Kom je gezellig meedoen in het livescoretopic?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:18 schreef SCH het volgende:
Ik ben er trouwens niet bij zaterdag omdat ik wat principieler ben geworden in het bezoeken van uitwedstrijden en het uitvak in het PSV-stadion zo abominabel vind (net als in de Arena) dat ik me daar niet meer vrijwillig laat opsluiten.
Dus gewoon lekker thuis kijken, ben benieuwd of het ook echt een topper wordt.
Ik vrees van wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom je gezellig meedoen in het livescoretopic?.
als je heel lief bent wil ik je misschien wel wat verwensenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Maar PSV-ers zijn zo lief. Die zeggen direct: jullie hebben terecht gewonnen enzo. Ajacieden verwensen me tenminste een beetje dood
Tsjah....Sommige namen zijn echt lachwekkend te noemen.Al zei ik toen het gerucht er was dat Adu op het lijstje stond dat dit de nieuwe romario was.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef rubbereend het volgende:
PSV heeft de afgelopen jaren interesse gehad in 259 spelers als we alles moeten geloven
We kunnen ook gewoon met zijn allen een potje gaan rukken tijdens de wedstrijd, met webcamquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je heel lief bent wil ik je misschien wel wat verwensen
Ik verwacht dat er weinig te verwensen valt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je heel lief bent wil ik je misschien wel wat verwensen
hij werd zelfs ooit de nieuwe Pelé genoemdquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Tsjah....Sommige namen zijn echt lachwekkend te noemen.Al zei ik toen het gerucht er was dat Adu op het lijstje stond dat dit de nieuwe romario was.
Hmm.. die friezen hebben rare gewoontes. Dat slootspringen met die lange stok was al raar... maar dit slaat alles.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon met zijn allen een potje gaan rukken tijdens de wedstrijd, met webcam
Ach jah... er word zoveel beweerd. Je ziet door de bomen het bos niet meer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij werd zelfs ooit de nieuwe Pelé genoemd
Dit is ook met stokken, maar dan anders.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hmm.. die friezen hebben rare gewoontes. Dat slootspringen met die lange stok was al raar... maar dit slaat alles.
wil je die verwensing nu al ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon met zijn allen een potje gaan rukken tijdens de wedstrijd, met webcam
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Zo vrienden, nog 3 nachtjes slapen.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je die verwensing nu al ofzo
Tot zondag vind ik je enorm stom.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar vind je ons nog wel aardig als we winnen ?
zo makkelijk gaat dat nietquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:
Nou ja, omdat het waarschijnlijk na een half uur al weer 0-3 staat, dan is er tenminste nog enige opwinding. Het was goed bedoeld hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]een goede reden om uit dat topic te blijven!!
PSV moet toch thuis?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja, omdat het waarschijnlijk na een half uur al weer 0-3 staat, dan is er tenminste nog enige opwinding. Het was goed bedoeld hoor.
U vraagt wij draaienquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wanneer stonden jullie voor het laatst met 3-0 voor thuis?
6 oktober.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wanneer stonden jullie voor het laatst met 3-0 voor thuis?
Tegen Sparta heeft het nooit 3-0 gestaan, de wedstrijden tegen FC Utrecht en VVV weet ik ook niet zo zeker maar volgens mij heeft het toen ook 2-1 gestaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
wo 23-1 PSV Sparta Rotterdam 3 - 1
za 22-12 PSV FC Utrecht 4 - 1
za 20-10 PSV VVV-Venlo 3 - 1
za 6-10 PSV Willem II 3 - 0
zo 23-9 PSV Feyenoord 4 - 0
za 25-8 PSV NEC 5 - 0
kloptquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tegen Sparta heeft het nooit 3-0 gestaan, de wedstrijden tegen FC Utrecht en VVV weet ik ook niet zo zeker maar volgens mij heeft het toen ook 2-1 gestaan
Ja, wij raken altijd in de war van al dat gekke licht bij julliequote:Op donderdag 7 februari 2008 13:23 schreef rubbereend het volgende:
en deze eeuw gaan ze er ook lekker in tegen jullie SCH
Mijn mening dat PSV kampioen wordt is vooral gebaseerd op de concurrenten. PSV is zwakker dan vorig jaar, en veel zwakker dan het jaar daar voor. Maar AZ is er niet meer, Ajax loopt ook nog steeds voor geen meter en Feyenoord krabbelt net weer wat op.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar jij schetst hier wel een heel wat genuanceerder beeld dan de media en sommige supporters. En juist aan dat ongenuanceerde opportunisme erger ik me.
dan doen we dat goed... want daar is dat licht ook voorquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, wij raken altijd in de war van al dat gekke licht bij jullie
Feyenoord doet het niet veel beter dan vorig seizoen hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mijn mening dat PSV kampioen wordt is vooral gebaseerd op de concurrenten. PSV is zwakker dan vorig jaar, en veel zwakker dan het jaar daar voor. Maar AZ is er niet meer, Ajax loopt ook nog steeds voor geen meter en Feyenoord krabbelt net weer wat op.
Ik voelde me een beetje aangesproken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |