quote:Rotterdam..
Maar dat gebeurde wel voordat ik mijn deposit gedaan had. Ik wilde gaan pissen en dacht ff iemand te bellen, dus telefoon in de schouder/nek gelegd en voor ik het wist *plons*quote:
25 graden en regen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
indahmen, vertel me eens, wat voor weer heb je daar?
Was je toen niet mer Ver aan het bellen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat gebeurde wel voordat ik mijn deposit gedaan had. Ik wilde gaan pissen en dacht ff iemand te bellen, dus telefoon in de schouder/nek gelegd en voor ik het wist *plons*
Het beeldscherm lag boven toen 'ie er in viel en laatste wat ik zag was: 'Verbinding mislukt'
Maar na veel geblaas van de föhn en een paar dagen wachten deed 'ie het weer prima
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
indahman, vertel me eens, wat voor weer heb je daar?
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Was je toen niet mer Ver aan het bellen?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja
Ik wil hem gaan bellen, de verbinding is niet tot stand gekomen toen
Het regende zonet, maar dat is niet vreemd zo in het regenseizoen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
indahmen, vertel me eens, wat voor weer heb je daar?
6230i hè!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat gebeurde wel voordat ik mijn deposit gedaan had. Ik wilde gaan pissen en dacht ff iemand te bellen, dus telefoon in de schouder/nek gelegd en voor ik het wist *plons*
Het beeldscherm lag boven toen 'ie er in viel en laatste wat ik zag was: 'Verbinding mislukt'
Maar na veel geblaas van de föhn en een paar dagen wachten deed 'ie het weer prima
jah, visueel verteldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat gebeurde wel voordat ik mijn deposit gedaan had. Ik wilde gaan pissen en dacht ff iemand te bellen, dus telefoon in de schouder/nek gelegd en voor ik het wist *plons* [afbeelding]
Het beeldscherm lag boven toen 'ie er in viel en laatste wat ik zag was: 'Verbinding mislukt' [afbeelding]
Maar na veel geblaas van de föhn en een paar dagen wachten deed 'ie het weer prima [afbeelding]
Die van mij heb ik al 68 keer laten vallen en die werkt nog perfect. Heb nu een N73 btw. Voor de TomTom, want buiten dat is het een kut ding.quote:
dan ga ik voor de tweede optiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Het wordt psychtijd, ben ik bang. Bloed is ook prima, op alle punten.
Ik word (of ben) gek.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens alle examens voor veiligheidsadviseur gehaald, dus ik mag mij vanaf vandaag ook zo noemen!![]()
Koffieen taart
voor iedereen!
Tering hé, het houdt ook nooit op hèquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik word (of ben) gek.
Groot ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die van mij heb ik al 68 keer laten vallen en die werkt nog perfect. Heb nu een N73 btw. Voor de TomTom, want buiten dat is het een kut ding.
mja, ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik word (of ben) gek.
tof! gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens alle examens voor veiligheidsadviseur gehaald, dus ik mag mij vanaf vandaag ook zo noemen!![]()
Koffieen taart
voor iedereen!
Wat rukquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik word (of ben) gek.
Goede dingen!quote:
Damn...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Pheno het volgende:
Ik word (of ben) gek.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Koffieen taart
voor iedereen!
waar kan ik die krijgen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef Houniet het volgende:
Aka The Junkies - Konijntje (Seymour Bits Remix) [afbeelding].
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Koffieen taart
voor iedereen!
Die is masterlijk iddquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yjnvSQuv-H4
blijft koningsplaat.
Noodlandingquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren bijzonder lekkere muziek @ Noodlanding, paradiso
quote:
Dank!quote:
kooffie ! !!quote:
Como estas?quote:
quote:
Zelf taart bakken ftw!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Is die taart zelfgebakken?.
haha.. geweldigquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yjnvSQuv-H4
blijft koningsplaat.
Lekkere chicks menquote:
Kijk, goeie shitquote:
Mick en Muck op een kantoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moest er altijd ontzettend om lachen
mijn baas niet daarentegen
ik: typerdetyp, regel, lees, scheur..... "Mick, geef me de ontnieter eens aan"
collega: ....
ik: "Mick!"
collega:(wakker schrikt)
ik:
Ga een keer meequote:
quote:
hello1!!quote:
Yep vrij! Elke vrijdag vrij maar vandaag heb ik voor het eerst in lange tijd niks te doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Como estas?
Ben je vrij vandaag?
Of ben je weer de arbeiders aan het coordineren thuis?
Nu ben je dan eindelijk echt een bevoegd persoonquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef OA het volgende:
Koffieen taart
voor iedereen!
Wat heb je voor hond?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:58 schreef covie het volgende:
[..]
Yep vrij! Elke vrijdag vrij maar vandaag heb ik voor het eerst in lange tijd niks te doen.
Heb vanmorgen al bloedgeprikt, naar de ka[pper geweest, boodschapppen gedaan, kleren gekocht, stuk gewandeld met de hond. En nu lekker ff niks.
"Mick, niet mucken!"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Mick en Muck op een kantoor [afbeelding] ? [afbeelding]
Opzekerquote:
En Muck, niet Mickenquote:
Mijn welgemeende dank!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu ben je dan eindelijk echt een bevoegd persoon
Mijn welgemeende felicitaties
Een zwarte kruising tussen labrador en duitse staande.quote:
ook bij jou?quote:
Mwoa, dan moet mick eerst in slaap vallen op fok. Met de huidige snelheden niet eens heel erg lastig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
En Muck, niet Micken [afbeelding]
Micken
In slaap vallen op je werk.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef covie het volgende:
[..]
Een zwarte kruising tussen labrador en duitse staande.
Is nu 12 jaar maar gedraagt zich als een hond van 3.
Die 8 euries, zaal vol chicks en lekkere muziek.quote:
Nou, daarvoor hoef ik toch zeker niet naar Nederlandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekkere chicks men [afbeelding]
Waarom las ik vibrator?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef covie het volgende:
[..]
Een zwarte kruising tussen labrador en duitse staande.
Is nu 12 jaar maar gedraagt zich als een hond van 3.
Blijf jij maar lekker daar.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, daarvoor hoef ik toch zeker niet naar Nederland![]()
ja ik ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi is dat, ik hou wel van speelse dieren
Ze bellen ook als je het niet wordt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:00 schreef eer-ik het volgende:
Ok, dat antwoord komt dus niet voor 12:00
Daar waar jij zit kan je meisjes van 13 kopen manquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, daarvoor hoef ik toch zeker niet naar Nederland![]()
Welk woord zag je aan als vibrator dan?quote:
Mkay.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar waar jij zit kan je meisjes van 13 kopen man [afbeelding]. Kinderprostitutie [afbeelding] .
Het hoeft niet persé in de kut.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:09 schreef JortK het volgende:
Neuken... in de kut... hard
Heb je gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:00 schreef eer-ik het volgende:
Ok, dat antwoord komt dus niet voor 12:00
Seksmaniak!quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:09 schreef JortK het volgende:
Neuken... in de kut... hard
Ja ernstig hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:10 schreef covie het volgende:
[..]
Welk woord zag je aan als vibrator dan?![]()
IHet is een kruising tussen een vibrator en een duitse staande?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
Shit, beamer stond aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |