abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56531844
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:15 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik kan op de site van RTL alleen de filmpjes van de reacties zien, en niet van de wedstrijden... Waar precies kan ik die vinden?
Ja idd gisteren stond die er nog op die link die ik gaf maar nu niet meer.
pi_56531933
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:15 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik kan op de site van RTL alleen de filmpjes van de reacties zien, en niet van de wedstrijden... Waar precies kan ik die vinden?
Hier kun je in ieder geval alle doelpunten vinden van afgelopen weekend .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56533329
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hier kun je in ieder geval alle doelpunten vinden van afgelopen weekend .
top , dankje
EDIT: Mag ik ook je inlogcode
pi_56534695
quote:
Op maandag 4 februari 2008 20:26 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

top , dankje
EDIT: Mag ik ook je inlogcode
Stond op Private, is nu Public .
pi_56535082
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:26 schreef RayMania het volgende:

[..]

Stond op Private, is nu Public .
Hartelijk danku
pi_56541796
http://player.nos.nl/inde(...)360/category/sport/#

25m interview met Vergoossen met de NOS.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2008 @ 10:36:33 #107
135486 Manu82
How you doin'?
pi_56542058
Gisteren trouwens Jordi Hoogstrate bij Holland Sport
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 5 februari 2008 @ 13:27:45 #108
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56544287
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
TVP, PSV niet meer in te halen.

Zei men vorig jaar ook. Kijk... als PSV aan het EIND van dit seizoen weer kampioen is... DAN mag je.. en ja alleen DAN mag je een huilebak wezen. Nu moet je net als Van Gaal een vent wezen en... nee weetje vergeet dat laatste maar.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  dinsdag 5 februari 2008 @ 14:25:22 #109
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56544809
Volgende week eindelijk UEFA Cup. Het lijkt wel een jaar geleden dat we een Europese wedstrijd speelden.

Wat denken jullie, gaan we de UEFA Cup winnen? Met minder dan een halve finale ben ik eigenlijk niet tevreden.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 5 februari 2008 @ 14:38:18 #110
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56544913
Na Helsingborgs IF wachten de Spurs of Slavia Praag ( ). Leuk.
Weet iemand hoe het daarna verder gaat? Ik kan geen schema vinden. Ik ben benieuwd of we Bayern pas in de finale kunnen treffen e. d.
pi_56544963
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 14:38 schreef ErikT het volgende:
Na Helsingborgs IF wachten de Spurs of Slavia Praag ( ). Leuk.
Weet iemand hoe het daarna verder gaat? Ik kan geen schema vinden. Ik ben benieuwd of we Bayern pas in de finale kunnen treffen e. d.
Uit mn hoofd is het een vrije loting erna.
pi_56545070
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 14:25 schreef ErikT het volgende:
Volgende week eindelijk UEFA Cup. Het lijkt wel een jaar geleden dat we een Europese wedstrijd speelden.

Wat denken jullie, gaan we de UEFA Cup winnen? Met minder dan een halve finale ben ik eigenlijk niet tevreden.
Als er niet vergeten is om Dzsudzsak in te schrijven kan er misschien nog wel ergens gestunt worden, maar anders zie ik het gewoon heel somber in.. We hebben dit seizoen Europees gezien eigenlijk nog helemaal niks in de melk te brokkelen gehad.. Zelfs tegen CSKA eigenlijk niet..

Maar halve finale lijkt me sowieso erg onwaarschijnlijk en ik heb liever dat we kampioen worden, dan dat we de UEFA cup winnen en volgend seizoen geen Champions League spelen..
pi_56545234
Als PSV presteert zoals ze gedaan hebben tegen Ajax/Feyenoord, dan gaat elke ploeg het moeilijk hebben met PSV. Maar je hebt Heerenveen gezien toen ze een offday hadden tegen Helsingborgs.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 15:45:30 #114
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56545592
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 15:10 schreef mcyodogg het volgende:
Als PSV presteert zoals ze gedaan hebben tegen Ajax/Feyenoord, dan gaat elke ploeg het moeilijk hebben met PSV. Maar je hebt Heerenveen gezien toen ze een offday hadden tegen Helsingborgs.
Inderdaad. Kwa europees zie ik het niet zo rooskleurig uit. Een ronde verder ok maar dan?
Denk dat NOG verder er niet inzit.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 15:54:19 #115
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56545689
Als PSV de organisatie weer net zo goed heeft staan als tegen ajax en az (en ik zou niet weten waarom niet) dan moet er gewoon gewonnen worden van Heerenveen.
Heerenveen uit is ook een ander verhaal dan dat ze thuis spelen hoor.

Indien we over 2 wedstrijden tegen Helsingborg de sterkste zijn wacht in ieder geval een mooie confrontatie met ik denk de Spurs.

In ieder geval weer een zwaar vette Europese uitwedstrijd
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56547291
0-0 tegen RKC met deze spelers

Roorda, Fagner, Van Eijden, Wuytens (46, Ojo), Rajkovic, Van der Leegte (46, Achenteh), Méndez, Jonathan, Koevermans (84, Schijvenaars), Aissati en Zonneveld (46, Voss).
pi_56547652
de basisspelers haal je er zo uit
  dinsdag 5 februari 2008 @ 19:11:57 #118
90464 R4V3
Forza PSV
pi_56547668
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 18:37 schreef mcyodogg het volgende:
0-0 tegen RKC met deze spelers

Roorda, Fagner, Van Eijden, Wuytens (46, Ojo), Rajkovic, Van der Leegte (46, Achenteh), Méndez, Jonathan, Koevermans (84, Schijvenaars), Aissati en Zonneveld (46, Voss).
Ben wezen kijken. Vond Koevermans maar zeer matig spelen, had veel meer van hem verwacht. Aissati werkte ontzettend hard en had een paar mooie acties. Voor de rest maar matig.
pi_56551429
Als ze er maar staan tegen Heerenveen
  dinsdag 5 februari 2008 @ 23:05:39 #120
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56551563
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
We hebben dit seizoen Europees gezien eigenlijk nog helemaal niks in de melk te brokkelen gehad.. Zelfs tegen CSKA eigenlijk niet..
Nee daar haalden we maar 6 punten tegen
pi_56551703
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:05 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee daar haalden we maar 6 punten tegen
Dat wel maar bijzonder goed waren we niet, in de laatste minuten van beide potten was het toch wel billenknijpen..
pi_56553427
Oefenwedstrijdjes boeien niet.

Wat een supermaand zeg. Gewoon gewonnen bij alle topploegen. PSV speelt weer heerlijk goed, zoals vanouds. Ik geniet er in ieder geval weer van. Niet als een gek aan lopen vallen maar gewoon afwachten en heerlijk afmaken.

Heb zin in mijn reisje naar Zweden...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_56556313
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 00:59 schreef jde_kok het volgende:
Heb zin in mijn reisje naar Zweden...
Zullen we dan samen een pint pakken?

En oefenwedstrijden kunnen me ook gestolen worden. Er werd hel en verdoemenis gepredikt na dat oefenpotje tussen VVV en PSV, en een paar weken later staan we er weer voor zoals we gewend zijn.
Bovendien, het kan maar beter kut gaan in zulke wedstrijden, dan zie je tenminste wat er fout gaat en wordt het niet verdoezeld door een goal of wat.
pi_56557112
BEN IK NOU ZO GEK OF IS DIE CONCURRENTIE NOU ZO SLECHT?

of draait het ineens allemaal?

WTF gebeurt hier in een maand tijd
pi_56558015
Ik vind PSV weer leuk spelen, maar het kan nog aanzienlijk beter. Wat ik echter VEEL belangrijker vind, is dat je merkt dat de spelvreugde en het saamhorigheidsgevoel terug lijken te zijn.

Daar genoot ik zo van bij PSV de afgelopen jaren. Alsof een vriendenclub ieder jaar opnieuw de beker won.
pi_56558118
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:29 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vind PSV weer leuk spelen, maar het kan nog aanzienlijk beter. Wat ik echter VEEL belangrijker vind, is dat je merkt dat de spelvreugde en het saamhorigheidsgevoel terug lijken te zijn.

Daar genoot ik zo van bij PSV de afgelopen jaren. Alsof een vriendenclub ieder jaar opnieuw de beker won.
De beker werd van de laatste 10 jaar alleen in 2005 gewonnen.
pi_56559157
Afellay in de basis bij Oranje dus. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen, maar een blessure zou niet goed uitkomen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56559729
'Oranje afzeggen was geen moeilijke beslissing. In Eindhoven kon ik een aantal keren hard trainen, met het olympisch elftal is er één training en een wedstrijd', vervolgt Aissati. 'Nee, mijn interesse in de nationale ploeg heb ik niet verloren. Integendeel. Maar PSV is voor mij belangrijker. En als ik vervolgens niet meer geselecteerd word... Tja, dan niet.'

Aissati op VI.nl

Held!
pi_56559759
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef WooZ het volgende:
BEN IK NOU ZO GEK OF IS DIE CONCURRENTIE NOU ZO SLECHT?

of draait het ineens allemaal?

WTF gebeurt hier in een maand tijd
Reken jezelf nou alsjeblieft nog niet rijk, waarom laat iedereen zich toch altijd zo meeslepen door die commentaren in de media?!? Er wordt gedaan alsof we absoluut onaantastbaar zijn. Mikt Doedelzak die bal ietsjes hoger en geeft AZ die slappe terugspeelbal niet en trappen ze voor de verandering wél een keer een bal binnen dan stond er maandag in de krant dat PSV toch nog steeds zo wisselvallig speelt.

Dan gaat het er ineens weer over dat PSV tegen Feyenoord en VVV bij elkaar anderhalf uur tegen 10 man heeft gespeeld zonder te scoren, dat we het tegen Sparta en Excelsior thuis nog onnodig spannend maakten en we zeker tegen die laatste gewoon gezwijnd hebben. Dat we van geluk mogen spreken dat Ajax niet in de 6e minuut al op voorsprong kwam.

We staan er goed voor maar een beetje meer besef van het feit dat het ook wel allemaal heel erg meezit op het moment en dat we voor het eind van de competitie nog wel een paar keer de andere kant van de medaille te zien zullen krijgen zou niet verkeerd zijn .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56560153
I couldn't agree more. Een slag om de arm houden, kan absoluut geen kwaad. Getuige vorig jaar, laat dat een les geweest zijn.
pi_56560448
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:15 schreef Imperatore het volgende:
I couldn't agree more. Een slag om de arm houden, kan absoluut geen kwaad. Getuige vorig jaar, laat dat een les geweest zijn.
Zelfs zonder vorig jaar, het is toch niet zo moeilijk om aan de hand van de afgelopen wedstrijden te zien dat we echt niet zoveel beter zijn dan onze tegenstanders. Ik stoor me ook altijd aan dat opportunistisch geneuzel wat je in de media ziet. Zonder gekheid: als PSV van AZ verloren had was het beeld in de media volkomen anders geweest en nu zijn we opeens de gedoodverfde kampioen. Tja, mijns inziens kan dat nooit van 1 wedstrijd afhangen....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56560559
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zelfs zonder vorig jaar, het is toch niet zo moeilijk om aan de hand van de afgelopen wedstrijden te zien dat we echt niet zoveel beter zijn dan onze tegenstanders. Ik stoor me ook altijd aan dat opportunistisch geneuzel wat je in de media ziet. Zonder gekheid: als PSV van AZ verloren had was het beeld in de media volkomen anders geweest en nu zijn we opeens de gedoodverfde kampioen. Tja, mijns inziens kan dat nooit van 1 wedstrijd afhangen....
Inderdaad en er zijn nog vrij veel wedstrijden te spelen, waarin we het kunnen laten liggen..
pi_56560865
Iemand die glasvezel heeft in Eindhoven ?

PSV - Heerenveen in HD
  woensdag 6 februari 2008 @ 14:01:31 #134
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56560988
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:

PSV - Heerenveen in HD
*Nuenen meldt zich!

Maar ik heb een seizoenskaart. Inplaats dat ze dat met uitwedstrijden doen .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_56561001
quote:

PSV - Heerenveen in HD
klik Voor de ultieme wedstrijdervaring
pi_56561678
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Reken jezelf nou alsjeblieft nog niet rijk, waarom laat iedereen zich toch altijd zo meeslepen door die commentaren in de media?!? Er wordt gedaan alsof we absoluut onaantastbaar zijn. Mikt Doedelzak die bal ietsjes hoger en geeft AZ die slappe terugspeelbal niet en trappen ze voor de verandering wél een keer een bal binnen dan stond er maandag in de krant dat PSV toch nog steeds zo wisselvallig speelt.

Dan gaat het er ineens weer over dat PSV tegen Feyenoord en VVV bij elkaar anderhalf uur tegen 10 man heeft gespeeld zonder te scoren, dat we het tegen Sparta en Excelsior thuis nog onnodig spannend maakten en we zeker tegen die laatste gewoon gezwijnd hebben. Dat we van geluk mogen spreken dat Ajax niet in de 6e minuut al op voorsprong kwam.

We staan er goed voor maar een beetje meer besef van het feit dat het ook wel allemaal heel erg meezit op het moment en dat we voor het eind van de competitie nog wel een paar keer de andere kant van de medaille te zien zullen krijgen zou niet verkeerd zijn .
Tuurlijk zit het PSV in bepaalde situaties mee, maar we gaan toch niet beweren dat al die wedstrijden ook net zo goed verloren hadden kunnen worden? Hoeveel heeft AZ bijvoorbeeld tegen PSV weten te creeeren? Het enige wat ik me kan herinneren is een aardige poging van Dembele. Veel dichterbij zijn ze niet geweest.

We kunnen na een maand Vergoossen concluderen dat PSV wellicht niet haar tegenstanders overrompelt, of optisch veel beter is. Maar PSV geeft zeer weinig weg. Feyenoord kon met 11 man niets meer dan een rolletje van Makaay produceren, Ajax heeft dan wel 2 a 3 redelijke kansen gehad, maar veel dreigender dan dat vond ik ze niet. AZ zei ik net al.

Dat het voetballend beter kan, en dat tegenstanders hier en daar wat onzorgvuldig zijn, daar heeft elke club wel mee te maken. Onaantastbaar zijn we verre van. Maar ik kan niet vaak zeggen dat PSV onterecht gewonnen heeft. Kampioenschap is nog ver, kan nog van alles misgaan, maar als ik PSV vergelijk met andere ploegen is het lang niet heel vreemd dat ze op kop staan.
pi_56563350
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:01 schreef -SG- het volgende:

[..]

*Nuenen meldt zich!

Maar ik heb een seizoenskaart. Inplaats dat ze dat met uitwedstrijden doen .
FF oftopic, maar heet jij toevallig Dennis ? Ik ken namelijk een Dennis uit Nuenen met een seizoenskaart voor PSV
pi_56564174
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 14:36 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Tuurlijk zit het PSV in bepaalde situaties mee, maar we gaan toch niet beweren dat al die wedstrijden ook net zo goed verloren hadden kunnen worden? Hoeveel heeft AZ bijvoorbeeld tegen PSV weten te creeeren? Het enige wat ik me kan herinneren is een aardige poging van Dembele. Veel dichterbij zijn ze niet geweest.

We kunnen na een maand Vergoossen concluderen dat PSV wellicht niet haar tegenstanders overrompelt, of optisch veel beter is. Maar PSV geeft zeer weinig weg. Feyenoord kon met 11 man niets meer dan een rolletje van Makaay produceren, Ajax heeft dan wel 2 a 3 redelijke kansen gehad, maar veel dreigender dan dat vond ik ze niet. AZ zei ik net al.

Dat het voetballend beter kan, en dat tegenstanders hier en daar wat onzorgvuldig zijn, daar heeft elke club wel mee te maken. Onaantastbaar zijn we verre van. Maar ik kan niet vaak zeggen dat PSV onterecht gewonnen heeft. Kampioenschap is nog ver, kan nog van alles misgaan, maar als ik PSV vergelijk met andere ploegen is het lang niet heel vreemd dat ze op kop staan.
Klopt helemaal. Maar jij schetst hier wel een heel wat genuanceerder beeld dan de media en sommige supporters. En juist aan dat ongenuanceerde opportunisme erger ik me.
pi_56564601
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Maar jij schetst hier wel een heel wat genuanceerder beeld dan de media en sommige supporters. En juist aan dat ongenuanceerde opportunisme erger ik me.
Ik snap dat je je ergert aan die opportunistische media. Maar je snapt toch wel dat ze dat deels doen om weer eens de druk op PSV te vergroten. Lekker de hele tijd roepen dat PSV afgelopen week kampioen is geworden, wetende dat ze dat nog wel even waar moeten zien te maken.

PSV speelt degelijk, maar is helaas niet zo onaantastbaar als in 2004/2005. Ik ben gematigd positief over wat komen gaat. Het zal nog een lastige race worden, maar als ik kijk naar het programma van Ajax en Heerenveen (de twee meest voor de hand liggende concurrenten), dan zie ik dat zij het minstens, zo niet nog lastiger zullen krijgen qua tegenstanders.

Uiteraard ligt de druk bij PSV. Maar Ajax moet nog naar clubs als: Roda, NAC, Twente, Heerenveen en Groningen. Niet echt een programma om jaloers op te zijn. Ook Heerenveen speelt nog lastige wedstrijden tegen Twente (uit), NAC (thuis), Groningen (uit), Roda (thuis), Ajax (thuis) en natuurlijk uit bij ons.

Als PSV geen gekke dingen doet, dan zou het in principe op de titel moeten kunnen afstevenen (let op de voorzichtige formulering).
  woensdag 6 februari 2008 @ 18:37:09 #140
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56566131
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 15:59 schreef DuranK het volgende:

[..]

FF oftopic, maar heet jij toevallig Dennis ? Ik ken namelijk een Dennis uit Nuenen met een seizoenskaart voor PSV
Nope, ben ik niet .
  woensdag 6 februari 2008 @ 18:42:45 #141
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_56566235
quote:

PSV - Heerenveen in HD
Ja ik. Tongelre. Misschien ook nog de wedstrijd tegen die zweden stond er.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_56566286
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 17:04 schreef Imperatore het volgende:

[..]

Ik snap dat je je ergert aan die opportunistische media. Maar je snapt toch wel dat ze dat deels doen om weer eens de druk op PSV te vergroten. Lekker de hele tijd roepen dat PSV afgelopen week kampioen is geworden, wetende dat ze dat nog wel even waar moeten zien te maken.
Ach, de reden waarom ze het doen vind ik niet zo boeiend, ik vind het gewoon nogal dommig overkomen.
quote:
PSV speelt degelijk, maar is helaas niet zo onaantastbaar als in 2004/2005. Ik ben gematigd positief over wat komen gaat. Het zal nog een lastige race worden, maar als ik kijk naar het programma van Ajax en Heerenveen (de twee meest voor de hand liggende concurrenten), dan zie ik dat zij het minstens, zo niet nog lastiger zullen krijgen qua tegenstanders.

Uiteraard ligt de druk bij PSV. Maar Ajax moet nog naar clubs als: Roda, NAC, Twente, Heerenveen en Groningen. Niet echt een programma om jaloers op te zijn. Ook Heerenveen speelt nog lastige wedstrijden tegen Twente (uit), NAC (thuis), Groningen (uit), Roda (thuis), Ajax (thuis) en natuurlijk uit bij ons.

Als PSV geen gekke dingen doet, dan zou het in principe op de titel moeten kunnen afstevenen (let op de voorzichtige formulering).
Hier, zie je nou wel, het stikt van de mensen die wél de situatie goed in kunnen schatten, dan moet dat voor "profs" als de journalisten toch ook mogelijk zijn
pi_56566787
kater?
AFC AJAX
pi_56566811
Vandaag valt dat wel mee.
Ik typ straat.
pi_56567004
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
Vandaag valt dat wel mee.
nou nee
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56568235
quote:
Danko Lazovic heeft de smaak te pakken in de Servische nationale ploeg. De spits van PSV scoorde opnieuw in de oefeninterland uit tegen Macedonië (1-1).

Lazovic opende de score in de 42ste minuut. Met dat doelpunt staat de 24-jarige aanvaller inmiddels op zes treffers in negentien interlands. Lazovic had zestien duels nodig om er drie te maken en scoorde in zijn laatste drie wedstrijden juist drie keer.
Nou, voor PSV heeft 'ie volgens mij ook al twee keer achter elkaar gescoord, dus als 'ie dat nou eventjes blijft doen
pi_56568368
Oh, en Afellay toch niet in de basis bij NL
  woensdag 6 februari 2008 @ 20:31:35 #148
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56568548
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Oh, en Afellay toch niet in de basis bij NL
Kan ie ook niet geblesseerd raken en zich in de kijker spelen .
pi_56570237
Laat de spelers van Ajax en Feyenoord zich maar moe maken
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:14:11 #150
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56571010
lol. Sinds Basta bondscoach is heb ik mijn interesse voor Oranje verloren.
Dus ja.. laat hem maar lekker spelers van de andere clubs selecteren. Boeit me geen reet.
En zelf mijn reet boeit het niks.
pi_56571123
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dus ja.. laat hem maar lekker spelers van de andere clubs selecteren. Boeit me geen reet.
Ik al sinds Rijkaard
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:20:59 #152
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56571187
pi_56571215
Goeie assist van Ibi. Aardig gespeeld, jammer dat hij af en toe een beetje verlegen speelde
Patat Friet
pi_56571601
Damn, wel een goeie actie van Afellay !
pi_56571762
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:22 schreef ganzenherder het volgende:
Goeie assist van Ibi. Aardig gespeeld, jammer dat hij af en toe een beetje verlegen speelde
Zag ik ook, misschien deed ie gewoon voorzichtig voor zaterdag
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 februari 2008 @ 22:43:22 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56571804
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:41 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Zag ik ook, misschien deed ie gewoon voorzichtig voor zaterdag
dan gaat hij helemaal vlammen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56571867
Goede assist, verder matig en opvallend verlegen idd.
Ik typ straat.
pi_56571961
Als Ibi zaterdag ook zo mooi wegdraait bij Pranjic.. etc.
pi_56572194
FF update van het laatste nieuws
Bakkal is aan het onderhandelen over contractverlenging en Simons wil wel naar de Spelen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56572230
Zeg, is cultheld gebanned? Zie hem druk posten op het PN.
Ik typ straat.
pi_56572300
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:49 schreef Imperatore het volgende:
Als Ibi zaterdag ook zo mooi wegdraait bij Pranjic.. etc.
Dat was Sneijder
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 februari 2008 @ 23:06:45 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56572343
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:59 schreef dndiek het volgende:
FF update van het laatste nieuws
Bakkal is aan het onderhandelen over contractverlenging en Simons wil wel naar de Spelen
Bakkal voor een contract tot 2013

en ik wens Simons veel succes, finale tegen Nederland
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56572368
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, is cultheld gebanned? Zie hem druk posten op het PN.
Nee, niet geband
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56572380
Zo vrienden, nog 3 nachtjes slapen.
  woensdag 6 februari 2008 @ 23:10:45 #165
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56572426
En dan weer 3 puntjes dichterbij het kampioenschap.
pi_56572440
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 23:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
En dan weer 3 puntjes dichterbij het kampioenschap.
Klopt! Ben je al lang Heerenveen-fan?
  woensdag 6 februari 2008 @ 23:13:04 #167
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56572473
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 23:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Scherp!
  woensdag 6 februari 2008 @ 23:16:47 #168
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56572554
Zeker scherp ja.

Maar ik had het over PSV. Niet over Heereveen SCH
pi_56572861
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mwah zo'n beetje sinds van Gaal boeit Oranje me niet.. en elke keer als ik denk goh laat ik weer eens kijken, spelen ze een draak van een wedstrijd..
pi_56572866
quote:

[..]

Voorspelbaar
pi_56572895
quote:

[..]

Zo lang ze niet tegen PSV spelen..
pi_56574717
Heeft Balasz eigenlijk nog gespeeld met Hongarije?
Patat Friet
pi_56575303
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 01:15 schreef ganzenherder het volgende:
Heeft Balasz eigenlijk nog gespeeld met Hongarije?
Heeft Hongarije een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld?
pi_56576033
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Die Breuer van jullie is nog carnaval komen vieren in Oeteldonk.
pi_56576665
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 08:08 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Die Breuer van jullie is nog carnaval komen vieren in Oeteldonk.
Dat zou een verplichte SCHorsing moeten opleveren.
pi_56576681
Ik ben er trouwens niet bij zaterdag omdat ik wat principieler ben geworden in het bezoeken van uitwedstrijden en het uitvak in het PSV-stadion zo abominabel vind (net als in de Arena) dat ik me daar niet meer vrijwillig laat opsluiten.

Dus gewoon lekker thuis kijken, ben benieuwd of het ook echt een topper wordt.
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:24:45 #177
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56576753
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 03:16 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Heeft Hongarije een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld?
Ja tegen Slowakije, 1-1
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56579245
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22634

Hij heeft dus wel degelijk gespeeld
Patat Friet
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:13:03 #179
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56579846
Kan me nog herrineren dat PSV interesse had voor Freddy Adu (zag die naam ff staan)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 12:23:03 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56580078
PSV heeft de afgelopen jaren interesse gehad in 259 spelers als we alles moeten geloven
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56580098
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:18 schreef SCH het volgende:
Ik ben er trouwens niet bij zaterdag omdat ik wat principieler ben geworden in het bezoeken van uitwedstrijden en het uitvak in het PSV-stadion zo abominabel vind (net als in de Arena) dat ik me daar niet meer vrijwillig laat opsluiten.

Dus gewoon lekker thuis kijken, ben benieuwd of het ook echt een topper wordt.
Kom je gezellig meedoen in het livescoretopic? .
pi_56580126
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef RayMania het volgende:

[..]

Kom je gezellig meedoen in het livescoretopic? .
Ik vrees van wel.

Maar PSV-ers zijn zo lief. Die zeggen direct: jullie hebben terecht gewonnen enzo. Ajacieden verwensen me tenminste een beetje dood
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 12:25:42 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56580161
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vrees van wel.

Maar PSV-ers zijn zo lief. Die zeggen direct: jullie hebben terecht gewonnen enzo. Ajacieden verwensen me tenminste een beetje dood
als je heel lief bent wil ik je misschien wel wat verwensen
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:26:50 #184
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56580189
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef rubbereend het volgende:
PSV heeft de afgelopen jaren interesse gehad in 259 spelers als we alles moeten geloven
Tsjah....Sommige namen zijn echt lachwekkend te noemen.Al zei ik toen het gerucht er was dat Adu op het lijstje stond dat dit de nieuwe romario was.
pi_56580197
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

We kunnen ook gewoon met zijn allen een potje gaan rukken tijdens de wedstrijd, met webcam
pi_56580199
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik verwacht dat er weinig te verwensen valt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 12:29:15 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56580245
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Tsjah....Sommige namen zijn echt lachwekkend te noemen.Al zei ik toen het gerucht er was dat Adu op het lijstje stond dat dit de nieuwe romario was.
hij werd zelfs ooit de nieuwe Pelé genoemd
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:29:19 #188
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56580248
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef SCH het volgende:

[..]

We kunnen ook gewoon met zijn allen een potje gaan rukken tijdens de wedstrijd, met webcam
Hmm.. die friezen hebben rare gewoontes. Dat slootspringen met die lange stok was al raar... maar dit slaat alles.
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij werd zelfs ooit de nieuwe Pelé genoemd
Ach jah... er word zoveel beweerd. Je ziet door de bomen het bos niet meer.
pi_56580259
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:29 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Hmm.. die friezen hebben rare gewoontes. Dat slootspringen met die lange stok was al raar... maar dit slaat alles.
Dit is ook met stokken, maar dan anders.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 12:32:18 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56580303
quote:

[..]

wil je die verwensing nu al ofzo
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:32:59 #191
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56580325
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:

Maar vind je ons nog wel aardig als we winnen ?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56580328
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wil je die verwensing nu al ofzo
pi_56580341
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:32 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Maar vind je ons nog wel aardig als we winnen ?
Tot zondag vind ik je enorm stom.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 12:33:45 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56580347
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:33 schreef SCH het volgende:

[..]

zo makkelijk gaat dat niet
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:34:13 #195
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56580357
quote:

[..]

een goede reden om uit dat topic te blijven!!
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:37:15 #196
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56580425
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Tot zondag vind ik je enorm stom.
ik jou ook dus dat komt goed uit
pi_56580461
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:34 schreef appelsientje het volgende:

[..]

een goede reden om uit dat topic te blijven!!
Nou ja, omdat het waarschijnlijk na een half uur al weer 0-3 staat, dan is er tenminste nog enige opwinding. Het was goed bedoeld hoor.
pi_56580539
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou ja, omdat het waarschijnlijk na een half uur al weer 0-3 staat, dan is er tenminste nog enige opwinding. Het was goed bedoeld hoor.
PSV moet toch thuis?
pi_56580589
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:42 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

PSV moet toch thuis?
Wanneer stonden jullie voor het laatst met 3-0 voor thuis?
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:11:13 #200
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56581168
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Wanneer stonden jullie voor het laatst met 3-0 voor thuis?
U vraagt wij draaien
wo 23-1 PSV Sparta Rotterdam 3 - 1
za 22-12 PSV FC Utrecht 4 - 1
za 20-10 PSV VVV-Venlo 3 - 1
za 6-10 PSV Willem II 3 - 0
zo 23-9 PSV Feyenoord 4 - 0
za 25-8 PSV NEC 5 - 0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')