Dieneus viel me altijd al op, heb der nooit mooi gevondenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nooit opgevallen, maar ze heeft een best wel rare neus..

Oorzaak drank zo te zien, half in coma gezopen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:53 schreef HPoi het volgende:
[..]
Volgens mij is der oog dichtgeslagen!

Ik vind dat ze een prima kont heeft en zeker niet dikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef Treezz het volgende:
beyonce heeft een dikke kont
[ afbeelding ]

Dat klopt, maar er is wel een verschil tussen maat 34 en 44.....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een prima kont heeft en zeker niet dik![]()
Sowieso worden sterren snel dik genoemd als ze geen maatje 34 hebben lijkt het wel

Hahaaa dat brilletje!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
deze is gewoon grappig....vind ik...

geil.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:37 schreef supkaa het volgende:
Eva Longoria deepthroat een ijsje![]()
[ afbeelding ]

Ze draagt een slipje. Wat een celeb uit 1999 weerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:48 schreef buitenbeentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lily Allen.

Goeie kont.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:22 schreef Treezz het volgende:
beyonce heeft een dikke kont .....![]()
[ afbeelding ]
....ff een smiley erbij zetten...

Dat die benen dat haar überhaupt nog kunnen houden zeg.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef Shirley het volgende:
En natuurlijk Amy mag niet ontbreken. Die benen!
[ afbeelding ]

Ik vind Scarlett echt één van de lelijkste vrouwen uit de showbizz. Snap echt niet wat iedereen nou in d'r ziet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Natalie Portman en ScarJo:
[ afbeelding ]

Ik vind haar ook niet echt knap. Ik vind Natalie echt een duizend maal mooier dan haar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Scarlett echt één van de lelijkste vrouwen uit de showbizz. Snap echt niet wat iedereen nou in d'r ziet.

quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Scarlett echt één van de lelijkste vrouwen uit de showbizz. Snap echt niet wat iedereen nou in d'r ziet.

Strak figuur toch wel. En goeie tieten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:47 schreef Smash-it het volgende:
Een bezopen Lily Allen
[ afbeelding ]

Crackpijp ontploft?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:47 schreef Smash-it het volgende:
Wat heeft Pete met z'n hand gedaan?
[ afbeelding ]

Hoe Marilynesquequote:Op maandag 18 februari 2008 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
LiLo heeft weer eens aandacht tekort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |