Ik al sinds Rijkaardquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol. Sinds Basta bondscoach is heb ik mijn interesse voor Oranje verloren.
Dus ja.. laat hem maar lekker spelers van de andere clubs selecteren. Boeit me geen reet.
En zelf mijn reet boeit het niks.
Zag ik ook, misschien deed ie gewoon voorzichtig voor zaterdagquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:22 schreef ganzenherder het volgende:
Goeie assist van Ibi. Aardig gespeeld, jammer dat hij af en toe een beetje verlegen speelde
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:41 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Zag ik ook, misschien deed ie gewoon voorzichtig voor zaterdag
Dat was Sneijderquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:49 schreef Imperatore het volgende:
Als Ibi zaterdag ook zo mooi wegdraait bij Pranjic.. etc.
Bakkal voor een contract tot 2013quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:59 schreef dndiek het volgende:
FF update van het laatste nieuws
Bakkal is aan het onderhandelen over contractverlenging en Simons wil wel naar de Spelen
Nee, niet gebandquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, is cultheld gebanned? Zie hem druk posten op het PN.
Klopt! Ben je al lang Heerenveen-fan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
En dan weer 3 puntjes dichterbij het kampioenschap.
Scherp!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt! Ben je al lang Heerenveen-fan?
Mwah zo'n beetje sinds van Gaal boeit Oranje me niet.. en elke keer als ik denk goh laat ik weer eens kijken, spelen ze een draak van een wedstrijd..quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol. Sinds Basta bondscoach is heb ik mijn interesse voor Oranje verloren.
Dus ja.. laat hem maar lekker spelers van de andere clubs selecteren. Boeit me geen reet.
En zelf mijn reet boeit het niks.
Voorspelbaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo lang ze niet tegen PSV spelen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft Hongarije een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld?quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:15 schreef ganzenherder het volgende:
Heeft Balasz eigenlijk nog gespeeld met Hongarije?
Die Breuer van jullie is nog carnaval komen vieren in Oeteldonk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Zo vrienden, nog 3 nachtjes slapen.
Dat zou een verplichte SCHorsing moeten opleveren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die Breuer van jullie is nog carnaval komen vieren in Oeteldonk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |