6 oktober.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wanneer stonden jullie voor het laatst met 3-0 voor thuis?
Tegen Sparta heeft het nooit 3-0 gestaan, de wedstrijden tegen FC Utrecht en VVV weet ik ook niet zo zeker maar volgens mij heeft het toen ook 2-1 gestaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
wo 23-1 PSV Sparta Rotterdam 3 - 1
za 22-12 PSV FC Utrecht 4 - 1
za 20-10 PSV VVV-Venlo 3 - 1
za 6-10 PSV Willem II 3 - 0
zo 23-9 PSV Feyenoord 4 - 0
za 25-8 PSV NEC 5 - 0
kloptquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tegen Sparta heeft het nooit 3-0 gestaan, de wedstrijden tegen FC Utrecht en VVV weet ik ook niet zo zeker maar volgens mij heeft het toen ook 2-1 gestaan
Ja, wij raken altijd in de war van al dat gekke licht bij julliequote:Op donderdag 7 februari 2008 13:23 schreef rubbereend het volgende:
en deze eeuw gaan ze er ook lekker in tegen jullie SCH
Mijn mening dat PSV kampioen wordt is vooral gebaseerd op de concurrenten. PSV is zwakker dan vorig jaar, en veel zwakker dan het jaar daar voor. Maar AZ is er niet meer, Ajax loopt ook nog steeds voor geen meter en Feyenoord krabbelt net weer wat op.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar jij schetst hier wel een heel wat genuanceerder beeld dan de media en sommige supporters. En juist aan dat ongenuanceerde opportunisme erger ik me.
dan doen we dat goed... want daar is dat licht ook voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, wij raken altijd in de war van al dat gekke licht bij jullie
Feyenoord doet het niet veel beter dan vorig seizoen hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mijn mening dat PSV kampioen wordt is vooral gebaseerd op de concurrenten. PSV is zwakker dan vorig jaar, en veel zwakker dan het jaar daar voor. Maar AZ is er niet meer, Ajax loopt ook nog steeds voor geen meter en Feyenoord krabbelt net weer wat op.
Ik voelde me een beetje aangesproken![]()
Ze hebben echter wel wat meer smoel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Feyenoord doet het niet veel beter dan vorig seizoen hoor.
Bron: VIquote:Preses Alianza verklapt dat PSV Farfán verkoopt
07/02/2008 22:45
PSV neemt komende zomer afscheid van Jefferson Farfán, die nog een contract tot medio 2010 heeft. Dat valt op te maken uit de woorden van voorzitter Carlos Franco van Alianza Lima, de Peruaanse club die nog vijftien procent van de transferrechten van de aanvaller bezit.
'De voorzitter van PSV heeft me gezegd dat Jefferson Farfán in juni wordt verkocht', aldus Franco tegenover Terra Perú. 'Ze hebben iemand nodig die zijn plaats inneemt en ze willen hem vervangen door een Peruaan.'
Franco kwam met meer nieuws. Zo heeft PSV in december in Lima al gesproken over de koop van Reimond Manco, de zeventienjarige spits die komende zomer aansluit in Eindhoven. Bovendien gaan de clubs samenwerken op het gebied van de jeugdopleiding.
Manco komt in het gezelschap van zijn zaakwaarnemer en Franco vrijdag naar Eindhoven om sfeer te proeven. Hij is onder meer te gast bij de topper tussen PSV en SC Heerenveen in het Philips stadion. Manco traint tijdens zijn verblijf in Nederland niet mee.
Lijkt me ook echt iets wat je met die voorzitter bespreektquote:
ja want dat kon je vorige zomer voorzienquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:33 schreef ganzenherder het volgende:
Niet zon geweldige timing opzich. Dat hij niet zijn hele leven bij PSV blijft snap ik maar vorig seizoen had je veel en veel meer geld voor hem kunnen vangen
We zijn nog steeds kampioen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Nee ik bedoel het meer in de zin van waarom een speler verkopen waarvan je weet dat hij veel beter kan dan dat hij dit seizoen laat zien. Das hetzelfde als aandelen verkopen als de koers het laagste punt heeft bereikt enzoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want dat kon je vorige zomer voorzien
ik zou eerst inzetten op een contractverlenging. Voor mij hoeft hij niet persé weg
tja met nog een 1 jarig contract zakt de prijs sowieso. Als hij dan toch moet hopen dat hij de stijgende lijn door zet en een paar super maanden draaitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het meer in de zin van waarom een speler verkopen waarvan je weet dat hij veel beter kan dan dat hij dit seizoen laat zien. Das hetzelfde als aandelen verkopen als de koers het laagste punt heeft bereikt enzo
Dan dus contract verlengenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja met nog een 1 jarig contract zakt de prijs sowieso. Als hij dan toch moet hopen dat hij de stijgende lijn door zet en een paar super maanden draait
en ik betwijfel of hij dat wil, want hij zal in salaris niet of nauwelijks omhoog kunnen bij PSV en dan zit er voor hem dus weinig winst in het verlengen van zijn contractquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |