Als je die quotes zo onder elkaar zietquote:
ik bel niet veel, maar wel lang somsquote:
Dan isset hendig jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik bel niet veel, maar wel lang soms
MPG WELTRUSTEN !!!quote:
quote:
daarom ligt er voor jou ook ice blue en geen tietencremequote:
omdat we het leuk vinden om lekker te ruikenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zeg ik, al die cremetjes overal voor tegenwoordig
Waarom smeren mensen zich helemaal onder nu, je gaat toch niet dood als je dat niet op doet
ik heb al een halfjaar weekendquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
Als je die quotes zo onder elkaar ziet
tuurlijkquote:
ik moet morgen vroeg opquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:51 schreef buzzer het volgende:
Ja het schiet niet op he?
Wat een watjes allemaal
.
Heb je zitten blowen ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:55 schreef Houniet het volgende:
Ik heb me een honger niet normaal [ afbeelding ].
Blowen is voor polenquote:
whehehequote:
ja kut, nu zit ik hardop te lachen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
buzzer even serieus
Herpes.
aan jou de eer
Mijn Mac is open hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:03 schreef Houniet het volgende:
Serieus ik heb echt hongerHet is kut dat de mac dicht zit
.
Idd jammer ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja kut, nu zit ik hardop te lachen...
Die OP is een beetje jammer, dat wel.....
die van mij tot 0000 op de werkdagen, en vrijdag, zaterdag en zondag tot 0300 openquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
buzzer even serieus
Herpes.
aan jou de eer
Mijn Mac betreft een MacBook, van Applequote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
die van mij tot 0000 op de werkdagen, en vrijdag, zaterdag en zondag tot 0300 open
Ik wist hetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn Mac betreft een MacBook, van Appleweet je wel
Ow ik was de smileys vergetenquote:
dat is ook mijn favoriete MACquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn Mac betreft een MacBook, van Appleweet je wel
die "hamburgers" zijn echt niet te vreten en die rotten in een computerkast. Mijn i-book daarentegen nietquote:
hehequote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
die "hamburgers" zijn echt niet te vreten en die rotten in een computerkast. Mijn i-book daarentegen niet
Ik duik ook de mand in, morgen op tijd er weer uit ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:16 schreef buzzer het volgende:
Maar ik ga nu wel aanstalten maken, de wekker gaat weer om 6 uur.
Zekerquote:
Hoiquote:
Ik word zondag alweer een jaar ouderquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
We zijn al weer een maand het jaar in. De tijd gaat echt hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |