Tis knap ja maargoed wat doen gasten met ooglapjes in een voetbalvak?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het draait om het scoren niet om het verdienen
Thnxquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap man, winnen bij ajax,az,feyenoord.
alleen koevermans te lang warm te laten lopen vandaag
Inderdaad die gast verkeerd echt in een supervorm..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:43 schreef du_ke het volgende:
Lekkere trap van doedelzak voor die 0-1 trouwens
En precies op dat moment naar PSV gekomenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:56 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Inderdaad die gast verkeerd echt in een supervorm..
CL voorronde wel volgens mij ja idd maar rest niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:14 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij wel.
Hij heeft CL-voorronde gespeeld, maar je mag 1 speler opgeven die aan een ander UEFA toernooi heeft meegedaan.
Ik ben niet zo'n carnavalsmens maar wel echt genoten in het uitvak! "klappen doe je zo olé olé"quote:Op zondag 3 februari 2008 01:39 schreef BottleKid het volgende:
Het was aardig gezellig in Alkmaar...
"Het was een mooie tatoeage
Maar het liep uit op een blamage
Wij werden kampioen
Met één doelpunt verschil!"
- Ik verkeer (stam.. nee niet Jaap)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:56 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Inderdaad die gast verkeerd echt in een supervorm..
quote:
Jullie waren goed te horenquote:Op zondag 3 februari 2008 01:39 schreef BottleKid het volgende:
Het was aardig gezellig in Alkmaar...
"Het was een mooie tatoeage
Maar het liep uit op een blamage
Wij werden kampioen
Met één doelpunt verschil!"
Beetje polonaise huppelen door dat vak, mooi man.
Ik ben blij dat ik niet elke 2 weken tussen dat klapvee daar hoef te zitten. Gadverdamme...
En:
Feyenoord - PSV 0-1
Ajax - PSV 0-2
AZ - PSV 0-2
Supersunday my ass!![]()
Goed bezig Sefke.
Mensen zoeken iets om over te zeiken, en als dat niet over de kwaliteit cq resultaten kan, dan maar iets anders zoeken. Dit is ook een veelgehoord commentaar, te zielig voor woorden:quote:Op zondag 3 februari 2008 09:08 schreef Lemming22 het volgende:
Heerlijk! Gewoon uit winnen bij alle topploegen!
En dan al die frusti-reacties die weer binnen stromen over minder kansen dit, slecht voetbal dat, en de mensen op de tribunes die carnaval vieren, ga zo door, dat is namelijk ongelofelijk herkenbaar van de vorige 3 seizoenen en wie eindigde er toen bovenaan de lijst? Oh ja, wij!!![]()
Dat is in principe wel het gunstigst zo op voorhand. Dan lopen we op beide 2 punten uit. Maar eigenlijk kan het me weinig schelen wat de uitslag gaat worden.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:28 schreef Imperatore het volgende:
Altijd lekker om met de 3 punten op zak af te wachten wat de concurrentie in hun onderlinge strijd doet. Iedereen hoopt op een gelijkspelletje neem ik aan?
Mooi volk altijd daar op de tribune ja met hun kale koppen, geschreeuw en middelvingers de lucht in. Wat dat betreft heb ik ook veel sympathie voor Feyenoord.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:40 schreef ErikT het volgende:
Nee man! Als Ajax tegen Feyenoord speelt ben ik bijna altijd voor Feyenoord. Alleen als Feyenoord heel dichtbij PSV staat mag Ajax van mij winnen. Dan kan ik Ajax weer uitlachen dat ze ons helpen
Nee, wat dat betreft heb ik veel meer sympathie voor Feyenoord. Veel mooiere club.* (En leukere mensen in Rotterdam. Ik kom dan ook uit die regio.)
* Stiekem vind ik Feyenoord de mooiste club van Nederland.
Geen idee eigenlijk. Tegen Feyenoord mocht het niet van de scheidsrechter, maar waarom ze dan nog steeds in het blauwe spelen is mij ook onduidelijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom voetballen jullie trouwens niet meer in het witte uitshirt?
Ja dat is ook echt het gros van de supportersquote:Op zondag 3 februari 2008 11:07 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Mooi volk altijd daar op de tribune ja met hun kale koppen, geschreeuw en middelvingers de lucht in. Wat dat betreft heb ik ook veel sympathie voor Feyenoord.![]()
Nee ok, ik vind het een mooi team, mooi stadion en een mooie club, maar het grootste gros van die supporters..
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
En die supporters... Ik zou me ervoor doodschamen als ik een PSV supporter was...
Hopelijk WHUFC volgend jaar Europa in en mogen ze tegen PSV, kunnen ze in Eindhoven is echt supporters zien.quote:
Het is mijn optiek, ik zeg niet dat het zo is.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt het gros van de supporters
Omdat ze beter zijn?quote:Op zondag 3 februari 2008 11:39 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Het is mijn optiek, ik zeg niet dat het zo is.
@MrDoegewoon: lekker zinloos om PSV met West Ham te gaan vergelijken.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hopelijk WHUFC volgend jaar Europa in en mogen ze tegen PSV, kunnen ze in Eindhoven is echt supporters zien.
Worden ze THUIS!, 90 minuten lang weg gezongen
Als PSV net zo belachelijk veel geld zou krijgen als een gemiddelde Engelse club zou PSV ook wel dominanter en aantrekkelijker kunnen voetballen. Helaas is dat niet het gevalquote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ze beter zijn?
Maar ik gebruik WHUFC alleen waarom ik meer van dat spel hou dan dat van PSV.
mja ik hoop er wel op.. Dat zou het meest gunstige zijn lijkt me.. Dan hebben ze voor de volgende wedstrijd weer net even wat meer speling.. Ik sla Heerenveen op dit moment namelijk hoger aan dan Ajax, Feyenoord of AZ.. Dus dat gaat heel lastig worden denk ik..quote:Op zondag 3 februari 2008 10:28 schreef Imperatore het volgende:
Altijd lekker om met de 3 punten op zak af te wachten wat de concurrentie in hun onderlinge strijd doet. Iedereen hoopt op een gelijkspelletje neem ik aan?
ja je moet woet als je voor ajax bentquote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ze beter zijn?
Andere competitie, totaal andere voetbalcultuur in Engeland, meer financiële middelen, WH speelt geen CL, WH is geen landelijke danwel Europese topper (vraagt ook ander soort spel van een team, zeker met de beperkte middelen die PSV in verhouding tot andere Europese clubs heeft).quote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ze beter zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |