Dan zou ik er verkleed heen moeten gaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens keihard housen vanavond?
De vrouw kijkt IDO, dus dan post ik erquote:
Verkledenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan zou ik er verkleed heen moeten gaan. Er is niets te housen vanavond [ afbeelding ]..
?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
Geweldig hoor om 't weer te melden.
Brabandersquote:
Weer Joran?quote:
Goed bezig...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vrouw kijkt IDO, dus dan post ik er
Papier had je al een kaartje, ja hé?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja precies. Voor vrouwen is het bijna nog gevaarlijker dan voor mannen. Van mannen wordt verwacht dat ze geen verschil zien of het niets aan vinden. WIj moeten het zien (ik zie het vaak niet als iemand naar de kapper is geweest) en het ook nog mooi vinden en dat ook nog kunnen uitleggen waarom
Dat is al uitvoerig besproken. Met analyses.quote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
Als we nu allemaal mod worden hoeven we nooit meer een nieuw topic te openen...
Duh! Ik had m nog gepost in een topic vorige week.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Papier had je al een kaartje, ja hé?
Top idee!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
Als we nu allemaal mod worden hoeven we nooit meer een nieuw topic te openen...
Ik heb er zin inquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eens ...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:26 schreef OA het volgende:
[..]
Goed idee.![]()
Ik kan trouwens niet eens Mucken...
quote:
Moet ik 't uitleggenquote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ik 't uitleggen.
Lekker boeiend dat mucken. Ook heel interessant om het in het volgende topic te melden.
Of je niets beters te doen hebt
Lekker boeiend dat iemand er iets van zegt... Niet druk om maken!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ik 't uitleggen.
Lekker boeiend dat mucken. Ook heel interessant om het in het volgende topic te melden.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:Beetje mijn -mislukte- topictitel jatten!
Dat is mijn hobby. En elke keer lukt het me een reactie uit te lokkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:Beetje mijn -mislukte- topictitel jatten!
Ik ga nog ff in de winkel kijken maar ik heb nog een leuke Lego truiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies.
@ Papier, heb ga nog een vet shirt kopen.
Mucken wordt ooit nog een olympische sport, dus we moeten mensen even up-to-date houden met hun trainingsresultatenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ik 't uitleggen.
Ernstigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga nog ff in de winkel kijken maar ik heb nog een leuke Lego trui
Volgende keer lekker over heen lezen ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat iemand er iets van zegt... Niet druk om maken!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:Beetje mijn -mislukte- topictitel jatten!
Daar is verandering in gekomenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ken deze SC helemaal niet.
De resultaten zijn anders nu al veelbelovend....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mucken wordt ooit nog een olympische sport, dus we moeten mensen even up-to-date houden met hun trainingsresultaten.
quote:
Serieuze kleding ja.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, even volgende krampje weg doen.
Alles staat in de OP. Dit is de serieuze originele Koffie SC!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Wat voor SC is dit hier eigelijk? Gewoon de GCSC of zoiets als het HOMO in onzin?Of moet ik meer aan het speeltuinbankje in OUD denken met militante [vul maar in]?
Oudquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Wat voor SC is dit hier eigelijk? Gewoon de GCSC of zoiets als het HOMO in onzin?Of moet ik meer aan het speeltuinbankje in OUD denken met militante [vul maar in]?
dit is een gezellige koffie sc waar theedrinkers ook van harte welkom zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ken deze SC helemaal niet.
3x al. En mijn vermoedens wat het is worden alleen maar versterkt. Kut dat het nu weekend is, maandag bel ik de huisarts meteen op voor een afspraak. Telefonisch mij part. Het voelt nu al een stuk rustiger daarbinnen, wat ook niet vreemd is, als die vermoedens kloppen. Kut dat daar nooit aan gedacht is, het is zo freaking logisch.quote:
koffiequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is een gezellige koffie sc waar theedrinkers ook van harte welkom zijn
quote:
gezeik. tof.quote:
Darmen verrot? Of niet goed dichtgenaaid daarbinnen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
3x al. En mijn vermoedens wat het is worden alleen maar versterkt. Kut dat het nu weekend is, maandag bel ik de huisarts meteen op voor een afspraak. Telefonisch mij part. Het voelt nu al een stuk rustiger daarbinnen, wat ook niet vreemd is, als die vermoedens kloppen. Kut dat daar nooit aan gedacht is, het is zo freaking logisch.
Klonk en ik bepalen zelf wel de SC policy in GC,quote:
Caquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gezeik. tof.
Natuurlijk mogen hier smileyposts. Als je maar wel ook nuttige dingen kan neerplempen
Misschien is anders de text-onlylayout een ideequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Erik, ik zwaai naar je.
kijk, geen smileys nodig!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
3x al. En mijn vermoedens wat het is worden alleen maar versterkt. Kut dat het nu weekend is, maandag bel ik de huisarts meteen op voor een afspraak. Telefonisch mij part. Het voelt nu al een stuk rustiger daarbinnen, wat ook niet vreemd is, als die vermoedens kloppen. Kut dat daar nooit aan gedacht is, het is zo freaking logisch.
Plaatje!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]idd..
@ papier: ! Ik heb zojuist me shirt besteld!
We kunnen het voorstellen! (* DaMart steekt beide duimen omhoog)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is anders de text-onlylayout een idee!
De oorzaak die ik vermoed is de liters troep die ik via infuus heb gekregen, 4 dagen lang. Wat ook noodzakelijk was, dat wel. Of beter gezegd, de oorzaak zit 'm in wat die troep doet in je lichaam.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Darmen verrot? Of niet goed dichtgenaaid daarbinnen?
Die plaatjes hadden ze bij mij al gemaakt, geen handschoen te vindenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]De chirurg heeft gereedschap laten zitten?
[..]
Plaatje!
Daar reageren je darmen heel anders op dan een 'normaal' iemand doet, dus een allergische actie oid? maarja, dat is dan toch niet (meer) terug te draaien? Ze kunnen moeilijk je 'bloed' reinigen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De oorzaak die ik vermoed is de liters troep die ik via infuus heb gekregen, 4 dagen lang. Wat ook noodzakelijk was, dat wel. Of beter gezegd, de oorzaak zit 'm in wat die troep doet in je lichaam.
.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klonk en ik bepalen zelf wel de SC policy in GC,![]()
en wat ons betreft: zolang andere SC users zich niet storen, be our guest!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn bloed was ook goed. Ik had wel een allergische reactie, maar op de pilvorm van die antibiotica, na die infuuskuur. Huiduitslag in alle kleurenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar reageren je darmen heel anders op dan een 'normaal' iemand doet, dus een allergische actie oid? maarja, dat is dan toch niet (meer) terug te draaien? Ze kunnen moeilijk je 'bloed' reinigen.
OA (Redactie Frontpage) - zaterdag 2 februari 2008 @ 22:30quote:
mosterd maaltijd van een dag of wat!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
OA (Redactie Frontpage) - zaterdag 2 februari 2008 @ 22:30zie ik nu pas
sinds wanneer OA?
Ah, duidelijk.quote:
Alleen jammer dat je het niet uit je AT krijgtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:35 schreef Pheno het volgende:
Dat JOR forum is echt de tweede onzin
Goed idee geweest
Ik leef nog hoor!
Daar kijk ik weinigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je het niet uit je AT krijgt
Dus als je een koekwaus ziet met dat shirt aan is het Houniet. Dan weet je dat alvast.quote:
Woendagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
OA (Redactie Frontpage) - zaterdag 2 februari 2008 @ 22:30zie ik nu pas
sinds wanneer OA?
Zakt vanzelf weg!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je het niet uit je AT krijgt
Ah nicequote:
G'tjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:54 schreef Sjowhan het volgende:
Laatste bacomax voor vanavond.
Ik ben het hier wel erg mee eens.quote:
Ik ga wat kampers neerschieten. Kutlui.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel erg mee eens.
quote:
Nou!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:20 schreef Pheno het volgende:
http://www.google.nl/search?q=fapsmurf&hl=nl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:nl:official&hs=SNl&filter=0
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:17 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.google.nl/search?q=fapmod&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:20 schreef Pheno het volgende:
http://www.google.nl/search?q=fapsmurf&hl=nl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:nl:official&hs=SNl&filter=0
oh sorry, dat moet natuurlijk zijn:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |