vindt dat dus echt heel erg meevallenquote:
Hoe moet ik al dat geboor hier volhouden tot 4 uur?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Ah mehn, hoe moet ik dit volhouden tot 1 uur. Al dat ge-emmer.
Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, immer tof. Hele levensverhalen krijg je dan te horen.
Hoiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:15 schreef PeZu het volgende:
kramp in de pens
dus dat wordt thee ipv koffie vandaag
Niet, gewoon naar huis gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
Hoe moet ik al dat geboor hier volhouden tot 4 uur?.
ik ook van jou hoorquote:
Whehe, ouwe!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik word zondag alweer een jaar ouder [ afbeelding ]...
Goed he?quote:
Naar de zaak gaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe moet ik al dat geboor hier volhouden tot 4 uur?.
Lennyquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hoi
stanley climbfall returnsquote:
Ohquote:
Daarom zeg ik:quote:
quote:
Absoluut niet! Geen zin om anderhalf uur te reizen omdat ze hier aan het renoveren zijn...quote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Absoluut niet! Geen zin om anderhalf uur te reizen omdat ze hier aan het renoveren zijn...
Ik beantwoord wel gewoon geen telefoontjes of zo.
Goedemorgen Fritsquote:
Ik ook. Maar ik mag hopen dat ik bij college zomenteen wakker blijf.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil slapen. Grmbl.
COllege nu.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Môgge M, wat ben jij er vroeg bij vandaag
In slaap vallen tijdens een college is niet zo raar. Tijdens werktijd is wel ietwat frappant.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:41 schreef MPG het volgende:
Ik ook. Maar ik mag hopen dat ik bij college zomenteen wakker blijf.
mogge diek (alweer)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:51 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Ik lust wel een bakkie leut
ik deed het vroeger geregeldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In slaap vallen tijdens een college is niet zo raar. Tijdens werktijd is wel ietwat frappant.
das wat vreemder jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In slaap vallen tijdens een college is niet zo raar. Tijdens werktijd is wel ietwat frappant.
UR kidding. Wat stomquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:55 schreef Muck het volgende:
das wat vreemder ja
al had ik bij de SNS een collega die het regelmatig deed
lekker chill, geen flikker te doenquote:
ik moest er altijd ontzettend om lachenquote:
ja lekker zo op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:11 schreef eer-ik het volgende:
Wat een sappige TT!
Hahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moest er altijd ontzettend om lachen
mijn baas niet daarentegen
ik: typerdetyp, regel, lees, scheur..... "Mick, geef me de ontnieter eens aan"
collega: ....
ik: "Mick!"
collega:(wakker schrikt)
ik:
Telefoon niet uitgevallen dusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:11 schreef eer-ik het volgende:
Wat een sappige TT!
Nee, fuck die batterij.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Telefoon niet uitgevallen dus
Ja, alsof 'ie dan ineens stuk is ofzo als je dat niet doetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, fuck die batterij.
Ik heb 'm gewoon aan de oplader gehangen.
Nee, maar ik heb nog nooit een batterij opgeladen zoals 'het moet'quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, alsof 'ie dan ineens stuk is ofzo als je dat niet doet
Nee maar wel lichaam zal zometeen wel beginnen met zeurenquote:
Bummerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Net niet voor de regen thuis, nat pak dus.
Hehe, laat je 'm toch de volgende keer ff helemaal leeglopen, is dat ook weer geregeldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nog nooit een batterij opgeladen zoals 'het moet'
En ook nog nooit gezeik gehad met m'n batterij
Dan zou ik maar vast een bammetje gaan makenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee maar wel lichaam zal zometeen wel beginnen met zeuren.
Mwah, ik kijk wel wanneer ik 'm weer aan de lader gooiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, laat je 'm toch de volgende keer ff helemaal leeglopen, is dat ook weer geregeld
dat gezeik altijd....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk wel wanneer ik 'm weer aan de lader gooi
Sommige mensen worden echt helemaal spastisch als het niet volgens de regels gaat met opladen
OMFG!!!11 NU GAAT M"N BATTERIJ 1 MINUUT MINDER MEE!!!!111``oneone
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk wel wanneer ik 'm weer aan de lader gooi
Sommige mensen worden echt helemaal spastisch als het niet volgens de regels gaat met opladen
OMFG!!!11 NU GAAT M"N BATTERIJ 1 MINUUT MINDER MEE!!!!111``oneone
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:52 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, ben je al gebeld?
Nice hè?quote:
Telefoons zijn ook niet gemaakt om veel langer dan 2 jaar mee te gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik merk nu wel na 2,5 jaar dat mijn batterij minder lang meegaat, en dat terwijl ik 'm toch zat keren compleet leg heb laten gaan. Dus het maakt geen flikker uit
Nee, opbokken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:53 schreef Muck het volgende:
[..]
dat gezeik altijd....
ik doe daar ook niet aan hoor
Je mag ook best zelf even wat in de wiki zetten hoorquote:
mijn telefoon is aan onderkoeling overledenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Telefoons zijn ook niet gemaakt om veel langer dan 2 jaar mee te gaan.
Tuurlijk kan het wel, maar dat is niet helemaal de bedoeling.
Net als dat auto's gemaakt worden voor 300k kilometers ongeveer, en computers ook maar voor x aantal jaar.
Hoe gaat het met de nieuwe OP?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, opbokken.
Ik laad m'n telefoon op wanneer ik wil
DAT ZAL ZE LEREN!!!!!1
[..]
Je mag ook best zelf even wat in de wiki zetten hoor
Euy! Katerquote:
JA jij, waarom zijn me tieten weggehaaldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hatsikidee
Ach niet nodig in PUBquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
JA jij, waarom zijn me tieten weggehaald..
Ik heb die van mij nog geen 2 jaar en die is ook wel vrij brak.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef Muck het volgende:
ik heb mijn telefoon iets meer dan een jaar, maar die begint al aardig te verslijten
Dan houdt mijn beestje het aardig vol, ondanks dat 'ie in de wc is gelazerdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Telefoons zijn ook niet gemaakt om veel langer dan 2 jaar mee te gaan.
Tuurlijk kan het wel, maar dat is niet helemaal de bedoeling.
Net als dat auto's gemaakt worden voor 300k kilometers ongeveer, en computers ook maar voor x aantal jaar.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach niet nodig in PUB
Maar goed, kater
Sorry ik zal me deur even dicht doen. Dikke tocht hiero.quote:
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan houdt mijn beestje het aardig vol, ondanks dat 'ie in de wc is gelazerd
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry ik zal me deur even dicht doen. Dikke tocht hiero.
praat eens niet zo vies!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:05 schreef eer-ik het volgende:
Waar komt die Polenwind ineens vandaan [afbeelding]
jukkiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan houdt mijn beestje het aardig vol, ondanks dat 'ie in de wc is gelazerd [afbeelding]
Teh horrorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh en dan moet ik vanavond alweer uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |