Dan zou ik er verkleed heen moeten gaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens keihard housen vanavond?
De vrouw kijkt IDO, dus dan post ik erquote:
Verkledenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan zou ik er verkleed heen moeten gaan. Er is niets te housen vanavond [ afbeelding ]..
?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
Geweldig hoor om 't weer te melden.
Brabandersquote:
Weer Joran?quote:
Goed bezig...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vrouw kijkt IDO, dus dan post ik er
Papier had je al een kaartje, ja hé?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja precies. Voor vrouwen is het bijna nog gevaarlijker dan voor mannen. Van mannen wordt verwacht dat ze geen verschil zien of het niets aan vinden. WIj moeten het zien (ik zie het vaak niet als iemand naar de kapper is geweest) en het ook nog mooi vinden en dat ook nog kunnen uitleggen waarom
Dat is al uitvoerig besproken. Met analyses.quote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
Als we nu allemaal mod worden hoeven we nooit meer een nieuw topic te openen...
Duh! Ik had m nog gepost in een topic vorige week.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Papier had je al een kaartje, ja hé?
Top idee!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
Als we nu allemaal mod worden hoeven we nooit meer een nieuw topic te openen...
Ik heb er zin inquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eens ...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:26 schreef OA het volgende:
[..]
Goed idee.![]()
Ik kan trouwens niet eens Mucken...
quote:
Moet ik 't uitleggenquote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ik 't uitleggen.
Lekker boeiend dat mucken. Ook heel interessant om het in het volgende topic te melden.
Of je niets beters te doen hebt
Lekker boeiend dat iemand er iets van zegt... Niet druk om maken!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ik 't uitleggen.
Lekker boeiend dat mucken. Ook heel interessant om het in het volgende topic te melden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:Beetje mijn -mislukte- topictitel jatten!
Dat is mijn hobby. En elke keer lukt het me een reactie uit te lokkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:Beetje mijn -mislukte- topictitel jatten!
Ik ga nog ff in de winkel kijken maar ik heb nog een leuke Lego truiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies.
@ Papier, heb ga nog een vet shirt kopen.
Mucken wordt ooit nog een olympische sport, dus we moeten mensen even up-to-date houden met hun trainingsresultatenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ik 't uitleggen.
Ernstigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga nog ff in de winkel kijken maar ik heb nog een leuke Lego trui
Volgende keer lekker over heen lezen ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat iemand er iets van zegt... Niet druk om maken!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:Beetje mijn -mislukte- topictitel jatten!
Daar is verandering in gekomenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ken deze SC helemaal niet.
De resultaten zijn anders nu al veelbelovend....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mucken wordt ooit nog een olympische sport, dus we moeten mensen even up-to-date houden met hun trainingsresultaten.
quote:
Serieuze kleding ja.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, even volgende krampje weg doen.
Alles staat in de OP. Dit is de serieuze originele Koffie SC!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Wat voor SC is dit hier eigelijk? Gewoon de GCSC of zoiets als het HOMO in onzin?Of moet ik meer aan het speeltuinbankje in OUD denken met militante [vul maar in]?
Oudquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Wat voor SC is dit hier eigelijk? Gewoon de GCSC of zoiets als het HOMO in onzin?Of moet ik meer aan het speeltuinbankje in OUD denken met militante [vul maar in]?
dit is een gezellige koffie sc waar theedrinkers ook van harte welkom zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ken deze SC helemaal niet.
3x al. En mijn vermoedens wat het is worden alleen maar versterkt. Kut dat het nu weekend is, maandag bel ik de huisarts meteen op voor een afspraak. Telefonisch mij part. Het voelt nu al een stuk rustiger daarbinnen, wat ook niet vreemd is, als die vermoedens kloppen. Kut dat daar nooit aan gedacht is, het is zo freaking logisch.quote:
koffiequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is een gezellige koffie sc waar theedrinkers ook van harte welkom zijn
quote:
gezeik. tof.quote:
Darmen verrot? Of niet goed dichtgenaaid daarbinnen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
3x al. En mijn vermoedens wat het is worden alleen maar versterkt. Kut dat het nu weekend is, maandag bel ik de huisarts meteen op voor een afspraak. Telefonisch mij part. Het voelt nu al een stuk rustiger daarbinnen, wat ook niet vreemd is, als die vermoedens kloppen. Kut dat daar nooit aan gedacht is, het is zo freaking logisch.
Klonk en ik bepalen zelf wel de SC policy in GC,quote:
Caquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gezeik. tof.
Natuurlijk mogen hier smileyposts. Als je maar wel ook nuttige dingen kan neerplempen
Misschien is anders de text-onlylayout een ideequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Erik, ik zwaai naar je.
kijk, geen smileys nodig!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
3x al. En mijn vermoedens wat het is worden alleen maar versterkt. Kut dat het nu weekend is, maandag bel ik de huisarts meteen op voor een afspraak. Telefonisch mij part. Het voelt nu al een stuk rustiger daarbinnen, wat ook niet vreemd is, als die vermoedens kloppen. Kut dat daar nooit aan gedacht is, het is zo freaking logisch.
Plaatje!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]idd..
@ papier: ! Ik heb zojuist me shirt besteld!
We kunnen het voorstellen! (* DaMart steekt beide duimen omhoog)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is anders de text-onlylayout een idee!
De oorzaak die ik vermoed is de liters troep die ik via infuus heb gekregen, 4 dagen lang. Wat ook noodzakelijk was, dat wel. Of beter gezegd, de oorzaak zit 'm in wat die troep doet in je lichaam.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Darmen verrot? Of niet goed dichtgenaaid daarbinnen?
Die plaatjes hadden ze bij mij al gemaakt, geen handschoen te vindenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]De chirurg heeft gereedschap laten zitten?
[..]
Plaatje!
Daar reageren je darmen heel anders op dan een 'normaal' iemand doet, dus een allergische actie oid? maarja, dat is dan toch niet (meer) terug te draaien? Ze kunnen moeilijk je 'bloed' reinigen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De oorzaak die ik vermoed is de liters troep die ik via infuus heb gekregen, 4 dagen lang. Wat ook noodzakelijk was, dat wel. Of beter gezegd, de oorzaak zit 'm in wat die troep doet in je lichaam.
.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klonk en ik bepalen zelf wel de SC policy in GC,![]()
en wat ons betreft: zolang andere SC users zich niet storen, be our guest!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn bloed was ook goed. Ik had wel een allergische reactie, maar op de pilvorm van die antibiotica, na die infuuskuur. Huiduitslag in alle kleurenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar reageren je darmen heel anders op dan een 'normaal' iemand doet, dus een allergische actie oid? maarja, dat is dan toch niet (meer) terug te draaien? Ze kunnen moeilijk je 'bloed' reinigen.
OA (Redactie Frontpage) - zaterdag 2 februari 2008 @ 22:30quote:
mosterd maaltijd van een dag of wat!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
OA (Redactie Frontpage) - zaterdag 2 februari 2008 @ 22:30zie ik nu pas
sinds wanneer OA?
Ah, duidelijk.quote:
Alleen jammer dat je het niet uit je AT krijgtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:35 schreef Pheno het volgende:
Dat JOR forum is echt de tweede onzin
Goed idee geweest
Ik leef nog hoor!
Daar kijk ik weinigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je het niet uit je AT krijgt
Dus als je een koekwaus ziet met dat shirt aan is het Houniet. Dan weet je dat alvast.quote:
Woendagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
OA (Redactie Frontpage) - zaterdag 2 februari 2008 @ 22:30zie ik nu pas
sinds wanneer OA?
Zakt vanzelf weg!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je het niet uit je AT krijgt
Ah nicequote:
G'tjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:54 schreef Sjowhan het volgende:
Laatste bacomax voor vanavond.
Ik ben het hier wel erg mee eens.quote:
Ik ga wat kampers neerschieten. Kutlui.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel erg mee eens.
quote:
Nou!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:20 schreef Pheno het volgende:
http://www.google.nl/search?q=fapsmurf&hl=nl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:nl:official&hs=SNl&filter=0
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:17 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.google.nl/search?q=fapmod&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:20 schreef Pheno het volgende:
http://www.google.nl/search?q=fapsmurf&hl=nl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:nl:official&hs=SNl&filter=0
oh sorry, dat moet natuurlijk zijn:quote:
Absoluut, maar ook een tweede BNW, de theorietjes die ik voorbij heb zien komen, ik heb kaakkramp van het lachen...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:35 schreef Pheno het volgende:
Dat JOR forum is echt de tweede onzin
Goed idee geweest
Ik leef nog hoor!
Mag ik een biertjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef BrandX het volgende:
wie bied een? die mag gelijk een rondje koffie doen!
Goed topicquote:
Slaapse. Ik ga ook!quote:Op zondag 3 februari 2008 00:14 schreef Pheno het volgende:
En ik ga pitten. Moe.
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:14 schreef Pheno het volgende:
En ik ga pitten. Moe.
quote:
deze goede voorbeelden ga ik volgenquote:
quote:
Nog net niet. Slaap de rest al?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:33 schreef Tmaatje het volgende:
Ohhh da's zielig...nee hoor ik ben nog even wakker..
![]()
ja hoor, jij ookquote:
Weltrustenquote:Op zondag 3 februari 2008 00:57 schreef Tmaatje het volgende:
Yepmaar eerlijk gezegd heb ik nu iets teveel lege glazen van dichtbij bekeken... ik ga toch maar slapen...
truste Houniet![]()
ik leef met je mee hoor!quote:Op zondag 3 februari 2008 02:20 schreef crossover het volgende:
Omg wat een trieste bedoeling, geen uitleg nodig, leef maar gewoon met me mee [afbeelding] [afbeelding]
Goodnight aan degene die gaan slapen [afbeelding]
quote:
kan prima rond die tijd iddquote:Op zondag 3 februari 2008 03:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooie tijd wel.
quote:Op zondag 3 februari 2008 09:54 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend vroeg ging de zon weer op. Dat betekent dat, toen wij lagen te slapen, een nieuwe dag aanbrak. Nu zijn wij mensen dagwezens, een enkele uitzondering daargelaten, wat met zich meebrengt dat wij, op het moment dat de nacht ons heeft verlaten en de zon het licht aandoet, weer langzaam uit onze dromen ontsnappen en het land der wakenden betreden. Nou ja, dat heb ik net ook gedaan, dus ik heet iedereen die uit dromenland komt van harte welkom in het land der wakkere mensen.
Waarom kwel je jezelf dan door deze herinnering in de KSC vast te leggen?quote:Op zondag 3 februari 2008 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals mijn moeder ons hier thuis altijd luidzingend wekte als we op vakantie gingen (om vier uur 's ochtends):
Wordt wakker het zonnetje is al op,
De bloemen kijken uit hun knop,
De vluggen leeuw'rik zingt al lang,
De zwaluw sjilpt haar morgenzang
Wordt wakker, wordt wakker, wordt wakker
[ afbeelding ]
Goedemorgen, en wat ik een hekel aan dat lied.
ook al zo'n briljante goedemorgen post....quote:Op zondag 3 februari 2008 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals mijn moeder ons hier thuis altijd luidzingend wekte als we op vakantie gingen (om vier uur 's ochtends):
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 februari 2008 10:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ook al zo'n briljante goedemorgen post....
maar je mag hier wel gewoon "goedemorgen" zeggen hoor!
traumatische ervaring?quote:Op zondag 3 februari 2008 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
doei doei BXquote:Op zondag 3 februari 2008 10:56 schreef BrandX het volgende:
ik ga er van tussen, jureren [afbeelding]
waarschijnlijk tot ergens vanmiddag [afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:38 schreef OA het volgende:
Môgge mensen!![]()
Er is hier een strakblauwe hemel
Dus na het douchen geen gezemel
De senseo gaat direct aan
Zodat er een bakkie kan worden gedaan!![]()
Niet alleen koffie inspireert, ook mooi weer blijkbaar!![]()
Laat het u weer smaken vandaag koffieliefhebbers!!!![]()
Lichtelijk. Maar minder traumatisch dan mijn moeder die op vakantie haar miniblokfluitje tevoorschijn tovert en voor een of ander slot op een muurtje liedjes gaat zitten spelen en dat die arme Tsjechen haar munten toewerpen.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op zondag 3 februari 2008 11:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Briljante post ergens anders Erik [ afbeelding ]
Dank je. Ik vind deze van jou anders ook wel tippen aan genialiteit.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Briljante post ergens anders Erik [ afbeelding ]
Het was een eer om je te mogen complimenteren.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind deze van jou anders ook wel tippen aan genialiteit.
Tuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:32 schreef senesta het volgende:
En ik mis natuurlijk weer van alles![]()
Goedemorgen
Goedemorgenquote:Op zondag 3 februari 2008 11:32 schreef senesta het volgende:
En ik mis natuurlijk weer van alles![]()
Goedemorgen
Lekkerquote:Op zondag 3 februari 2008 11:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Kan niet altijd feest zijn huh.
Koffie?
Jaquote:Op zondag 3 februari 2008 11:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ja, ik heb heerlijk geslapen, dank je![]()
Het zonnetje schijnt![]()
Bij jullie ook?
Ja, hier ook zon aan de kustquote:Op zondag 3 februari 2008 11:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ja, ik heb heerlijk geslapen, dank je![]()
Het zonnetje schijnt![]()
Bij jullie ook?
Over een kwartiertje toch wel 'goedemiddag'?quote:Op zondag 3 februari 2008 11:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga de hele dag overal goedemorgen posten
Misschien trekt de bewolking nog weg laterquote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Arnhem: enige sluierbewolking, maar verder mooi.
Ik sproeide bijna koffie over mijn scherm heenquote:Op zondag 3 februari 2008 11:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga de hele dag overal goedemorgen posten
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien trekt de bewolking nog weg later![]()
Ik heb eigenlijk het weerbericht nog niet gekeken voor vandaag.
quote:Vanmiddag loopt de temperatuur op tot maximaal 5-6 graden. Deze temperatuur lijkt vrij aardig maar de krachtige zuid(oost)elijke wind maakt het voor het gevoel een stuk kouder. Het is wisselend bewolkt waardoor de zon er af en toe nog goed doorheen kan komen.
Goedemorgen!quote:Op zondag 3 februari 2008 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik sproeide bijna koffie over mijn scherm heen![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ergens is het diep triest natuurlijk
Goedemorgenquote:
Als ik jou was, zou ik je modje hierheen sturenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:Beetje mijn -mislukte- topictitel jatten!
Jep. Om half 2 ga ik naar Maastrichtquote:
Cross :"e:Op zondag 3 februari 2008 12:04 schreef crossover het volgende:
GOEDEMORGEEEEEEEEN!!!!
Goedemorgen D_Aquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef crossover het volgende:
Ik heb geen katerben best fit, en heb een leuke avond gehad, en dat met carnaval!
de kroeg waar ik was had niks anders, behalve dat de mensen verkleed waren. Geen gelal of hossen
![]()
Dat is dan weer wel leuk
(dit had ik ook in m'n vorige post kunnen zetten maar iets in mij voelde zich daar niet naar)
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:06 schreef JortK het volgende:
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
Dat heb je niet slim gedaan danquote:Op zondag 3 februari 2008 11:56 schreef MPG het volgende:
Vrijdag ram van de kaart gegaan![]()
Gister de hele dag kater gehad, maar wel weer gewoon gezopen
![]()
![]()
Vandaag katervrij naar Maastricht
Ik ook niet, maar ik vind het wel leuk om vroeg te beginnen met bier drinken en wat raars aan te doenquote:
Goedemorgenquote:
Enlighten me pleasequote:Op zondag 3 februari 2008 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Briljante sig heb ik weer.
Neen, jij bent minderwaardig aan onsquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, jij bent minderwaardig aan ons
Arme jongenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:
Ergens voel ik een soort band.quote:
ik denk dat je het tegen mij hebtquote:
Mogguhquote:
quote:01. How I Could Just Kill A Man 4:07
02. Hand On The Pump 4:02
03. Latin Lingo 3:59
04. Insane In The Brain 3:26
05. I Ain't Going Out Like That 4:24
06. Throw Your Set In The Air 4:05
07. Dr. Greenthumb 4:25
08. Rock Superstar 4:35
09. Latin Thugs (Feat. Tego 3:46
Calderon)
10. The Only Way 3:41
11. EZ Come EZ Go 4:04
12. Latin Thugs (Reggaeton Mix 3:38
Feat. Tego Calderon)
Hoi Indahquote:
Nu is het weer droog, maar het motregende de halve middag ja.. lekker Nederlandsquote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi Indah [afbeelding]
Hoe is het weer bij jou? Regentijd?
I know the feelingquote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
ja, godver
Dit is eht niet leuk
Tijd geleden dat ik zoeen kater had.
Ik lees me zo ef in in FCSC.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Houniet, kom eens op msn.
damnquote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
ja, godver [afbeelding]
Dit is eht niet leuk [afbeelding]
Tijd geleden dat ik zoeen kater had.
Goeequote:
Het is pas Nederlands als het 7 graden is, Indah.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nu is het weer droog, maar het motregende de halve middag ja.. lekker Nederlands
owh, ok... laat dan maar zittenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is pas Nederlands als het 7 graden is, Indah. [afbeelding]
"Motregen"?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. de snelweg naar het internationale vliegveld staat onder 1.50 meter water. Binnenlandse vluchten gaan van ellende via het militaire vliegveld ergens midden in Jakarta... lekkere teringzooi
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef OA het volgende:
Tuig in Venlo![]()
Carnavalsvierder overleeft doorgesneden keel
Die MPG zeker weerquote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef OA het volgende:
Tuig in Venlo![]()
Carnavalsvierder overleeft doorgesneden keel
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart is actief aan het gastmodden tegen spammers enzo.
Precies.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..].
Spammers zijn net Polen... die moet je bij de grens tegenhouden voordat ze teveel aandacht krijgen.
Treffendquote:Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..].
Spammers zijn net Polen... die moet je bij de grens tegenhouden voordat ze teveel aandacht krijgen.
wandel zequote:Op zondag 3 februari 2008 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga ff stukje wandelen [afbeelding]
Het is daar erg slecht gesteld met de afwatering. Lichte regen is voldoende voor overstromingen, en als het doorregent, krijg je dit.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Motregen"? [afbeelding]
daarom zitten alle modjes hier :;)quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart is actief aan het gastmodden tegen spammers enzo [afbeelding].
Nee dat heeft een andere oorzaakquote:Op zondag 3 februari 2008 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daarom zitten alle modjes hier :;)
omdat ik het vandaag niet vierquote:
Okquote:Op zondag 3 februari 2008 14:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
omdat ik het vandaag niet vierga het met een maat van me vieren, dik feest enzulks
owh, vertel?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat heeft een andere oorzaak [afbeelding]
er hangt een smiley op zijn kop aan het plafondquote:Op zondag 3 februari 2008 14:23 schreef Houniet het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een verjaardag !!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding] Klaas Jan!!
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:23 schreef Houniet het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een verjaardag !!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Klaas Jan!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |