Misschien trekt de bewolking nog weg laterquote:Op zondag 3 februari 2008 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Arnhem: enige sluierbewolking, maar verder mooi.
Ik sproeide bijna koffie over mijn scherm heenquote:Op zondag 3 februari 2008 11:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga de hele dag overal goedemorgen posten
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien trekt de bewolking nog weg later![]()
Ik heb eigenlijk het weerbericht nog niet gekeken voor vandaag.
quote:Vanmiddag loopt de temperatuur op tot maximaal 5-6 graden. Deze temperatuur lijkt vrij aardig maar de krachtige zuid(oost)elijke wind maakt het voor het gevoel een stuk kouder. Het is wisselend bewolkt waardoor de zon er af en toe nog goed doorheen kan komen.
Goedemorgen!quote:Op zondag 3 februari 2008 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik sproeide bijna koffie over mijn scherm heen![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ergens is het diep triest natuurlijk
Goedemorgenquote:
Als ik jou was, zou ik je modje hierheen sturenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:Beetje mijn -mislukte- topictitel jatten!
Jep. Om half 2 ga ik naar Maastrichtquote:
Cross :"e:Op zondag 3 februari 2008 12:04 schreef crossover het volgende:
GOEDEMORGEEEEEEEEN!!!!
Goedemorgen D_Aquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef crossover het volgende:
Ik heb geen katerben best fit, en heb een leuke avond gehad, en dat met carnaval!
de kroeg waar ik was had niks anders, behalve dat de mensen verkleed waren. Geen gelal of hossen
![]()
Dat is dan weer wel leuk
(dit had ik ook in m'n vorige post kunnen zetten maar iets in mij voelde zich daar niet naar)
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:06 schreef JortK het volgende:
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
Dat heb je niet slim gedaan danquote:Op zondag 3 februari 2008 11:56 schreef MPG het volgende:
Vrijdag ram van de kaart gegaan![]()
Gister de hele dag kater gehad, maar wel weer gewoon gezopen
![]()
![]()
Vandaag katervrij naar Maastricht
Ik ook niet, maar ik vind het wel leuk om vroeg te beginnen met bier drinken en wat raars aan te doenquote:
.
Goedemorgenquote:
Enlighten me pleasequote:Op zondag 3 februari 2008 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Briljante sig heb ik weer.
Neen, jij bent minderwaardig aan onsquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, jij bent minderwaardig aan ons
Arme jongenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:
Ergens voel ik een soort band.quote:
ik denk dat je het tegen mij hebtquote:
Mogguhquote:
quote:01. How I Could Just Kill A Man 4:07
02. Hand On The Pump 4:02
03. Latin Lingo 3:59
04. Insane In The Brain 3:26
05. I Ain't Going Out Like That 4:24
06. Throw Your Set In The Air 4:05
07. Dr. Greenthumb 4:25
08. Rock Superstar 4:35
09. Latin Thugs (Feat. Tego 3:46
Calderon)
10. The Only Way 3:41
11. EZ Come EZ Go 4:04
12. Latin Thugs (Reggaeton Mix 3:38
Feat. Tego Calderon)
Hoi Indahquote:
Nu is het weer droog, maar het motregende de halve middag ja.. lekker Nederlandsquote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi Indah [afbeelding]
Hoe is het weer bij jou? Regentijd?
I know the feelingquote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
ja, godver
Dit is eht niet leuk
Tijd geleden dat ik zoeen kater had.
Ik lees me zo ef in in FCSC.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Houniet, kom eens op msn.
damnquote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
ja, godver [afbeelding]
Dit is eht niet leuk [afbeelding]
Tijd geleden dat ik zoeen kater had.
Goeequote:
Het is pas Nederlands als het 7 graden is, Indah.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nu is het weer droog, maar het motregende de halve middag ja.. lekker Nederlands
owh, ok... laat dan maar zittenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is pas Nederlands als het 7 graden is, Indah. [afbeelding]
"Motregen"?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. de snelweg naar het internationale vliegveld staat onder 1.50 meter water. Binnenlandse vluchten gaan van ellende via het militaire vliegveld ergens midden in Jakarta... lekkere teringzooi
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef OA het volgende:
Tuig in Venlo![]()
Carnavalsvierder overleeft doorgesneden keel
Die MPG zeker weerquote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef OA het volgende:
Tuig in Venlo![]()
Carnavalsvierder overleeft doorgesneden keel
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart is actief aan het gastmodden tegen spammers enzo.
Precies.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..].
Spammers zijn net Polen... die moet je bij de grens tegenhouden voordat ze teveel aandacht krijgen.
Treffendquote:Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..].
Spammers zijn net Polen... die moet je bij de grens tegenhouden voordat ze teveel aandacht krijgen.
wandel zequote:Op zondag 3 februari 2008 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga ff stukje wandelen [afbeelding]
Het is daar erg slecht gesteld met de afwatering. Lichte regen is voldoende voor overstromingen, en als het doorregent, krijg je dit.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Motregen"? [afbeelding]
daarom zitten alle modjes hier :;)quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart is actief aan het gastmodden tegen spammers enzo [afbeelding].
Nee dat heeft een andere oorzaakquote:Op zondag 3 februari 2008 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daarom zitten alle modjes hier :;)
omdat ik het vandaag niet vierquote:
Okquote:Op zondag 3 februari 2008 14:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
omdat ik het vandaag niet vierga het met een maat van me vieren, dik feest enzulks
owh, vertel?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat heeft een andere oorzaak [afbeelding]
er hangt een smiley op zijn kop aan het plafondquote:Op zondag 3 februari 2008 14:23 schreef Houniet het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een verjaardag !!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding] Klaas Jan!!
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:23 schreef Houniet het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een verjaardag !!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Klaas Jan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |