3x al. En mijn vermoedens wat het is worden alleen maar versterkt. Kut dat het nu weekend is, maandag bel ik de huisarts meteen op voor een afspraak. Telefonisch mij part. Het voelt nu al een stuk rustiger daarbinnen, wat ook niet vreemd is, als die vermoedens kloppen. Kut dat daar nooit aan gedacht is, het is zo freaking logisch.quote:
koffiequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is een gezellige koffie sc waar theedrinkers ook van harte welkom zijn
quote:
gezeik. tof.quote:
Darmen verrot? Of niet goed dichtgenaaid daarbinnen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
3x al. En mijn vermoedens wat het is worden alleen maar versterkt. Kut dat het nu weekend is, maandag bel ik de huisarts meteen op voor een afspraak. Telefonisch mij part. Het voelt nu al een stuk rustiger daarbinnen, wat ook niet vreemd is, als die vermoedens kloppen. Kut dat daar nooit aan gedacht is, het is zo freaking logisch.
Klonk en ik bepalen zelf wel de SC policy in GC,quote:
Caquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gezeik. tof.
Natuurlijk mogen hier smileyposts. Als je maar wel ook nuttige dingen kan neerplempen
Misschien is anders de text-onlylayout een ideequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Erik, ik zwaai naar je.
kijk, geen smileys nodig!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
3x al. En mijn vermoedens wat het is worden alleen maar versterkt. Kut dat het nu weekend is, maandag bel ik de huisarts meteen op voor een afspraak. Telefonisch mij part. Het voelt nu al een stuk rustiger daarbinnen, wat ook niet vreemd is, als die vermoedens kloppen. Kut dat daar nooit aan gedacht is, het is zo freaking logisch.
Plaatje!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]idd..
@ papier: ! Ik heb zojuist me shirt besteld!
We kunnen het voorstellen! (* DaMart steekt beide duimen omhoog)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is anders de text-onlylayout een idee!
De oorzaak die ik vermoed is de liters troep die ik via infuus heb gekregen, 4 dagen lang. Wat ook noodzakelijk was, dat wel. Of beter gezegd, de oorzaak zit 'm in wat die troep doet in je lichaam.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Darmen verrot? Of niet goed dichtgenaaid daarbinnen?
Die plaatjes hadden ze bij mij al gemaakt, geen handschoen te vindenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]De chirurg heeft gereedschap laten zitten?
[..]
Plaatje!
Daar reageren je darmen heel anders op dan een 'normaal' iemand doet, dus een allergische actie oid? maarja, dat is dan toch niet (meer) terug te draaien? Ze kunnen moeilijk je 'bloed' reinigen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De oorzaak die ik vermoed is de liters troep die ik via infuus heb gekregen, 4 dagen lang. Wat ook noodzakelijk was, dat wel. Of beter gezegd, de oorzaak zit 'm in wat die troep doet in je lichaam.
.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klonk en ik bepalen zelf wel de SC policy in GC,![]()
en wat ons betreft: zolang andere SC users zich niet storen, be our guest!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn bloed was ook goed. Ik had wel een allergische reactie, maar op de pilvorm van die antibiotica, na die infuuskuur. Huiduitslag in alle kleurenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar reageren je darmen heel anders op dan een 'normaal' iemand doet, dus een allergische actie oid? maarja, dat is dan toch niet (meer) terug te draaien? Ze kunnen moeilijk je 'bloed' reinigen.
OA (Redactie Frontpage) - zaterdag 2 februari 2008 @ 22:30quote:
mosterd maaltijd van een dag of wat!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
OA (Redactie Frontpage) - zaterdag 2 februari 2008 @ 22:30zie ik nu pas
sinds wanneer OA?
Ah, duidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |