En ze zijn zo bescheiden geblevenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig dat de Heerenveen-fans in ieder geval niet zijn gaan zweven van de suprematie van hun club.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gelukkig dat de Heerenveen-fans in ieder geval niet zijn gaan zweven van de suprematie van hun club.
Onzin volgens Sibon. Uit hebben ze meer punten gepakt als thuis.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv gaat dit gewoon winnen. De prestaties van Heerenveen zijn thuis veel beter. Uit hebben ze het meestal lastig.
Op zich hilarisch, maar Roda JC wist PSV toch ook behoorlijk te vernederen in Eindhoven. Heerenveen voetbalt nog eens vele malen beter ook... PSV zal in ieder geval vaker moeten scoren dan in de voorgaande wedstrijden, want Heerenveen prikt er zeker wel een of twee in.quote:
Roda is PSV's angstgegner, al vele jaren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Op zich hilarisch, maar Roda JC wist PSV toch ook behoorlijk te vernederen in Eindhoven. Heerenveen voetbalt nog eens vele malen beter ook... PSV zal in ieder geval vaker moeten scoren dan in de voorgaande wedstrijden, want Heerenveen prikt er zeker wel een of twee in.
En natuurlijk, Sibon
Persoonlijk vind ik vergelijkingen met voorgaande jaren compleet nutteloos. Dat PSV de laatste jaren moeiteloos van SC Heerenveen wist te winnen, wil toch niet zeggen dat dat vanavond ook het geval zal zijn? Die Friezen hebben dit seizoen een verdomd sterk team staan (dat heeft PSV in de uitwedstrijd al gemerkt) dat beter draait dan ooit, dus een klinkende overwinning zal dit jaar moeilijk te realiseren zijn. Denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:57 schreef PyTh het volgende:
Roda is PSV's angstgegner, al vele jaren.
PSV heeft de laatste jaren thuis tegen Heerenveen nooit problemen gekent en als ze morgen net zo'n organisatie hebben staan als tegen ajax en az gaat dat zeker goedkomen.
Beetje zure maar toch verdiende nederlaag voor jouw clubje vandaag niet?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat Roda PSV wegspeelde zegt dan ook weer niets over morgenavond. Voorlopig de enige keer geweest dit seizoen dat PSV thuis de mindere was.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vergelijkingen met voorgaande jaren compleet nutteloos. Dat PSV de laatste jaren moeiteloos van SC Heerenveen wist te winnen, wil toch niet zeggen dat dat vanavond ook het geval zal zijn? Die Friezen hebben dit seizoen een verdomd sterk team staan (dat heeft PSV in de uitwedstrijd al gemerkt) dat beter draait dan ooit, dus een klinkende overwinning zal dit jaar moeilijk te realiseren zijn. Denk ik.
Iddquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Thuis tegen Lyon, wat een prachtwedstrjid was dat zeg
Prachtig inderdaad. Wat een team was dat zeg. Maar onder Stevens denk ik dat wij die hoogten weer gaan bereiken. Hij is voor mijn gevoel écht de goede man, op de juiste tijd, op de juiste plaats. We zullen zien, ik heb er in ieder geval vertrouwen in.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:59 schreef Leso_Varen het volgende:
Met op dat prachtseizoen dat prachtfilmpje
Ook kippenvel
Prachtig seizoen, en Gomes op het laatst
Heerenveen speelt goed en bijzonder aanvallend. En welk type tegenstanders ligt PSV al jaren het beste? Juist.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Op zich hilarisch, maar Roda JC wist PSV toch ook behoorlijk te vernederen in Eindhoven. Heerenveen voetbalt nog eens vele malen beter ook... PSV zal in ieder geval vaker moeten scoren dan in de voorgaande wedstrijden, want Heerenveen prikt er zeker wel een of twee in.
En natuurlijk, Sibon
wat een figurenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar deze selectie heeft het uit toch lastiger momenteel. Uit tegen Utrecht en De graafschap waren lastige wedstrijden, die fenomenale wedstrijden waarom we nu zo worden opgehemeld waren thuis (AZ, Vitesse, VVV).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Onzin volgens Sibon. Uit hebben ze meer punten gepakt als thuis.
Geen Afellay dus. Nu wel Aissati en geen Mendezquote:Aissati vanavond in basis bij PSV
PSV start vanavond vermoedelijk met Ismail Aissati in de basis.
Bij de Eindhovenaren is het meespelen van Mike Zonneveld nog onzeker en ontbreken verder Eric Addo en John de Jong.
Verder kan trainer Sef Vergoossen beschikken over een fitte spelersgroep.
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes; Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides; Simons, Bakkal, Aissati; Farfan, Lazovic, Dzsudszak.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Hey zullen we deze vanavond met z'n allen inzetten?!?
http://www.youtube.com/watch?v=eYnGmlwHpgE
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen Afellay? Nog niet echt fit ofzo? Nog wat pijntjes van de Interland? Naja hij zal de tweede helft erwel in komen als het niet goed gaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen Afellay dus. Nu wel Aissati en geen Mendez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |