Ja idd gisteren stond die er nog op die link die ik gaf maar nu niet meer.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik kan op de site van RTL alleen de filmpjes van de reacties zien, en niet van de wedstrijden... Waar precies kan ik die vinden?
Hier kun je in ieder geval alle doelpunten vinden van afgelopen weekendquote:Op maandag 4 februari 2008 16:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik kan op de site van RTL alleen de filmpjes van de reacties zien, en niet van de wedstrijden... Waar precies kan ik die vinden?
topquote:Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier kun je in ieder geval alle doelpunten vinden van afgelopen weekend.
Stond op Private, is nu Publicquote:Op maandag 4 februari 2008 20:26 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
top, dankje
EDIT: Mag ik ook je inlogcode
quote:
Uit mn hoofd is het een vrije loting erna.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:38 schreef ErikT het volgende:
Na Helsingborgs IF wachten de Spurs of Slavia Praag (). Leuk.
Weet iemand hoe het daarna verder gaat? Ik kan geen schema vinden. Ik ben benieuwd of we Bayern pas in de finale kunnen treffen e. d.
Als er niet vergeten is om Dzsudzsak in te schrijven kan er misschien nog wel ergens gestunt worden, maar anders zie ik het gewoon heel somber in.. We hebben dit seizoen Europees gezien eigenlijk nog helemaal niks in de melk te brokkelen gehad.. Zelfs tegen CSKA eigenlijk niet..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:25 schreef ErikT het volgende:
Volgende week eindelijk UEFA Cup. Het lijkt wel een jaar geleden dat we een Europese wedstrijd speelden.
Wat denken jullie, gaan we de UEFA Cup winnen? Met minder dan een halve finale ben ik eigenlijk niet tevreden.
Inderdaad. Kwa europees zie ik het niet zo rooskleurig uit. Een ronde verder ok maar dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:10 schreef mcyodogg het volgende:
Als PSV presteert zoals ze gedaan hebben tegen Ajax/Feyenoord, dan gaat elke ploeg het moeilijk hebben met PSV. Maar je hebt Heerenveen gezien toen ze een offday hadden tegen Helsingborgs.
Ben wezen kijken. Vond Koevermans maar zeer matig spelen, had veel meer van hem verwacht. Aissati werkte ontzettend hard en had een paar mooie acties. Voor de rest maar matig.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:37 schreef mcyodogg het volgende:
0-0 tegen RKC met deze spelers
Roorda, Fagner, Van Eijden, Wuytens (46, Ojo), Rajkovic, Van der Leegte (46, Achenteh), Méndez, Jonathan, Koevermans (84, Schijvenaars), Aissati en Zonneveld (46, Voss).
Nee daar haalden we maar 6 punten tegenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
We hebben dit seizoen Europees gezien eigenlijk nog helemaal niks in de melk te brokkelen gehad.. Zelfs tegen CSKA eigenlijk niet..
Dat wel maar bijzonder goed waren we niet, in de laatste minuten van beide potten was het toch wel billenknijpen..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee daar haalden we maar 6 punten tegen
Zullen we dan samen een pint pakken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:59 schreef jde_kok het volgende:
Heb zin in mijn reisje naar Zweden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |