Ik heb vernomen dat er afgelopen woensdag 14000 kaarten waren verkocht. Nog steeds erg weinig, maar wat wil je met zulke prijzen...quote:Op zondag 3 februari 2008 09:08 schreef Lemming22 het volgende:
(nu zijn er pas 6000 kaarten verkocht voor tegen Helsingborgs heb ik gehoord)
Dat horen we vaker.quote:
Kan je Hongaars danquote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef -SG- het volgende:
Wie heeft er een link van die hongaarse site met het dzsudzsak topic?
Lijkt me leuk om het na een aantal wedstrijden weer door te lezen.
u vraagt, wij draaienquote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef -SG- het volgende:
Wie heeft er een link van die hongaarse site met het dzsudzsak topic?
Lijkt me leuk om het na een aantal wedstrijden weer door te lezen.
West Ham supportersquote:Op zondag 3 februari 2008 11:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hopelijk WHUFC volgend jaar Europa in en mogen ze tegen PSV, kunnen ze in Eindhoven is echt supporters zien.
Worden ze THUIS!, 90 minuten lang weg gezongen
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
West Ham supporters![]()
![]()
![]()
Eigen spelers uitjoelen en juichen wanneer een been gebroken wordt.
Ik was nog wel bang dat mede door die ervaring van Hofland; Feyenoord sinds jaren een super verdediging zou krijgenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:28 schreef mcyodogg het volgende:
En dan hoopte we hier dat Hofland zou komen
Haha inderdaad.. blij toe dat PSV em niet gehaald heeft zeg..quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik was nog wel bang dat mede door die ervaring van Hofland; Feyenoord sinds jaren een super verdediging zou krijgen.
Thnxquote:Op zondag 3 februari 2008 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je Hongaars dan?
Hier zitten wel een aantal:
http://www.xtratime.org/forum/showthread.php?t=219041&page=35
....En thnxquote:Op zondag 3 februari 2008 12:21 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien:
http://www.xtratime.org/forum/showthread.php?t=219041&page=4
edit/
iemand was me net voor![]()
Mooi zo, laat het maar eens duidelijk zijn dat we niet elke prijs betalen.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat er afgelopen woensdag 14000 kaarten waren verkocht. Nog steeds erg weinig, maar wat wil je met zulke prijzen...
Ik neem Roda-PSV als ijkpunt. Als je daarna 6+ punten voorstaat dan mag je het echt niet meer weggeven.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:13 schreef Goldfish80 het volgende:
Laten we niet te vroeg juichen. We hebben nog een erg zwaar programma de laatste 11 wedstrijden.
quote:Rens van Eijden, Stijn Wuytens, Rochdi Achenteh en Funso Ojo trainen de komende week met de PSV-selectie mee. Interim-hoofdcoach Sef Vergoossen liet afgelopen vrijdag weten de komende maanden vaker enkele jeugdspelers bij de trainingen te gaan betrekken. Funso Ojo is zelfs een speler uit de B-jeugd.
Ja idd.. hopelijk dat ze er van 'leren'... wel jammer... misschien dat ze nog een leuke actie verzinnen op de laatste dagquote:Op zondag 3 februari 2008 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi zo, laat het maar eens duidelijk zijn dat we niet elke prijs betalen.
Ik ga nu zo'n 13/14 jaar naar PSV en heb nog nooit gezeurd over de prijs van wedstrijden maar dit is echt bullshit.... 16e finale tegen een onbekende club en dan zulke prijzen. Wat willen ze dan voor een halve finale vragen: 100 euro voor het goedkoopste kaartje?
Ik vind dat helemaal niet erg, zolang ik de wedstrijd maar te zien krijg en hopen dat PSV er iets van leertquote:Op zondag 3 februari 2008 09:08 schreef Lemming22 het volgende:
...
En de prijzen voor een kaartje zijn toch zo belachelijk hoog dat de tribunes akelig leeg blijven en dat is weer slecht voor het beeld van PSV (nu zijn er pas 6000 kaarten verkocht voor tegen Helsingborgs heb ik gehoord)
leer ons maar zingen, dan leren wij jullie voetballenquote:Op zondag 3 februari 2008 11:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hopelijk WHUFC volgend jaar Europa in en mogen ze tegen PSV, kunnen ze in Eindhoven is echt supporters zien.
Worden ze THUIS!, 90 minuten lang weg gezongen
Ik verwacht nog genoeg, gezien veel reacties op de veel te hoge prijzen.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel kaartjes zijn er nog voor Helsingborgs? Wil er wel heen eigenlijk
Mooiquote:Op zondag 3 februari 2008 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog genoeg, gezien veel reacties op de veel te hoge prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |