Jaquote:
Deep throat?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lijkt net of 'ie aan het pijpen is [afbeelding]
Niet in mijn wereldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lijkt net of 'ie aan het pijpen is
Parkeerboetes zijn hogerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Parkeerboete? [afbeelding]
edit: laat maar [afbeelding]
dan is het prima te doen idd... voor die ene keer in het jaar dan wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Zekers als je bedenkt dat ik het eten er ook al bij heb meegerekend [afbeelding]
Ik ook aangezien ik niet aan carnaval doe...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk liever alle dagen ipv alleen met carnaval
Mijne 50,10.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn parkeerboete was 50 euro
Ik ook niet, scheelt weer 250 euro. Man, een hoer is nog goedkoper!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook aangezien ik niet aan carnaval doe... [afbeelding]
Dan is het je eigen schuld als je je geld verbrastquote:
quote:
De return of de huillachquote:
Ik doe alle dagen liever iets anders dan carnavalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neuk liever alle dagen ipv alleen met carnaval
Dat werd van deze ook al eens gezegd:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lijkt net of 'ie aan het pijpen is
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, scheelt weer 250 euro. Man, een hoer is nog goedkoper!
Dat doen ze gewoon expresquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Ging best goed gister, krijg vandaag sowieso antwoord...
Maar 't kan me niet snel genoeg komen
Ik een keer. Moest met collega naar een afspraak en die klojo snapte niets van de routebeschrijving. Toen lette ik even niet op de snelheid, terwijl ik hem streng toesprak en probeerde te achterhalen hoe we moesten rijdenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nog nooit een boete gehad.
afklopt
Ik genoeg. Snelheden van 180 heb ik niet geschuwd. Wel op tijd remmen, anders was het bye bye rijbewijsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nog nooit een boete gehad [afbeelding].
afklopt
Jah, daarvan kun je hier tot 30 keer een hoertje nemen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, scheelt weer 250 euro. Man, een hoer is nog goedkoper!
Ik weet niet, beter schieten ze op..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:50 schreef covie het volgende:
[..]
Dat doen ze gewoon expres![]()
Ze bellen dan pas om een uur of 4 zeker.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik genoeg. Snelheden van 180 heb ik niet geschuwd. Wel op tijd remmen, anders was het bye bye rijbewijs
De A30 is een prima snelweg daarvoor.quote:
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nog nooit een boete gehad.
afklopt
Iddquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik genoeg. Snelheden van 180 heb ik niet geschuwd. Wel op tijd remmen, anders was het bye bye rijbewijs
ik heb in die 200 kilometer die ik in de auto op 's Neerlands wegen heb rondgereden (uberhaupt in een auto heb gereden) 150 gehaald. Vond ik wel genoeg, had net 1 week mijn rijbewijs.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
A1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De A30 is een prima snelweg daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |