Tis knap ja maargoed wat doen gasten met ooglapjes in een voetbalvak?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het draait om het scoren niet om het verdienen
Thnxquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap man, winnen bij ajax,az,feyenoord.
alleen koevermans te lang warm te laten lopen vandaag
Inderdaad die gast verkeerd echt in een supervorm..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:43 schreef du_ke het volgende:
Lekkere trap van doedelzak voor die 0-1 trouwens
En precies op dat moment naar PSV gekomenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:56 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Inderdaad die gast verkeerd echt in een supervorm..
CL voorronde wel volgens mij ja idd maar rest niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:14 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij wel.
Hij heeft CL-voorronde gespeeld, maar je mag 1 speler opgeven die aan een ander UEFA toernooi heeft meegedaan.
Ik ben niet zo'n carnavalsmens maar wel echt genoten in het uitvak! "klappen doe je zo olé olé"quote:Op zondag 3 februari 2008 01:39 schreef BottleKid het volgende:
Het was aardig gezellig in Alkmaar...
"Het was een mooie tatoeage
Maar het liep uit op een blamage
Wij werden kampioen
Met één doelpunt verschil!"
- Ik verkeer (stam.. nee niet Jaap)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:56 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Inderdaad die gast verkeerd echt in een supervorm..
quote:
Jullie waren goed te horenquote:Op zondag 3 februari 2008 01:39 schreef BottleKid het volgende:
Het was aardig gezellig in Alkmaar...
"Het was een mooie tatoeage
Maar het liep uit op een blamage
Wij werden kampioen
Met één doelpunt verschil!"
Beetje polonaise huppelen door dat vak, mooi man.
Ik ben blij dat ik niet elke 2 weken tussen dat klapvee daar hoef te zitten. Gadverdamme...
En:
Feyenoord - PSV 0-1
Ajax - PSV 0-2
AZ - PSV 0-2
Supersunday my ass!![]()
Goed bezig Sefke.
Mensen zoeken iets om over te zeiken, en als dat niet over de kwaliteit cq resultaten kan, dan maar iets anders zoeken. Dit is ook een veelgehoord commentaar, te zielig voor woorden:quote:Op zondag 3 februari 2008 09:08 schreef Lemming22 het volgende:
Heerlijk! Gewoon uit winnen bij alle topploegen!
En dan al die frusti-reacties die weer binnen stromen over minder kansen dit, slecht voetbal dat, en de mensen op de tribunes die carnaval vieren, ga zo door, dat is namelijk ongelofelijk herkenbaar van de vorige 3 seizoenen en wie eindigde er toen bovenaan de lijst? Oh ja, wij!!![]()
Dat is in principe wel het gunstigst zo op voorhand. Dan lopen we op beide 2 punten uit. Maar eigenlijk kan het me weinig schelen wat de uitslag gaat worden.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:28 schreef Imperatore het volgende:
Altijd lekker om met de 3 punten op zak af te wachten wat de concurrentie in hun onderlinge strijd doet. Iedereen hoopt op een gelijkspelletje neem ik aan?
Mooi volk altijd daar op de tribune ja met hun kale koppen, geschreeuw en middelvingers de lucht in. Wat dat betreft heb ik ook veel sympathie voor Feyenoord.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:40 schreef ErikT het volgende:
Nee man! Als Ajax tegen Feyenoord speelt ben ik bijna altijd voor Feyenoord. Alleen als Feyenoord heel dichtbij PSV staat mag Ajax van mij winnen. Dan kan ik Ajax weer uitlachen dat ze ons helpen
Nee, wat dat betreft heb ik veel meer sympathie voor Feyenoord. Veel mooiere club.* (En leukere mensen in Rotterdam. Ik kom dan ook uit die regio.)
* Stiekem vind ik Feyenoord de mooiste club van Nederland.
Geen idee eigenlijk. Tegen Feyenoord mocht het niet van de scheidsrechter, maar waarom ze dan nog steeds in het blauwe spelen is mij ook onduidelijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom voetballen jullie trouwens niet meer in het witte uitshirt?
Ja dat is ook echt het gros van de supportersquote:Op zondag 3 februari 2008 11:07 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Mooi volk altijd daar op de tribune ja met hun kale koppen, geschreeuw en middelvingers de lucht in. Wat dat betreft heb ik ook veel sympathie voor Feyenoord.![]()
Nee ok, ik vind het een mooi team, mooi stadion en een mooie club, maar het grootste gros van die supporters..
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
En die supporters... Ik zou me ervoor doodschamen als ik een PSV supporter was...
Hopelijk WHUFC volgend jaar Europa in en mogen ze tegen PSV, kunnen ze in Eindhoven is echt supporters zien.quote:
Het is mijn optiek, ik zeg niet dat het zo is.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt het gros van de supporters
Omdat ze beter zijn?quote:Op zondag 3 februari 2008 11:39 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Het is mijn optiek, ik zeg niet dat het zo is.
@MrDoegewoon: lekker zinloos om PSV met West Ham te gaan vergelijken.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hopelijk WHUFC volgend jaar Europa in en mogen ze tegen PSV, kunnen ze in Eindhoven is echt supporters zien.
Worden ze THUIS!, 90 minuten lang weg gezongen
Als PSV net zo belachelijk veel geld zou krijgen als een gemiddelde Engelse club zou PSV ook wel dominanter en aantrekkelijker kunnen voetballen. Helaas is dat niet het gevalquote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ze beter zijn?
Maar ik gebruik WHUFC alleen waarom ik meer van dat spel hou dan dat van PSV.
mja ik hoop er wel op.. Dat zou het meest gunstige zijn lijkt me.. Dan hebben ze voor de volgende wedstrijd weer net even wat meer speling.. Ik sla Heerenveen op dit moment namelijk hoger aan dan Ajax, Feyenoord of AZ.. Dus dat gaat heel lastig worden denk ik..quote:Op zondag 3 februari 2008 10:28 schreef Imperatore het volgende:
Altijd lekker om met de 3 punten op zak af te wachten wat de concurrentie in hun onderlinge strijd doet. Iedereen hoopt op een gelijkspelletje neem ik aan?
ja je moet woet als je voor ajax bentquote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ze beter zijn?
Andere competitie, totaal andere voetbalcultuur in Engeland, meer financiële middelen, WH speelt geen CL, WH is geen landelijke danwel Europese topper (vraagt ook ander soort spel van een team, zeker met de beperkte middelen die PSV in verhouding tot andere Europese clubs heeft).quote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ze beter zijn?
Ik heb vernomen dat er afgelopen woensdag 14000 kaarten waren verkocht. Nog steeds erg weinig, maar wat wil je met zulke prijzen...quote:Op zondag 3 februari 2008 09:08 schreef Lemming22 het volgende:
(nu zijn er pas 6000 kaarten verkocht voor tegen Helsingborgs heb ik gehoord)
Dat horen we vaker.quote:
Kan je Hongaars danquote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef -SG- het volgende:
Wie heeft er een link van die hongaarse site met het dzsudzsak topic?
Lijkt me leuk om het na een aantal wedstrijden weer door te lezen.
u vraagt, wij draaienquote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef -SG- het volgende:
Wie heeft er een link van die hongaarse site met het dzsudzsak topic?
Lijkt me leuk om het na een aantal wedstrijden weer door te lezen.
West Ham supportersquote:Op zondag 3 februari 2008 11:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hopelijk WHUFC volgend jaar Europa in en mogen ze tegen PSV, kunnen ze in Eindhoven is echt supporters zien.
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
West Ham supporters![]()
![]()
![]()
Eigen spelers uitjoelen en juichen wanneer een been gebroken wordt.
Ik was nog wel bang dat mede door die ervaring van Hofland; Feyenoord sinds jaren een super verdediging zou krijgenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:28 schreef mcyodogg het volgende:
En dan hoopte we hier dat Hofland zou komen
Haha inderdaad.. blij toe dat PSV em niet gehaald heeft zeg..quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik was nog wel bang dat mede door die ervaring van Hofland; Feyenoord sinds jaren een super verdediging zou krijgen.
Thnxquote:Op zondag 3 februari 2008 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je Hongaars dan?
Hier zitten wel een aantal:
http://www.xtratime.org/forum/showthread.php?t=219041&page=35
....En thnxquote:Op zondag 3 februari 2008 12:21 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien:
http://www.xtratime.org/forum/showthread.php?t=219041&page=4
edit/
iemand was me net voor![]()
Mooi zo, laat het maar eens duidelijk zijn dat we niet elke prijs betalen.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat er afgelopen woensdag 14000 kaarten waren verkocht. Nog steeds erg weinig, maar wat wil je met zulke prijzen...
Ik neem Roda-PSV als ijkpunt. Als je daarna 6+ punten voorstaat dan mag je het echt niet meer weggeven.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:13 schreef Goldfish80 het volgende:
Laten we niet te vroeg juichen. We hebben nog een erg zwaar programma de laatste 11 wedstrijden.
quote:Rens van Eijden, Stijn Wuytens, Rochdi Achenteh en Funso Ojo trainen de komende week met de PSV-selectie mee. Interim-hoofdcoach Sef Vergoossen liet afgelopen vrijdag weten de komende maanden vaker enkele jeugdspelers bij de trainingen te gaan betrekken. Funso Ojo is zelfs een speler uit de B-jeugd.
Ja idd.. hopelijk dat ze er van 'leren'... wel jammer... misschien dat ze nog een leuke actie verzinnen op de laatste dagquote:Op zondag 3 februari 2008 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi zo, laat het maar eens duidelijk zijn dat we niet elke prijs betalen.
Ik ga nu zo'n 13/14 jaar naar PSV en heb nog nooit gezeurd over de prijs van wedstrijden maar dit is echt bullshit.... 16e finale tegen een onbekende club en dan zulke prijzen. Wat willen ze dan voor een halve finale vragen: 100 euro voor het goedkoopste kaartje?
Ik vind dat helemaal niet erg, zolang ik de wedstrijd maar te zien krijg en hopen dat PSV er iets van leertquote:Op zondag 3 februari 2008 09:08 schreef Lemming22 het volgende:
...
En de prijzen voor een kaartje zijn toch zo belachelijk hoog dat de tribunes akelig leeg blijven en dat is weer slecht voor het beeld van PSV (nu zijn er pas 6000 kaarten verkocht voor tegen Helsingborgs heb ik gehoord)
leer ons maar zingen, dan leren wij jullie voetballenquote:Op zondag 3 februari 2008 11:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik verwacht nog genoeg, gezien veel reacties op de veel te hoge prijzen.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel kaartjes zijn er nog voor Helsingborgs? Wil er wel heen eigenlijk
Mooiquote:Op zondag 3 februari 2008 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog genoeg, gezien veel reacties op de veel te hoge prijzen.
thxquote:Op zondag 3 februari 2008 17:32 schreef Bos81 het volgende:
Paaskonijn:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22597
Dus nog ruim 10.000 kaarten over
Gisteren toch? Weet het zelf niet ik was net na de wedstijd weg.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:43 schreef Zwansen het volgende:
Komt AZ-PSV nog bij de wedstrijden? Of moet ik het doen met de gifjes van de goals?
Wederom een belangrijke wedstrijdquote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef Morrigun99 het volgende:
Heerenveen volgende week. Zal wat worden...
Zeker jammer. Maar volgens mij las ik vanmorgen dat hij zich geblesseerd af heeft gemeld bij Jong Oranje, net als Marcellis en Bakkal, dus dan kan Aissati ook niet bij het olympisch elftal laten zien wat hij kan.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop een 2-0 overwinning
Ik vind het wel zonde dat Aissati geen invalbeurten krijgt
Foppe heeft zijn mening alweer klaar.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:52 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Zeker jammer. Maar volgens mij las ik vanmorgen dat hij zich geblesseerd af heeft gemeld bij Jong Oranje, net als Marcellis en Bakkal, dus dan kan Aissati ook niet bij het olympisch elftal laten zien wat hij kan.
zucht... Waarom toch alles via de media?quote:De Haan geïrriteerd door afzeggen Aissati
In De Telegraaf liet Foppe de Haan blijken geïrriteerd te zijn door de afzegging van Aissati. "Dirk en Otman zijn echt geblesseerd, Ismail is fit, maar voelt zich niet superfit. Hij wil liever een week bij PSV trainen dan met ons mee, omdat hij door blessures in de PSV-selectie misschien zaterdag zijn kans krijgt. Ik ben het er niet mee eens, maar kan er niks aan doen. Als een club een speler tegenhoudt, kun je hem opeisen. Als een speler zelf niet wil, houdt alles op."
De Haan: "Ik kan best begrijpen dat een voetballer bij zijn club wil vechten voor zijn kans, maar dit kán gewoon niet. Als je wordt uitgenodigd, moet je daar trots op zijn. Op het EK van Jong Oranje heeft hij twintig minuten gespeeld. Daarna is hij uit beeld geraakt, ook bij PSV. Ik wilde kijken hoe Ismail 'erop' stond."
Als hem wordt gevraagd of hij Aissati in de toekomst zal blijven selecteren, bijt De Haan op zijn lip. "Als ik zo'n afzegging binnenkrijg, denk ik: krijg de hik. Maar verder is het niet verstandig hier dingen over te zeggen. Behalve dat ik spelers meeneem naar Peking die graag willen en zich doorontwikkelen."
Snap ik ook niet, maar heeft Foppe nogal een handje van tov PSV. Zal wel moeten van de KNVB.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:51 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Foppe heeft zijn mening alweer klaar.
[..]
zucht... Waarom toch alles via de media?
quote:Atlético Madrid is andermaal in de race voor PSV-verdediger Carlos Salcido. De onderhandelingen tussen de Mexicaans international en de Colchoneros zouden al in een vergevorderd stadium zijn. Komende zomer moet de deal worden beklonken. (Marca)
mja kben benieuwd.. zal lastiger worden dan de voorgaande wedstrijden vermoed ik.. Heerenveen is volgens mij toch wel echt dé ploeg in vorm..quote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef Morrigun99 het volgende:
Heerenveen volgende week. Zal wat worden...
Ben benieuwd hoe lang we Salcido hier kunnen houden. Maar gelukkig heeft hij een nieuw contract getekend dus dat wordt, als hij gaat, flink de clubkas spekkenquote:
Is dit niet weer dat zelfde gerucht van vorige week?quote:
quote:Peruviaan (17) maakt kennis met PSV
De zeventienjarige Reimond Manco mag op stage komen bij PSV. De Peruviaan liet dit donderdag weten in diverse kranten uit zijn vaderland. Hij zou zelfs een medische keuring ondergaan.
Zelf laat hij weten dat hij enkel komt om kennis te maken met de club. "Ik ga naar PSV om te kijken hoe het er daar aan toe gaat. Ik wil in de toekomst voor die club spelen, maar nu nog niet."
De kans is echter groot dat PSV het talent komende zomer al aan zijn selectie toevoegt. De clubs hebben reeds een getekend akkoord, alleen mag Manco zelf pas tekenen als hij de leeftijd van achttien heeft bereikt.
quote:De Visser bevestigt komst Manco naar PSV
Reimond Manco komt definitief de gelederen van PSV versterken. Het talent komt voor een onbekend bedrag over van Allianza Lima uit Peru en tekent een contract tot medio 2013.
De zaakwaarnemer van het talent heeft nog altijd niets bevestigd, maar PSV-scout Piet de Visser deed dit tegenover Telesport wel. "Hij is een ruwe diamant", aldus de Visser, die hem ontdekte op het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17 jaar "Vanaf dat moment hebben we hem gevolgd. Hij speelt voor dezelfde club als Jefferson Farfán destijds."
Overigens zal de zeventienjarige aanvaller zijn handtekening pas in augustus zetten. Dit omdat hij dan pas achttien wordt, en je niet voor die leeftijd een langdurige verbintenis mag ondertekenen.
quote:'PSV contracteert Peruaans toptalent'
PSV versterkt zich vrijwel zeker met Reimond Manco. De Eindhovenaren hebben een akkoord bereikt met zijn club Allianza Lima over een overname van zestig procent van de transferrechten, weet El Bocon.
De 17-jarige Peruviaan, die zowel offensief op het middenveld als in de aanval uit de voeten kan, wordt in Peru gezien als één van de grootste talenten van het land. Het afgelopen weekend scoorde hij zijn eerste doelpunt voor Allianza.
Behalve PSV, dat hem pas in augustus naar Nederland kan halen omdat hij pas dan achttien wordt, hadden ook Boca Juniors en Real Madrid interesse. In de komende dagen zal de transfer van Manco, die door Piet de Visser werd ontdekt op het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17, definitief afgerond worden.
quote:Peruviaans toptalent op verlanglijstje PSV
PSV ziet in de zestienjarige aanvaller Reimond Manco een goede versterking. De Eindhovenaren ondervinden in hun jacht naar op Manco concurrentie van Real Madrid en Boca Juniors.
Dit weet de El Comercio te melden. PSV is Manco tegengekomen op het Zuid-Amerikaanse kampioenschap voor spelers onder de zeventien jaar. Daar werd hij verkozen tot ‘meest waardevolle speler.'
De Peruviaan staat onder contract bij Alianza Lima. Met die club heeft de landskampioen altijd goede contacten overgehouden na de transfer van Jefferson Farfán.
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik kan op de site van RTL alleen de filmpjes van de reacties zien, en niet van de wedstrijden... Waar precies kan ik die vinden?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier staat het online:
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Het is alweer ontkendquote:Op maandag 4 februari 2008 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zal wel vertrekken.
Ik heb het gevoel dat Mathijsen zijn vervanger gaat worden.
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:15 schreef ASSpirine het volgende:
Het is wel leuk dat er "toptalenten" naar PSV komen, maar het is en blijft jammer dat er minder en minder Nederlanders aanwezig zijn bij PSV.
Farfan zal er wel wat mee te maken hebben dat Manco komt. Lijkt me logisch
Ja idd gisteren stond die er nog op die link die ik gaf maar nu niet meer.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik kan op de site van RTL alleen de filmpjes van de reacties zien, en niet van de wedstrijden... Waar precies kan ik die vinden?
Hier kun je in ieder geval alle doelpunten vinden van afgelopen weekendquote:Op maandag 4 februari 2008 16:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik kan op de site van RTL alleen de filmpjes van de reacties zien, en niet van de wedstrijden... Waar precies kan ik die vinden?
topquote:Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier kun je in ieder geval alle doelpunten vinden van afgelopen weekend.
Stond op Private, is nu Publicquote:Op maandag 4 februari 2008 20:26 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
top, dankje
EDIT: Mag ik ook je inlogcode
quote:
Uit mn hoofd is het een vrije loting erna.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:38 schreef ErikT het volgende:
Na Helsingborgs IF wachten de Spurs of Slavia Praag (). Leuk.
Weet iemand hoe het daarna verder gaat? Ik kan geen schema vinden. Ik ben benieuwd of we Bayern pas in de finale kunnen treffen e. d.
Als er niet vergeten is om Dzsudzsak in te schrijven kan er misschien nog wel ergens gestunt worden, maar anders zie ik het gewoon heel somber in.. We hebben dit seizoen Europees gezien eigenlijk nog helemaal niks in de melk te brokkelen gehad.. Zelfs tegen CSKA eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:25 schreef ErikT het volgende:
Volgende week eindelijk UEFA Cup. Het lijkt wel een jaar geleden dat we een Europese wedstrijd speelden.
Wat denken jullie, gaan we de UEFA Cup winnen? Met minder dan een halve finale ben ik eigenlijk niet tevreden.
Inderdaad. Kwa europees zie ik het niet zo rooskleurig uit. Een ronde verder ok maar dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:10 schreef mcyodogg het volgende:
Als PSV presteert zoals ze gedaan hebben tegen Ajax/Feyenoord, dan gaat elke ploeg het moeilijk hebben met PSV. Maar je hebt Heerenveen gezien toen ze een offday hadden tegen Helsingborgs.
Ben wezen kijken. Vond Koevermans maar zeer matig spelen, had veel meer van hem verwacht. Aissati werkte ontzettend hard en had een paar mooie acties. Voor de rest maar matig.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:37 schreef mcyodogg het volgende:
0-0 tegen RKC met deze spelers
Roorda, Fagner, Van Eijden, Wuytens (46, Ojo), Rajkovic, Van der Leegte (46, Achenteh), Méndez, Jonathan, Koevermans (84, Schijvenaars), Aissati en Zonneveld (46, Voss).
Nee daar haalden we maar 6 punten tegenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
We hebben dit seizoen Europees gezien eigenlijk nog helemaal niks in de melk te brokkelen gehad.. Zelfs tegen CSKA eigenlijk niet..
Dat wel maar bijzonder goed waren we niet, in de laatste minuten van beide potten was het toch wel billenknijpen..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee daar haalden we maar 6 punten tegen
Zullen we dan samen een pint pakken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:59 schreef jde_kok het volgende:
Heb zin in mijn reisje naar Zweden...
De beker werd van de laatste 10 jaar alleen in 2005 gewonnen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:29 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vind PSV weer leuk spelen, maar het kan nog aanzienlijk beter. Wat ik echter VEEL belangrijker vind, is dat je merkt dat de spelvreugde en het saamhorigheidsgevoel terug lijken te zijn.
Daar genoot ik zo van bij PSV de afgelopen jaren. Alsof een vriendenclub ieder jaar opnieuw de beker won.
Reken jezelf nou alsjeblieft nog niet rijk, waarom laat iedereen zich toch altijd zo meeslepen door die commentaren in de media?!? Er wordt gedaan alsof we absoluut onaantastbaar zijn. Mikt Doedelzak die bal ietsjes hoger en geeft AZ die slappe terugspeelbal niet en trappen ze voor de verandering wél een keer een bal binnen dan stond er maandag in de krant dat PSV toch nog steeds zo wisselvallig speelt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef WooZ het volgende:
BEN IK NOU ZO GEK OF IS DIE CONCURRENTIE NOU ZO SLECHT?
of draait het ineens allemaal?
WTF gebeurt hier in een maand tijd![]()
![]()
![]()
Zelfs zonder vorig jaar, het is toch niet zo moeilijk om aan de hand van de afgelopen wedstrijden te zien dat we echt niet zoveel beter zijn dan onze tegenstanders. Ik stoor me ook altijd aan dat opportunistisch geneuzel wat je in de media ziet. Zonder gekheid: als PSV van AZ verloren had was het beeld in de media volkomen anders geweest en nu zijn we opeens de gedoodverfde kampioen. Tja, mijns inziens kan dat nooit van 1 wedstrijd afhangen....quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:15 schreef Imperatore het volgende:
I couldn't agree more. Een slag om de arm houden, kan absoluut geen kwaad. Getuige vorig jaar, laat dat een les geweest zijn.
Inderdaad en er zijn nog vrij veel wedstrijden te spelen, waarin we het kunnen laten liggen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs zonder vorig jaar, het is toch niet zo moeilijk om aan de hand van de afgelopen wedstrijden te zien dat we echt niet zoveel beter zijn dan onze tegenstanders. Ik stoor me ook altijd aan dat opportunistisch geneuzel wat je in de media ziet. Zonder gekheid: als PSV van AZ verloren had was het beeld in de media volkomen anders geweest en nu zijn we opeens de gedoodverfde kampioen. Tja, mijns inziens kan dat nooit van 1 wedstrijd afhangen....
*Nuenen meldt zich!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand die glasvezel heeft in Eindhoven?
PSV - Heerenveen in HD
klik Voor de ultieme wedstrijdervaringquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Heerenveen in HD
Tuurlijk zit het PSV in bepaalde situaties mee, maar we gaan toch niet beweren dat al die wedstrijden ook net zo goed verloren hadden kunnen worden? Hoeveel heeft AZ bijvoorbeeld tegen PSV weten te creeeren? Het enige wat ik me kan herinneren is een aardige poging van Dembele. Veel dichterbij zijn ze niet geweest.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reken jezelf nou alsjeblieft nog niet rijk, waarom laat iedereen zich toch altijd zo meeslepen door die commentaren in de media?!? Er wordt gedaan alsof we absoluut onaantastbaar zijn. Mikt Doedelzak die bal ietsjes hoger en geeft AZ die slappe terugspeelbal niet en trappen ze voor de verandering wél een keer een bal binnen dan stond er maandag in de krant dat PSV toch nog steeds zo wisselvallig speelt.
Dan gaat het er ineens weer over dat PSV tegen Feyenoord en VVV bij elkaar anderhalf uur tegen 10 man heeft gespeeld zonder te scoren, dat we het tegen Sparta en Excelsior thuis nog onnodig spannend maakten en we zeker tegen die laatste gewoon gezwijnd hebben. Dat we van geluk mogen spreken dat Ajax niet in de 6e minuut al op voorsprong kwam.
We staan er goed voor maar een beetje meer besef van het feit dat het ook wel allemaal heel erg meezit op het moment en dat we voor het eind van de competitie nog wel een paar keer de andere kant van de medaille te zien zullen krijgen zou niet verkeerd zijn.
FF oftopic, maar heet jij toevallig Dennisquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
*Nuenen meldt zich!
Maar ik heb een seizoenskaart. Inplaats dat ze dat met uitwedstrijden doen.
Klopt helemaal. Maar jij schetst hier wel een heel wat genuanceerder beeld dan de media en sommige supporters. En juist aan dat ongenuanceerde opportunisme erger ik me.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tuurlijk zit het PSV in bepaalde situaties mee, maar we gaan toch niet beweren dat al die wedstrijden ook net zo goed verloren hadden kunnen worden? Hoeveel heeft AZ bijvoorbeeld tegen PSV weten te creeeren? Het enige wat ik me kan herinneren is een aardige poging van Dembele. Veel dichterbij zijn ze niet geweest.
We kunnen na een maand Vergoossen concluderen dat PSV wellicht niet haar tegenstanders overrompelt, of optisch veel beter is. Maar PSV geeft zeer weinig weg. Feyenoord kon met 11 man niets meer dan een rolletje van Makaay produceren, Ajax heeft dan wel 2 a 3 redelijke kansen gehad, maar veel dreigender dan dat vond ik ze niet. AZ zei ik net al.
Dat het voetballend beter kan, en dat tegenstanders hier en daar wat onzorgvuldig zijn, daar heeft elke club wel mee te maken. Onaantastbaar zijn we verre van. Maar ik kan niet vaak zeggen dat PSV onterecht gewonnen heeft. Kampioenschap is nog ver, kan nog van alles misgaan, maar als ik PSV vergelijk met andere ploegen is het lang niet heel vreemd dat ze op kop staan.
Ik snap dat je je ergert aan die opportunistische media. Maar je snapt toch wel dat ze dat deels doen om weer eens de druk op PSV te vergroten. Lekker de hele tijd roepen dat PSV afgelopen week kampioen is geworden, wetende dat ze dat nog wel even waar moeten zien te maken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar jij schetst hier wel een heel wat genuanceerder beeld dan de media en sommige supporters. En juist aan dat ongenuanceerde opportunisme erger ik me.
Nope, ben ik nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:59 schreef DuranK het volgende:
[..]
FF oftopic, maar heet jij toevallig Dennis? Ik ken namelijk een Dennis uit Nuenen met een seizoenskaart voor PSV
Ja ik. Tongelre. Misschien ook nog de wedstrijd tegen die zweden stond er.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Heerenveen in HD
Ach, de reden waarom ze het doen vind ik niet zo boeiend, ik vind het gewoon nogal dommig overkomen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:04 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik snap dat je je ergert aan die opportunistische media. Maar je snapt toch wel dat ze dat deels doen om weer eens de druk op PSV te vergroten. Lekker de hele tijd roepen dat PSV afgelopen week kampioen is geworden, wetende dat ze dat nog wel even waar moeten zien te maken.
Hier, zie je nou wel, het stikt van de mensen die wél de situatie goed in kunnen schatten, dan moet dat voor "profs" als de journalisten toch ook mogelijk zijnquote:PSV speelt degelijk, maar is helaas niet zo onaantastbaar als in 2004/2005. Ik ben gematigd positief over wat komen gaat. Het zal nog een lastige race worden, maar als ik kijk naar het programma van Ajax en Heerenveen (de twee meest voor de hand liggende concurrenten), dan zie ik dat zij het minstens, zo niet nog lastiger zullen krijgen qua tegenstanders.
Uiteraard ligt de druk bij PSV. Maar Ajax moet nog naar clubs als: Roda, NAC, Twente, Heerenveen en Groningen. Niet echt een programma om jaloers op te zijn. Ook Heerenveen speelt nog lastige wedstrijden tegen Twente (uit), NAC (thuis), Groningen (uit), Roda (thuis), Ajax (thuis) en natuurlijk uit bij ons.
Als PSV geen gekke dingen doet, dan zou het in principe op de titel moeten kunnen afstevenen (let op de voorzichtige formulering).
nou neequote:
Nou, voor PSV heeft 'ie volgens mij ook al twee keer achter elkaar gescoord, dus als 'ie dat nou eventjes blijft doenquote:Danko Lazovic heeft de smaak te pakken in de Servische nationale ploeg. De spits van PSV scoorde opnieuw in de oefeninterland uit tegen Macedonië (1-1).
Lazovic opende de score in de 42ste minuut. Met dat doelpunt staat de 24-jarige aanvaller inmiddels op zes treffers in negentien interlands. Lazovic had zestien duels nodig om er drie te maken en scoorde in zijn laatste drie wedstrijden juist drie keer.
Kan ie ook niet geblesseerd raken en zich in de kijker spelenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Oh, en Afellay toch niet in de basis bij NL![]()
![]()
Ik al sinds Rijkaardquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol. Sinds Basta bondscoach is heb ik mijn interesse voor Oranje verloren.
Dus ja.. laat hem maar lekker spelers van de andere clubs selecteren. Boeit me geen reet.
En zelf mijn reet boeit het niks.
Zag ik ook, misschien deed ie gewoon voorzichtig voor zaterdagquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:22 schreef ganzenherder het volgende:
Goeie assist van Ibi. Aardig gespeeld, jammer dat hij af en toe een beetje verlegen speelde
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:41 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Zag ik ook, misschien deed ie gewoon voorzichtig voor zaterdag
Dat was Sneijderquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:49 schreef Imperatore het volgende:
Als Ibi zaterdag ook zo mooi wegdraait bij Pranjic.. etc.
Bakkal voor een contract tot 2013quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:59 schreef dndiek het volgende:
FF update van het laatste nieuws
Bakkal is aan het onderhandelen over contractverlenging en Simons wil wel naar de Spelen
Nee, niet gebandquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, is cultheld gebanned? Zie hem druk posten op het PN.
Klopt! Ben je al lang Heerenveen-fan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
En dan weer 3 puntjes dichterbij het kampioenschap.
Scherp!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt! Ben je al lang Heerenveen-fan?
Mwah zo'n beetje sinds van Gaal boeit Oranje me niet.. en elke keer als ik denk goh laat ik weer eens kijken, spelen ze een draak van een wedstrijd..quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol. Sinds Basta bondscoach is heb ik mijn interesse voor Oranje verloren.
Dus ja.. laat hem maar lekker spelers van de andere clubs selecteren. Boeit me geen reet.
En zelf mijn reet boeit het niks.
Voorspelbaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo lang ze niet tegen PSV spelen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft Hongarije een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld?quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:15 schreef ganzenherder het volgende:
Heeft Balasz eigenlijk nog gespeeld met Hongarije?
Die Breuer van jullie is nog carnaval komen vieren in Oeteldonk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Zo vrienden, nog 3 nachtjes slapen.
Dat zou een verplichte SCHorsing moeten opleveren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die Breuer van jullie is nog carnaval komen vieren in Oeteldonk.
Ja tegen Slowakije, 1-1quote:Op donderdag 7 februari 2008 03:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heeft Hongarije een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld?
Kom je gezellig meedoen in het livescoretopic?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:18 schreef SCH het volgende:
Ik ben er trouwens niet bij zaterdag omdat ik wat principieler ben geworden in het bezoeken van uitwedstrijden en het uitvak in het PSV-stadion zo abominabel vind (net als in de Arena) dat ik me daar niet meer vrijwillig laat opsluiten.
Dus gewoon lekker thuis kijken, ben benieuwd of het ook echt een topper wordt.
Ik vrees van wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom je gezellig meedoen in het livescoretopic?.
als je heel lief bent wil ik je misschien wel wat verwensenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Maar PSV-ers zijn zo lief. Die zeggen direct: jullie hebben terecht gewonnen enzo. Ajacieden verwensen me tenminste een beetje dood
Tsjah....Sommige namen zijn echt lachwekkend te noemen.Al zei ik toen het gerucht er was dat Adu op het lijstje stond dat dit de nieuwe romario was.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef rubbereend het volgende:
PSV heeft de afgelopen jaren interesse gehad in 259 spelers als we alles moeten geloven
We kunnen ook gewoon met zijn allen een potje gaan rukken tijdens de wedstrijd, met webcamquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je heel lief bent wil ik je misschien wel wat verwensen
Ik verwacht dat er weinig te verwensen valt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je heel lief bent wil ik je misschien wel wat verwensen
hij werd zelfs ooit de nieuwe Pelé genoemdquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Tsjah....Sommige namen zijn echt lachwekkend te noemen.Al zei ik toen het gerucht er was dat Adu op het lijstje stond dat dit de nieuwe romario was.
Hmm.. die friezen hebben rare gewoontes. Dat slootspringen met die lange stok was al raar... maar dit slaat alles.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon met zijn allen een potje gaan rukken tijdens de wedstrijd, met webcam
Ach jah... er word zoveel beweerd. Je ziet door de bomen het bos niet meer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij werd zelfs ooit de nieuwe Pelé genoemd
Dit is ook met stokken, maar dan anders.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hmm.. die friezen hebben rare gewoontes. Dat slootspringen met die lange stok was al raar... maar dit slaat alles.
wil je die verwensing nu al ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon met zijn allen een potje gaan rukken tijdens de wedstrijd, met webcam
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Zo vrienden, nog 3 nachtjes slapen.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je die verwensing nu al ofzo
Tot zondag vind ik je enorm stom.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar vind je ons nog wel aardig als we winnen ?
zo makkelijk gaat dat nietquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:
Nou ja, omdat het waarschijnlijk na een half uur al weer 0-3 staat, dan is er tenminste nog enige opwinding. Het was goed bedoeld hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]een goede reden om uit dat topic te blijven!!
PSV moet toch thuis?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja, omdat het waarschijnlijk na een half uur al weer 0-3 staat, dan is er tenminste nog enige opwinding. Het was goed bedoeld hoor.
U vraagt wij draaienquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wanneer stonden jullie voor het laatst met 3-0 voor thuis?
6 oktober.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wanneer stonden jullie voor het laatst met 3-0 voor thuis?
Tegen Sparta heeft het nooit 3-0 gestaan, de wedstrijden tegen FC Utrecht en VVV weet ik ook niet zo zeker maar volgens mij heeft het toen ook 2-1 gestaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
wo 23-1 PSV Sparta Rotterdam 3 - 1
za 22-12 PSV FC Utrecht 4 - 1
za 20-10 PSV VVV-Venlo 3 - 1
za 6-10 PSV Willem II 3 - 0
zo 23-9 PSV Feyenoord 4 - 0
za 25-8 PSV NEC 5 - 0
kloptquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tegen Sparta heeft het nooit 3-0 gestaan, de wedstrijden tegen FC Utrecht en VVV weet ik ook niet zo zeker maar volgens mij heeft het toen ook 2-1 gestaan
Ja, wij raken altijd in de war van al dat gekke licht bij julliequote:Op donderdag 7 februari 2008 13:23 schreef rubbereend het volgende:
en deze eeuw gaan ze er ook lekker in tegen jullie SCH
Mijn mening dat PSV kampioen wordt is vooral gebaseerd op de concurrenten. PSV is zwakker dan vorig jaar, en veel zwakker dan het jaar daar voor. Maar AZ is er niet meer, Ajax loopt ook nog steeds voor geen meter en Feyenoord krabbelt net weer wat op.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar jij schetst hier wel een heel wat genuanceerder beeld dan de media en sommige supporters. En juist aan dat ongenuanceerde opportunisme erger ik me.
dan doen we dat goed... want daar is dat licht ook voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, wij raken altijd in de war van al dat gekke licht bij jullie
Feyenoord doet het niet veel beter dan vorig seizoen hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mijn mening dat PSV kampioen wordt is vooral gebaseerd op de concurrenten. PSV is zwakker dan vorig jaar, en veel zwakker dan het jaar daar voor. Maar AZ is er niet meer, Ajax loopt ook nog steeds voor geen meter en Feyenoord krabbelt net weer wat op.
Ik voelde me een beetje aangesproken![]()
Ze hebben echter wel wat meer smoel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Feyenoord doet het niet veel beter dan vorig seizoen hoor.
Bron: VIquote:Preses Alianza verklapt dat PSV Farfán verkoopt
07/02/2008 22:45
PSV neemt komende zomer afscheid van Jefferson Farfán, die nog een contract tot medio 2010 heeft. Dat valt op te maken uit de woorden van voorzitter Carlos Franco van Alianza Lima, de Peruaanse club die nog vijftien procent van de transferrechten van de aanvaller bezit.
'De voorzitter van PSV heeft me gezegd dat Jefferson Farfán in juni wordt verkocht', aldus Franco tegenover Terra Perú. 'Ze hebben iemand nodig die zijn plaats inneemt en ze willen hem vervangen door een Peruaan.'
Franco kwam met meer nieuws. Zo heeft PSV in december in Lima al gesproken over de koop van Reimond Manco, de zeventienjarige spits die komende zomer aansluit in Eindhoven. Bovendien gaan de clubs samenwerken op het gebied van de jeugdopleiding.
Manco komt in het gezelschap van zijn zaakwaarnemer en Franco vrijdag naar Eindhoven om sfeer te proeven. Hij is onder meer te gast bij de topper tussen PSV en SC Heerenveen in het Philips stadion. Manco traint tijdens zijn verblijf in Nederland niet mee.
Lijkt me ook echt iets wat je met die voorzitter bespreektquote:
ja want dat kon je vorige zomer voorzienquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
Niet zon geweldige timing opzich. Dat hij niet zijn hele leven bij PSV blijft snap ik maar vorig seizoen had je veel en veel meer geld voor hem kunnen vangen
We zijn nog steeds kampioen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Nee ik bedoel het meer in de zin van waarom een speler verkopen waarvan je weet dat hij veel beter kan dan dat hij dit seizoen laat zien. Das hetzelfde als aandelen verkopen als de koers het laagste punt heeft bereikt enzoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want dat kon je vorige zomer voorzien
ik zou eerst inzetten op een contractverlenging. Voor mij hoeft hij niet persé weg
tja met nog een 1 jarig contract zakt de prijs sowieso. Als hij dan toch moet hopen dat hij de stijgende lijn door zet en een paar super maanden draaitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het meer in de zin van waarom een speler verkopen waarvan je weet dat hij veel beter kan dan dat hij dit seizoen laat zien. Das hetzelfde als aandelen verkopen als de koers het laagste punt heeft bereikt enzo
Dan dus contract verlengenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja met nog een 1 jarig contract zakt de prijs sowieso. Als hij dan toch moet hopen dat hij de stijgende lijn door zet en een paar super maanden draait
en ik betwijfel of hij dat wil, want hij zal in salaris niet of nauwelijks omhoog kunnen bij PSV en dan zit er voor hem dus weinig winst in het verlengen van zijn contractquote:
Hij heeft komende zomer nog een tweejarig contract.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja met nog een 1 jarig contract zakt de prijs sowieso. Als hij dan toch moet hopen dat hij de stijgende lijn door zet en een paar super maanden draait
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:51 schreef SCH het volgende:
Doen we nog een weddenschapje appelsientje? Dat ik toch je getuige mag zijn als Heerenveen wint?
Ik krijg opeens hele enge beelden......quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:04 schreef SCH het volgende:
Bruidsmeisje dan?
http://members.lycos.nl/cpakraaijeveld/clublied.htmlquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:38 schreef Zwansen het volgende:
Iemand die me nog ff snel een mp3 kan sturen van het psv clublied?
Ga straks op wintersport met mn studie. En aangezien het van de Vu Amsterdam is, zijn het allemaal joden daar. Wil die beltoon als mn wekker hebben.
lol. Sorry.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/cpakraaijeveld/clublied.html
Onderaan kun je hem downloaden.
google enzo.![]()
Tja, het is of contract verlengen of verkopen (als dat kan).quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:20 schreef Brammie het volgende:
Farfan moeten jullie niet verkopen, die bloeit ongetwijfeld weer op
En Cocu En al die andere grote namen niet te vergeten. *snik*quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Met Guusje Hiddink... *snik*
Over filmpjes gesproken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0iCcwa1ULf4
http://www.youtube.com/watch?v=Di1WOf7oH2s&feature=relatedquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:03 schreef Zwansen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=w_BdYRoYlZM&feature=related
Cocu.
Weet niet of dit klopt ofzoquote:Mathijsen in belangstelling van PSV
Een bron binnen PSV laat weten dat de Eindhovense vereniging interesse heeft in Joris Mathijsen. De verdediger wordt gezien als een versterking van de selectie. Bij zijn huidige ploeg HSV heeft Mathijsen nog een contract tot 2010. Huub Stevens, momenteel trainer van de Duitsers, is echter een reden waarom de Nederlander wel zou willen komen.
Mathijsen is bezig aan zijn tweede seizoen bij HSV. In 2006 vertrok de verdediger voor 5,5 miljoen Euro naar Duitsland. Dit seizoen kwam de 27-jarige speler alle Bundesliga-wedstrijden voor HSV uit. Mathijsen is één van de steunpilaren van het elftal van Huub Stevens. Hoeveel hij zou moeten kosten is onbekend.
Nog steeds kippenvel en tranen als ik dit ziequote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over filmpjes gesproken.
CL Seizoen 2004/2005
Wat een geweldig elftal hadden we toen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over filmpjes gesproken.
CL Seizoen 2004/2005
Wat een geweldig elftal hadden we toen.
En hoe!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Lazovic heeft trouwens gescoord voor Serviëweet niet of dit al langs is gekomen
wtf..dat die dat bij PSV doet ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En hoe!
http://www.youtube.com/watch?v=9ArkIgEnE2U
Wou het net precies hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf..dat die dat bij PSV doet ofzo
Ik denk dat hij dat wel leuk vindt eerlijk gezegd. Ik heb hem niet zo hoog zitten als mens en als trainer maar zo kleinzielig dat hij zijn oude club, waar hij toch ook wel de nodige hoogtepunten mee heeft beleeft, succes misgunt is ie niet. Echt niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:06 schreef mcyodogg het volgende:
Op een af andere manier vraag ik me af wat Koeman er van vindt dat PSV zo aardig presteert. Zou hij er zuur over zijn, zie ik hem voor aan. Of zal hij denken dat het ook zijn succes is, wat ook wel een beetje zo is.
Ik moet dat nog maar zien, Heerenveen is goed in vorm, een gelijkspel zal me niet verbazen, hoewel ik natuurlijk wel hoop op een 3-1quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zelf misgun hem wel succes bij de club waar ie nu is.
Maar dat is meer door de wijze waarop hij is vertrokken.
Maar mensen.. morgen Heereveen. Na de wedstrijden tegen de subtoppers Ajax en AZ is dit dan de ECHTE topper.
Ik hoop op een 3-1 winst voor PSV.
Speelt eigenlijk alles sinds zijn komst. En de fans die hem niet kende van PSV, zijn erg positief verrast. Even afwachten hoe het gaat als Terry weer terug komt, maar Alex heeft een sterke zaak voor een basisplaats opgebouwd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:15 schreef andre347 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Alex bij Chelsea?
Onder Koeman werden er veel misstappen gemaakt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:06 schreef mcyodogg het volgende:
Op een af andere manier vraag ik me af wat Koeman er van vindt dat PSV zo aardig presteert. Zou hij er zuur over zijn, zie ik hem voor aan. Of zal hij denken dat het ook zijn succes is, wat ook wel een beetje zo is.
Ha overmoed, daar houd ik vanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:49 schreef ruud.nl het volgende:
Ben wel positief over morgen, ik verwacht dat Heerenveen weggecounterd gaat worden met 2-0.
Vergoossen moet daarom serieus bij PSV betrokken blijven. Kan hij niet de jeugd (A1 ofzo) gaan trainen? Hij lijkt me een goede trainer voor onze beloftes. Geef Wouters maar een mooi kantoorbaantje ergens.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onder Koeman werden er veel misstappen gemaakt.
Vergoosen heeft het elftal wel op de rails.
En dankzij Vergoosen staan wij nu echt aan kop.
Ook te wijten aan ons bestuur dat hem na het behalen van de titel alsnog gewoon op straat had moeten gooien. Ik zei toen al dat als er zo'n crisis is geweest tussen bestuur en trainer dat de band nooit meer helemaal goed komt en dat bleek ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zelf misgun hem wel succes bij de club waar ie nu is.
Maar dat is meer door de wijze waarop hij is vertrokken.
Ik heb inderdaad een stabieler gevoel met Vergoossen, maar je kan niet ontkennen dat de start onder Koeman gewoon goed te noemen was.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onder Koeman werden er veel misstappen gemaakt.
Vergoosen heeft het elftal wel op de rails.
En dankzij Vergoosen staan wij nu echt aan kop.
Dat had ons geld gekost, zo geef je de club weg. Mensen zoals jij zijn er nog teveel bij PSV, bakken geld bij het vuilnis zetten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook te wijten aan ons bestuur dat hem na het behalen van de titel alsnog gewoon op straat had moeten gooien. Ik zei toen al dat als er zo'n crisis is geweest tussen bestuur en trainer dat de band nooit meer helemaal goed komt en dat bleek ook.
Die titel van het filmpje alleen al.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een stabieler gevoel met Vergoossen, maar je kan niet ontkennen dat de start onder Koeman gewoon goed te noemen was.
En lekker treffend weer dat uitgerekend vandaag er een item met Koeman op PSV.tv komt
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5627
quote:Zo super is PSV niet momenteel. [...] Enige probleem zou evt Gomes zijn.
quote:Ik zie ons zelfs wel met een nulletje of 4 winnen daar mochten we snel tot scoren komen.
quote:Laat duidelijk zijn: deze wedstrijd gaan we gewoon winnen. Lekker belangrijk dat PSV bovenaan staat; wij voetballen 10x beter en mooier en maken ook veel meer doelpunten dan PSV.
Gelukkig dat de Heerenveen-fans in ieder geval niet zijn gaan zweven van de suprematie van hun club.quote:Hreb er echt alle vertrouwen in, als je kijkt hoe wij de laatste tijd spelen, en hoe psv speelt, kan je er niks anders van maken dat we hier zeker met 3 punten weg kunnen komen.
En ze zijn zo bescheiden geblevenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig dat de Heerenveen-fans in ieder geval niet zijn gaan zweven van de suprematie van hun club.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig dat de Heerenveen-fans in ieder geval niet zijn gaan zweven van de suprematie van hun club.
Onzin volgens Sibon. Uit hebben ze meer punten gepakt als thuis.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv gaat dit gewoon winnen. De prestaties van Heerenveen zijn thuis veel beter. Uit hebben ze het meestal lastig.
Op zich hilarisch, maar Roda JC wist PSV toch ook behoorlijk te vernederen in Eindhoven. Heerenveen voetbalt nog eens vele malen beter ook... PSV zal in ieder geval vaker moeten scoren dan in de voorgaande wedstrijden, want Heerenveen prikt er zeker wel een of twee in.quote:
Roda is PSV's angstgegner, al vele jaren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Op zich hilarisch, maar Roda JC wist PSV toch ook behoorlijk te vernederen in Eindhoven. Heerenveen voetbalt nog eens vele malen beter ook... PSV zal in ieder geval vaker moeten scoren dan in de voorgaande wedstrijden, want Heerenveen prikt er zeker wel een of twee in.
En natuurlijk, Sibon
Persoonlijk vind ik vergelijkingen met voorgaande jaren compleet nutteloos. Dat PSV de laatste jaren moeiteloos van SC Heerenveen wist te winnen, wil toch niet zeggen dat dat vanavond ook het geval zal zijn? Die Friezen hebben dit seizoen een verdomd sterk team staan (dat heeft PSV in de uitwedstrijd al gemerkt) dat beter draait dan ooit, dus een klinkende overwinning zal dit jaar moeilijk te realiseren zijn. Denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:57 schreef PyTh het volgende:
Roda is PSV's angstgegner, al vele jaren.
PSV heeft de laatste jaren thuis tegen Heerenveen nooit problemen gekent en als ze morgen net zo'n organisatie hebben staan als tegen ajax en az gaat dat zeker goedkomen.
Beetje zure maar toch verdiende nederlaag voor jouw clubje vandaag niet?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat Roda PSV wegspeelde zegt dan ook weer niets over morgenavond. Voorlopig de enige keer geweest dit seizoen dat PSV thuis de mindere was.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vergelijkingen met voorgaande jaren compleet nutteloos. Dat PSV de laatste jaren moeiteloos van SC Heerenveen wist te winnen, wil toch niet zeggen dat dat vanavond ook het geval zal zijn? Die Friezen hebben dit seizoen een verdomd sterk team staan (dat heeft PSV in de uitwedstrijd al gemerkt) dat beter draait dan ooit, dus een klinkende overwinning zal dit jaar moeilijk te realiseren zijn. Denk ik.
Iddquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Thuis tegen Lyon, wat een prachtwedstrjid was dat zeg
Prachtig inderdaad. Wat een team was dat zeg. Maar onder Stevens denk ik dat wij die hoogten weer gaan bereiken. Hij is voor mijn gevoel écht de goede man, op de juiste tijd, op de juiste plaats. We zullen zien, ik heb er in ieder geval vertrouwen in.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:59 schreef Leso_Varen het volgende:
Met op dat prachtseizoen dat prachtfilmpje
Ook kippenvel
Prachtig seizoen, en Gomes op het laatst
Heerenveen speelt goed en bijzonder aanvallend. En welk type tegenstanders ligt PSV al jaren het beste? Juist.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Op zich hilarisch, maar Roda JC wist PSV toch ook behoorlijk te vernederen in Eindhoven. Heerenveen voetbalt nog eens vele malen beter ook... PSV zal in ieder geval vaker moeten scoren dan in de voorgaande wedstrijden, want Heerenveen prikt er zeker wel een of twee in.
En natuurlijk, Sibon
wat een figurenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar deze selectie heeft het uit toch lastiger momenteel. Uit tegen Utrecht en De graafschap waren lastige wedstrijden, die fenomenale wedstrijden waarom we nu zo worden opgehemeld waren thuis (AZ, Vitesse, VVV).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Onzin volgens Sibon. Uit hebben ze meer punten gepakt als thuis.
Geen Afellay dus. Nu wel Aissati en geen Mendezquote:Aissati vanavond in basis bij PSV
PSV start vanavond vermoedelijk met Ismail Aissati in de basis.
Bij de Eindhovenaren is het meespelen van Mike Zonneveld nog onzeker en ontbreken verder Eric Addo en John de Jong.
Verder kan trainer Sef Vergoossen beschikken over een fitte spelersgroep.
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes; Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides; Simons, Bakkal, Aissati; Farfan, Lazovic, Dzsudszak.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Hey zullen we deze vanavond met z'n allen inzetten?!?
http://www.youtube.com/watch?v=eYnGmlwHpgE
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen Afellay? Nog niet echt fit ofzo? Nog wat pijntjes van de Interland? Naja hij zal de tweede helft erwel in komen als het niet goed gaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen Afellay dus. Nu wel Aissati en geen Mendez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |