thxquote:Op zondag 3 februari 2008 17:32 schreef Bos81 het volgende:
Paaskonijn:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22597
Dus nog ruim 10.000 kaarten over
Gisteren toch? Weet het zelf niet ik was net na de wedstijd weg.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:43 schreef Zwansen het volgende:
Komt AZ-PSV nog bij de wedstrijden? Of moet ik het doen met de gifjes van de goals?
Wederom een belangrijke wedstrijdquote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef Morrigun99 het volgende:
Heerenveen volgende week. Zal wat worden...
Zeker jammer. Maar volgens mij las ik vanmorgen dat hij zich geblesseerd af heeft gemeld bij Jong Oranje, net als Marcellis en Bakkal, dus dan kan Aissati ook niet bij het olympisch elftal laten zien wat hij kan.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop een 2-0 overwinning
Ik vind het wel zonde dat Aissati geen invalbeurten krijgt
Foppe heeft zijn mening alweer klaar.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:52 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Zeker jammer. Maar volgens mij las ik vanmorgen dat hij zich geblesseerd af heeft gemeld bij Jong Oranje, net als Marcellis en Bakkal, dus dan kan Aissati ook niet bij het olympisch elftal laten zien wat hij kan.
zucht... Waarom toch alles via de media?quote:De Haan geïrriteerd door afzeggen Aissati
In De Telegraaf liet Foppe de Haan blijken geïrriteerd te zijn door de afzegging van Aissati. "Dirk en Otman zijn echt geblesseerd, Ismail is fit, maar voelt zich niet superfit. Hij wil liever een week bij PSV trainen dan met ons mee, omdat hij door blessures in de PSV-selectie misschien zaterdag zijn kans krijgt. Ik ben het er niet mee eens, maar kan er niks aan doen. Als een club een speler tegenhoudt, kun je hem opeisen. Als een speler zelf niet wil, houdt alles op."
De Haan: "Ik kan best begrijpen dat een voetballer bij zijn club wil vechten voor zijn kans, maar dit kán gewoon niet. Als je wordt uitgenodigd, moet je daar trots op zijn. Op het EK van Jong Oranje heeft hij twintig minuten gespeeld. Daarna is hij uit beeld geraakt, ook bij PSV. Ik wilde kijken hoe Ismail 'erop' stond."
Als hem wordt gevraagd of hij Aissati in de toekomst zal blijven selecteren, bijt De Haan op zijn lip. "Als ik zo'n afzegging binnenkrijg, denk ik: krijg de hik. Maar verder is het niet verstandig hier dingen over te zeggen. Behalve dat ik spelers meeneem naar Peking die graag willen en zich doorontwikkelen."
Snap ik ook niet, maar heeft Foppe nogal een handje van tov PSV. Zal wel moeten van de KNVB.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:51 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Foppe heeft zijn mening alweer klaar.
[..]
zucht... Waarom toch alles via de media?
quote:Atlético Madrid is andermaal in de race voor PSV-verdediger Carlos Salcido. De onderhandelingen tussen de Mexicaans international en de Colchoneros zouden al in een vergevorderd stadium zijn. Komende zomer moet de deal worden beklonken. (Marca)
mja kben benieuwd.. zal lastiger worden dan de voorgaande wedstrijden vermoed ik.. Heerenveen is volgens mij toch wel echt dé ploeg in vorm..quote:Op maandag 4 februari 2008 01:14 schreef Morrigun99 het volgende:
Heerenveen volgende week. Zal wat worden...
Ben benieuwd hoe lang we Salcido hier kunnen houden. Maar gelukkig heeft hij een nieuw contract getekend dus dat wordt, als hij gaat, flink de clubkas spekkenquote:
Is dit niet weer dat zelfde gerucht van vorige week?quote:
quote:Peruviaan (17) maakt kennis met PSV
De zeventienjarige Reimond Manco mag op stage komen bij PSV. De Peruviaan liet dit donderdag weten in diverse kranten uit zijn vaderland. Hij zou zelfs een medische keuring ondergaan.
Zelf laat hij weten dat hij enkel komt om kennis te maken met de club. "Ik ga naar PSV om te kijken hoe het er daar aan toe gaat. Ik wil in de toekomst voor die club spelen, maar nu nog niet."
De kans is echter groot dat PSV het talent komende zomer al aan zijn selectie toevoegt. De clubs hebben reeds een getekend akkoord, alleen mag Manco zelf pas tekenen als hij de leeftijd van achttien heeft bereikt.
quote:De Visser bevestigt komst Manco naar PSV
Reimond Manco komt definitief de gelederen van PSV versterken. Het talent komt voor een onbekend bedrag over van Allianza Lima uit Peru en tekent een contract tot medio 2013.
De zaakwaarnemer van het talent heeft nog altijd niets bevestigd, maar PSV-scout Piet de Visser deed dit tegenover Telesport wel. "Hij is een ruwe diamant", aldus de Visser, die hem ontdekte op het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17 jaar "Vanaf dat moment hebben we hem gevolgd. Hij speelt voor dezelfde club als Jefferson Farfán destijds."
Overigens zal de zeventienjarige aanvaller zijn handtekening pas in augustus zetten. Dit omdat hij dan pas achttien wordt, en je niet voor die leeftijd een langdurige verbintenis mag ondertekenen.
quote:'PSV contracteert Peruaans toptalent'
PSV versterkt zich vrijwel zeker met Reimond Manco. De Eindhovenaren hebben een akkoord bereikt met zijn club Allianza Lima over een overname van zestig procent van de transferrechten, weet El Bocon.
De 17-jarige Peruviaan, die zowel offensief op het middenveld als in de aanval uit de voeten kan, wordt in Peru gezien als één van de grootste talenten van het land. Het afgelopen weekend scoorde hij zijn eerste doelpunt voor Allianza.
Behalve PSV, dat hem pas in augustus naar Nederland kan halen omdat hij pas dan achttien wordt, hadden ook Boca Juniors en Real Madrid interesse. In de komende dagen zal de transfer van Manco, die door Piet de Visser werd ontdekt op het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17, definitief afgerond worden.
quote:Peruviaans toptalent op verlanglijstje PSV
PSV ziet in de zestienjarige aanvaller Reimond Manco een goede versterking. De Eindhovenaren ondervinden in hun jacht naar op Manco concurrentie van Real Madrid en Boca Juniors.
Dit weet de El Comercio te melden. PSV is Manco tegengekomen op het Zuid-Amerikaanse kampioenschap voor spelers onder de zeventien jaar. Daar werd hij verkozen tot ‘meest waardevolle speler.'
De Peruviaan staat onder contract bij Alianza Lima. Met die club heeft de landskampioen altijd goede contacten overgehouden na de transfer van Jefferson Farfán.
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik kan op de site van RTL alleen de filmpjes van de reacties zien, en niet van de wedstrijden... Waar precies kan ik die vinden?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier staat het online:
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Het is alweer ontkendquote:Op maandag 4 februari 2008 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zal wel vertrekken.
Ik heb het gevoel dat Mathijsen zijn vervanger gaat worden.
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:15 schreef ASSpirine het volgende:
Het is wel leuk dat er "toptalenten" naar PSV komen, maar het is en blijft jammer dat er minder en minder Nederlanders aanwezig zijn bij PSV.
Farfan zal er wel wat mee te maken hebben dat Manco komt. Lijkt me logisch
Ja idd gisteren stond die er nog op die link die ik gaf maar nu niet meer.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik kan op de site van RTL alleen de filmpjes van de reacties zien, en niet van de wedstrijden... Waar precies kan ik die vinden?
Hier kun je in ieder geval alle doelpunten vinden van afgelopen weekendquote:Op maandag 4 februari 2008 16:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik kan op de site van RTL alleen de filmpjes van de reacties zien, en niet van de wedstrijden... Waar precies kan ik die vinden?
topquote:Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier kun je in ieder geval alle doelpunten vinden van afgelopen weekend.
Stond op Private, is nu Publicquote:Op maandag 4 februari 2008 20:26 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
top, dankje
EDIT: Mag ik ook je inlogcode
quote:
Uit mn hoofd is het een vrije loting erna.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:38 schreef ErikT het volgende:
Na Helsingborgs IF wachten de Spurs of Slavia Praag (). Leuk.
Weet iemand hoe het daarna verder gaat? Ik kan geen schema vinden. Ik ben benieuwd of we Bayern pas in de finale kunnen treffen e. d.
Als er niet vergeten is om Dzsudzsak in te schrijven kan er misschien nog wel ergens gestunt worden, maar anders zie ik het gewoon heel somber in.. We hebben dit seizoen Europees gezien eigenlijk nog helemaal niks in de melk te brokkelen gehad.. Zelfs tegen CSKA eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:25 schreef ErikT het volgende:
Volgende week eindelijk UEFA Cup. Het lijkt wel een jaar geleden dat we een Europese wedstrijd speelden.
Wat denken jullie, gaan we de UEFA Cup winnen? Met minder dan een halve finale ben ik eigenlijk niet tevreden.
Inderdaad. Kwa europees zie ik het niet zo rooskleurig uit. Een ronde verder ok maar dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:10 schreef mcyodogg het volgende:
Als PSV presteert zoals ze gedaan hebben tegen Ajax/Feyenoord, dan gaat elke ploeg het moeilijk hebben met PSV. Maar je hebt Heerenveen gezien toen ze een offday hadden tegen Helsingborgs.
Ben wezen kijken. Vond Koevermans maar zeer matig spelen, had veel meer van hem verwacht. Aissati werkte ontzettend hard en had een paar mooie acties. Voor de rest maar matig.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:37 schreef mcyodogg het volgende:
0-0 tegen RKC met deze spelers
Roorda, Fagner, Van Eijden, Wuytens (46, Ojo), Rajkovic, Van der Leegte (46, Achenteh), Méndez, Jonathan, Koevermans (84, Schijvenaars), Aissati en Zonneveld (46, Voss).
Nee daar haalden we maar 6 punten tegenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
We hebben dit seizoen Europees gezien eigenlijk nog helemaal niks in de melk te brokkelen gehad.. Zelfs tegen CSKA eigenlijk niet..
Dat wel maar bijzonder goed waren we niet, in de laatste minuten van beide potten was het toch wel billenknijpen..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee daar haalden we maar 6 punten tegen
Zullen we dan samen een pint pakken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:59 schreef jde_kok het volgende:
Heb zin in mijn reisje naar Zweden...
De beker werd van de laatste 10 jaar alleen in 2005 gewonnen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:29 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vind PSV weer leuk spelen, maar het kan nog aanzienlijk beter. Wat ik echter VEEL belangrijker vind, is dat je merkt dat de spelvreugde en het saamhorigheidsgevoel terug lijken te zijn.
Daar genoot ik zo van bij PSV de afgelopen jaren. Alsof een vriendenclub ieder jaar opnieuw de beker won.
Reken jezelf nou alsjeblieft nog niet rijk, waarom laat iedereen zich toch altijd zo meeslepen door die commentaren in de media?!? Er wordt gedaan alsof we absoluut onaantastbaar zijn. Mikt Doedelzak die bal ietsjes hoger en geeft AZ die slappe terugspeelbal niet en trappen ze voor de verandering wél een keer een bal binnen dan stond er maandag in de krant dat PSV toch nog steeds zo wisselvallig speelt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef WooZ het volgende:
BEN IK NOU ZO GEK OF IS DIE CONCURRENTIE NOU ZO SLECHT?
of draait het ineens allemaal?
WTF gebeurt hier in een maand tijd![]()
![]()
![]()
Zelfs zonder vorig jaar, het is toch niet zo moeilijk om aan de hand van de afgelopen wedstrijden te zien dat we echt niet zoveel beter zijn dan onze tegenstanders. Ik stoor me ook altijd aan dat opportunistisch geneuzel wat je in de media ziet. Zonder gekheid: als PSV van AZ verloren had was het beeld in de media volkomen anders geweest en nu zijn we opeens de gedoodverfde kampioen. Tja, mijns inziens kan dat nooit van 1 wedstrijd afhangen....quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:15 schreef Imperatore het volgende:
I couldn't agree more. Een slag om de arm houden, kan absoluut geen kwaad. Getuige vorig jaar, laat dat een les geweest zijn.
Inderdaad en er zijn nog vrij veel wedstrijden te spelen, waarin we het kunnen laten liggen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs zonder vorig jaar, het is toch niet zo moeilijk om aan de hand van de afgelopen wedstrijden te zien dat we echt niet zoveel beter zijn dan onze tegenstanders. Ik stoor me ook altijd aan dat opportunistisch geneuzel wat je in de media ziet. Zonder gekheid: als PSV van AZ verloren had was het beeld in de media volkomen anders geweest en nu zijn we opeens de gedoodverfde kampioen. Tja, mijns inziens kan dat nooit van 1 wedstrijd afhangen....
*Nuenen meldt zich!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand die glasvezel heeft in Eindhoven?
PSV - Heerenveen in HD
klik Voor de ultieme wedstrijdervaringquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Heerenveen in HD
Tuurlijk zit het PSV in bepaalde situaties mee, maar we gaan toch niet beweren dat al die wedstrijden ook net zo goed verloren hadden kunnen worden? Hoeveel heeft AZ bijvoorbeeld tegen PSV weten te creeeren? Het enige wat ik me kan herinneren is een aardige poging van Dembele. Veel dichterbij zijn ze niet geweest.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reken jezelf nou alsjeblieft nog niet rijk, waarom laat iedereen zich toch altijd zo meeslepen door die commentaren in de media?!? Er wordt gedaan alsof we absoluut onaantastbaar zijn. Mikt Doedelzak die bal ietsjes hoger en geeft AZ die slappe terugspeelbal niet en trappen ze voor de verandering wél een keer een bal binnen dan stond er maandag in de krant dat PSV toch nog steeds zo wisselvallig speelt.
Dan gaat het er ineens weer over dat PSV tegen Feyenoord en VVV bij elkaar anderhalf uur tegen 10 man heeft gespeeld zonder te scoren, dat we het tegen Sparta en Excelsior thuis nog onnodig spannend maakten en we zeker tegen die laatste gewoon gezwijnd hebben. Dat we van geluk mogen spreken dat Ajax niet in de 6e minuut al op voorsprong kwam.
We staan er goed voor maar een beetje meer besef van het feit dat het ook wel allemaal heel erg meezit op het moment en dat we voor het eind van de competitie nog wel een paar keer de andere kant van de medaille te zien zullen krijgen zou niet verkeerd zijn.
FF oftopic, maar heet jij toevallig Dennisquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
*Nuenen meldt zich!
Maar ik heb een seizoenskaart. Inplaats dat ze dat met uitwedstrijden doen.
Klopt helemaal. Maar jij schetst hier wel een heel wat genuanceerder beeld dan de media en sommige supporters. En juist aan dat ongenuanceerde opportunisme erger ik me.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tuurlijk zit het PSV in bepaalde situaties mee, maar we gaan toch niet beweren dat al die wedstrijden ook net zo goed verloren hadden kunnen worden? Hoeveel heeft AZ bijvoorbeeld tegen PSV weten te creeeren? Het enige wat ik me kan herinneren is een aardige poging van Dembele. Veel dichterbij zijn ze niet geweest.
We kunnen na een maand Vergoossen concluderen dat PSV wellicht niet haar tegenstanders overrompelt, of optisch veel beter is. Maar PSV geeft zeer weinig weg. Feyenoord kon met 11 man niets meer dan een rolletje van Makaay produceren, Ajax heeft dan wel 2 a 3 redelijke kansen gehad, maar veel dreigender dan dat vond ik ze niet. AZ zei ik net al.
Dat het voetballend beter kan, en dat tegenstanders hier en daar wat onzorgvuldig zijn, daar heeft elke club wel mee te maken. Onaantastbaar zijn we verre van. Maar ik kan niet vaak zeggen dat PSV onterecht gewonnen heeft. Kampioenschap is nog ver, kan nog van alles misgaan, maar als ik PSV vergelijk met andere ploegen is het lang niet heel vreemd dat ze op kop staan.
Ik snap dat je je ergert aan die opportunistische media. Maar je snapt toch wel dat ze dat deels doen om weer eens de druk op PSV te vergroten. Lekker de hele tijd roepen dat PSV afgelopen week kampioen is geworden, wetende dat ze dat nog wel even waar moeten zien te maken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar jij schetst hier wel een heel wat genuanceerder beeld dan de media en sommige supporters. En juist aan dat ongenuanceerde opportunisme erger ik me.
Nope, ben ik nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:59 schreef DuranK het volgende:
[..]
FF oftopic, maar heet jij toevallig Dennis? Ik ken namelijk een Dennis uit Nuenen met een seizoenskaart voor PSV
Ja ik. Tongelre. Misschien ook nog de wedstrijd tegen die zweden stond er.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Heerenveen in HD
Ach, de reden waarom ze het doen vind ik niet zo boeiend, ik vind het gewoon nogal dommig overkomen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:04 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik snap dat je je ergert aan die opportunistische media. Maar je snapt toch wel dat ze dat deels doen om weer eens de druk op PSV te vergroten. Lekker de hele tijd roepen dat PSV afgelopen week kampioen is geworden, wetende dat ze dat nog wel even waar moeten zien te maken.
Hier, zie je nou wel, het stikt van de mensen die wél de situatie goed in kunnen schatten, dan moet dat voor "profs" als de journalisten toch ook mogelijk zijnquote:PSV speelt degelijk, maar is helaas niet zo onaantastbaar als in 2004/2005. Ik ben gematigd positief over wat komen gaat. Het zal nog een lastige race worden, maar als ik kijk naar het programma van Ajax en Heerenveen (de twee meest voor de hand liggende concurrenten), dan zie ik dat zij het minstens, zo niet nog lastiger zullen krijgen qua tegenstanders.
Uiteraard ligt de druk bij PSV. Maar Ajax moet nog naar clubs als: Roda, NAC, Twente, Heerenveen en Groningen. Niet echt een programma om jaloers op te zijn. Ook Heerenveen speelt nog lastige wedstrijden tegen Twente (uit), NAC (thuis), Groningen (uit), Roda (thuis), Ajax (thuis) en natuurlijk uit bij ons.
Als PSV geen gekke dingen doet, dan zou het in principe op de titel moeten kunnen afstevenen (let op de voorzichtige formulering).
nou neequote:
Nou, voor PSV heeft 'ie volgens mij ook al twee keer achter elkaar gescoord, dus als 'ie dat nou eventjes blijft doenquote:Danko Lazovic heeft de smaak te pakken in de Servische nationale ploeg. De spits van PSV scoorde opnieuw in de oefeninterland uit tegen Macedonië (1-1).
Lazovic opende de score in de 42ste minuut. Met dat doelpunt staat de 24-jarige aanvaller inmiddels op zes treffers in negentien interlands. Lazovic had zestien duels nodig om er drie te maken en scoorde in zijn laatste drie wedstrijden juist drie keer.
Kan ie ook niet geblesseerd raken en zich in de kijker spelenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Oh, en Afellay toch niet in de basis bij NL![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |