quote:Rotterdam..
Maar dat gebeurde wel voordat ik mijn deposit gedaan had. Ik wilde gaan pissen en dacht ff iemand te bellen, dus telefoon in de schouder/nek gelegd en voor ik het wist *plons*quote:
25 graden en regen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
indahmen, vertel me eens, wat voor weer heb je daar?
Was je toen niet mer Ver aan het bellen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat gebeurde wel voordat ik mijn deposit gedaan had. Ik wilde gaan pissen en dacht ff iemand te bellen, dus telefoon in de schouder/nek gelegd en voor ik het wist *plons*
Het beeldscherm lag boven toen 'ie er in viel en laatste wat ik zag was: 'Verbinding mislukt'
Maar na veel geblaas van de föhn en een paar dagen wachten deed 'ie het weer prima
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
indahman, vertel me eens, wat voor weer heb je daar?
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was je toen niet mer Ver aan het bellen?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja
Ik wil hem gaan bellen, de verbinding is niet tot stand gekomen toen
Het regende zonet, maar dat is niet vreemd zo in het regenseizoen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
indahmen, vertel me eens, wat voor weer heb je daar?
6230i hè!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat gebeurde wel voordat ik mijn deposit gedaan had. Ik wilde gaan pissen en dacht ff iemand te bellen, dus telefoon in de schouder/nek gelegd en voor ik het wist *plons*
Het beeldscherm lag boven toen 'ie er in viel en laatste wat ik zag was: 'Verbinding mislukt'
Maar na veel geblaas van de föhn en een paar dagen wachten deed 'ie het weer prima
jah, visueel verteldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat gebeurde wel voordat ik mijn deposit gedaan had. Ik wilde gaan pissen en dacht ff iemand te bellen, dus telefoon in de schouder/nek gelegd en voor ik het wist *plons* [afbeelding]
Het beeldscherm lag boven toen 'ie er in viel en laatste wat ik zag was: 'Verbinding mislukt' [afbeelding]
Maar na veel geblaas van de föhn en een paar dagen wachten deed 'ie het weer prima [afbeelding]
Die van mij heb ik al 68 keer laten vallen en die werkt nog perfect. Heb nu een N73 btw. Voor de TomTom, want buiten dat is het een kut ding.quote:
dan ga ik voor de tweede optiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Het wordt psychtijd, ben ik bang. Bloed is ook prima, op alle punten.
Ik word (of ben) gek.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens alle examens voor veiligheidsadviseur gehaald, dus ik mag mij vanaf vandaag ook zo noemen!![]()
Koffieen taart
voor iedereen!
Tering hé, het houdt ook nooit op hèquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik word (of ben) gek.
Groot ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die van mij heb ik al 68 keer laten vallen en die werkt nog perfect. Heb nu een N73 btw. Voor de TomTom, want buiten dat is het een kut ding.
mja, ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik word (of ben) gek.
tof! gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens alle examens voor veiligheidsadviseur gehaald, dus ik mag mij vanaf vandaag ook zo noemen!![]()
Koffieen taart
voor iedereen!
Wat rukquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik word (of ben) gek.
Goede dingen!quote:
Damn...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik word (of ben) gek.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Koffieen taart
voor iedereen!
waar kan ik die krijgen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Houniet het volgende:
Aka The Junkies - Konijntje (Seymour Bits Remix) [afbeelding].
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Koffieen taart
voor iedereen!
Die is masterlijk iddquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yjnvSQuv-H4
blijft koningsplaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |