Tis knap ja maargoed wat doen gasten met ooglapjes in een voetbalvak?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het draait om het scoren niet om het verdienen
Thnxquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap man, winnen bij ajax,az,feyenoord.
alleen koevermans te lang warm te laten lopen vandaag
Inderdaad die gast verkeerd echt in een supervorm..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:43 schreef du_ke het volgende:
Lekkere trap van doedelzak voor die 0-1 trouwens
En precies op dat moment naar PSV gekomenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:56 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Inderdaad die gast verkeerd echt in een supervorm..
CL voorronde wel volgens mij ja idd maar rest niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:14 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij wel.
Hij heeft CL-voorronde gespeeld, maar je mag 1 speler opgeven die aan een ander UEFA toernooi heeft meegedaan.
Ik ben niet zo'n carnavalsmens maar wel echt genoten in het uitvak! "klappen doe je zo olé olé"quote:Op zondag 3 februari 2008 01:39 schreef BottleKid het volgende:
Het was aardig gezellig in Alkmaar...
"Het was een mooie tatoeage
Maar het liep uit op een blamage
Wij werden kampioen
Met één doelpunt verschil!"
- Ik verkeer (stam.. nee niet Jaap)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:56 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Inderdaad die gast verkeerd echt in een supervorm..
quote:
Jullie waren goed te horenquote:Op zondag 3 februari 2008 01:39 schreef BottleKid het volgende:
Het was aardig gezellig in Alkmaar...
"Het was een mooie tatoeage
Maar het liep uit op een blamage
Wij werden kampioen
Met één doelpunt verschil!"
Beetje polonaise huppelen door dat vak, mooi man.
Ik ben blij dat ik niet elke 2 weken tussen dat klapvee daar hoef te zitten. Gadverdamme...
En:
Feyenoord - PSV 0-1
Ajax - PSV 0-2
AZ - PSV 0-2
Supersunday my ass!![]()
Goed bezig Sefke.
Mensen zoeken iets om over te zeiken, en als dat niet over de kwaliteit cq resultaten kan, dan maar iets anders zoeken. Dit is ook een veelgehoord commentaar, te zielig voor woorden:quote:Op zondag 3 februari 2008 09:08 schreef Lemming22 het volgende:
Heerlijk! Gewoon uit winnen bij alle topploegen!
En dan al die frusti-reacties die weer binnen stromen over minder kansen dit, slecht voetbal dat, en de mensen op de tribunes die carnaval vieren, ga zo door, dat is namelijk ongelofelijk herkenbaar van de vorige 3 seizoenen en wie eindigde er toen bovenaan de lijst? Oh ja, wij!!![]()
Dat is in principe wel het gunstigst zo op voorhand. Dan lopen we op beide 2 punten uit. Maar eigenlijk kan het me weinig schelen wat de uitslag gaat worden.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:28 schreef Imperatore het volgende:
Altijd lekker om met de 3 punten op zak af te wachten wat de concurrentie in hun onderlinge strijd doet. Iedereen hoopt op een gelijkspelletje neem ik aan?
Mooi volk altijd daar op de tribune ja met hun kale koppen, geschreeuw en middelvingers de lucht in. Wat dat betreft heb ik ook veel sympathie voor Feyenoord.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:40 schreef ErikT het volgende:
Nee man! Als Ajax tegen Feyenoord speelt ben ik bijna altijd voor Feyenoord. Alleen als Feyenoord heel dichtbij PSV staat mag Ajax van mij winnen. Dan kan ik Ajax weer uitlachen dat ze ons helpen
Nee, wat dat betreft heb ik veel meer sympathie voor Feyenoord. Veel mooiere club.* (En leukere mensen in Rotterdam. Ik kom dan ook uit die regio.)
* Stiekem vind ik Feyenoord de mooiste club van Nederland.
Geen idee eigenlijk. Tegen Feyenoord mocht het niet van de scheidsrechter, maar waarom ze dan nog steeds in het blauwe spelen is mij ook onduidelijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom voetballen jullie trouwens niet meer in het witte uitshirt?
Ja dat is ook echt het gros van de supportersquote:Op zondag 3 februari 2008 11:07 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Mooi volk altijd daar op de tribune ja met hun kale koppen, geschreeuw en middelvingers de lucht in. Wat dat betreft heb ik ook veel sympathie voor Feyenoord.![]()
Nee ok, ik vind het een mooi team, mooi stadion en een mooie club, maar het grootste gros van die supporters..
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
En die supporters... Ik zou me ervoor doodschamen als ik een PSV supporter was...
Hopelijk WHUFC volgend jaar Europa in en mogen ze tegen PSV, kunnen ze in Eindhoven is echt supporters zien.quote:
Het is mijn optiek, ik zeg niet dat het zo is.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt het gros van de supporters
Omdat ze beter zijn?quote:Op zondag 3 februari 2008 11:39 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Het is mijn optiek, ik zeg niet dat het zo is.
@MrDoegewoon: lekker zinloos om PSV met West Ham te gaan vergelijken.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hopelijk WHUFC volgend jaar Europa in en mogen ze tegen PSV, kunnen ze in Eindhoven is echt supporters zien.
Worden ze THUIS!, 90 minuten lang weg gezongen
Als PSV net zo belachelijk veel geld zou krijgen als een gemiddelde Engelse club zou PSV ook wel dominanter en aantrekkelijker kunnen voetballen. Helaas is dat niet het gevalquote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ze beter zijn?
Maar ik gebruik WHUFC alleen waarom ik meer van dat spel hou dan dat van PSV.
mja ik hoop er wel op.. Dat zou het meest gunstige zijn lijkt me.. Dan hebben ze voor de volgende wedstrijd weer net even wat meer speling.. Ik sla Heerenveen op dit moment namelijk hoger aan dan Ajax, Feyenoord of AZ.. Dus dat gaat heel lastig worden denk ik..quote:Op zondag 3 februari 2008 10:28 schreef Imperatore het volgende:
Altijd lekker om met de 3 punten op zak af te wachten wat de concurrentie in hun onderlinge strijd doet. Iedereen hoopt op een gelijkspelletje neem ik aan?
ja je moet woet als je voor ajax bentquote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ze beter zijn?
Andere competitie, totaal andere voetbalcultuur in Engeland, meer financiële middelen, WH speelt geen CL, WH is geen landelijke danwel Europese topper (vraagt ook ander soort spel van een team, zeker met de beperkte middelen die PSV in verhouding tot andere Europese clubs heeft).quote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ze beter zijn?
Ik heb vernomen dat er afgelopen woensdag 14000 kaarten waren verkocht. Nog steeds erg weinig, maar wat wil je met zulke prijzen...quote:Op zondag 3 februari 2008 09:08 schreef Lemming22 het volgende:
(nu zijn er pas 6000 kaarten verkocht voor tegen Helsingborgs heb ik gehoord)
Dat horen we vaker.quote:
Kan je Hongaars danquote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef -SG- het volgende:
Wie heeft er een link van die hongaarse site met het dzsudzsak topic?
Lijkt me leuk om het na een aantal wedstrijden weer door te lezen.
u vraagt, wij draaienquote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef -SG- het volgende:
Wie heeft er een link van die hongaarse site met het dzsudzsak topic?
Lijkt me leuk om het na een aantal wedstrijden weer door te lezen.
West Ham supportersquote:Op zondag 3 februari 2008 11:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hopelijk WHUFC volgend jaar Europa in en mogen ze tegen PSV, kunnen ze in Eindhoven is echt supporters zien.
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
West Ham supporters![]()
![]()
![]()
Eigen spelers uitjoelen en juichen wanneer een been gebroken wordt.
Ik was nog wel bang dat mede door die ervaring van Hofland; Feyenoord sinds jaren een super verdediging zou krijgenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:28 schreef mcyodogg het volgende:
En dan hoopte we hier dat Hofland zou komen
Haha inderdaad.. blij toe dat PSV em niet gehaald heeft zeg..quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik was nog wel bang dat mede door die ervaring van Hofland; Feyenoord sinds jaren een super verdediging zou krijgen.
Thnxquote:Op zondag 3 februari 2008 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je Hongaars dan?
Hier zitten wel een aantal:
http://www.xtratime.org/forum/showthread.php?t=219041&page=35
....En thnxquote:Op zondag 3 februari 2008 12:21 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien:
http://www.xtratime.org/forum/showthread.php?t=219041&page=4
edit/
iemand was me net voor![]()
Mooi zo, laat het maar eens duidelijk zijn dat we niet elke prijs betalen.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat er afgelopen woensdag 14000 kaarten waren verkocht. Nog steeds erg weinig, maar wat wil je met zulke prijzen...
Ik neem Roda-PSV als ijkpunt. Als je daarna 6+ punten voorstaat dan mag je het echt niet meer weggeven.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:13 schreef Goldfish80 het volgende:
Laten we niet te vroeg juichen. We hebben nog een erg zwaar programma de laatste 11 wedstrijden.
quote:Rens van Eijden, Stijn Wuytens, Rochdi Achenteh en Funso Ojo trainen de komende week met de PSV-selectie mee. Interim-hoofdcoach Sef Vergoossen liet afgelopen vrijdag weten de komende maanden vaker enkele jeugdspelers bij de trainingen te gaan betrekken. Funso Ojo is zelfs een speler uit de B-jeugd.
Ja idd.. hopelijk dat ze er van 'leren'... wel jammer... misschien dat ze nog een leuke actie verzinnen op de laatste dagquote:Op zondag 3 februari 2008 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi zo, laat het maar eens duidelijk zijn dat we niet elke prijs betalen.
Ik ga nu zo'n 13/14 jaar naar PSV en heb nog nooit gezeurd over de prijs van wedstrijden maar dit is echt bullshit.... 16e finale tegen een onbekende club en dan zulke prijzen. Wat willen ze dan voor een halve finale vragen: 100 euro voor het goedkoopste kaartje?
Ik vind dat helemaal niet erg, zolang ik de wedstrijd maar te zien krijg en hopen dat PSV er iets van leertquote:Op zondag 3 februari 2008 09:08 schreef Lemming22 het volgende:
...
En de prijzen voor een kaartje zijn toch zo belachelijk hoog dat de tribunes akelig leeg blijven en dat is weer slecht voor het beeld van PSV (nu zijn er pas 6000 kaarten verkocht voor tegen Helsingborgs heb ik gehoord)
leer ons maar zingen, dan leren wij jullie voetballenquote:Op zondag 3 februari 2008 11:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik verwacht nog genoeg, gezien veel reacties op de veel te hoge prijzen.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel kaartjes zijn er nog voor Helsingborgs? Wil er wel heen eigenlijk
Mooiquote:Op zondag 3 februari 2008 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog genoeg, gezien veel reacties op de veel te hoge prijzen.
thxquote:Op zondag 3 februari 2008 17:32 schreef Bos81 het volgende:
Paaskonijn:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22597
Dus nog ruim 10.000 kaarten over
Gisteren toch? Weet het zelf niet ik was net na de wedstijd weg.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:43 schreef Zwansen het volgende:
Komt AZ-PSV nog bij de wedstrijden? Of moet ik het doen met de gifjes van de goals?
Wederom een belangrijke wedstrijdquote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef Morrigun99 het volgende:
Heerenveen volgende week. Zal wat worden...
Zeker jammer. Maar volgens mij las ik vanmorgen dat hij zich geblesseerd af heeft gemeld bij Jong Oranje, net als Marcellis en Bakkal, dus dan kan Aissati ook niet bij het olympisch elftal laten zien wat hij kan.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop een 2-0 overwinning
Ik vind het wel zonde dat Aissati geen invalbeurten krijgt
Foppe heeft zijn mening alweer klaar.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:52 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Zeker jammer. Maar volgens mij las ik vanmorgen dat hij zich geblesseerd af heeft gemeld bij Jong Oranje, net als Marcellis en Bakkal, dus dan kan Aissati ook niet bij het olympisch elftal laten zien wat hij kan.
zucht... Waarom toch alles via de media?quote:De Haan geïrriteerd door afzeggen Aissati
In De Telegraaf liet Foppe de Haan blijken geïrriteerd te zijn door de afzegging van Aissati. "Dirk en Otman zijn echt geblesseerd, Ismail is fit, maar voelt zich niet superfit. Hij wil liever een week bij PSV trainen dan met ons mee, omdat hij door blessures in de PSV-selectie misschien zaterdag zijn kans krijgt. Ik ben het er niet mee eens, maar kan er niks aan doen. Als een club een speler tegenhoudt, kun je hem opeisen. Als een speler zelf niet wil, houdt alles op."
De Haan: "Ik kan best begrijpen dat een voetballer bij zijn club wil vechten voor zijn kans, maar dit kán gewoon niet. Als je wordt uitgenodigd, moet je daar trots op zijn. Op het EK van Jong Oranje heeft hij twintig minuten gespeeld. Daarna is hij uit beeld geraakt, ook bij PSV. Ik wilde kijken hoe Ismail 'erop' stond."
Als hem wordt gevraagd of hij Aissati in de toekomst zal blijven selecteren, bijt De Haan op zijn lip. "Als ik zo'n afzegging binnenkrijg, denk ik: krijg de hik. Maar verder is het niet verstandig hier dingen over te zeggen. Behalve dat ik spelers meeneem naar Peking die graag willen en zich doorontwikkelen."
Snap ik ook niet, maar heeft Foppe nogal een handje van tov PSV. Zal wel moeten van de KNVB.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:51 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Foppe heeft zijn mening alweer klaar.
[..]
zucht... Waarom toch alles via de media?
quote:Atlético Madrid is andermaal in de race voor PSV-verdediger Carlos Salcido. De onderhandelingen tussen de Mexicaans international en de Colchoneros zouden al in een vergevorderd stadium zijn. Komende zomer moet de deal worden beklonken. (Marca)
mja kben benieuwd.. zal lastiger worden dan de voorgaande wedstrijden vermoed ik.. Heerenveen is volgens mij toch wel echt dé ploeg in vorm..quote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef Morrigun99 het volgende:
Heerenveen volgende week. Zal wat worden...
Ben benieuwd hoe lang we Salcido hier kunnen houden. Maar gelukkig heeft hij een nieuw contract getekend dus dat wordt, als hij gaat, flink de clubkas spekkenquote:
Is dit niet weer dat zelfde gerucht van vorige week?quote:
quote:Peruviaan (17) maakt kennis met PSV
De zeventienjarige Reimond Manco mag op stage komen bij PSV. De Peruviaan liet dit donderdag weten in diverse kranten uit zijn vaderland. Hij zou zelfs een medische keuring ondergaan.
Zelf laat hij weten dat hij enkel komt om kennis te maken met de club. "Ik ga naar PSV om te kijken hoe het er daar aan toe gaat. Ik wil in de toekomst voor die club spelen, maar nu nog niet."
De kans is echter groot dat PSV het talent komende zomer al aan zijn selectie toevoegt. De clubs hebben reeds een getekend akkoord, alleen mag Manco zelf pas tekenen als hij de leeftijd van achttien heeft bereikt.
quote:De Visser bevestigt komst Manco naar PSV
Reimond Manco komt definitief de gelederen van PSV versterken. Het talent komt voor een onbekend bedrag over van Allianza Lima uit Peru en tekent een contract tot medio 2013.
De zaakwaarnemer van het talent heeft nog altijd niets bevestigd, maar PSV-scout Piet de Visser deed dit tegenover Telesport wel. "Hij is een ruwe diamant", aldus de Visser, die hem ontdekte op het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17 jaar "Vanaf dat moment hebben we hem gevolgd. Hij speelt voor dezelfde club als Jefferson Farfán destijds."
Overigens zal de zeventienjarige aanvaller zijn handtekening pas in augustus zetten. Dit omdat hij dan pas achttien wordt, en je niet voor die leeftijd een langdurige verbintenis mag ondertekenen.
quote:'PSV contracteert Peruaans toptalent'
PSV versterkt zich vrijwel zeker met Reimond Manco. De Eindhovenaren hebben een akkoord bereikt met zijn club Allianza Lima over een overname van zestig procent van de transferrechten, weet El Bocon.
De 17-jarige Peruviaan, die zowel offensief op het middenveld als in de aanval uit de voeten kan, wordt in Peru gezien als één van de grootste talenten van het land. Het afgelopen weekend scoorde hij zijn eerste doelpunt voor Allianza.
Behalve PSV, dat hem pas in augustus naar Nederland kan halen omdat hij pas dan achttien wordt, hadden ook Boca Juniors en Real Madrid interesse. In de komende dagen zal de transfer van Manco, die door Piet de Visser werd ontdekt op het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17, definitief afgerond worden.
quote:Peruviaans toptalent op verlanglijstje PSV
PSV ziet in de zestienjarige aanvaller Reimond Manco een goede versterking. De Eindhovenaren ondervinden in hun jacht naar op Manco concurrentie van Real Madrid en Boca Juniors.
Dit weet de El Comercio te melden. PSV is Manco tegengekomen op het Zuid-Amerikaanse kampioenschap voor spelers onder de zeventien jaar. Daar werd hij verkozen tot ‘meest waardevolle speler.'
De Peruviaan staat onder contract bij Alianza Lima. Met die club heeft de landskampioen altijd goede contacten overgehouden na de transfer van Jefferson Farfán.
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik kan op de site van RTL alleen de filmpjes van de reacties zien, en niet van de wedstrijden... Waar precies kan ik die vinden?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier staat het online:
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Het is alweer ontkendquote:Op maandag 4 februari 2008 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zal wel vertrekken.
Ik heb het gevoel dat Mathijsen zijn vervanger gaat worden.
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:15 schreef ASSpirine het volgende:
Het is wel leuk dat er "toptalenten" naar PSV komen, maar het is en blijft jammer dat er minder en minder Nederlanders aanwezig zijn bij PSV.
Farfan zal er wel wat mee te maken hebben dat Manco komt. Lijkt me logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |