vindt dat dus echt heel erg meevallenquote:
Hoe moet ik al dat geboor hier volhouden tot 4 uur?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Ah mehn, hoe moet ik dit volhouden tot 1 uur. Al dat ge-emmer.
Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, immer tof. Hele levensverhalen krijg je dan te horen.
Hoiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:15 schreef PeZu het volgende:
kramp in de pens
dus dat wordt thee ipv koffie vandaag
Niet, gewoon naar huis gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
Hoe moet ik al dat geboor hier volhouden tot 4 uur?.
ik ook van jou hoorquote:
Whehe, ouwe!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik word zondag alweer een jaar ouder [ afbeelding ]...
Goed he?quote:
Naar de zaak gaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe moet ik al dat geboor hier volhouden tot 4 uur?.
Lennyquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi
stanley climbfall returnsquote:
Ohquote:
Daarom zeg ik:quote:
quote:
Absoluut niet! Geen zin om anderhalf uur te reizen omdat ze hier aan het renoveren zijn...quote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Absoluut niet! Geen zin om anderhalf uur te reizen omdat ze hier aan het renoveren zijn...
Ik beantwoord wel gewoon geen telefoontjes of zo.
Goedemorgen Fritsquote:
Ik ook. Maar ik mag hopen dat ik bij college zomenteen wakker blijf.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil slapen. Grmbl.
COllege nu.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Môgge M, wat ben jij er vroeg bij vandaag
In slaap vallen tijdens een college is niet zo raar. Tijdens werktijd is wel ietwat frappant.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:41 schreef MPG het volgende:
Ik ook. Maar ik mag hopen dat ik bij college zomenteen wakker blijf.
mogge diek (alweer)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:51 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Ik lust wel een bakkie leut
ik deed het vroeger geregeldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In slaap vallen tijdens een college is niet zo raar. Tijdens werktijd is wel ietwat frappant.
das wat vreemder jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In slaap vallen tijdens een college is niet zo raar. Tijdens werktijd is wel ietwat frappant.
UR kidding. Wat stomquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:55 schreef Muck het volgende:
das wat vreemder ja
al had ik bij de SNS een collega die het regelmatig deed
lekker chill, geen flikker te doenquote:
ik moest er altijd ontzettend om lachenquote:
ja lekker zo op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:11 schreef eer-ik het volgende:
Wat een sappige TT!
Hahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moest er altijd ontzettend om lachen
mijn baas niet daarentegen
ik: typerdetyp, regel, lees, scheur..... "Mick, geef me de ontnieter eens aan"
collega: ....
ik: "Mick!"
collega:(wakker schrikt)
ik:
Telefoon niet uitgevallen dusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:11 schreef eer-ik het volgende:
Wat een sappige TT!
Nee, fuck die batterij.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Telefoon niet uitgevallen dus
Ja, alsof 'ie dan ineens stuk is ofzo als je dat niet doetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, fuck die batterij.
Ik heb 'm gewoon aan de oplader gehangen.
Nee, maar ik heb nog nooit een batterij opgeladen zoals 'het moet'quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, alsof 'ie dan ineens stuk is ofzo als je dat niet doet
Nee maar wel lichaam zal zometeen wel beginnen met zeurenquote:
Bummerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Net niet voor de regen thuis, nat pak dus.
Hehe, laat je 'm toch de volgende keer ff helemaal leeglopen, is dat ook weer geregeldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nog nooit een batterij opgeladen zoals 'het moet'
En ook nog nooit gezeik gehad met m'n batterij
Dan zou ik maar vast een bammetje gaan makenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee maar wel lichaam zal zometeen wel beginnen met zeuren.
Mwah, ik kijk wel wanneer ik 'm weer aan de lader gooiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, laat je 'm toch de volgende keer ff helemaal leeglopen, is dat ook weer geregeld
dat gezeik altijd....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk wel wanneer ik 'm weer aan de lader gooi
Sommige mensen worden echt helemaal spastisch als het niet volgens de regels gaat met opladen
OMFG!!!11 NU GAAT M"N BATTERIJ 1 MINUUT MINDER MEE!!!!111``oneone
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk wel wanneer ik 'm weer aan de lader gooi
Sommige mensen worden echt helemaal spastisch als het niet volgens de regels gaat met opladen
OMFG!!!11 NU GAAT M"N BATTERIJ 1 MINUUT MINDER MEE!!!!111``oneone
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:52 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, ben je al gebeld?
Nice hè?quote:
Telefoons zijn ook niet gemaakt om veel langer dan 2 jaar mee te gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik merk nu wel na 2,5 jaar dat mijn batterij minder lang meegaat, en dat terwijl ik 'm toch zat keren compleet leg heb laten gaan. Dus het maakt geen flikker uit
Nee, opbokken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:53 schreef Muck het volgende:
[..]
dat gezeik altijd....
ik doe daar ook niet aan hoor
Je mag ook best zelf even wat in de wiki zetten hoorquote:
mijn telefoon is aan onderkoeling overledenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Telefoons zijn ook niet gemaakt om veel langer dan 2 jaar mee te gaan.
Tuurlijk kan het wel, maar dat is niet helemaal de bedoeling.
Net als dat auto's gemaakt worden voor 300k kilometers ongeveer, en computers ook maar voor x aantal jaar.
Hoe gaat het met de nieuwe OP?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, opbokken.
Ik laad m'n telefoon op wanneer ik wil
DAT ZAL ZE LEREN!!!!!1
[..]
Je mag ook best zelf even wat in de wiki zetten hoor
Euy! Katerquote:
JA jij, waarom zijn me tieten weggehaaldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hatsikidee
Ach niet nodig in PUBquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
JA jij, waarom zijn me tieten weggehaald..
Ik heb die van mij nog geen 2 jaar en die is ook wel vrij brak.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef Muck het volgende:
ik heb mijn telefoon iets meer dan een jaar, maar die begint al aardig te verslijten
Dan houdt mijn beestje het aardig vol, ondanks dat 'ie in de wc is gelazerdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Telefoons zijn ook niet gemaakt om veel langer dan 2 jaar mee te gaan.
Tuurlijk kan het wel, maar dat is niet helemaal de bedoeling.
Net als dat auto's gemaakt worden voor 300k kilometers ongeveer, en computers ook maar voor x aantal jaar.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach niet nodig in PUB
Maar goed, kater
Sorry ik zal me deur even dicht doen. Dikke tocht hiero.quote:
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan houdt mijn beestje het aardig vol, ondanks dat 'ie in de wc is gelazerd
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry ik zal me deur even dicht doen. Dikke tocht hiero.
praat eens niet zo vies!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:05 schreef eer-ik het volgende:
Waar komt die Polenwind ineens vandaan [afbeelding]
jukkiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan houdt mijn beestje het aardig vol, ondanks dat 'ie in de wc is gelazerd [afbeelding]
Teh horrorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh en dan moet ik vanavond alweer uit![]()
quote:Rotterdam..
Maar dat gebeurde wel voordat ik mijn deposit gedaan had. Ik wilde gaan pissen en dacht ff iemand te bellen, dus telefoon in de schouder/nek gelegd en voor ik het wist *plons*quote:
25 graden en regen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
indahmen, vertel me eens, wat voor weer heb je daar?
Was je toen niet mer Ver aan het bellen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat gebeurde wel voordat ik mijn deposit gedaan had. Ik wilde gaan pissen en dacht ff iemand te bellen, dus telefoon in de schouder/nek gelegd en voor ik het wist *plons*
Het beeldscherm lag boven toen 'ie er in viel en laatste wat ik zag was: 'Verbinding mislukt'
Maar na veel geblaas van de föhn en een paar dagen wachten deed 'ie het weer prima
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
indahman, vertel me eens, wat voor weer heb je daar?
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was je toen niet mer Ver aan het bellen?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja
Ik wil hem gaan bellen, de verbinding is niet tot stand gekomen toen
Het regende zonet, maar dat is niet vreemd zo in het regenseizoen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
indahmen, vertel me eens, wat voor weer heb je daar?
6230i hè!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat gebeurde wel voordat ik mijn deposit gedaan had. Ik wilde gaan pissen en dacht ff iemand te bellen, dus telefoon in de schouder/nek gelegd en voor ik het wist *plons*
Het beeldscherm lag boven toen 'ie er in viel en laatste wat ik zag was: 'Verbinding mislukt'
Maar na veel geblaas van de föhn en een paar dagen wachten deed 'ie het weer prima
jah, visueel verteldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat gebeurde wel voordat ik mijn deposit gedaan had. Ik wilde gaan pissen en dacht ff iemand te bellen, dus telefoon in de schouder/nek gelegd en voor ik het wist *plons* [afbeelding]
Het beeldscherm lag boven toen 'ie er in viel en laatste wat ik zag was: 'Verbinding mislukt' [afbeelding]
Maar na veel geblaas van de föhn en een paar dagen wachten deed 'ie het weer prima [afbeelding]
Die van mij heb ik al 68 keer laten vallen en die werkt nog perfect. Heb nu een N73 btw. Voor de TomTom, want buiten dat is het een kut ding.quote:
dan ga ik voor de tweede optiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Het wordt psychtijd, ben ik bang. Bloed is ook prima, op alle punten.
Ik word (of ben) gek.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens alle examens voor veiligheidsadviseur gehaald, dus ik mag mij vanaf vandaag ook zo noemen!![]()
Koffieen taart
voor iedereen!
Tering hé, het houdt ook nooit op hèquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik word (of ben) gek.
Groot ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die van mij heb ik al 68 keer laten vallen en die werkt nog perfect. Heb nu een N73 btw. Voor de TomTom, want buiten dat is het een kut ding.
mja, ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik word (of ben) gek.
tof! gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens alle examens voor veiligheidsadviseur gehaald, dus ik mag mij vanaf vandaag ook zo noemen!![]()
Koffieen taart
voor iedereen!
Wat rukquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik word (of ben) gek.
Goede dingen!quote:
Damn...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik word (of ben) gek.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Koffieen taart
voor iedereen!
waar kan ik die krijgen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Houniet het volgende:
Aka The Junkies - Konijntje (Seymour Bits Remix) [afbeelding].
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Koffieen taart
voor iedereen!
Die is masterlijk iddquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yjnvSQuv-H4
blijft koningsplaat.
Noodlandingquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren bijzonder lekkere muziek @ Noodlanding, paradiso
quote:
Dank!quote:
kooffie ! !!quote:
Como estas?quote:
quote:
Zelf taart bakken ftw!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Is die taart zelfgebakken?.
haha.. geweldigquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yjnvSQuv-H4
blijft koningsplaat.
Lekkere chicks menquote:
Kijk, goeie shitquote:
Mick en Muck op een kantoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moest er altijd ontzettend om lachen
mijn baas niet daarentegen
ik: typerdetyp, regel, lees, scheur..... "Mick, geef me de ontnieter eens aan"
collega: ....
ik: "Mick!"
collega:(wakker schrikt)
ik:
Ga een keer meequote:
quote:
hello1!!quote:
Yep vrij! Elke vrijdag vrij maar vandaag heb ik voor het eerst in lange tijd niks te doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Como estas?
Ben je vrij vandaag?
Of ben je weer de arbeiders aan het coordineren thuis?
Nu ben je dan eindelijk echt een bevoegd persoonquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Koffieen taart
voor iedereen!
Wat heb je voor hond?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:58 schreef covie het volgende:
[..]
Yep vrij! Elke vrijdag vrij maar vandaag heb ik voor het eerst in lange tijd niks te doen.
Heb vanmorgen al bloedgeprikt, naar de ka[pper geweest, boodschapppen gedaan, kleren gekocht, stuk gewandeld met de hond. En nu lekker ff niks.
"Mick, niet mucken!"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Mick en Muck op een kantoor [afbeelding] ? [afbeelding]
Opzekerquote:
En Muck, niet Mickenquote:
Mijn welgemeende dank!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu ben je dan eindelijk echt een bevoegd persoon
Mijn welgemeende felicitaties
Een zwarte kruising tussen labrador en duitse staande.quote:
ook bij jou?quote:
Mwoa, dan moet mick eerst in slaap vallen op fok. Met de huidige snelheden niet eens heel erg lastig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
En Muck, niet Micken [afbeelding]
Micken
In slaap vallen op je werk.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef covie het volgende:
[..]
Een zwarte kruising tussen labrador en duitse staande.
Is nu 12 jaar maar gedraagt zich als een hond van 3.
Die 8 euries, zaal vol chicks en lekkere muziek.quote:
Nou, daarvoor hoef ik toch zeker niet naar Nederlandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekkere chicks men [afbeelding]
Waarom las ik vibrator?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef covie het volgende:
[..]
Een zwarte kruising tussen labrador en duitse staande.
Is nu 12 jaar maar gedraagt zich als een hond van 3.
Blijf jij maar lekker daar.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, daarvoor hoef ik toch zeker niet naar Nederland![]()
ja ik ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi is dat, ik hou wel van speelse dieren
Ze bellen ook als je het niet wordt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:00 schreef eer-ik het volgende:
Ok, dat antwoord komt dus niet voor 12:00
Daar waar jij zit kan je meisjes van 13 kopen manquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, daarvoor hoef ik toch zeker niet naar Nederland![]()
Welk woord zag je aan als vibrator dan?quote:
Mkay.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar waar jij zit kan je meisjes van 13 kopen man [afbeelding]. Kinderprostitutie [afbeelding] .
Het hoeft niet persé in de kut.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:09 schreef JortK het volgende:
Neuken... in de kut... hard
Heb je gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:00 schreef eer-ik het volgende:
Ok, dat antwoord komt dus niet voor 12:00
Seksmaniak!quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:09 schreef JortK het volgende:
Neuken... in de kut... hard
Ja ernstig hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:10 schreef covie het volgende:
[..]
Welk woord zag je aan als vibrator dan?![]()
IHet is een kruising tussen een vibrator en een duitse staande?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
Shit, beamer stond aan
De baas? Die is er nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met het slaapmutsje? Zodat je baas mee kon genieten?
Maniak!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja ernstig he[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]...
quote:
zal best kunnen, maar jij wil zeggen dat dat in het o zo perfecte Nederland niet kan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar waar jij zit kan je meisjes van 13 kopen man [afbeelding]. Kinderprostitutie [afbeelding] .
goed geregeldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De baas? Die is er niet [afbeelding]
Echt een "vibrator" zal hij niet meer zijn voor de vrouwtjeshouden, want zijn ballen zijn er niet meerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja ernstig he[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]...
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:21 schreef covie het volgende:
[..]
Echt een "vibrator" zal hij niet meer zijn voor de vrouwtjeshouden, want zijn ballen zijn er niet meer [afbeelding]
dat dusquote:
Het zit overalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
zal best kunnen, maar jij wil zeggen dat dat in het o zo perfecte Nederland niet kan?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:21 schreef covie het volgende:
Echt een "vibrator" zal hij niet meer zijn voor de vrouwtjeshouden, want zijn ballen zijn er niet meer
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
Zo. Weer 50 euries lichter, en dat nog voor de carnaval is begonnen
niet stakende wout aangetroffen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
Zo. Weer 50 euries lichter, en dat nog voor de carnaval is begonnen [afbeelding]
aah, dan zal zich dat wel afgespeeld hebben op Lombok vermoed ik zo. Dat schijnt het centrum te zijn. Inmiddels is er al een Hollander (daar gaat je goede naam...) opgepakt ook. Die kan als ie geluk heeft in Nederland zitten.. hoop het niet voor 'm trouwens.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het zit overal [afbeelding]. Zag er laatst een docu over op SBS6, gemaakt in Indonesië.
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Nee, boek gekocht dat ik nodig heb voor studie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet stakende wout aangetroffen?
Doe maar snel, anders komt de postbode ze alsnog dubbel vouwen heb ik gehoordquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja ik moet m'n foto's nog betalen.
Lach er maar meequote:
Dat doe je zelfquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Lach er maar mee
De komende dagen gaan me weer een eurootje of 250 kosten
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om niet mee te doen aan die alcoholische volksorgiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Lach er maar mee
Das kommt nicht im Fragequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om niet mee te doen aan die alcoholische volksorgie.
oowh, ook jammer van het geld, maar dat is voor een hoger doelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, boek gekocht dat ik nodig heb voor studie.
Que?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
Zo. Weer 50 euries lichter, en dat nog voor de carnaval is begonnen [afbeelding]
Preciesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oowh, ook jammer van het geld, maar dat is voor een hoger doel
Boek gekocht voor studiequote:
Valt nog mee geloof ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Lach er maar mee [afbeelding]
De komende dagen gaan me weer een eurootje of 250 kosten [afbeelding]
mooi nummer inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:18 schreef covie het volgende:
Oooh dit vind ik zo'n mooi nummer...
Maar ik ben toch een fan van Lisa hannigan
http://nl.youtube.com/watch?v=aMLOF2hVJLY
Mij niet gezienquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Lach er maar mee
Zekers als je bedenkt dat ik het eten er ook al bij heb meegerekendquote:
leuk gevondenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om niet mee te doen aan die alcoholische volksorgie [afbeelding].
KoffieBuzzquote:
Ik neuk liever alle dagen ipv alleen met carnavalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om niet mee te doen aan die alcoholische volksorgie [afbeelding].
Parkeerboete?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
Zo. Weer 50 euries lichter, en dat nog voor de carnaval is begonnen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om niet mee te doen aan die alcoholische volksorgie.
hey buzzquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
mooi nummer inderdaad [afbeelding]
Goedemiddag [afbeelding]
quote:
quote:
Jaquote:
Deep throat?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lijkt net of 'ie aan het pijpen is [afbeelding]
Niet in mijn wereldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lijkt net of 'ie aan het pijpen is
Parkeerboetes zijn hogerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Parkeerboete? [afbeelding]
edit: laat maar [afbeelding]
dan is het prima te doen idd... voor die ene keer in het jaar dan wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Zekers als je bedenkt dat ik het eten er ook al bij heb meegerekend [afbeelding]
Ik ook aangezien ik niet aan carnaval doe...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk liever alle dagen ipv alleen met carnaval
Mijne 50,10.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn parkeerboete was 50 euro
Ik ook niet, scheelt weer 250 euro. Man, een hoer is nog goedkoper!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook aangezien ik niet aan carnaval doe... [afbeelding]
Dan is het je eigen schuld als je je geld verbrastquote:
quote:
De return of de huillachquote:
Ik doe alle dagen liever iets anders dan carnavalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk liever alle dagen ipv alleen met carnaval
Dat werd van deze ook al eens gezegd:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lijkt net of 'ie aan het pijpen is
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, scheelt weer 250 euro. Man, een hoer is nog goedkoper!
Dat doen ze gewoon expresquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Ging best goed gister, krijg vandaag sowieso antwoord...
Maar 't kan me niet snel genoeg komen
Ik een keer. Moest met collega naar een afspraak en die klojo snapte niets van de routebeschrijving. Toen lette ik even niet op de snelheid, terwijl ik hem streng toesprak en probeerde te achterhalen hoe we moesten rijdenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nog nooit een boete gehad.
afklopt
Ik genoeg. Snelheden van 180 heb ik niet geschuwd. Wel op tijd remmen, anders was het bye bye rijbewijsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nog nooit een boete gehad [afbeelding].
afklopt
Jah, daarvan kun je hier tot 30 keer een hoertje nemen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, scheelt weer 250 euro. Man, een hoer is nog goedkoper!
Ik weet niet, beter schieten ze op..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:50 schreef covie het volgende:
[..]
Dat doen ze gewoon expres![]()
Ze bellen dan pas om een uur of 4 zeker.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik genoeg. Snelheden van 180 heb ik niet geschuwd. Wel op tijd remmen, anders was het bye bye rijbewijs
De A30 is een prima snelweg daarvoor.quote:
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nog nooit een boete gehad.
afklopt
Iddquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik genoeg. Snelheden van 180 heb ik niet geschuwd. Wel op tijd remmen, anders was het bye bye rijbewijs
ik heb in die 200 kilometer die ik in de auto op 's Neerlands wegen heb rondgereden (uberhaupt in een auto heb gereden) 150 gehaald. Vond ik wel genoeg, had net 1 week mijn rijbewijs.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
A1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De A30 is een prima snelweg daarvoor.
Daar wordt zovaal gecontroleerd dat is niet normaalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
Ook ben ik 2x aangehouden. 1x omdat ik over een doorgetrokken streep reed (bij heteren driel, als er op de a50 file staat is dat prachtig afsnijden vanaf de afrit). oh wacht, dat heb ik 2x gehaden 1x omdat ik aan het bellen was en te hard reed. Dat bellen konden ze niet hard maken
Whehehe idemquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
De meeste verkeersregels lef ik wel na, maar de snelheid is daar een uitzondering op... Blijkbaar rijd ik altijd op de goede momenten te hard...
Ik ben eenmaal aangehouden omdat ik achter een politieauto bleef rijden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
Ook ben ik 2x aangehouden. 1x omdat ik over een doorgetrokken streep reed (bij heteren driel, als er op de a50 file staat is dat prachtig afsnijden vanaf de afrit). oh wacht, dat heb ik 2x gehaden 1x omdat ik aan het bellen was en te hard reed. Dat bellen konden ze niet hard maken
Whehequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Ik rijd 50k~60k in het jaar, de pakkans wordt natuurlijk wat groter
Toen ik nog pakketten bezorgde reed ik ook een hoop.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Ik rijd 50k~60k in het jaar, de pakkans wordt natuurlijk wat groter
Dat weet ik, meestal rijd ik dan ook door en draai dan weer de snelweg op. Alleen dit keer reden ze drie auto's achter me, niet gezienquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar wordt zovaal gecontroleerd dat is niet normaal [afbeelding].
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben eenmaal aangehouden omdat ik achter een politieauto bleef rijden.
Ik had net m'n rijbewijs en ik rij netjes 120 op de snelweg, komt er een politiewagen voor me rijden. Eerst komen ze heel hard voorbij en daarna rijden ze ook netjes 120. Na een tijdje gaat ineens het bordje 'politie volgen' aan. Zegt die smeris "wij vinden het verdacht dat u de hele tijd achter ons blijft rijden...Papieren enzo graag!"
Noobsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben eenmaal aangehouden omdat ik achter een politieauto bleef rijden.
Ik had net m'n rijbewijs en ik rij netjes 120 op de snelweg, komt er een politiewagen voor me rijden. Eerst komen ze heel hard voorbij en daarna rijden ze ook netjes 120. Na een tijdje gaat ineens het bordje 'politie volgen' aan. Zegt die smeris "wij vinden het verdacht dat u de hele tijd achter ons blijft rijden...Papieren enzo graag!"
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, meestal rijd ik dan ook door en draai dan weer de snelweg op. Alleen dit keer reden ze drie auto's achter me, niet gezien
Wie is hier dan de n00Bquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Noobs
Ik ben 1 keer aangehouden, en dat was omdat ik een weg inreed waar ik niet inmocht.
Wist dat niet, had bord over hoofd gezien
Toen was OA de n00bquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was toen de noob ja
Maar ik doelde ook op die politie die OA had aangehouden
N00bquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Noobs [afbeelding]
Ik ben 1 keer aangehouden, en dat was omdat ik een weg inreed waar ik niet inmocht.
Wist dat niet, had bord over hoofd gezien [afbeelding]
Wat? Welke idioot heeft bedacht dat die spitsstrook 30 meter verderop begint? Gewoon doortrekken dat stuk, scheelt mij weer stilstaan!quote:
Wiezo?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:09 schreef DaMart het volgende:
Ik ben een keer staande gehouden wegens alcoholcontrole... beetje onzinnig om mij te laten blazen.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat? Welke idioot heeft bedacht dat die spitsstrook 30 meter verderop begint? Gewoon doortrekken dat stuk, scheelt mij weer stilstaan!
Ik maakte nog de matige grap dat ik een 12 liter fles achter in de auto had staan. Wilde ze die nog zien ook, mijn duikflesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:09 schreef DaMart het volgende:
Ik ben een keer staande gehouden wegens alcoholcontrole... beetje onzinnig om mij te laten blazen [afbeelding].
Ik heb al toegegeven dat ktoen een noob wasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Wiezo?
Kun je het niet handlen dat je toen een n00b was?
Hier nog eenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Post door slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |