Hoi Indahquote:
Nu is het weer droog, maar het motregende de halve middag ja.. lekker Nederlandsquote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi Indah [afbeelding]
Hoe is het weer bij jou? Regentijd?
I know the feelingquote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
ja, godver
Dit is eht niet leuk
Tijd geleden dat ik zoeen kater had.
Ik lees me zo ef in in FCSC.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Houniet, kom eens op msn.
damnquote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
ja, godver [afbeelding]
Dit is eht niet leuk [afbeelding]
Tijd geleden dat ik zoeen kater had.
Goeequote:
Het is pas Nederlands als het 7 graden is, Indah.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nu is het weer droog, maar het motregende de halve middag ja.. lekker Nederlands
owh, ok... laat dan maar zittenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is pas Nederlands als het 7 graden is, Indah. [afbeelding]
"Motregen"?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. de snelweg naar het internationale vliegveld staat onder 1.50 meter water. Binnenlandse vluchten gaan van ellende via het militaire vliegveld ergens midden in Jakarta... lekkere teringzooi
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef OA het volgende:
Tuig in Venlo![]()
Carnavalsvierder overleeft doorgesneden keel
Die MPG zeker weerquote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef OA het volgende:
Tuig in Venlo![]()
Carnavalsvierder overleeft doorgesneden keel
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart is actief aan het gastmodden tegen spammers enzo.
Precies.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..].
Spammers zijn net Polen... die moet je bij de grens tegenhouden voordat ze teveel aandacht krijgen.
Treffendquote:Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..].
Spammers zijn net Polen... die moet je bij de grens tegenhouden voordat ze teveel aandacht krijgen.
wandel zequote:Op zondag 3 februari 2008 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga ff stukje wandelen [afbeelding]
Het is daar erg slecht gesteld met de afwatering. Lichte regen is voldoende voor overstromingen, en als het doorregent, krijg je dit.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Motregen"? [afbeelding]
daarom zitten alle modjes hier :;)quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart is actief aan het gastmodden tegen spammers enzo [afbeelding].
Nee dat heeft een andere oorzaakquote:Op zondag 3 februari 2008 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daarom zitten alle modjes hier :;)
omdat ik het vandaag niet vierquote:
Okquote:Op zondag 3 februari 2008 14:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
omdat ik het vandaag niet vierga het met een maat van me vieren, dik feest enzulks
owh, vertel?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat heeft een andere oorzaak [afbeelding]
er hangt een smiley op zijn kop aan het plafondquote:Op zondag 3 februari 2008 14:23 schreef Houniet het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een verjaardag !!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding] Klaas Jan!!
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:23 schreef Houniet het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een verjaardag !!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Klaas Jan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |