat was ook een van de redenen waarom ik hem niet mooi vondquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef Malahide het volgende:
[..]
Da's een ode aan de film PSYCHO, en een mooie ook
[ afbeelding ]
Heb jij toevallig hele kleine borsten?Die hangen idd niet zo snel nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef single_queen het volgende:
[..]
are you kidding me? it bin hangerds! verschil tussen armen omlaag en omhoog is huge.. en hoe oud is ze? iedere 10 jaar zakt dat 10 cm hoor!
Als dit een ode is aan Psycho dan had ze tenminste wel bang kunnen kijken.quote:
Ik vind deze veel beterquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef Malahide het volgende:
[..]
Da's een ode aan de film PSYCHO, en een mooie ook
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Knut heeft er ook wel eens mooier op gestaan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |